|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 17 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jarosław Kuźniar w tygodniku ,,Wprost" (wideo)
Jarosław Kuźniar rozpoczął współpracę z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”). Na łamach pisma publikowane będą wywiady przeprowadzane przez dziennikarza.
więcej |
|
,,Kalambury" wracają do Polsatu. Gospodarzem znów Piotr Gąsowski
„Kalambury z gwiazdami” to nowy program rozrywkowy Polsatu, którego formuła będzie bardzo podobna do emitowanych w tej stacji w latach 90. „Kalambur”. Show poprowadzi Piotr Gąsowski.
więcej |
|
Tylko 759 tys. widzów ,,Kocham.Enter". Serial przegrywa z ,,Trudnymi sprawami"
Nowy paradokumentalny serial TVN „Kocham.Enter” ogląda średnio 759 tys. osób. Produkcja w rynku zajmuje drugie miejsce, przegrywając z „Trudnymi sprawami” Polsatu. Serial ma też niższe wyniki od tych, które TVN notował w tym paśmie rok wcześniej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Branża o ,,Harper's Bazaar": bardzo modowy, sprzedaż nie będzie wysoka
Polska edycja miesięcznika „Harper's Bazaar” jest bardzo modowym pismem - zauważają pytani przez nas eksperci. Ich zdaniem, w związku z wysoką ceną, sprzedaż pisma nie będzie wysoka, ale ma szansę na zagospodarowanie niszy i reklamodawców.
więcej
|
Twitter rekordowo popularny w Polsce, ale mało atrakcyjny dla reklamodawców
W listopadzie i grudniu ub.r. serwis mikroblogowy Twitter odwiedziło po 1,7-1,8 mln internautów, o ponad 500 tys. więcej niż rok wcześniej. Specjaliści od social media nie wierzą jednak w potencjał reklamowy portalu.
więcej
|
Marquard bez Zięby i Milewskiej. Nie zaskoczyło to branży
|
Allegro: Koniec ery aukcji, czas na ,,kup teraz"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Kalambury" wracają do Polsatu. Gospodarzem znów Piotr Gąsowski
„Kalambury z gwiazdami” to nowy program rozrywkowy Polsatu, którego formuła będzie bardzo podobna do emitowanych w tej stacji w latach 90. „Kalambur”. Show poprowadzi Piotr Gąsowski.
więcej
|
|
Tylko 759 tys. widzów ,,Kocham.Enter". Serial przegrywa z ,,Trudnymi sprawami"
Nowy paradokumentalny serial TVN „Kocham.Enter” ogląda średnio 759 tys. osób. Produkcja w rynku zajmuje drugie miejsce, przegrywając z „Trudnymi sprawami” Polsatu. Serial ma też niższe wyniki od tych, które TVN notował w tym paśmie rok wcześniej.
więcej
|
|
Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka z programem ,,Szczypta smaku" wracają do TVN Style
Wiosną kanał TVN Style pokaże nowy program kulinarny „Szczypta smaku” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprowadzą go - wracające do stacji - Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka, w przeszłości gospodynie „Rewolucji na talerzu”.
więcej
|
|
O 14 proc. droższe reklamy w TVN. 88 tys. zł za spot przy ,,X Factor"
W marcowym cenniku TVN reklamy są średnio o 14,5 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 88,6 tys. zł, trzeba wydać na spot przy show „X Factor”.
więcej
|
|
TVP wydała na reklamę więcej niż Polsat i TVN, Cyfra+ liderem platform cyfrowych
Cennikowe wydatki reklamowe Telewizji Polskiej (bez autopromocji i internetu) zmalały w ub.r., ale i tak były większe od wydatków Polsatu i TVN. Wśród satelitarnych platform cyfrowych zdecydowanie największy budżet reklamowy miał Canal+ Cyfrowy, operator Cyfry+.
więcej
|
|
,,Wybrani" - serial twórcy ,,Zagubionych" w TVN
W marcu br. na antenę telewizji TVN trafi amerykański serial „Wybrani” („Person of Interest”), stworzony przez przez J.J. Abramsa, twórcę serialu „Zagubieni” i Jonathana Nolana, scenarzystę „Mrocznego Rycerza”.
więcej
|
|
Jesienią gala rozdania nagród Viva Comet
Gala rozdania nagród w kolejnej edycji muzycznego plebiscytu Viva Comet, organizowanego przez kanał Viva Polska, nie zostanie zorganizowana w lutym jak w latach poprzednich, ale dopiero jesienią br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER krytykuje reklamę Profi ,,Bo zupa była prawdziwa..."
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy zupek Profi z hasłem „Bo zupa była prawdziwa...” w nieodpowiedni sposób nawiązywały do sloganu „Bo zupa była za słona” z kampanii społecznej przeciw przemocy w rodzinie.
więcej
|
|
O 14 proc. droższe reklamy w TVN. 88 tys. zł za spot przy ,,X Factor"
W marcowym cenniku TVN reklamy są średnio o 14,5 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 88,6 tys. zł, trzeba wydać na spot przy show „X Factor”.
więcej
|
|
TVP wydała na reklamę więcej niż Polsat i TVN, Cyfra+ liderem platform cyfrowych
Cennikowe wydatki reklamowe Telewizji Polskiej (bez autopromocji i internetu) zmalały w ub.r., ale i tak były większe od wydatków Polsatu i TVN. Wśród satelitarnych platform cyfrowych zdecydowanie największy budżet reklamowy miał Canal+ Cyfrowy, operator Cyfry+.
więcej
|
|
TVN stawia na sprzedaż TVN7 i TV Puls z cennika
Sprzedaż cennikowa reklam w TVN7 i TV Puls rusza teraz równolegle ze sprzedażą w głównym kanale TVN. Nadawca liczy, że dzięki temu te dwie stacje znajdą się w mediaplanach obok tzw. wielkiej czwórki. - Będzie zależeć to od cen - komentuje Piotr Bieńko, szef Codemedia.
więcej
|
|
Lewandowski, Błaszczykowski i Piszczek z Oplem w szatni i na parkingu (wideo making of)
Jak przygotowano reklamę Opla Astra Sedan Active z udziałem polskich piłkarzy Borussii Dortmund: Roberta Lewandowskiego, Kuby Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
więcej
|
|
ING Bank Śląski oszukiwał klientów w reklamach z Kondratem. 1,3 mln zł kary
Wprowadzenie w błąd co do kosztów przelewów czy korzystania z karty - to praktyki stosowane w reklamach konta direct w ING Banku Śląskim, które zakwestionowała prezes UOKiK. Kara nałożona na bank wyniosła ponad 1,29 mln zł.
więcej
|
|
Wojciech Dagiel: z McCann Warsaw do Havas Worldwide Warsaw
Wojciech Dagiel będzie nowym dyrektorem kreatywnym agencji Havas Worldwide Warsaw, zastępując Jacka Szuleckiego. Poprzednio Dagiel pełnił taką funkcję w McCann Warsaw.
więcej
|
|
Oscar Pistorius traci sponsorów po zastrzeleniu narzeczonej (wideo)
Nike rezygnuje z reklam z udziałem Oscara Pistoriusa, po tym jak słynny południowoafrykański sportowiec został oskarżony o zamordowanie swojej narzeczonej.
więcej
|
|
Diabeł mówi ,,dobranoc" w kampanii Banku Pocztowego (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa oferty Banku Pocztowego dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy Arip Next, Film Produkcja i Effective Media.
więcej
|
|
,,Płać tylko za to, czego potrzebujesz" w kampanii AXA Direct (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa spersonalizowanego ubezpieczenia komunikacyjnego wprowadzonego do oferty przez AXA Direct. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Red8 Digital, ClickAd Interactive i OMD Media Direction.
więcej
|
|
,,Każde piąte spodnie gratis" w promocji odzieży Cubus (wideo)
Startuje promocja marki odzieżowej Cubus (należącej do Varner Polska) pod hasłem „Każde piąte spodnie gratis”. Ofertę wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje Spring i Martis.
więcej
|
|
,,Kilogramy nagradzamy" w promocji pralek Beko
Startuje promocja pralek Beko pod hasłem „Kilogramy nagradzamy”. Wspierają ją reklamy BTL i informacje w internecie.
więcej
|
|
Keira Knightley w reklamie Coco Mademoiselle zbyt seksowna dla dzieci (wideo)
Reklama perfum Coco Mademoiselle z Keirą Knightley w głównej roli okazała się zbyt wyzywająca na emisję w czasie programów dla dzieci.
więcej
|
|
Iwona Wyszogrodzka: z Grupy TVN do Braughman Group Media
Iwona Wyszogrodzka objęła funkcję key account managera w dziale sprzedaży firmy outdoorowej Braughman Group Media. Wcześniej pracowała w A2 Multimedia i Grupie TVN.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|