|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Wiosna w TVP2: kabarety, ,,Życie od kuchni" i ,,The Voice"
Dwójka wiosną wprowadzi na antenę pasmo kabaretowe na żywo, reality „Życie od kuchni” oraz cykl polskich koncertów. Do ramówki wrócą też show „The Voice of Poland” oraz serial „Głęboka woda”. - Stawiamy na dobrą rozrywkę - zapowiada Jerzy Kapuściński, szef TVP2.
więcej
|
|
Kuźniar, Prokop, Grodzka, Lis i Kowalczyk walczą o Wiktory 2012
Jarosław Kuźniar, Marcin Prokop, Krzysztof Ibisz, Tomasz Lis, Justyna Kowalczyk, Anna Grodzka, Łukasz Jakóbiak czy Tamara Aagten, producentka „Pamiętników z wakacji” zostali nominowani w plebiscycie Wiktory 2012. Trwają rozmowy na temat pokazywania gali w telewizji.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki wrócił na Facebook jako ,,król TVN"
Kuba Wojewódzki uruchomił na Facebooku swój nowy oficjalny profil o nazwie „Kuba Wojewódzki - Król TVN”. - Fantastyczne jest robienie czegoś od początku - mówi Wirtualnemedia.pl dziennikarz.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Stuff" nie zniknie z rynku. Jest nowy wydawca
Miesięcznik o gadżetach „Stuff” nie znika z polskiego rynku. Jego wydawanie od spółki Ginza Media Group, która ogłosiła upadłość, przejmie firma Arskom Group. Kolejny numer pisma ma trafić do sprzedaży pod koniec marca br.
więcej |
|
,,Na językach" Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów
Nowy program TVN o show biznesie „Na językach” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,21 mln widzów. Magazyn daje TVN dopiero trzecie miejsce w rynku, ale wygrywa z TVP2.
więcej |
|
Mariusz Kałamaga i Paweł Pindur gospodarzami show Comedy Central
Wiosną na antenie Comedy Central pojawi się nowy program rozrywkowy „Nie rób tego w domu!”, prowadzony przez Mariusza Kałamagę i Pawła Pindurę z Kabaretu Łowcy. B. W ramówce stacji znajdą się też kolejne sezony znanych seriali.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Wiosna w TVP2: kabarety, ,,Życie od kuchni" i ,,The Voice"
Dwójka wiosną wprowadzi na antenę pasmo kabaretowe na żywo, reality „Życie od kuchni” oraz cykl polskich koncertów. Do ramówki wrócą też show „The Voice of Poland” oraz serial „Głęboka woda”. - Stawiamy na dobrą rozrywkę - zapowiada Jerzy Kapuściński, szef TVP2.
więcej
|
|
Kuźniar, Prokop, Grodzka, Lis i Kowalczyk walczą o Wiktory 2012
Jarosław Kuźniar, Marcin Prokop, Krzysztof Ibisz, Tomasz Lis, Justyna Kowalczyk, Anna Grodzka, Łukasz Jakóbiak czy Tamara Aagten, producentka „Pamiętników z wakacji” zostali nominowani w plebiscycie Wiktory 2012. Trwają rozmowy na temat pokazywania gali w telewizji.
więcej
|
|
,,Na językach" Agnieszki Szulim ogląda tylko 1,21 mln widzów
Nowy program TVN o show biznesie „Na językach” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,21 mln widzów. Magazyn daje TVN dopiero trzecie miejsce w rynku, ale wygrywa z TVP2.
więcej
|
|
Mariusz Kałamaga i Paweł Pindur gospodarzami show Comedy Central
Wiosną na antenie Comedy Central pojawi się nowy program rozrywkowy „Nie rób tego w domu!”, prowadzony przez Mariusza Kałamagę i Pawła Pindurę z Kabaretu Łowcy. B. W ramówce stacji znajdą się też kolejne sezony znanych seriali.
więcej
|
|
Duży spadek TVP1, rekordowy wynik Eurosportu i Polsat News
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Vectra pozyskała 19 tys. abonentów w 2012 roku
Sieć Vectra na koniec ub.r. obsługiwała w sumie ok. 823 tys. abonentów. Najbardziej w ubiegłym roku wzrosła liczba klientów internetu mobilnego, a telewizja cyfrowa Vectry ma już ponad 150 tys. abonentów więcej niż telewizja analogowa.
więcej
|
|
Anna Skonieczna: z HBO na wiceszefa programowego TV Puls
Anna Skonieczna, dotąd szefowa działu programowego w HBO Polska, została zastępcą dyrektora ds. programowych w TV Puls. Zastąpiła na tym stanowisku Magdalenę Błaszczyk, która pod koniec roku odeszła ze stacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kampania ,,Zero bujdy" wspiera relaunch Grześków (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamowa wafli Grześki (Jutrzenka Colian) prezentująca ich nowy wizerunek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Walk, 4Frame i Universal McCann.
więcej
|
|
W reklamach Play będzie jeszcze więcej celebrytów
Play do swoich kampanii zaangażuje w tym roku więcej niż siedem znanych osób. Operator deklaruje, że reklamy z ich udziałem jak na razie się sprawdzają, więc taki format może być kontynuowany przez cały rok.
więcej
|
|
Pistorius i Nike, Tyson i Black - (anty)reklama z celebrytami
Zaangażowanie celebryty do reklamy to nie tylko prestiż i potencjalny wzrost popularności marki. Zdarzają się trudno do przewidzenia sytuacje, które mogą szkodzić jej wizerunkowi, takie jak ostatnio z udziałem Oscara Pistoriusa i Mike’a Tysona. Oba przypadki analizuje Jakub Deryng-Dymitrowicz z agencji Czart.
więcej
|
|
Jacek Szulecki i Agnieszka Wichracka za Piotra Łysaka w McCann Warsaw
Jacek Szulecki został dyrektorem kreatywnym, a Agnieszka Wichracka - dyrektorem działu obsługi klientów McCann Warsaw. Zastąpią dyrektora zarządzającego agencji Piotra Łysaka, który przechodzi z niej do europejskich struktur McCann WorldGroup.
więcej
|
|
Kibice najbardziej dostrzegają sponsorów inwestujących w piłkę nożną
Piłka nożna to dyscyplina, której kibice w Polsce w największym stopniu zauważają sponsorów - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Przemysław Saleta będzie reklamował e-papierosy Rm1
Bokser Przemysław Saleta został twarzą reklamową marki e-papierosów Rm1. Kampania reklamowa z jego udziałem ruszy na początku marca.
więcej
|
|
Getin Bank ,,praktycznie" reklamuje kredyt gotówkowy (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Lunapark i MediaVest.
więcej
|
|
Scholz&Friends Warszawa będzie reklamować Vectrę
Agencja Scholz&Friends Warszawa wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci kablowej Vectra. Poprzednio zajmowała się tym BBDO Warszawa.
więcej
|
|
,,Wyprawa Kolumba" reklamuje Petitki Lubisie (wideo)
Pod hasłem „Wyprawa Kolumba” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ciastek Petitki Lubisie. Akcję na zlecenie produkującego je Kraft Foods Polska przygotowały Havas Worldwide Warsaw i Starcom.
więcej
|
|
Kobiece i męskie rozmowy reklamują Orange na kartę (wideo)
Trwa kampania reklamująca dostępne w taryfie Orange na kartę nielimitowane rozmowy z wybraną osobą z dowolnej sieci. Akcję przygotowały Publicis i MEC.
więcej
|
|
,,Elektroodpady w dobre ręce" - producenci radzą, co zrobić ze zużytym sprzętem AGD i RTV
CECED Polska, związek producentów sprzętu AGD, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Elektroodpady w dobre ręce”. Akcja obejmuje internet, sklepy oraz szkolenia dla samorządowców i serwisantów.
więcej
|
|
Piłkarze Juventusu Turyn w górskiej kampanii Jeepa Wranglera (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Jeep Wrangler z udziałem ośmiu zawodników Juventusu Turyn. Dodatkowo jeden z nich, Andrea Pirlo, został światowym ambasadorem całej marki Jeep.
więcej
|
|
"Together" i "Alive" - nowe reklamy iPada (wideo)
Apple opublikowało dwa nowe spoty promujące tablety iPad: „Together” i „Alive”.
więcej
|
|
Jest nowe logo Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (wideo making of)
Rozstrzygnięto konkurs na nowe logo Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Autorem zwycięskiego projektu jest Jerzy Osiennik.
więcej
|
|
Business Sport Solutions będzie szukać w Polsce sponsorów dla FC Barcelony
Agencja Business Sport Solutions została wyłącznym przedstawicielem klubu piłkarskiego FC Barcelona na rynku polskim. Będzie go reprezentować w kontaktach z potencjalnymi sponsorami i partnerami.
więcej
|
|
"Farmer" od Ram Trucks - najpopularniejsza reklama z XLVII Super Bowl (wideo)
YouTube ogłosił, że najpopularniejszą wśród użytkowników serwisu reklamą wyemitowaną podczas ostatniego finału ligi footballu amerykańskiego NFL, był dwuminutowy spot promujący markę pojazdów Ram Trucks.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Stuff" nie zniknie z rynku. Jest nowy wydawca
Miesięcznik o gadżetach „Stuff” nie znika z polskiego rynku. Jego wydawanie od spółki Ginza Media Group, która ogłosiła upadłość, przejmie firma Arskom Group. Kolejny numer pisma ma trafić do sprzedaży pod koniec marca br.
więcej
|
|
,,Historia Do Rzeczy" niebawem na rynku w cenie 6,95 zł
W najbliższych tygodniach na rynek ma trafić pierwszy numer miesięcznika „Historia Do Rzeczy” będącego uzupełnieniem „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro). Tytuł ma kosztować 6,95 zł.
więcej
|
|
Presspublica: Jan Piński zostaje w ,,Uważam Rze", nie szukamy nowego naczelnego
Zarząd Presspubliki zdementował informację, jakoby szukał nowej osoby do kierowania pismem „Uważam Rze”. „Jan Piński jest i pozostanie redaktorem naczelnym tygodnika” - deklaruje wydawnictwo.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" nowym liderem magazynów wnętrzarskich
W listopadzie 2012 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansował magazyn „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”, z kolei najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
,,Glamour" z Dodą i dodatkiem o fryzurach
W czwartek 21 lutego br. ukaże się na rynku marcowe wydanie magazynu „Glamour” (G+J Polska) z Dodą na okładce. Do całego nakładu dołączony będzie dodatek „Włosy Trendy 2013”, a także kod do darmowego obejrzenia filmu w serwisie strefavod.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|