Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 27 Lutego 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Agora, Apella, PMPG, TV Trwam walczą o multipleks naziemny

12 zgłoszeń w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wpłynęło dotąd do KRRiT. O miejsca na MUX-1 powalczą m.in. TV Trwam, Agora z Kino Polska, PMPG z Astro, 4fun Media czy Apella. więcej

 
Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile

Eksperci z branży reklamowej mają mieszane opinie o ostatniej kampanii Play z celebrytami. Zauważają jej podobieństwo do reklam Plusa z Mumio i spotów T-Mobile. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Nowosielski, Magdalena Brodka, Szymon Gutkowski, Anna Gruszka, Franciszek Toeplitz i Jakub Załuska. więcej

 
Agora i Edipresse wymieniają się magazynami

Agora sprzedała spółce Edipresse Polska za 11,5 mln zł magazyn „Poradnik Domowy”, a kupiła od tego wydawnictwa za 3 mln zł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Transakcja wzmacnia pozycje obu wydawców w kluczowych dla nich segmentach. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Walk Creative poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager, Print Production Manager

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sekcji ds. Zakupów Programowych

AmRest Holdings SE poszukuje osoby na stanowisko
Media Planning Manager CE

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. sponsoringu i sprzedaży specjalnej

KULIXFILM poszukuje osoby na stanowisko
Menager ds. pozyskiwania klientów

Polityka Cyfrowa poszukuje osoby na stanowisko
Sprzedawca / Opiekun Klienta

Przeagencja poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Polityka Cyfrowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klientów

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Marketingu

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager Tytułów Poradnikowych

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager Elle

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wydawca ,,W Sieci" chce mieć kanał edukacyjny na multipleksie

Spółka Apella, wydawca „Gazety Bankowej” i większościowy udziałowiec spółki wydającej tygodnik „W Sieci”, chce mieć własny kanał edukacyjno-poznawczy. Złożyła właśnie wniosek w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
,,Rozmowy w toku" codziennie ogląda 1,5 mln widzów. Tylko Polsat lepszy

„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi od początku wiosennego sezonu śledzi codziennie 1,52 mln widzów, o 70 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk- show w rynku telewizyjnym zajmuje drugie miejsce za Polsatem. więcej

 
Polsat przenosi ,,Studio Weekend" Anny i Krzysztofa Ibiszów

Od marca br. sobotni magazyn Polsatu „Studio Weekend” emitowany będzie o godz. 14.45, czyli trzy godziny później niż obecnie. Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza i Annę Zajdler-Ibisz program zostanie też skrócony. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Wszędzie kręci się TVN" - Czesław Mozil śpiewa w spocie TVN (wideo)

W wiosennym spocie wizerunkowym TVN gwiazdy stacji pokazane są w specjalnie zaprojektowanych pokojach. Przewodnikiem po wiosennej ramówce kanału jest Czesław Mozil, który śpiewa piosenkę „Wszędzie kręci się TVN”. więcej

Sony PlayStation 4 - rewolucja na rynku gier i reklamy?

- Dzięki nowym funkcjonalnościom nowa konsola Sony PlayStation 4 może zapoczątkować rewolucję na rynku gier - mówią nam eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Krzysztof Szulc (Cenega Poland), Adam Kiciński (CD Projekt), Mateusz Kasperski (Komputer Świat) i Tymon Smektała („CD-Action”). więcej

Strony główne portali tracą użytkowników. Onet, WP, Interia i o2 mocno w dół
Daniel Olbrychski reklamuje polską żywność w Biedronce (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Agora, Apella, PMPG, TV Trwam walczą o multipleks naziemny

12 zgłoszeń w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej wpłynęło dotąd do KRRiT. O miejsca na MUX-1 powalczą m.in. TV Trwam, Agora z Kino Polska, PMPG z Astro, 4fun Media czy Apella. więcej

 
Wydawca ,,W Sieci" chce mieć kanał edukacyjny na multipleksie

Spółka Apella, wydawca „Gazety Bankowej” i większościowy udziałowiec spółki wydającej tygodnik „W Sieci”, chce mieć własny kanał edukacyjno-poznawczy. Złożyła właśnie wniosek w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
,,Rozmowy w toku" codziennie ogląda 1,5 mln widzów. Tylko Polsat lepszy

„Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi od początku wiosennego sezonu śledzi codziennie 1,52 mln widzów, o 70 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji talk- show w rynku telewizyjnym zajmuje drugie miejsce za Polsatem. więcej

 
Polsat przenosi ,,Studio Weekend" Anny i Krzysztofa Ibiszów

Od marca br. sobotni magazyn Polsatu „Studio Weekend” emitowany będzie o godz. 14.45, czyli trzy godziny później niż obecnie. Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza i Annę Zajdler-Ibisz program zostanie też skrócony. więcej

 
Stopklatka TV to nowy kanał Kino Polska TV i Agory

Nowy kanał filmowy, który planują uruchomić Kino Polska TV i Agora, nazywać się będzie Stopklatka TV. Stacja została zgłoszona do konkursu na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
4fun Media chcą mieć kanał edukacyjny na multipleksie

Spółka 4fun Media zdecydowała się na udział w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca, posiadający obecnie wyłącznie kanały muzyczne, zgłosił do niego kanał edukacyjno-poznawczy. więcej

 
Polsat promuje seriale i widowiska (foto)

Seriale „Na krawędzi” i „Przyjaciółki” oraz programy „Tylko muzyka. Must be the music” i „Tylko taniec. Got to dance” to formaty promowane w wiosennej kampanii Polsatu. Działania przygotowały Focus Advantage i PHD Media Direction. więcej

 
Drugi sezon serialu "Figurantka" od kwietnia w HBO (wideo)

14 kwietnia odbędzie się amerykańska premiera drugiego sezonu serialu "Figurantka". Do internetu trafił trailer. więcej

 
 
Radio  
 
Złote Przeboje Elita do góry, RMF FM liderem w Bydgoszczy

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2012 - styczeń 2013 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

 
Radia Wawa z konkursem i kampanią na 21. urodziny

Radia Wawa z okazji 21. urodzin organizuje specjalny konkurs. Wraz z nim startuje kampania reklamowa, która będzie wspierać trwającą do 25 marca br. akcję antenową, zakończoną urodzinową imprezą dla słuchaczy. więcej

 
Reklama  
 
Branża o reklamach Play: celebryci jak Mumio w Plusie, hasło jak z T-Mobile

Eksperci z branży reklamowej mają mieszane opinie o ostatniej kampanii Play z celebrytami. Zauważają jej podobieństwo do reklam Plusa z Mumio i spotów T-Mobile. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Michał Nowosielski, Magdalena Brodka, Szymon Gutkowski, Anna Gruszka, Franciszek Toeplitz i Jakub Załuska. więcej

 
Agnieszka Szlaska na czele komunikacji i promocji Clear Channel Poland

Agnieszka Szlaska z początkiem marca obejmie funkcję dyrektora ds. komunikacji i promocji w Clear Channel Poland. Wcześniej pracowała w Grupie Zwierciadło, Wydawnictwie Bauer i AWR Wprost. więcej

 
Mitsubishi reklamuje ,,najostrzejszą wyprzedaż" (wideo)

W radiu, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa wyprzedaży samochodów Mitsubishi z rocznika 2012. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom. więcej

 
,,Make it Possible" - nowa kampania Huawei (wideo)

Chińska firma Huawei wystartowała z nową kampanią wizerunkową - „Make it Possible”. więcej

 
Jeże reklamują Babeczki Nadziane Delecta z nagrodami (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Babeczek Nadzianych marki Delecta (Rieber Foods Polska). Akcję, której najważniejszym elementem jest loteria SMS-owa, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Starcom i Grupa Eskadra. więcej

 
"Your Future Bottle" - program marki Heineken w Polsce, ambasadorem Tomek Rygalik (wideo)

Tomek Rygalik został polskim ambasadorem programu "Your Future Bottle" marki Heineken. W ramach współpracy polski designer patronuje drugiej edycji globalnego konkursu "Remix our Future". więcej

 
Byli menedżerowie The Chimney Pot uruchomili studio DI Factory

Od początku tego roku działa studio postprodukcji filmowej DI Factory. Firmę stworzyli i prowadzą menedżerowie, którzy do jesieni ub.r. pracowali w The Chimney Pot, na czele z Jędrzejem Sablińskim. więcej

 
Maria Tolka copywriterem w Change Integrated

Maria Tolka dołączyła jako copywriter do działu kreacji Change Integrated. Wcześniej pracowała m.in. w Adwertajzing i Core PR. więcej

 
Marcin Szymczak prezesem AdMassive

Marcin Szymczak objął funkcję prezesa zarządu AdMassive, spółki działającej w segmencie e-marketingu oraz wsparcia sprzedaży. więcej

 
Fat Baby wypromuje Inter Partner Assistance

Fat Baby wygrała przetarg na obsługę firmy Inter Partner Assistance SA. Agencja odpowiada za wsparcie strategiczne oraz narzędzi komunikacji dla kanału B2B, B2B2C oraz B2C. więcej

 
Prasa  
 
Agora i Edipresse wymieniają się magazynami

Agora sprzedała spółce Edipresse Polska za 11,5 mln zł magazyn „Poradnik Domowy”, a kupiła od tego wydawnictwa za 3 mln zł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Transakcja wzmacnia pozycje obu wydawców w kluczowych dla nich segmentach. więcej

 
Czołowe miesięczniki straciły czytelników w II półroczu 2012 r. Liderem ,,Twój Styl"

W II półroczu 2012 roku wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa. Na pozycji lidera uplasował się „Twój Styl”. Natomiast wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”. więcej

 
,,Życie na Gorąco" liderem tygodników yellow w 2012 roku

W 2012 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera uplasowało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło„Twoje Imperium”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”. więcej

 
,,Viva!" dużo więcej z reklam, ,,Wprost" i ,,Polityka" w dół

W styczniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy „Vivy!” wzrosły prawie trzykrotnie, za to spadki zanotowały „Wprost”, „Świat Kobiety” i „Polityka”. więcej

 
,,Newsweek Historia" staje się miesięcznikiem

Wydawany przez Ringier Axel Springer Polska magazyn „Newsweek Historia” ukazywać będzie co miesiąc. Dotąd tytuł pojawiał się średnio co dwa miesiące. więcej

 
"Żyjmy Dłużej" z nową szatą graficzną i bardziej lifestylowe

Od marcowego wydania miesięcznik "Żyjmy Dłużej" (Medipress Publishing) zyskał nową szatę graficzną, a tematyka magazynu została poszerzona. Do redakcji dołączyli też nowi dziennikarze. więcej

 
Internet  
 
Muzyka w internecie przyniosła 5,6 mld dol. w 2012 r

Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego (IFPI) opublikowała najnowszą edycję corocznego raportu Digital Music Report. Wynika z niego, że rynek fonograficzny w 2012 roku zanotował pierwszy wzrost od 1999 roku. więcej

 
Dlaczego w internetowej reklamie nie ma magii?

Eksperci, ale także sami twórcy, oceniają, że w internetowej reklamie nie ma magii. Internetowe kreacje są nudne, wręcz banalne. Dlaczego tak się dzieje - próbuje ustalić Mariusz Łukasik z Tense.pl. więcej

 
Jak usunąć wpis z Google? Nadal bez wyroku unijnego Trybunału

Unijny Trybunał nie rozstrzygnął, czy właściciel Google jest odpowiedzialny za usuwanie niechcianych danych ze wszystkich stron internetowych indeksowanych przez tę wyszukiwarkę. We wtorek odbyła się tylko rozprawa, wyrok zapadnie w innym terminie. więcej

 
Koniec pracy w domu. Szefowa Yahoo nakazała powrót do biura

Nowa szefowa portalu Yahoo, Marrisa Mayer, nakazała pracownikom, którzy dotychczas zdalnie pracowali z domu, by od czerwca wrócili do biura, co ma podnieść ich kreatywność. Tymczasem liczba pracujących z domu podwoiła się w USA od 30 lat. więcej

 
Twitter zapowiada aplikację na Firefox OS

Twitter zapowiedział udostępnienie aplikacji serwisu na urządzenia pracujące pod kontrolą zaprezentowanego ostatnio przez Mozillę systemu operacyjnego Firefox OS. więcej

 
Alior Bank chce wykorzystywać wiedzę o klientach z portali społecznościowych

Alior Bank pracuje nad technologią, która w przyszłości ma pozwolić na lepsze dopasowanie oferty do indywidualnych odbiorców. Bank chce lepiej wykorzystywać dostępne dane o klientach, np. wykorzystywać wiedzę z portali społecznościowych. Jak mówi prezes Wojciech Sobieraj, problemem jest jednak to, że na świecie brakuje firm z doświadczeniem w obróbce takich danych. Przez to trudno o niezbędne know-how, które bank dopiero zdobywa. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Muzyka w internecie przyniosła 5,6 mld dol. w 2012 r

Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego (IFPI) opublikowała najnowszą edycję corocznego raportu Digital Music Report. Wynika z niego, że rynek fonograficzny w 2012 roku zanotował pierwszy wzrost od 1999 roku. więcej

 
61 proc. Polaków uważa "janosikowe" za sprawiedliwe

61 proc. ankietowanych przez TNS Polska uważa za sprawiedliwe to, że miasta i samorządy o wysokich dochodach muszą oddawać część dochodów na biedniejsze ośrodki. Tzw. janosikowe za niesprawiedliwe uważa 24 proc. respondentów. więcej

 
Public Relations  
 
Agnieszka Szlaska na czele komunikacji i promocji Clear Channel Poland
 
Technologie  
 
Neo 10" HD Dual Core, Ovo 3.0 i Ovo Air - nowe tablety od Tracera
 
ZTE Open: smartfon z Firefox OS
 
Prestigio MultiPad Note 8.0 3G za 1299 zł
 
Najmniejsza bezprzewodowa ładowarka na świecie od LG
 
ZTE Grand Memo z 5,7 calowym ekranem
 
Nowy model ultrabooka Sony Vaio T wkrótce w Polsce (wideo)
 
Cztery serie smartfonów Optimus od LG (wideo)
 
Play ma 8,7 mln klientów. W 2012 r. przychody wzrosły do ponad 3,4 mld zł
 
Sony wspiera Firefox OS
 
LG przejmuje system webOS
 
Arkadiusz Kowalczuk: z Hewlett-Packard do Genesys
 
Gospodarka  
 
T-Mobile Polska będzie wspierać początkujące firmy. Rusza centrum innowacyjności w Krakowie
 
Alior Bank chce wykorzystywać wiedzę o klientach z portali społecznościowych
 
Można odliczyć VAT w czasie zawieszenia działalności
 
Uwaga na akwizytorów oferujących zmianę dostawcy energii elektrycznej
 
Elektrownia atomowa będzie wymagać dofinansowania od państwa
 
Kiedy trzeba kupić kasę fiskalną
 
Duże zmiany w czasie pracy
 
Wzrost aktywności firm oferujących produkty strukturyzowane
 
Ranking pożyczek hipotecznych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Muzyka w internecie przyniosła 5,6 mld dol. w 2012 r
 
Adele i Carly Rae Jepsen najpopularniejszymi muzykami 2012 roku
 
Fair Weather Friends i The Toxic Avenger na FreeFormFestival
 
"Co tam?" od Hey (wideo)
 
David Bowie pokazał "The Stars (Are Out Tonight)" (wideo)
 
"Ready to Die" - nowy album Iggy and the Stooge (wideo)
 
Prince Michael Jackson w serialu "90210"
 
Alicia Silverstone w nowym serialu "HR"
 
Quentin Tarantino o "Django": wszystkie kontrowersje i krytyka wyszły na dobre
 
Drugi sezon serialu "Figurantka" od kwietnia w HBO (wideo)
 
Blog  
 
Co każda firma - m.in. DEICHMANN - powinna zrobić, żeby lepiej trzymać standardy? - Janusz Kamieński
 
Upadek redaktora - Marcin Łukasz Makowski
 
Adwokaciątko z zapałkami. - Ewaryst Fedorowicz
 
Upadłe WIKTORY... - Andrzej Bober
 
Bęcwalstwo niepospolite - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Kuśnierska: E-commerce czeka świetlana przyszłość

- Niedługo w internecie będziemy kupować wszystko, łącznie z artykułami pierwszej potrzeby w gospodarstwie domowym. Przed branżą FMCG jest w związku z tym olbrzymie pole rozwoju - mówi nam Katarzyna Kuśnierska, dyrektor zarządzająca Allegro.pl. więcej

 
Magda Gessler: Popularność to dla mnie zaskoczenie
 
Marcin Beme: Audiobooki są elementem stylu życia
 
Kwestionariusz  
 
Marcin Jędrasiewicz: jestem wyrozumiałym szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Marcin Jędrasiewicz, dyrektor serwisów informacyjnych Interia.pl. więcej

 
Małgorzata Majewska: moja kariera jakoś (nieźle) się kręci
 
Paweł Suchocki: U pracowników cenię szacunek i uczciwość
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Traffic Manager, Print Production Manager
 
Kierownik Sekcji ds. Zakupów Programowych
 
Media Planning Manager CE
 
Menedżer ds. sponsoringu i sprzedaży specjalnej
 
Menager ds. pozyskiwania klientów
 
DJ/Prezenter
 
Sprzedawca / Opiekun Klienta
 
starszy inspektor w Departamencie Regulacji
 
aspirant w Departamencie Regulacji
 
Traffic
 
Prezenter / Prezenterka
 
Account Executive
 
Specjalista ds. obsługi klientów
 
Redaktor
 
Specjalista ds. Marketingu
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl