|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 28 Lutego 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
ZPR szykuje kanał Fokus. ,,Konkurencja dla Discovery"
Grupa ZPR chce uruchomić na pierwszym multipleksie naziemnym kanał edukacyjno-poznawczy Fokus. - Chcemy być konkurencją dla Discovery Channel, ale my będziemy nadawać FTA - mówi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR.
więcej
|
|
Polsat chce mieć kolejne kanały w telewizji naziemnej
Telewizja Polsat złożyła dwa wnioski w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca chce umieścić tam stację filmową oraz dziecięcą.
więcej
|
|
Polacy wybierają częściej wersje kanałów SD niż HD. Dlaczego?
W telewizji znacznie częściej widzowie wybierają tradycyjne wersje programów niż wersje HD - wynika z pomiaru oglądalności Atmedia SpotLight. Wersje HD cieszą się największą popularnością w przypadku stacji sportowych, dokumentalnych i filmowych premium.
więcej
|
|
DMAX kanałem Discovery na multipleks naziemnej telewizji cyfrowej
Discovery Networks, nadawca dziewięciu płatnych kanałów w Polsce, chce umieścić na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej bezpłatny kanał edukacyjno-poznawczy. Spółka zgłosiła do konkursu organizowanego przez KRRiT stację pod nazwą DMAX.
więcej
|
|
,,W-11 - Wydział Śledczy" stracił 370 tys. widzów
W obecnym sezonie docu-crime „W-11 - Wydział Śledczy” ogląda w TVN o 370 tys. mniej widzów niż rok wcześniej. Wśród wszystkich widzów produkcja w rynku zajmuje miejsce drugie, a w grupie komercyjnej - trzecie.
więcej
|
|
TVS zmienia profil na edukacyjny i chce na multipleks
Krajowa Rada Radiofonii Telewizji zmieniła profil kanału TVS z z uniwersalnego na edukacyjno-poznawczy, wzbogacony o audycje o Śląsku. Dzięki temu nadawca mógł wystartować w konkursie na nadawanie w ramach pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Krystian Wieczorek gospodarzem programu w kanale ID
W wiosennej ramówce kanału ID znajdzie się 10 premierowych programów. Gospodarzem jednego z nich - serii „Geneza grzechu” - będzie Krystian Wieczorek, aktor znany z „M jak miłość” i „Julii”.
więcej
|
|
TLC ruszy w HD do wakacji
Kanał TLC rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości jeszcze przed wakacjami tego roku - poinformował Wirtualnemedia.pl Olgierd Dobrzyński, country manager Discovery Networks w Polsce.
więcej
|
|
,,Seks po polsku" i ,,Honey Boo Boo" wiosną w TLC
Kanał TLC w wiosennej ramówce pokaże jeden program wyprodukowany w Polsce - cykl „Seks po polsku”. W ofercie znalazł się też reality-show „Honey Boo Boo”. Widzowie zobaczą także program o zbuntowanych amiszach czy nowy show Tori Spelling.
więcej
|
|
,,Czterej pancerni i pies" w TVN7
TVN7 z początkiem marca br. rozpocznie emisję kultowego polskiego serialu „Czterej pancerni i pies”. Na antenę trafią też nowe serie "Nie z tego świata" i "Agentów NCIS".
więcej
|
|
,,Jeźdźcy smoków" od marca w Cartoon Network
14 marca 2013 roku kanał Cartoon Network rozpocznie emisję animowanego serialu „Jeźdźcy smoków”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aktor Władysław Kowalski twarzą kampanii przeciwko homofobii ,,Rodzice, odważcie się mówić"
W piątek rusza ogólnopolska kampania społeczna „Rodzice, odważcie się mówić”, adresowana do rodziców osób homoseksualnych. Jedną z twarzy kampanii jest aktor Władysław Kowalski, który pojawi się na bilbordach ze swoim synem Kubą.
więcej
|
|
Zyskuje reklama radiowa. Tok FM, Eska i Radio ZET mocno w górę
W styczniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy Eski Poznań i Radia ZET wzrosły o ponad 40 proc., a Tok FM - o ponad 50 proc.
więcej
|
|
Marketing Miejsc... ma już 10 lat!
10 lat - w Polsce oczywiście. Symbolicznie, z mojego autorskiego punktu widzenia - pisze Mateusz Zmyślony, założyciel Eskadra MarketPlace.
więcej
|
|
"Odkryj Xperia Z" w kampanii Sony (wideo)
W marcu ruszy globalna kampania marketingowa Sony wprowadzającą nowy smartfon Sony Xperia Z. Wystartowała już akcja dedykowana na polski rynek.
więcej
|
|
Bank BGŻOptima wybrał Heart&Brain
BGŻOptima rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Za całość działań związanych z obsługą kreatywną banku będzie odpowiadać agencja reklamowa Heart&Brain.
więcej
|
|
Szymon Szymański szefem Havas Worldwide Digital
Szymon Szymański awansował na stanowisko executive directora w Havas Worldwide Digital (grupa Havas Worldwide). Agencja powołała także liderów kluczowych obszarów: Jakub Bogaczyński został head of creative, Bartosz Szymeczko - head of social media, a Krzysztof Petyniak - head of production.
więcej
|
|
Marka Beskidzkie postawiła na Schulz Brand Friendly
Firma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
"Zaproś kumpla do pubu" - promocja piwa Tyskie Klasyczne na Facebooku
Na facebookowym profilu marki Tyskie ruszyła akcja promująca piwo Tyskie Klasyczne z wykorzystaniem narzędzia Facebook Offers, którą przygotowała agencja Tequila.
więcej
|
|
Melting Pot Strategy Collective - nowa agencja strategiczna na polskim rynku
W Polsce pojawiła się nowa agencja doradztwa strategicznego, założona przez Wojciecha Walczaka i Radosława Kaczmarka - Melting Pot Strategy Collective.
więcej
|
|
Wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii w promocji MasterCard
Wystartowała kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest niezwykła wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii. Kampania, realizowana pod hasłem „Wyruszyć w podróż do wnętrza Ziemi: Bezcenne”, została wsparta szeroką komunikacją ATL, BTL i on-line.
więcej
|
|
Katarzyna Michalewska szefem działu business development w Redmobile
Do zespołu agencji marketingu mobilnego Redmobile dołączyła Katarzyna Michalewska. Jako head of business development będzie tworzyć nowy dział w strukturach firmy i zarządzać działaniami z zakresu sprzedaży i rozwoju oferty.
więcej
|
|
Smakiżycia.pl w Goldbach Audience
Goldbach Audience poszerzył swoje portfolio o witrynę smakiżycia.pl. Serwis jest autorskim projektem restauratorki Magdy Gessler.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Przepisy Czytelników" najchętniej kupowanym miesięcznikiem (top 150)
Magazyn „Przepisy Czytelników” został liderem rankingu sprzedaży miesięczników w Polsce. Czołówkę zestawienia zdominowały poradniki dla pań. Top 150 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowymi magazynami dla użytkowników Piano
„Magazyn Międzynarodowy” z przeglądem prasy światowej oraz poniedziałkowy magazyn „Sport.pl Ekstra” dostępny na Sport.pl to dodatkowe treści jakie „Gazeta Wyborcza” (Agora) udostępni internautom z wykupionym abonamentem Piano.
więcej
|
|
Marcin Dzierżanowski odchodzi z ,,NG Traveler". Wraca do ,,Wprost"
Marcin Dzierżanowski, dotąd sekretarz redakcji w „NG Traveler” (G+J Polska) wraca do tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Zajmować się będzie w nim dziennikarstwem społeczno-politycznym.
więcej
|
|
Michał Cessanis przechodzi z ,,Rzeczpospolitej" do ,,National Geographic Traveler"
Michał Cessanis, dotąd związany z „Rzeczpospolitą” przechodzi do miesięcznika „National Geographic Traveler” (G+J Polska), gdzie od kwietnia br. zostanie sekretarzem redakcji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|