|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 6 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Sąd blokuje wydawanie tytułu ,,W Sieci", tygodnik zmienia nazwę na ,,Sieci"
Sąd - na wniosek spółki Grzegorza Hajdarowicza - zakazał Fratrii wydawania tygodnika „W Sieci”, na czas procesu wytoczonego przez Gremi Media. Fratria zdecydowała, że jej pismo od poniedziałku nosić będzie nazwę „Sieci” i sama zapowiada kroki prawne.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" o 36 proc. w dół, ,,GP Codziennie" jedynie zyskała
„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w styczniu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej - prawie 36 proc. - „Rzeczpospolita”, którą przegonił „Dziennik Gazeta Prawna” - liderem „Fakt”.
więcej
|
|
Facebook z rekordem i przed YouTube - Onet, WP i o2 w dół
W styczniu br. Facebook miał rekordowo dużo polskich użytkowników, wyprzedzając pod tym względem YouTube’a. Natomiast spadki zasięgu zanotowały witryny Onetu, WP oraz o2.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Media Markt: będzie kontynuacja konkursu ,,Bierz co chcesz w 150 sekund!"
Media Markt planuje zorganizowanie akcji o podobnym formacie jak niedawno zakończony konkurs „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Na jego reklamy sieć cennikowo wydała ponad 4 mln zł, ale zyskała ponad tysiąc publikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
więcej
|
Karnowscy, Ziemkiewicz i Gmyz z programami w TV Republika
- TV Republika to inicjatywa ponadśrodowiskowa, zrzeszająca ludzi, którzy konkurują w mediach pisanych, ale są w stanie na innym poziomie działać wspólnie - mówi nam Bronisław Wildstein, jej redaktor naczelny.
więcej
|
Spadły udziały głównych stacji telewizyjnych, TVP1 liderem
|
Aktor Władysław Kowalski twarzą kampanii przeciwko homofobii ,,Rodzice, odważcie się mówić"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kanały informacyjne straciły widzów, TVP Info nadal liderem
W lutym br. wszystkie kanały informacyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów obroniła stacja TVP Info, z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do TVN24.
więcej
|
|
Naziemna telewizja cyfrowa: TVP1 liderem, Puls2 mocno w górę
Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei widzowie z grupy komercyjnej zdecydowanie najchętniej wybierali Polsat.
więcej
|
|
Multimedia Polska: 40-proc. wzrost abonentów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Multimedia Polska w ub.r. powiększyła swoja bazę abonentów niemal o 100 tys. klientów. Najbardziej, bo aż o 40 proc. wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej operatora.
więcej
|
|
UPC sprzedaje część byłej sieci Aster firmie Netia
Netia odkupi od sieci kablowej UPC Polska część infrastruktury dawnej sieci kablowej Aster w Warszawie i Krakowie, docierającej w sumie do 446 tys. mieszkań. Umowę między obiema spółkami zatwierdzić musi jeszcze prezes UOKiK.
więcej
|
|
Koniec telewizji analogowej w województwie śląskim, od 19 marca tylko telewizja cyfrowa
Na 19 marca zaplanowano wyłączenie analogowego sygnału telewizyjnego w nadajniku Wisła/Skrzyczne, który obsługuje południową część województwa śląskiego.
więcej
|
|
Robert Wieczorek przeszedł z TVN do ATM Grupy i szykuje nowy show
Robert Wieczorek, producent seriali dotąd związany z TVN, przeszedł do ATM Grupy na stanowisko producenta kreatywnego.
więcej
|
|
4fun Media: przychody o 34 proc. do góry, zysk netto o 4 proc.
Spółka 4fun Media w 2012 roku zanotowała 34-proc. wzrost przychodów i 4-proc. wzrost zysku netto. Firma zamierza wypracowany zysk przeznaczyć na dywidendę dla akcjonariuszy.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje ,,Plan Zero" (wideo)
Cyfrowy Polsat prowadzi kampanię reklamową, która wspiera nowy internetowy Plan Zero. Działania obejmują telewizję, radio i internet.
więcej
|
|
KSW 22 w Polsacie i w Polsacie Sport
Polsat i Polsat Sport w sobotę 16 marca br. będą transmitować 22 galę KSW z walkami Pawła Nastuli, mistrza olimpijskiego w judo z Atlanty oraz mistrza kategorii półciężkiej Jana Błachowicza.
więcej
|
|
Multimedia Polska: wzrost przychodów, spadek zysku netto
W 2012 roku sieć kablowa Multimedia Polska zanotowała wzrost przychodów o 10 proc., ale jej zysk netto zmalał aż o 52 proc. Połowę przychodów firmy generuje cały czas usługa telewizyjna.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Fundacja Pegasus z Krystyną Czubówną apeluje o pomoc zabijanym koniom (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania Fundacji Pegasus zajmującej się pomocą koniom przeznaczonym na rzeź. Spot na potrzeby akcji, którego narratorką jest Krystyna Czubówna, przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
,,Schowaj zimę na wiosnę" - niechciany bałwan w kampanii IKEA (wideo)
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa IKEA wspierająca promocję „Dom, w którym wszystko się układa”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Film Republic, K2 i MEC.
więcej
|
|
Starlink obronił budżet mediowy Grupy PZU
Starlink nadal będzie zajmował się obsługą mediową Grupy PZU. Zlecenie utrzymał w wyniku wygranego przetargu.
więcej
|
|
Muzyczna ,,Zupa Romana" w reklamie Amino (wideo)
Od początku marca trwa telewizyjna kampania reklamowa zup marki Amino (Unilever Polska). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Elżbieta Pełka Creatives.
więcej
|
|
,,Szczęśliwi czasu nie liczą" - Orange reklamuje Smart Plany (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nielimitowane usługi w taryfach Smart Plan w Orange. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Banana i MEC.
więcej
|
|
,,Your Life. Your Jeans" w wiosenno-letniej kampanii Big Star (wideo)
W prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star. Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Marcin Tyszka, a produkcją sesji zajęła się agencja Warsaw Creatives.
więcej
|
|
Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad
Firma Online Advertising Network, zarządzająca internetową siecią reklamową, uruchomiła agencję social mediową Gravity Ad. Kieruje nią Marcin Czajka, wcześniej związany m.in. z GoldenLine.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje ,,Plan Zero" (wideo)
Cyfrowy Polsat prowadzi kampanię reklamową, która wspiera nowy internetowy Plan Zero. Działania obejmują telewizję, radio i internet.
więcej
|
|
,,Profesjonalizm w każdym detalu" reklamuje Pramerica Życie
Z początkiem marca ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Pramerica Życie. Akcja jest prowadzona na outdoorze pod hasłem „Profesjonalizm w każdym detalu”.
więcej
|
|
,,Odkryj jakość" w promocji BoboVity
Pod hasłem „Odkryj jakość BoboVita” rozpoczęła się promocja zupek, obiadków i deserków BoboVity (Nutricia Polska). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ars Thanea, Heureka, Mediacom Warszawa i ACR.
więcej
|
|
,,Wielkamocna loteria" promuje Makro Cash & Carry
Rozpoczęła się „Wielkamocna loteria” promująca hurtownie Makro Cash & Carry (należą do Metro Group). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Linea Recta.
więcej
|
|
Dariusz Werelich szefem działu sprzedaży w Adrino
Sieć reklamy mobilnej Adrino powiększyła swój zespół o dwie nowe osoby. Szefem działu sprzedaży został Dariusz Werelich, Katarzyna Kałuzińska objęła stanowisko media trading managera.
więcej
|
|
Poczta Polska wybrała Glaubicz Garwolińska Consultan do obsługi w social media
Agencja Glaubicz Garwolińska Consultants zajmie się obsługą Poczty Polskiej w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
W jakim tak naprawdę celu tworzy się programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta”? Otóż głównym celem takiego programu jest przywiązanie klienta do jednego lub kilku przedsiębiorców sprzedających produkty lub świadczących usługi. Jednak niewielu z nas zadaje zdaje sobie sprawę, że często równie ważne dla organizatora są nasze dane osobowe.
więcej
|
|
Krzysztof Goliński w Lemon Sky
Krzysztof Goliński dołączył do zespołu agencji Lemon Sky. Będzie się zajmował badaniem i wdrażaniem projektów z pogranicza świata digital, sztuki i offline’u.
więcej
|
|
Opcom wypromuje markę Nic Nac`s
Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na roczną obsługę marki Nic Nac`s. Przetarg dotyczył opracowania komunikacji mediowej marki na rok 2013.
więcej
|
|
Atmedia zaczynają sprzedaż na kwiecień
Broker Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień w reprezentowanych przez siebie tematycznych kanałach telewizyjnych. Średni koszt dotarcia jest na podobnym poziomie jak przed rokiem.
więcej
|
|
Get More Social dla piwa Tatra
Marka piwa Tatra (Grupa Żywiec) powierzyła całość komunikacji w social media agencji Get More Social. Agencja przygotuje także nową odsłonę strony www dla tej marki.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sąd blokuje wydawanie tytułu ,,W Sieci", tygodnik zmienia nazwę na ,,Sieci"
Sąd - na wniosek spółki Grzegorza Hajdarowicza - zakazał Fratrii wydawania tygodnika „W Sieci”, na czas procesu wytoczonego przez Gremi Media. Fratria zdecydowała, że jej pismo od poniedziałku nosić będzie nazwę „Sieci” i sama zapowiada kroki prawne.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" o 36 proc. w dół, ,,GP Codziennie" jedynie zyskała
„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w styczniu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej - prawie 36 proc. - „Rzeczpospolita”, którą przegonił „Dziennik Gazeta Prawna” - liderem „Fakt”.
więcej
|
|
Najbogatsi ludzie świata: Carlos Slim liderem, czterech Polaków wśród miliarderów
Magazyn Forbes opublikował kolejną edycję swojej listy miliarderów. Najbogatszym człowiekiem na świecie ciągle jest Meksykanin Carlos Slim.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|