|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 7 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Tomas Bella: Chcemy wprowadzić bardziej mierzalny system płatności Piano
- Uważamy, że projekt Piano zawsze będzie projektem niszowym. Dlatego akceptujemy fakt, że proces pozyskiwania klientów będzie długofalowy i może potrwać nawet kilka lat - mówi Wirtualnemedia.pl Tomas Bella, prezes zarządu Piano Media.
więcej
|
|
,,Po prostu" plagiatuje ,,Superwizjera"?
Czy magazyn „Po prostu” (TVP1) splagiatował we wtorkowym wydaniu reportaż wyemitowany wcześniej w „Superwizjerze” (TVN)? - Ustalenia z materiału są w całości moje - twierdzi Iwona Poreda z „Po prostu”. - Jej reportaż jest podobny do mojego pod wieloma względami - ocenia Jakub Stachowiak z „Superwizjera”.
więcej
|
|
Eksperci o zakazaniu wydawania ,,W Sieci": To cenzura (opinie)
Przedstawiciele polskich mediów niechętnie wypowiadają się o kwestii związanej z zakazaniem przez sąd - na wniosek Gremi Media - wydawania tygodnika „W Sieci”. Ci, z którymi rozmawialiśmy, stwierdzają wprost: „To kolejny zamach władzy na wolność słowa”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Rzeczpospolita" o 36 proc. w dół, ,,GP Codziennie" jedynie zyskała
„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w styczniu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej - prawie 36 proc. - „Rzeczpospolita”, którą przegonił „Dziennik Gazeta Prawna” - liderem „Fakt”.
więcej
|
Facebook z rekordem i przed YouTube - Onet, WP i o2 w dół
W styczniu br. Facebook miał rekordowo dużo polskich użytkowników, wyprzedzając pod tym względem YouTube’a. Natomiast spadki zasięgu zanotowały witryny Onetu, WP oraz o2.pl.
więcej
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku
|
Media Markt: będzie kontynuacja konkursu ,,Bierz co chcesz w 150 sekund!"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Po prostu" plagiatuje ,,Superwizjera"?
Czy magazyn „Po prostu” (TVP1) splagiatował we wtorkowym wydaniu reportaż wyemitowany wcześniej w „Superwizjerze” (TVN)? - Ustalenia z materiału są w całości moje - twierdzi Iwona Poreda z „Po prostu”. - Jej reportaż jest podobny do mojego pod wieloma względami - ocenia Jakub Stachowiak z „Superwizjera”.
więcej
|
|
Polonia 1 na 20-lecie: nowa oprawa i format, telenowele i ,,Muzyczne życzenia"
Obchodząca 7 marca 20 lat istnienia na polskim rynku telewizja Polonia 1 otrzyma nową oprawę graficzną i przejdzie na format nadawania 16:9. W ramówce stacji pojawiły się dwie telenowele oraz interaktywny program „Muzyczne życzenia”.
więcej
|
|
Bez gali Viva Comet w tym roku
W tym roku kanał Viva Polska nie przyzna muzycznych nagród w plebiscycie Viva Comet. - Nie udało nam się znaleźć partnerów, którzy wsparliby nas przy organizacji tej imprezy - mówi Wirtualnemedia.pl Marta Hopfer, PR manager stacji.
więcej
|
|
17 podmiotów walczy w konkursie na MUX-1
17 wniosków o udzielenie koncesji na nadawanie programu cyfrowego na multipleksie pierwszym wpłynęło - jak dotąd - do biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Kanały dokumentalne: TVP Historia z największym wzrostem, Discovery liderem
W lutym br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności zajął Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja TVP Historia - na przeciwnym biegunie CBS Reality.
więcej
|
|
TVN pokaże drugą serię serialu ,,Partnerki"
18 marca 2013 roku TVN rozpocznie emisję drugiej serii kryminalnego serialu „Partnerki”.
więcej
|
|
Boomerang pokaże kolejne odcinki animacji ,,Jelly Jamm"
25 marca 2013 roku dziecięcy kanał Boomerang rozpocznie emisję kolejnej serii popularnej animacji „Jelly Mann”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
McDonald's wraca z promocją ,,Stars Of America" (wideo)
W restauracjach McDonald’s rozpoczęła się kolejna odsłona promocji „Stars Of America”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencje DDB Warszawa, 24/7 PR i 24/7 Digital.
więcej
|
|
Ojcowie chwalą żony w kampanii Bebilonu (wideo)
Rusza kampania reklamowa mlek modyfikowanych dla dzieci Beblion (Nutricia Polska), w której główną rolę odgrywają ojcowie. Akcja promuje prowadzony w serwisie internetowym marki Program Bebilon.
więcej
|
|
Kobieco-męskie spotkania reklamują Nivea Stress Protect (wideo)
Pod hasłem „Czujesz stres? Nie pozwól aby poczuli go inni” ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek dezodorant Nivea Stress Protect. Akcję przygotowały firmy Draft FCB+Ad Fabrika, Summer i MEC.
więcej
|
|
PZU reklamuje ,,pracę przez dużo P" dla studentów
Ruszyła kampania reklamowa programu praktyk i staży oferowanych przez PZU studentom i młodym absolwentom. Akcja przebiega pod hasłem „Praca przez dużo P”.
więcej
|
|
Ejubileusz.pl - dwie loterie na 40-lecie E
Z okazji 40-lecie marki E (należącej do PZ Cussons) na polskim rynku rozpoczęły się dwie loterie promocyjne, z których jednak jest prowadzona w sklepach Biedronka. Za przygotowanie i obsługę obu akcji odpowiada agencja Marketing House.
więcej
|
|
Kordowska, Pędzich, Skrocka i Schabowicz w biurze reklamy ,,Poradnika Domowego"
Po przejęciu „Poradnika Domowego” przez Edipresse Polska dyrektorem jego biura reklamy została Edyta Kordowska. Jej zastępczynią jest Małgorzata Pędzich, a w biurze pracują też Marzena Skrocka i Marzena Schabowicz.
więcej
|
|
Joanna Jankowska: z Gloss Media do Evolution Media Net
Joanna Jankowska dołączyła - na stanowisko group account managera - do zespołu Evolution Media Net, gdzie wzmocni dział sprzedaży agencyjnej.
więcej
|
|
Sylwia Grudzińska: z "Polityki" do Wydawnictwa Bauer
Sylwia Grudzińska objęła stanowisko managera ds. analiz rynkowych w Wydawnictwie Bauer, zasilając 4-osobowy zespół, bezpośrednio podlegający Ewie Kozłowiej, dyrektor biura reklamy.
więcej
|
|
Mea Group z samodzielnymi usługami projektowymi
Agencja Mea Group w ramach wewnętrznych zasobów poszerzyła swoją ofertę o samodzielne usługi projektowe w zakresie szeroko pojętej grafiki oraz tworzenia stron internetowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomas Bella: Chcemy wprowadzić bardziej mierzalny system płatności Piano
- Uważamy, że projekt Piano zawsze będzie projektem niszowym. Dlatego akceptujemy fakt, że proces pozyskiwania klientów będzie długofalowy i może potrwać nawet kilka lat - mówi Wirtualnemedia.pl Tomas Bella, prezes zarządu Piano Media.
więcej
|
|
Eksperci o zakazaniu wydawania ,,W Sieci": To cenzura (opinie)
Przedstawiciele polskich mediów niechętnie wypowiadają się o kwestii związanej z zakazaniem przez sąd - na wniosek Gremi Media - wydawania tygodnika „W Sieci”. Ci, z którymi rozmawialiśmy, stwierdzają wprost: „To kolejny zamach władzy na wolność słowa”.
więcej
|
|
Dzienniki regionalne nadal tracą, liderem ,,Dziennik Zachodni"
W styczniu 2013 roku wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: Kradzież praw intelektualnych nie może być bezkarna
- Plany spółki Fratria związane ze zmianą tytułu magazynu „W Sieci” na „Sieci” są próbą ominięcia prawa. Dodawanie do tego ideologii walki pod sztandarami wolności mediów jest obrzydliwe - mówi Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Gremi Media. Szef Fratrii odpowiada: „Cała sprawa to kuriozum na polskim rynku prasy”.
więcej
|
|
Odświeżona ,,Naj" o 151 proc. do góry, ,,Przyjaciółka" liderem w 2012 roku
W 2012 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań uplasowała się „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który wcześniej był miesięcznikiem.
więcej
|
|
Andrzej Stankiewicz: z ,,Wprost" do ,,Rzeczpospolitej"
Andrzej Stankiewicz, dotąd związany z „Wprost”, od 6 marca br. dołączy do działu krajowego dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media). Będzie zajmował się tematami politycznymi.
więcej
|
|
Hajdarowicz: Karnowscy są ,,uczciwi inaczej", pozwę ich o naruszenie dóbr osobistych
W wydanym dzisiaj oświadczeniu Grzegorz Hajdarowicz informuje, że Gremi Media już w listopadzie ub.r. ostrzegała wydawcę „W Sieci”, że tytuł pisma może naruszać jej interesy. „Tworzenie nazw łudząco podobnych do istniejących to zwykła kradzież” - ocenia.
więcej
|
|
Kordowska, Pędzich, Skrocka i Schabowicz w biurze reklamy ,,Poradnika Domowego"
Po przejęciu „Poradnika Domowego” przez Edipresse Polska dyrektorem jego biura reklamy została Edyta Kordowska. Jej zastępczynią jest Małgorzata Pędzich, a w biurze pracują też Marzena Skrocka i Marzena Schabowicz.
więcej
|
|
Nie kradnij
Grzegorz Hajdarowicz, prezes Gremi Media w przesłanym nam oświadczeniu atakuje braci Karnowskich i wydawcę tygodnika „W Sieci”, który od poniedziałku zmienia nazwę na „Sieci”.
więcej
|
|
Czy Hajdarowicz nie walczy o odbudowanie ,,Uważam Rze" stosując nieuczciwą konkurencję
Gazeta „W Sieci” powstała z inicjatywy grupy osób, których dążeniem było zapewnienie czytelnikom dostępu do wolnych mediów. Jej pierwotnym założeniem było stworzenie dwutygodnika opartego na artykułach publikowanych w Internecie, czy też, jak kto woli... w sieci - pisze Tomasz Przybek, prezes spółki Fratria.
więcej
|
|
Sylwia Grudzińska: z "Polityki" do Wydawnictwa Bauer
Sylwia Grudzińska objęła stanowisko managera ds. analiz rynkowych w Wydawnictwie Bauer, zasilając 4-osobowy zespół, bezpośrednio podlegający Ewie Kozłowiej, dyrektor biura reklamy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Tomas Bella: Chcemy wprowadzić bardziej mierzalny system płatności Piano
- Uważamy, że projekt Piano zawsze będzie projektem niszowym. Dlatego akceptujemy fakt, że proces pozyskiwania klientów będzie długofalowy i może potrwać nawet kilka lat - mówi Wirtualnemedia.pl Tomas Bella, prezes zarządu Piano Media.
więcej
|
|
Duże wzrosty w Megapanelu mobilnym. Na czele WP z Orange, Onet i Gazeta.pl
W styczniu br. czołowych 30 serwisów zanotowało na urządzeniach mobilnych 19 proc. więcej odsłon niż miesiąc wcześniej. Najwięcej zyskały liderujące pod tym względem Wirtualna Polska z Orange, Onet i Gazeta.pl.
więcej
|
|
Coraz więcej Polaków kupuje żywność przez internet, najczęściej produkty spożywcze
13 proc. Polaków kupiło w ubiegłym roku produkty spożywcze w internecie. To o ponad połowę ( 62 proc.) więcej niż w 2011 roku - wynika z badań Gemius.
więcej
|
|
Ponad pół miliarda euro kary dla Microsoftu za Internet Explorer
Komisja Europejska nałożyła na Microsoft karę wysokości 561 milionów euro. Amerykańska firma nie dopełniła zobowiązań dotyczących umożliwiania użytkownikom systemu Windows wyboru przeglądarki internetowej.
więcej
|
|
Google Play po roku: 700 tys. aplikacji, 5 mln e-booków i 18 mln piosenek (infografika)
Właśnie mija rok odkąd Google zrezygnowało z marki Android Market, zastępując ją nową usługą Google Play z aplikacjami na urządzenia mobilne, a także muzyką, filmami i e-bookami.
więcej
|
|
Zmiany w wyglądzie profili na Google+
Google wprowadziło szereg niewielkich zmian do wyglądu stron użytkowników w serwisie społecznościowym Google+.
więcej
|
|
Michał Boni: 30 mld zł na powszechny dostęp Polaków do internetu
Około 30 mld zł będzie kosztował powszechny dostęp do internetu do 2020 roku. Połowa z tej kwoty ma pochodzić z programu Inwestycje Polskie, reszta z inwestycji prywatnych i funduszy unijnych. Zdaniem Michała Boniego, do zwiększenia zasięgu szybkiego internetu przyczyni się rónież sprzedaż częstotliwości z pasma 1800 i 800 MHz. Odpowiedzialny za cyfryzację minister naciska na lokalne władze, by te przyspieszyły realizację projektów budowania sieci szerokopasmowej.
więcej
|
|
Digital Avenue stawia na e-commerce. Piotr Bocheńczak prezesem
Piotr Bocheńczak zastąpił Piotra Wąsowskiego na stanowisku prezesa firmy Digital Avenue, do której należy Grupa Styl.fm. Bocheńczak ma rozwinąć działalność spółki w segmencie e-commerce.
więcej
|
|
Katarzyna Kowalczyk redaktor naczelną Inwestycje.pl
Katarzyna Kowalczyk została nową redaktor naczelną portalu Inwestycje.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|