Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 19 Marca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Wielkie klikanie" - Avans powtarza w internecie promocję Media Marktu (wideo)

Sieć elektromarketów Avans startuje z promocją „Wielkie klikanie”, której finał będzie przebiegać na podobnych zasadach jak niedawna akcja Media Marktu „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Konkurs wspierają reklamy z Michałem Wiśniewskim. więcej

 
Motoryzacja 12 proc. więcej na reklamę. Skoda liderem

Mimo kryzysu sprzedażowego producenci samochodów w ub.r. cennikowo wydali na reklamę 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły budżety Toyoty, Opla, Skody i Audi - jako jedyny spadek zanotował Hyundai. więcej

 
,,Ranczo" straciło 640 tys. widzów, ale pozostaje hitem TVP1

Pierwsze trzy odcinki siódmego sezonu „Rancza” oglądało średnio 6,22 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej edycji serial stracił 640 tys. widzów, ale i tak dał TVP1 pozycję lidera. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa G7 Media poszukuje osoby na stanowisko
Redaktorka

Grupa G7 Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Business Consulting poszukuje osoby na stanowisko
Doradca Klienta - Account Manager

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager/ Media Planner/ Media Buyer

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Director/ Senior Account Manager

Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager w Biurze Reklamy

Glaubicz Garwolińska Consultants poszukuje osoby na stanowisko
Manager działu E- PR

FOX International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
CEE Business Analyst and Project Coordinator

WALK PROMOTION poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager BTL

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,The Voice of Poland" przegrywa z TVN i Polsatem, ale zyskuje widzów

Po trzech tygodniach emisji druga edycja show „The Voice of Poland” ogląda w TVP2 średnio 2,33 mln widzów, więcej niż po takim samym czasie gromadziła pierwsza edycja. Show przegrywa z propozycjami TVN i Polsatu, ale jego widownia rośnie. więcej

 
Doda kolejną twarzą reklamową Play

W czwartek rozpocznie się nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której gwiazdy przechodzą do tej sieci. W reklamach najprawdopodobniej będzie występować Dorota „Doda” Rabczewska. więcej

 
Kabaretowe ,,Tylko dla dorosłych" w TVP2 ogląda 1,1 mln osób

Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” śledzi milion mniej widzów. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Marcin Prokop: ,,Przekrój" celuje w wielkomiejskich intelektualistów

- Naszym celem jest przywołanie ducha dawnego „Przekroju”, skupionego na popkulturze i zjawiskach społecznych, w minimalnym stopniu zainteresowanego polityką - mówi nam Marcin Prokop, redaktor naczelny „Przekroju”. więcej

Google i cała reszta - 150 najpopularniejszych stron w polskim internecie

Trzy najpopularniejsze w Polsce strony internetowe to globalne serwisy Google, Facebook i YouTube, za którymi znajdują się największe polskie portale: Onet, WP i Allegro. Top 150 stron w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Kliknięcia na Facebooku ,,Lubię to!" zdradzają kim jesteś
21 marca rusza platforma nC+. Jaka będzie nowa oferta?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Ranczo" straciło 640 tys. widzów, ale pozostaje hitem TVP1

Pierwsze trzy odcinki siódmego sezonu „Rancza” oglądało średnio 6,22 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej edycji serial stracił 640 tys. widzów, ale i tak dał TVP1 pozycję lidera. więcej

 
,,The Voice of Poland" przegrywa z TVN i Polsatem, ale zyskuje widzów

Po trzech tygodniach emisji druga edycja show „The Voice of Poland” ogląda w TVP2 średnio 2,33 mln widzów, więcej niż po takim samym czasie gromadziła pierwsza edycja. Show przegrywa z propozycjami TVN i Polsatu, ale jego widownia rośnie. więcej

 
Kabaretowe ,,Tylko dla dorosłych" w TVP2 ogląda 1,1 mln osób

Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” śledzi milion mniej widzów. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
Kabarety, Wojciech Mann i Wojciech Cejrowski w TVP Rozrywka

W ofercie ruszającego 15 kwietnia br. kanału TVP Rozrywka znajdą się archiwalne programy rozrywkowe TVP.  W większości będą to audycje znane z anteny telewizyjnej Dwójki. więcej

 
,,Tylko taniec" stracił 770 tys. widzów, Polsat przegrywa tylko z TVP1

Trzecią serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” ogląda o 770 tys. widzów mniej, niż pierwszą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje nową ofertę swoim abonentom (wideo)

Cyfrowy Polsat ruszył z kampanią promującą wśród swoich abonentów nowości, które w ostatnim czasie platforma wprowadziła do oferty telewizyjnej, internetowej i usług online. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w internecie. więcej

 
Duży wzrost stacji informacyjnych, TVP1 zdecydowanym liderem

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Reklamy w TVN minimalnie tańsze. Najdrożej przy ,,X Factor"

W kwietniowym cenniku TVN reklamy są średnio o 3,7 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy show „X Factor”, „Faktach” oraz serialu „Lekarze”. więcej

 
Telewizja analogowa znika z 365 gmin (infografika)

We wtorek 19 marca br. nastąpi trzeci i zarazem największy etap wyłączeń nadajników analogowej telewizji naziemnej. Obejmie on łącznie obszar 365 gmin leżących na terenie 10 województw. więcej

 
,,Bates Motel" od twórców ,,Zagubionych" w 13th Street Universal (wideo)

Kanał 13th Street Universal w kwietniu br. wprowadzi do ramówki nowy amerykański serial „Bates Motel”, stworzony przed producentów kultowego serialu „Zagubieni”. Produkcja będzie mieć premierę w Polsce niecały miesiąc po premierze w USA. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka świętuje jubileusz 50-lecia pracy Piotra Kaczkowskiego

W środę 20 marca br. minie 50 lat, odkąd Piotr Kaczkowski, prezenter muzyczny radiowej Trójki, po raz pierwszy zasiadł przed radiowym mikrofonem. Z tej okazji stacja organizuje na swojej antenie specjalny dzień poświęcony dziennikarzowi. więcej

 
Tomasz Miara w Radiu Infor PL

Tomasz Miara, były wieloletni prezenter Radia ZET, pracuje w uruchomionym w styczniu br. internetowym Radiu Infor PL. więcej

 
Radio Gdańsk do góry, RMF FM liderem w Trójmieście

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres grudzień 2012 - luty 2013 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl – dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście. więcej

 
Reklama  
 
,,Wielkie klikanie" - Avans powtarza w internecie promocję Media Marktu (wideo)

Sieć elektromarketów Avans startuje z promocją „Wielkie klikanie”, której finał będzie przebiegać na podobnych zasadach jak niedawna akcja Media Marktu „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Konkurs wspierają reklamy z Michałem Wiśniewskim. więcej

 
Motoryzacja 12 proc. więcej na reklamę. Skoda liderem

Mimo kryzysu sprzedażowego producenci samochodów w ub.r. cennikowo wydali na reklamę 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły budżety Toyoty, Opla, Skody i Audi - jako jedyny spadek zanotował Hyundai. więcej

 
Doda kolejną twarzą reklamową Play

W czwartek rozpocznie się nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której gwiazdy przechodzą do tej sieci. W reklamach najprawdopodobniej będzie występować Dorota „Doda” Rabczewska. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje nową ofertę swoim abonentom (wideo)

Cyfrowy Polsat ruszył z kampanią promującą wśród swoich abonentów nowości, które w ostatnim czasie platforma wprowadziła do oferty telewizyjnej, internetowej i usług online. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w internecie. więcej

 
Reklamy w TVN minimalnie tańsze. Najdrożej przy ,,X Factor"

W kwietniowym cenniku TVN reklamy są średnio o 3,7 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy show „X Factor”, „Faktach” oraz serialu „Lekarze”. więcej

 
Value Media internetowym domem mediowym Credit Agricole Bank Polska

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę internetowego budżetu mediowego Credit Agricole Bank Polska. Poprzednio zajmował się tym PanMedia Western. więcej

 
Momentum Worldwide wypromuje Chevroleta w social media

Agencja Momentum Worldwide rozpoczyna obsługę na polskim rynku marki Chevrolet w mediach społecznościowych. Umowę podpisano do końca br. więcej

 
Artur Biernacki na nowym stanowisku w Clear Channel Poland

Artur Biernacki objął w Clear Channel Poland nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. optymalizacji przychodów i badań. Poprzednio pełnił w firmie funkcję managera ds. badań. więcej

 
Ringier Axel Springer i Onet oferują wspólne pakiety reklamowe

Ringier Axel Springer Polska i Grupa Onet wprowadziły do oferty wspólne produkty reklamowe. To ponad dziesięć pakietów zasięgowo-tematycznych, które obejmują dzienniki i magazyny drukowane oraz serwisy internetowe. więcej

 
Prasa  
 
Media: coraz mniej pracowników, coraz niższa jakość materiałów

Pew Research Center opublikowało raport „State of the News Media 2013”, poświęcony kondycji dziennikarstwa w Stanach Zjednoczonych. Z dokumentu wynika, że sytuacja mediów informacyjnych jest coraz trudniejsza. więcej

 
Pisma popularnonaukowe straciły w 2012 roku, ,,Świat Wiedzy" liderem

W 2012 roku wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród pism o tematyce historycznej pierwsze miejsce zajął magazyn „Uważam Rze Historia”. więcej

 
,,Tele Tydzień" najchętniej czytanym tygodnikiem, a ,,Przyjaciółka" - dwutygodnikiem

„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC. więcej

 
Axel Springer wspiera start-upy

Niemiecki gigant wydawniczy Axel Springer i amerykański akcelerator biznesu Plug and Play Tech Center uruchomiły wspólny program dla rozwoju start-upów. więcej

 
,,Przegląd Sportowy" wydaje album o siatkówce

We wtorek 19 marca br. na rynek trafi publikacja „Album siatkarski - polska siatkówka”, przygotowana przez redakcję „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Album stanowić będzie kompendium wiedzy o polskiej siatkówce. więcej

 
Internet  
 
eBay: reklamy w wyszukiwarce Google są bezużyteczne

Badania przeprowadzone przez internetowy serwis zakupowy eBay sugerują, że reklamy w wynikach wyszukiwania Google mają bardzo niewielki wpływ na odbiorców. więcej

 
Twitter największą penetrację użytkowników ma na Bliskim Wschodzie

Dwa z trzech państw mających w regionie EMEA najwyższy odsetek internautów korzystających z Twittera znajduje się na Bliskim Wschodzie - wynika z badania GlobalWebIndex. więcej

 
Kobiety częściej od mężczyzn odwiedzają internetowe apteki i strony zdrowotne

W styczniu br. ponad 40 proc. polskich internautów korzystało z portali poświęconych zdrowiu i medycynie, a prawie 10 proc. z aptek internetowych - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
13 proc. Polaków mówi stanowcze "nie" rozwodom. Jaki powód do rozwiązania małżeństwa?

13 proc. respondentów CBOS uważa, że bez względu na powody małżonkowie nie powinni móc się rozwodzić; według 26 proc. państwo nie powinno czynić przeszkód, gdy małżeństwo chce się rozwieść. 56 proc. rozwody dopuszcza, choć ogólnie jest ich przeciwnikiem. więcej

 
Public Relations  
 
Niewiele firm stawia na CSR
 
24/7 PR wypromuje markę Ariel
 
Technologie  
 
Doda kolejną twarzą reklamową Play
 
Orange obniża stawkę do Play
 
Prezes BlackBerry: iPhone jest przestarzały
 
Xperia SP oraz Xperia L - dwa nowe smartfony Sony (wideo)
 
GIODO ostrzega przed aplikacjami mobilnymi
 
Windows Phone 8 ze wsparciem jeszcze przez rok
 
Nexus 4 - smartfon od Google i LG w Polsce (wideo)
 
UOKiK wszczął postępowanie antymonopolowe przeciwko sieciom Plus, T-Mobile i Orange
 
Hewlett-Packard stawia na nowy tablet. Smartfon później
 
Orange Polska przejął Datacom System
 
Toshiba L1 i Toshiba W1 - nowe serie płaskich telewizorów LED od Toshiby
 
Gospodarka  
 
W co inwestować? Złoto coraz mniej pewne
 
Banki spółdzielcze wypromują własną markę
 
Coraz więcej młodych Polacy zaciąga kredyty
 
"Mieszkanie dla Młodych" blokuje rynek mieszkaniowy
 
Miliardowe inwestycje wokół toru wyścigów konnych na Służewcu
 
Absurdalny przepis uderzy w e-biznes
 
Samozatrudniony nie zapłaci podatków za inne firmy
 
Przedsiębiorca nie może wystawić faktury uproszczonej konsumentowi
 
Rynek pracy odżyje w 2014, lepiej mieć poduszkę finansową
 
Kultura/Rozrywka  
 
The Offspring gwiazdą Orange Warsaw Festival 2013
 
James Cameron pracuje nad drugą i trzecią częścią "Avatara"
 
Beyoncé pokazała "Bow Down/I Been On"
 
Daniel Cudmore zagra w "X-Men: Days Of Future Past"
 
David Bowie powraca w wielkim stylu
 
,,Bates Motel" od twórców ,,Zagubionych" w 13th Street Universal (wideo)
 
Yoko Ono gwiazdą Festiwalu Transatlantyk 2013 w Poznaniu
 
"Czarnoksiężnik z krainy Oz" podbija kina
 
Blog  
 
Cypryjski pakiet rabunkowy. - Ewaryst Fedorowicz
 
Pierwszych 5 (z 10) zasad tworzenia WARTOŚCI korporacyjnych - Janusz Kamieński
 
Dziennikarz jak kasjerka w Tesco - Mariusz Najwer
 
Kościół Dnia Każdego - Wanda Konarzewska
 
Mamuty, samochody, Android - czyli bezpieczniej już było - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Maciej Sojka: Szymon Majewski z sukcesem na YouTube

- Miarą sukcesu Szymona Majewskiego na YouTube nie jest liczba wyświetleń klipów, ale przyrost subskrybentów jego kanału - przekonuje Maciej Sojka, kierujący w portalu pozyskiwaniem treści. Mówi nam też o współpracy z vlogerami oraz nadawcami telewizyjnymi i firmami producenckimi. więcej

 
Marcin Prokop: ,,Przekrój" celuje w wielkomiejskich intelektualistów
 
Andrzej Muras: widz ogląda telewizję selektywnie
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Redaktorka
 
Sales Manager
 
Doradca Klienta - Account Manager
 
Specjalista ds. PR
 
Marketing Manager/ Media Planner/ Media Buyer
 
Director/ Senior Account Manager
 
Key Account Manager w Biurze Reklamy
 
Manager działu E- PR
 
Frontend Developer
 
CEE Business Analyst and Project Coordinator
 
Community Manager
 
Szef Projektu Informatycznego
 
Account Manager BTL
 
Business Development Specialist
 
Key Account Executive / Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl