|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 19 Marca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wielkie klikanie" - Avans powtarza w internecie promocję Media Marktu (wideo)
Sieć elektromarketów Avans startuje z promocją „Wielkie klikanie”, której finał będzie przebiegać na podobnych zasadach jak niedawna akcja Media Marktu „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Konkurs wspierają reklamy z Michałem Wiśniewskim.
więcej
|
|
Motoryzacja 12 proc. więcej na reklamę. Skoda liderem
Mimo kryzysu sprzedażowego producenci samochodów w ub.r. cennikowo wydali na reklamę 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły budżety Toyoty, Opla, Skody i Audi - jako jedyny spadek zanotował Hyundai.
więcej
|
|
,,Ranczo" straciło 640 tys. widzów, ale pozostaje hitem TVP1
Pierwsze trzy odcinki siódmego sezonu „Rancza” oglądało średnio 6,22 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej edycji serial stracił 640 tys. widzów, ale i tak dał TVP1 pozycję lidera.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,The Voice of Poland" przegrywa z TVN i Polsatem, ale zyskuje widzów
Po trzech tygodniach emisji druga edycja show „The Voice of Poland” ogląda w TVP2 średnio 2,33 mln widzów, więcej niż po takim samym czasie gromadziła pierwsza edycja. Show przegrywa z propozycjami TVN i Polsatu, ale jego widownia rośnie.
więcej |
|
Doda kolejną twarzą reklamową Play
W czwartek rozpocznie się nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której gwiazdy przechodzą do tej sieci. W reklamach najprawdopodobniej będzie występować Dorota „Doda” Rabczewska.
więcej |
|
Kabaretowe ,,Tylko dla dorosłych" w TVP2 ogląda 1,1 mln osób
Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” śledzi milion mniej widzów. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Marcin Prokop: ,,Przekrój" celuje w wielkomiejskich intelektualistów
- Naszym celem jest przywołanie ducha dawnego „Przekroju”, skupionego na popkulturze i zjawiskach społecznych, w minimalnym stopniu zainteresowanego polityką - mówi nam Marcin Prokop, redaktor naczelny „Przekroju”.
więcej
|
Google i cała reszta - 150 najpopularniejszych stron w polskim internecie
Trzy najpopularniejsze w Polsce strony internetowe to globalne serwisy Google, Facebook i YouTube, za którymi znajdują się największe polskie portale: Onet, WP i Allegro. Top 150 stron w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kliknięcia na Facebooku ,,Lubię to!" zdradzają kim jesteś
|
21 marca rusza platforma nC+. Jaka będzie nowa oferta?
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Ranczo" straciło 640 tys. widzów, ale pozostaje hitem TVP1
Pierwsze trzy odcinki siódmego sezonu „Rancza” oglądało średnio 6,22 mln widzów. W porównaniu do poprzedniej edycji serial stracił 640 tys. widzów, ale i tak dał TVP1 pozycję lidera.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland" przegrywa z TVN i Polsatem, ale zyskuje widzów
Po trzech tygodniach emisji druga edycja show „The Voice of Poland” ogląda w TVP2 średnio 2,33 mln widzów, więcej niż po takim samym czasie gromadziła pierwsza edycja. Show przegrywa z propozycjami TVN i Polsatu, ale jego widownia rośnie.
więcej
|
|
Kabaretowe ,,Tylko dla dorosłych" w TVP2 ogląda 1,1 mln osób
Nadawany w piątki na żywo nowy program kabaretowy TVP2 „Dzięki Bogu już weekend” śledzi średnio 2,1 mln widzów, zaś emitowane tuż po nim „Tylko dla dorosłych” śledzi milion mniej widzów. Oba programy dają stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Kabarety, Wojciech Mann i Wojciech Cejrowski w TVP Rozrywka
W ofercie ruszającego 15 kwietnia br. kanału TVP Rozrywka znajdą się archiwalne programy rozrywkowe TVP. W większości będą to audycje znane z anteny telewizyjnej Dwójki.
więcej
|
|
,,Tylko taniec" stracił 770 tys. widzów, Polsat przegrywa tylko z TVP1
Trzecią serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” ogląda o 770 tys. widzów mniej, niż pierwszą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje nową ofertę swoim abonentom (wideo)
Cyfrowy Polsat ruszył z kampanią promującą wśród swoich abonentów nowości, które w ostatnim czasie platforma wprowadziła do oferty telewizyjnej, internetowej i usług online. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w internecie.
więcej
|
|
Duży wzrost stacji informacyjnych, TVP1 zdecydowanym liderem
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Reklamy w TVN minimalnie tańsze. Najdrożej przy ,,X Factor"
W kwietniowym cenniku TVN reklamy są średnio o 3,7 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy show „X Factor”, „Faktach” oraz serialu „Lekarze”.
więcej
|
|
Telewizja analogowa znika z 365 gmin (infografika)
We wtorek 19 marca br. nastąpi trzeci i zarazem największy etap wyłączeń nadajników analogowej telewizji naziemnej. Obejmie on łącznie obszar 365 gmin leżących na terenie 10 województw.
więcej
|
|
,,Bates Motel" od twórców ,,Zagubionych" w 13th Street Universal (wideo)
Kanał 13th Street Universal w kwietniu br. wprowadzi do ramówki nowy amerykański serial „Bates Motel”, stworzony przed producentów kultowego serialu „Zagubieni”. Produkcja będzie mieć premierę w Polsce niecały miesiąc po premierze w USA.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Wielkie klikanie" - Avans powtarza w internecie promocję Media Marktu (wideo)
Sieć elektromarketów Avans startuje z promocją „Wielkie klikanie”, której finał będzie przebiegać na podobnych zasadach jak niedawna akcja Media Marktu „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Konkurs wspierają reklamy z Michałem Wiśniewskim.
więcej
|
|
Motoryzacja 12 proc. więcej na reklamę. Skoda liderem
Mimo kryzysu sprzedażowego producenci samochodów w ub.r. cennikowo wydali na reklamę 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły budżety Toyoty, Opla, Skody i Audi - jako jedyny spadek zanotował Hyundai.
więcej
|
|
Doda kolejną twarzą reklamową Play
W czwartek rozpocznie się nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której gwiazdy przechodzą do tej sieci. W reklamach najprawdopodobniej będzie występować Dorota „Doda” Rabczewska.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje nową ofertę swoim abonentom (wideo)
Cyfrowy Polsat ruszył z kampanią promującą wśród swoich abonentów nowości, które w ostatnim czasie platforma wprowadziła do oferty telewizyjnej, internetowej i usług online. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji i w internecie.
więcej
|
|
Reklamy w TVN minimalnie tańsze. Najdrożej przy ,,X Factor"
W kwietniowym cenniku TVN reklamy są średnio o 3,7 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy show „X Factor”, „Faktach” oraz serialu „Lekarze”.
więcej
|
|
Value Media internetowym domem mediowym Credit Agricole Bank Polska
Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na obsługę internetowego budżetu mediowego Credit Agricole Bank Polska. Poprzednio zajmował się tym PanMedia Western.
więcej
|
|
Momentum Worldwide wypromuje Chevroleta w social media
Agencja Momentum Worldwide rozpoczyna obsługę na polskim rynku marki Chevrolet w mediach społecznościowych. Umowę podpisano do końca br.
więcej
|
|
Artur Biernacki na nowym stanowisku w Clear Channel Poland
Artur Biernacki objął w Clear Channel Poland nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. optymalizacji przychodów i badań. Poprzednio pełnił w firmie funkcję managera ds. badań.
więcej
|
|
Ringier Axel Springer i Onet oferują wspólne pakiety reklamowe
Ringier Axel Springer Polska i Grupa Onet wprowadziły do oferty wspólne produkty reklamowe. To ponad dziesięć pakietów zasięgowo-tematycznych, które obejmują dzienniki i magazyny drukowane oraz serwisy internetowe.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Media: coraz mniej pracowników, coraz niższa jakość materiałów
Pew Research Center opublikowało raport „State of the News Media 2013”, poświęcony kondycji dziennikarstwa w Stanach Zjednoczonych. Z dokumentu wynika, że sytuacja mediów informacyjnych jest coraz trudniejsza.
więcej
|
|
Pisma popularnonaukowe straciły w 2012 roku, ,,Świat Wiedzy" liderem
W 2012 roku wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród pism o tematyce historycznej pierwsze miejsce zajął magazyn „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" najchętniej czytanym tygodnikiem, a ,,Przyjaciółka" - dwutygodnikiem
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Axel Springer wspiera start-upy
Niemiecki gigant wydawniczy Axel Springer i amerykański akcelerator biznesu Plug and Play Tech Center uruchomiły wspólny program dla rozwoju start-upów.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" wydaje album o siatkówce
We wtorek 19 marca br. na rynek trafi publikacja „Album siatkarski - polska siatkówka”, przygotowana przez redakcję „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Album stanowić będzie kompendium wiedzy o polskiej siatkówce.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|