|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
nc+ nie zwalnia z reklamami. Do tej pory wydała na nie 15 mln zł
Cennikowe wydatki reklamowe nc+ w telewizji, radiu i prasie wyniosły do tej pory 14,7 mln zł. Firma nie zmniejszyła intensywności kampanii z powodu kryzysu wizerunkowego wywołanego protestami klientów.
więcej
|
|
Disco-rewolucja w Radiu Plus. Protesty słuchaczy i biskupów
Radio Plus zmieniło format muzyczny na disco. Rada programowa rozgłośni, biskupi i słuchacze protestują, a zarządzająca siecią Grupa Radiowa Time cały czas nie chce wytłumaczyć, dlaczego wprowadza zmiany. Co dalej z rozgłośnią?
więcej
|
|
TOP 300 serwisów internetowych w Polsce (raport)
Czołową dziesiątkę stron w polskim internecie tworzą cztery globalne portale (Google, FB, YouTube i Wikipedia) oraz sześć polskich serwisów (Onet, WP, Allegro, Gazeta, NK i Interia). Top 300 najpopularniejszych stron w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Facebook blisko 14 mln użytkowników, tracą portale
W lutym br. Facebook zanotował kolejny rekord popularności - odwiedziło go prawie 14 mln polskich użytkowników. Za to spadki odwiedzalnośći zanotowały Onet, Wirtualna Polska z Orange, Interia, Allegro i NK.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" znów z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem
„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w lutym br. miał wzrost sprzedaży. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt”.
więcej
|
KRRiT karze TVN. 250 tys. zł za ,,Rozmowy w toku" o ćpunach i zboczeńcach
|
Krzysztof Kruszewski: Rynek badawczy będzie za kilka lat wyglądał zupełnie inaczej niż dziś
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
nc+ nie zwalnia z reklamami. Do tej pory wydała na nie 15 mln zł
Cennikowe wydatki reklamowe nc+ w telewizji, radiu i prasie wyniosły do tej pory 14,7 mln zł. Firma nie zmniejszyła intensywności kampanii z powodu kryzysu wizerunkowego wywołanego protestami klientów.
więcej
|
|
KRRiT w sprawie nc+: warunki umów nie powinny się zmieniać, popieramy UOKiK
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zabrała głos w sprawie krytyki platformy cyfrowej nc+. Zdaniem Rady, warunki umów z platformami nie powinny zmieniać się w czasie ich trwania, a ich oferta powinna być bardziej elastyczna.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" z najwyższą widownią wśród wiosennych talent-shows
Najpopularniejszym weekendowym programem typu talent-show w wiosennych ramówkach roku jest „Tylko muzyka” Polsatu. Na podium znalazły się jeszcze „X Factor” oraz „Tylko taniec”.
więcej
|
|
I kwartał 2013: ,,Teleexpress" liderem, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty"
W I kwartale 2013 roku na pierwsze miejsce wśród programów informacyjnych awansował „Teleexpress”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciły „Wydarzenia”. „Wiadomości” wyprzedziły „Fakty”.
więcej
|
|
Film Anity Gargas z większą widownią niż ,,Śmierć prezydenta"
Film Anity Gargas „Anatomia upadku” o katastrofie smoleńskiej obejrzało w poniedziałkowy wieczór w TVP1 średnio 3,14 mln widzów, zaś pokazywana wcześniej „Śmierć prezydenta” przyciągnęła przed ekrany mniej o 200 tys. oglądających.
więcej
|
|
Kanały filmowe: TVP Seriale, AXN i Kino Polska w czołówce
W marcu 2013 roku wśród kanałów filmowych na pozycję lidera awansowała stacja TVP Seriale, która jednocześnie zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Tuż za podium uplasowała się naziemna ATM Rozrywka. Najwięcej straciła CBS Drama.
więcej
|
|
Juliusz Braun: W kwietniu rusza TVP Rozrywka, potem TVP Dokument i kanał dla dzieci
TVP Rozrywka gotowa do startu. Za tydzień na multipleksie naziemnym będzie można odbierać nowy kanał tematyczny telewizji publicznej, który będzie emitował programy satyryczne, kabaretowe, festiwale i widowiska telewizyjne oraz koncerty i filmy komediowe. Trwają również przygotowania do uruchomienia TVP Dokument, natomiast na nowy kanał dla dzieci i młodzieży złożony został wniosek o koncesję. Kanał ma się opierać głównie na programach archiwalnych, polskich i zagranicznych. Na produkcję własnych na razie nie będzie pieniędzy.
więcej
|
|
Czat ,,HOTline" na antenie iTV
Kanał iTV od 11 kwietnia br. w nocy emitować będzie pasmo „HOTline”, w ramach którego nadawane będą teledyski o zmysłowym charakterze.
więcej
|
|
Druga seria crossfitowego ,,The Box" w Eurosporcie
Kanał Eurosport pokaże drugą edycję cyklu „The Box” prezentującego crossfit. Stacja pokazywać będzie CrossFit Games, międzynarodowe zawody, które wyłonią mężczyznę i kobietę o najlepszej sprawności fizycznej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marsjanki nie pozwalają dzieciom latać - reklama wprowadzała w błąd (wideo)
Zdaniem Komisji Etyki Reklamy spot żelków Marsjanki (Walmark) naruszył kodeks branżowy, ponieważ sugerował dzieciom, że dzięki temu produktowi będą mogły unosić się w powietrzu.
więcej
|
|
Kamil Wojciechowski prezesem Infinity Media, Marcin Woźniak w zarządzie
Kamil Wojciechowski objął funkcje prezesa i CEO domu mediowego Infinity Media. Zastąpił Annę Żakowską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Alior Bank reklamuje konto ze zwrotem 5 proc. za zakupy spożywcze (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego przez Alior Bank Konta Rozsądnego zapewniającego zwrot 5 proc. wydatków na zakupy spożywcze. Akcję przygotowały firmy PZL, Gong i Maxus.
więcej
|
|
,,Włoska" rodzina Serenado znów reklamuje sery Serenada (wideo)
Od początku kwietnia emitowane są kolejne spoty serów żółtych Serenada (produkowanych przez firmę Spomlek). Reklamy przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a towarzyszącą im promocję - agencja Wizard.
więcej
|
|
Koncertowo-imprezowa kampania reklamuje Converse
Ruszyła kampania reklamowa nowych kolekcji trampek i sneakersy marki Converse. Akcję przygotowała AmerSport Group, dystrybutor tych butów, wspólnie z domem mediowym PRO Media House.
więcej
|
|
Agnieszka Barej i Agata Dzięcielewska awansowały w Procter & Gamble Polska
Agnieszka Barej objęła funkcję brand managera, a Agata Dzięcielewska - brand operations integration managera w pionie marketingowym Procter & Gamble Polska. Barej pracuje w koncernie od ośmiu, a Dzięcielewska od dwóch lat.
więcej
|
|
Radosław Małyska: z MediaCom Warszawa do Universal McCann
Radosław Małyska dołączył do zespołu domu mediowego Universal McCann, gdzie objął stanowisko digital media plannera. Będzie zajmował się współpracą z firmą Microsoft.
więcej
|
|
Subway reklamuje ,,900 milionów kombinacji sandwiczy"
Ruszyła internetowa kampania reklamowa restauracji Subway pod hasłem „Mamy 900 milionów kombinacji sandwiczy. Gdzie indziej masz takie wybór?”. Akcję przygotowała i realizuje agencja Q&AConsulting.
więcej
|
|
Data Solutions zajmie się Programem Fachowiec firmy Atlas
Agencja Data Solutions będzie dla firmy Atlas zajmować się obsługą Programu Fachowiec, akcji lojalnościowej skierowanej do wykonawców branży budowlanej.
więcej
|
|
"Odkapsluj nagrody" w promocji Tymbarku (wideo)
Pod hasłem "Odkapsluj nagrody" ruszyła promocja konsumencka marki Tymbark (Maspex Wadowice) z ponad 38 000 nagród do wygrania. Za kreację akcji odpowiada agencja Ars Thanea.
więcej
|
|
Patrycja Kościołowska: z Glossy Media do Grupy Nocowanie.pl
Patrycja Kościołowska jako key account manager będzie zajmować się w Grupie Nocowanie.pl sprzedażą agencyjną oferty reklamowej. Poprzednio pracowała w sieci Glossy Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Tygodnik Przeglądu Sportowego" od środy na rynku
W środę 10 kwietnia br. na rynek trafi pierwszy numer „Tygodnika Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie to wydawany co tydzień magazyn o sporcie przygotowywany przez redakcję „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
|
Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, ,,Twój Styl" liderem
W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Avanti”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.
więcej
|
|
E-wydania: duże wzrosty ,,Dziennika Gazety Prawnej", ,,Pulsu Biznesu" i ,,Rz"
W lutym 2013 roku największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, który zanotował też największy wzrost w tej kategorii. Zaś wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
Michał Wodziński i Marek Kopeć odpowiadają za Fakt.pl
Michał Wodziński został szefem portalu Fakt.pl od spraw redakcyjnych. Natomiast product managerem serwisu jest teraz Marek Kopeć - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piano Media teraz także z filmami. Jaka oferta?
W ofercie Piano Media od piątku 12 kwietnia br. pojawią się także treści wideo. Będą to niezależne produkcje filmowe, które udostępniane będą w serwisie Wyborcza.pl w ramach zakładki „Festiwal Filmu”.
więcej
|
|
,,Ekran TV" z największym wzrostem wśród dwutygodników telewizyjnych
W styczniu 2013 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
Anna Przybylska na trzech okładkach ,,Cosmopolitan" (foto)
We wtorek 9 kwietnia br. do sprzedaży trafiło majowe wydanie magazynu „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Z okazji 16. urodzin tytułu numer ma trzy różne okładki, a na każdej z nich znalazło się inne zdjęcie Anny Przybylskiej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TOP 300 serwisów internetowych w Polsce (raport)
Czołową dziesiątkę stron w polskim internecie tworzą cztery globalne portale (Google, FB, YouTube i Wikipedia) oraz sześć polskich serwisów (Onet, WP, Allegro, Gazeta, NK i Interia). Top 300 najpopularniejszych stron w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kiedy używamy serwisów społecznościowych? W pracy, w podróży i w ... ubikacji
Nowe badania CreditDonkey pokazują, że większość ludzi korzysta z serwisów społecznościowych nawet w pracy i podczas podróży, a niemal połowa w ubikacji.
więcej
|
|
Nowa wersja Google Play
Google udostępniło odświeżoną aplikację dla Androida, pozwalającą na dostęp do platformy dystrybucji cyfrowej Google Play.
więcej
|
|
Jacek Staszek: z Allegro do AMP Media
Jacek Staszek, były dyrektor handlowy w Grupie Allegro, został doradcą zarządu oraz osobą odpowiedzialną za dział client service w Grupie AMP Media.
więcej
|
|
Szybki internet jest w naszym kraju bardzo mocno spóźniony
– Do końca tego roku powinny zostać podpisane wszystkie kontrakty, byśmy mogli do 2015 roku rozliczyć unijne pieniądze na budowę sieci szerokopasmowej – podkreśla Anna Streżyńska, przewodnicząca rady nadzorczej Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej i była prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Jeżeli nam się nie uda, będziemy musieli zwrócić Unii niewykorzystane pieniądze.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|