Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 10 Kwietnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
nc+ nie zwalnia z reklamami. Do tej pory wydała na nie 15 mln zł

Cennikowe wydatki reklamowe nc+ w telewizji, radiu i prasie wyniosły do tej pory 14,7 mln zł. Firma nie zmniejszyła intensywności kampanii z powodu kryzysu wizerunkowego wywołanego protestami klientów. więcej

 
Disco-rewolucja w Radiu Plus. Protesty słuchaczy i biskupów

Radio Plus zmieniło format muzyczny na disco. Rada programowa rozgłośni, biskupi i słuchacze protestują, a zarządzająca siecią Grupa Radiowa Time cały czas nie chce wytłumaczyć, dlaczego wprowadza zmiany. Co dalej z rozgłośnią? więcej

 
TOP 300 serwisów internetowych w Polsce (raport)

Czołową dziesiątkę stron w polskim internecie tworzą cztery globalne portale (Google, FB, YouTube i Wikipedia) oraz sześć polskich serwisów (Onet, WP, Allegro, Gazeta, NK i Interia). Top 300 najpopularniejszych stron w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Agencja cyfrowego marketingu poszukuje osoby na stanowisko
New Business Executive

Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner / Buyer

Firma z branży wydawniczo - multimedialnej poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy

Burda Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Traffic Specialist

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor

Garden of Words poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-PR i social media

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Tygodnik Przeglądu Sportowego" od środy na rynku

W środę 10 kwietnia br. na rynek trafi pierwszy numer „Tygodnika Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie to wydawany co tydzień magazyn o sporcie przygotowywany przez redakcję „Przeglądu Sportowego”. więcej

 
Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, ,,Twój Styl" liderem

W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Avanti”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”. więcej

 
Marsjanki nie pozwalają dzieciom latać - reklama wprowadzała w błąd (wideo)

Zdaniem Komisji Etyki Reklamy spot żelków Marsjanki (Walmark) naruszył kodeks branżowy, ponieważ sugerował dzieciom, że dzięki temu produktowi będą mogły unosić się w powietrzu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Facebook blisko 14 mln użytkowników, tracą portale

W lutym br. Facebook zanotował kolejny rekord popularności - odwiedziło go prawie 14 mln polskich użytkowników. Za to spadki odwiedzalnośći zanotowały Onet, Wirtualna Polska z Orange, Interia, Allegro i NK.pl. więcej

,,Rzeczpospolita" znów z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem

„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w lutym br. miał wzrost sprzedaży. Pozostałe tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt”. więcej

KRRiT karze TVN. 250 tys. zł za ,,Rozmowy w toku" o ćpunach i zboczeńcach
Krzysztof Kruszewski: Rynek badawczy będzie za kilka lat wyglądał zupełnie inaczej niż dziś
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
nc+ nie zwalnia z reklamami. Do tej pory wydała na nie 15 mln zł

Cennikowe wydatki reklamowe nc+ w telewizji, radiu i prasie wyniosły do tej pory 14,7 mln zł. Firma nie zmniejszyła intensywności kampanii z powodu kryzysu wizerunkowego wywołanego protestami klientów. więcej

 
KRRiT w sprawie nc+: warunki umów nie powinny się zmieniać, popieramy UOKiK

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zabrała głos w sprawie krytyki platformy cyfrowej nc+. Zdaniem Rady, warunki umów z platformami nie powinny zmieniać się w czasie ich trwania, a ich oferta powinna być bardziej elastyczna. więcej

 
,,Tylko muzyka" z najwyższą widownią wśród wiosennych talent-shows

Najpopularniejszym weekendowym programem typu talent-show w wiosennych ramówkach roku jest „Tylko muzyka” Polsatu. Na podium znalazły się jeszcze „X Factor” oraz „Tylko taniec”. więcej

 
I kwartał 2013: ,,Teleexpress" liderem, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty"

W I kwartale 2013 roku na pierwsze miejsce wśród programów informacyjnych awansował „Teleexpress”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki widowni, a najwięcej straciły „Wydarzenia”. „Wiadomości” wyprzedziły „Fakty”. więcej

 
Film Anity Gargas z większą widownią niż ,,Śmierć prezydenta"

Film Anity Gargas „Anatomia upadku” o katastrofie smoleńskiej obejrzało w poniedziałkowy wieczór w TVP1 średnio 3,14 mln widzów, zaś pokazywana wcześniej „Śmierć prezydenta” przyciągnęła przed ekrany mniej o 200 tys. oglądających. więcej

 
Kanały filmowe: TVP Seriale, AXN i Kino Polska w czołówce

W marcu 2013 roku wśród kanałów filmowych na pozycję lidera awansowała stacja TVP Seriale, która jednocześnie zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Tuż za podium uplasowała się naziemna ATM Rozrywka. Najwięcej straciła CBS Drama. więcej

 
Juliusz Braun: W kwietniu rusza TVP Rozrywka, potem TVP Dokument i kanał dla dzieci

TVP Rozrywka gotowa do startu. Za tydzień na multipleksie naziemnym będzie można odbierać nowy kanał tematyczny telewizji publicznej, który będzie emitował programy satyryczne, kabaretowe, festiwale i widowiska telewizyjne oraz koncerty i filmy komediowe.  Trwają również przygotowania do uruchomienia TVP Dokument, natomiast na nowy kanał dla dzieci i młodzieży złożony został wniosek o koncesję. Kanał ma się opierać głównie na programach archiwalnych, polskich i zagranicznych. Na produkcję własnych na razie nie będzie pieniędzy. więcej

 
Czat ,,HOTline" na antenie iTV

Kanał iTV od 11 kwietnia br. w nocy emitować będzie pasmo „HOTline”, w ramach którego nadawane będą teledyski o zmysłowym charakterze. więcej

 
Druga seria crossfitowego ,,The Box" w Eurosporcie

Kanał Eurosport pokaże drugą edycję cyklu „The Box” prezentującego crossfit. Stacja pokazywać będzie CrossFit Games, międzynarodowe zawody, które wyłonią mężczyznę i kobietę o najlepszej sprawności fizycznej. więcej

 
 
Radio  
 
Disco-rewolucja w Radiu Plus. Protesty słuchaczy i biskupów

Radio Plus zmieniło format muzyczny na disco. Rada programowa rozgłośni, biskupi i słuchacze protestują, a zarządzająca siecią Grupa Radiowa Time cały czas nie chce wytłumaczyć, dlaczego wprowadza zmiany. Co dalej z rozgłośnią? więcej

 
Poczta może bez zapowiedzi kontrolować telewizory i radia w firmach

Poczta Polska może bez zapowiedzi kontrolować, czy firmy mają zarejestrowane odbiorniki telewizyjne lub radiowe - orzekł wczoraj Naczelny Sąd Administracyjny. Dodał, że do tych kontroli nie stosuje się ustawy o swobodzie działalności gospodarczej. więcej

 
Kto słucha radiowej Czwórki?

Radiowa Czwórka jest najchętniej słuchaną rozgłośnią przez mężczyzn, osoby w wieku 25-39 lat oraz z wykształceniem wyższym - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kto słucha radiowej Dwójki?

Radiowa Dwójka jest najchętniej słuchaną rozgłośnią przez kobiety, osoby w wieku 60-75 lat oraz z wykształceniem wyższym - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Marsjanki nie pozwalają dzieciom latać - reklama wprowadzała w błąd (wideo)

Zdaniem Komisji Etyki Reklamy spot żelków Marsjanki (Walmark) naruszył kodeks branżowy, ponieważ sugerował dzieciom, że dzięki temu produktowi będą mogły unosić się w powietrzu. więcej

 
Kamil Wojciechowski prezesem Infinity Media, Marcin Woźniak w zarządzie

Kamil Wojciechowski objął funkcje prezesa i CEO domu mediowego Infinity Media. Zastąpił Annę Żakowską, która odeszła z firmy. więcej

 
Alior Bank reklamuje konto ze zwrotem 5 proc. za zakupy spożywcze (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego przez Alior Bank Konta Rozsądnego zapewniającego zwrot 5 proc. wydatków na zakupy spożywcze. Akcję przygotowały firmy PZL, Gong i Maxus. więcej

 
,,Włoska" rodzina Serenado znów reklamuje sery Serenada (wideo)

Od początku kwietnia emitowane są kolejne spoty serów żółtych Serenada (produkowanych przez firmę Spomlek). Reklamy przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a towarzyszącą im promocję - agencja Wizard. więcej

 
Koncertowo-imprezowa kampania reklamuje Converse

Ruszyła kampania reklamowa nowych kolekcji trampek i sneakersy marki Converse. Akcję przygotowała AmerSport Group, dystrybutor tych butów, wspólnie z domem mediowym PRO Media House. więcej

 
Agnieszka Barej i Agata Dzięcielewska awansowały w Procter & Gamble Polska

Agnieszka Barej objęła funkcję brand managera, a Agata Dzięcielewska - brand operations integration managera w pionie marketingowym Procter & Gamble Polska. Barej pracuje w koncernie od ośmiu, a Dzięcielewska od dwóch lat. więcej

 
Radosław Małyska: z MediaCom Warszawa do Universal McCann

Radosław Małyska dołączył do zespołu domu mediowego Universal McCann, gdzie objął stanowisko digital media plannera. Będzie zajmował się współpracą z firmą Microsoft. więcej

 
Subway reklamuje ,,900 milionów kombinacji sandwiczy"

Ruszyła internetowa kampania reklamowa restauracji Subway pod hasłem „Mamy 900 milionów kombinacji sandwiczy. Gdzie indziej masz takie wybór?”. Akcję przygotowała i realizuje agencja Q&AConsulting. więcej

 
Data Solutions zajmie się Programem Fachowiec firmy Atlas

Agencja Data Solutions będzie dla firmy Atlas zajmować się obsługą Programu Fachowiec, akcji lojalnościowej skierowanej do wykonawców branży budowlanej. więcej

 
"Odkapsluj nagrody" w promocji Tymbarku (wideo)

Pod hasłem "Odkapsluj nagrody" ruszyła promocja konsumencka marki Tymbark (Maspex Wadowice) z ponad 38 000 nagród do wygrania. Za kreację akcji odpowiada agencja Ars Thanea. więcej

 
Patrycja Kościołowska: z Glossy Media do Grupy Nocowanie.pl

Patrycja Kościołowska jako key account manager będzie zajmować się w Grupie Nocowanie.pl sprzedażą agencyjną oferty reklamowej. Poprzednio pracowała w sieci Glossy Media. więcej

 
Prasa  
 
,,Tygodnik Przeglądu Sportowego" od środy na rynku

W środę 10 kwietnia br. na rynek trafi pierwszy numer „Tygodnika Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie to wydawany co tydzień magazyn o sporcie przygotowywany przez redakcję „Przeglądu Sportowego”. więcej

 
Mocno spadła sprzedaż pism luksusowych, ,,Twój Styl" liderem

W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Avanti”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”. więcej

 
E-wydania: duże wzrosty ,,Dziennika Gazety Prawnej", ,,Pulsu Biznesu" i ,,Rz"

W lutym 2013 roku największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, który zanotował też największy wzrost w tej kategorii. Zaś wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Michał Wodziński i Marek Kopeć odpowiadają za Fakt.pl

Michał Wodziński został szefem portalu Fakt.pl od spraw redakcyjnych. Natomiast product managerem serwisu jest teraz Marek Kopeć - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piano Media teraz także z filmami. Jaka oferta?

W ofercie Piano Media od piątku 12 kwietnia br. pojawią się także treści wideo. Będą to niezależne produkcje filmowe, które udostępniane będą w serwisie Wyborcza.pl w ramach zakładki „Festiwal Filmu”. więcej

 
,,Ekran TV" z największym wzrostem wśród dwutygodników telewizyjnych

W styczniu 2013 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”. więcej

 
Anna Przybylska na trzech okładkach ,,Cosmopolitan" (foto)

We wtorek 9 kwietnia br. do sprzedaży trafiło majowe wydanie magazynu „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Z okazji 16. urodzin tytułu numer ma trzy różne okładki, a na każdej z nich znalazło się inne zdjęcie Anny Przybylskiej. więcej

 
Internet  
 
TOP 300 serwisów internetowych w Polsce (raport)

Czołową dziesiątkę stron w polskim internecie tworzą cztery globalne portale (Google, FB, YouTube i Wikipedia) oraz sześć polskich serwisów (Onet, WP, Allegro, Gazeta, NK i Interia). Top 300 najpopularniejszych stron w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kiedy używamy serwisów społecznościowych? W pracy, w podróży i w ... ubikacji

Nowe badania CreditDonkey pokazują, że większość ludzi korzysta z serwisów społecznościowych nawet w pracy i podczas podróży, a niemal połowa w ubikacji. więcej

 
Nowa wersja Google Play

Google udostępniło odświeżoną aplikację dla Androida, pozwalającą na dostęp do platformy dystrybucji cyfrowej Google Play. więcej

 
Jacek Staszek: z Allegro do AMP Media

Jacek Staszek, były dyrektor handlowy w Grupie Allegro, został doradcą zarządu oraz osobą odpowiedzialną za dział client service w Grupie AMP Media. więcej

 
Szybki internet jest w naszym kraju bardzo mocno spóźniony

– Do końca tego roku powinny zostać podpisane wszystkie kontrakty, byśmy mogli do 2015 roku rozliczyć unijne pieniądze na budowę sieci szerokopasmowej – podkreśla Anna Streżyńska, przewodnicząca rady nadzorczej Wielkopolskiej Sieci Szerokopasmowej i była prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Jeżeli nam się nie uda, będziemy musieli zwrócić Unii niewykorzystane pieniądze. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Bieganie najpopularniejszą aktywnością fizyczną Polaków

Bieganie stało się najbardziej popularną aktywnością fizyczną Polaków, zdecydowanie wyprzedzając dotychczasowego lidera, jazdę na rowerze - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Lucky Monday dla NEC Display Solutions
 
Kostrzewa PR wypromuje festiwal Alternativa 2013
 
Elemental Holding z Genesis PR
 
Technologie  
 
Regent 10 - nowy tablet od Ferguson za 799 zł
 
Windows XP ze wsparciem jeszcze tylko przez rok
 
Konkurenci skarżą się Komisji Europejskiej na Androida
 
Thunderbolt: superszybki interfejs Intela
 
Gospodarka  
 
Na kontach oszczędnościowych odsetki wyższe niż na lokatach
 
Za długi podatkowe przedsiębiorcy odpowiada również współmałżonek
 
Szybki internet jest w naszym kraju bardzo mocno spóźniony
 
Kraków buduje nową Nową Hutę za 2 mld złotych
 
Jaki trzeba spełniać warunki, aby wspólne rozliczyć się z małżonkiem
 
"Wynagrodzenie na zasadzie success fee dla OFE"
 
Nabór wniosków na ostatnie pieniądze dla mikroprzedsiębiorców z obszarów wiejskich
 
Nie trzeba osobiście podpisywać zeznania rocznego
 
Rowery miejskie znów już dostępne w Warszawie
 
Lewiatan: Przedsiębiorca bezradny wobec ,,decyzji" prezesa UOKiK
 
Jak wziąć kredyt mieszkaniowy na remont
 
Nieprędko dalsza obniżka stóp procentowych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Archive, James Blake i Jessie Ware na Burn Selector Festival 2013
 
James Ford i Kid Harpoon z Adele pracują nad jej nową płytą
 
17 maja polska premiera filmu "Wielki Gatsby" (wideo)
 
Krytyka książki "It's All Good" Gwyneth Paltrow. "Biblia śmiesznej hollywoodzkiej neurotyczności"
 
Robert De Niro zagra w filmie "Hands of Stone"
 
Woody Allen pragnie Scarlett Johansson
 
Happysad, Izrael, Marky Ramone's Blitzkrieg zagrają w Jarocinie
 
Janet Jackson przeszła na islam i kończy karierę
 
Blog  
 
Media... - Andrzej Bober
 
Abonenci nc+, przestańcie skomleć! - Mariusz Najwer
 
Gdzie jest Jerzy B. ?! - Ewaryst Fedorowicz
 
Spójrzmy sobie w oczy... - Wanda Konarzewska
 
- ROZUM, czy my się podźwigniemy? - pyta SERCE w BBW - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Waliszewski: Nie wierzę w tradycyjny podział na reklamę tv, prasową, radiową i internetową

- Naszym celem jest to, aby w Google organiczne wyniki wyszukiwania w danym momencie pokazywały najlepsze odpowiedzi na pytania użytkownika i aby były całkowicie niezależne od tego, kto i jaki ma interes w tym, aby być wyżej  - mówi Artur Waliszewski, szef Google Polska. więcej

 
Krzysztof Kruszewski: Rynek badawczy będzie za kilka lat wyglądał zupełnie inaczej niż dziś
 
Piotr Radzymiński: Kończy się era talent show
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
redaktor montażu
 
New Business Executive
 
TV Planner / Buyer
 
Dyrektor Kreatywny
 
Dyrektor Zarządzający
 
Wykładowca
 
Client Relations Manager & Music Researcher for Upright Music ApS
 
Specjalista ds. reklamy
 
Interactive Traffic Specialist
 
Fotoedytor
 
Specjalista ds. e-PR i social media
 
Account Manager
 
Online Planner
 
Samodzielny specjalista do sprzedaży
 
sekretarz redakcji / biznes development manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl