|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 12 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
nc+ przeprasza i zmienia ofertę: ceny od 39 do 119 zł
Platforma nc+ rezygnuje z najdroższego pakietu kanałów, za to wprowadza pakiet z transmisjami T-Mobile Ekstraklasy - zapowiada prezes firmy, Julien Verley. Wszystkie dodatkowe opcje klienci będą mogli dobierać dowolnie.
więcej
|
|
TVN stawia na znane seriale. ,,Przepis na życie" i ,,Prawo Agaty" będą mieć kolejne sezony
Telewizja TVN zdecydowała o nakręceniu piątej serii „Przepisu na życie” i czwartego sezonu „Prawa Agaty”. - Jesteśmy zadowoleni wyników oglądalności tych seriali - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
|
Polo TV najpopularniejszym kanałem muzycznym, Viva Polska wypadła poza podium
W marcu br. liderem oglądalności wśród stacji muzycznych było Polo TV. Z kolei wśród młodych widzów na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Viva Polska w obu grupach spadła poza podium, notując największe spadki w rankingu.
więcej
|
|
UOKiK przyspiesza ws. nc+. ,,Zarzuty są mocne"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów do końca kwietnia br. chce zakończyć postępowanie przeciwko platformie nc+. - Zarzuty są mocne - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowa UOKiK.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: TV Republika ma szansę odnieść sukces
- TV Republika jako tożsamościowy, autorski i wyrazisty projekt wypełnia niszę pozostawioną przez inne stacje, a jako kanał „szyty na miarę” jego odbiorców ma szanse na sukces komercyjny - pisze Eryk Mistewicz, medioznawca i szef kwartalnika „Nowe Media”.
więcej
|
|
Antyreklama nc+ w mediach warta 6 mln zł
Przez ostatnie trzy tygodnie na temat nc+ pojawiło się w mediach ponad 2 tys. publikacji, w zdecydowanej większości negatywnych, których ekwiwalent reklamowy wynosi nieco ponad 6 mln zł. O kłopotach platformy najczęściej informowały serwisy internetowe i tytuły prasowe, a zdecydowani rzadziej stacje telewizyjne i radiowe.
więcej
|
|
Kanał TVP HD odświeża oprawę (wideo)
Od 13 kwietnia br. stacja TVP HD zyska nową oprawę antenową. Jej motywem przewodnim będzie wyżeł weimarski.
więcej
|
|
TVP edukuje dzieci, czyli ,,Oferta Pana Alberta" w Jedynce
„Oferta Pana Alberta” - to nowy magazyn popularnonaukowy, w którym tajemnice nauki prezentować będą dzieciom 13-letni Albert, animowany Albert Einstein oraz szczurek o imieniu Eduś.
więcej
|
|
TVP stawia na nowe technologie. 100 tys. osób ściągnęło TVP Stream
Telewizja Polska walczy o widza. Publiczny nadawca udostępnił niedawno bezpłatną aplikację dla posiadaczy tabletów, smartfonów i telefonów z dostępem do internetu. Dzięki TVP Stream widzowie mogą na żywo oglądać programy TVP Info, TVP Parlament oraz 16 ośrodków regionalnych. W ciągu ostatnich tygodni aplikację ściągnęło ponad 100 tys. osób. – Media muszą odnajdywać się w przestrzeni, w której coraz większą rolę odgrywa szerokopasmowy internet – podkreśla Marian Zalewski, członek Zarządu TVP S.A.
więcej
|
|
Platforma nc+ chce dogadać się z UOKiK, decyzja urzędu coraz bliżej
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta w ciągu kilkunastu dni ma wydać decyzję w postępowaniu administracyjnym, które wszczął przeciw spółce ITI Neovision - operatorze nowej platformy cyfrowej nc+.
więcej
|
|
Dokument TVP Sport nagrodzony w Indonezji
Film dokumentalny „Dzieci Mniejszego Księcia” autorstwa Zbigniewa Rytela z TVP Sport został wyróżniony na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Indonezji. Obraz otrzymał honorowe wyróżnienie w kategorii filmów dokumentalnych.
więcej
|
|
Materiały newsowe z Enea Ekstraligi w ofercie Agencji TVN
Agencja TVN dzięki współpracy z platformą nc+ oraz Ekstraliga Żużlową sp. z o.o. będzie dystrybuować do mediów materiały wideo z sezonu ligowego 2013. W serwisie agencyjnym x-news znajdzie się 300 płatnych klipów wideo.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rafał Ciszewski: To konsumenci decydują o sukcesie marki
- Nasz rynek jest bardzo dynamiczny. Agencje muszą być w stanie odpowiedzieć na oczekiwania klientów w taki sposób, aby umieć w bardzo krótkim czasie wkomponować w kampanię wiele różnych działań - mówi nam Rafał Ciszewski, wiceprezes K2 Internet.
więcej
|
|
Antyreklama nc+ w mediach warta 6 mln zł
Przez ostatnie trzy tygodnie na temat nc+ pojawiło się w mediach ponad 2 tys. publikacji, w zdecydowanej większości negatywnych, których ekwiwalent reklamowy wynosi nieco ponad 6 mln zł. O kłopotach platformy najczęściej informowały serwisy internetowe i tytuły prasowe, a zdecydowani rzadziej stacje telewizyjne i radiowe.
więcej
|
|
Rusza kampania reklamowa Samsunga Galaxy S4 (wideo)
Samsung zaprezentował pierwsze spoty reklamowe, które w telewizji będą promowały smartfona Galaxy S4.
więcej
|
|
O 3,2 proc. wzrosły w 2012 r. globalne nakłady na reklamę
Globalne nakłady na reklamę sięgnęły w 2012 roku 557 miliardów dolarów i były o 3,2 proc. większe w porównaniu z rokiem 2011 - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
,,Wielka historia. Wielka przygoda" w turystycznej kampanii Wielkopolski
Rusza kampania promująca atrakcje turystyczne Wielkopolski. Akcja - organizowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, a przygotowana przez agencję Czart - będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak na kilku rynkach zagranicznych.
więcej
|
|
Kategorie partnerów: nowe narzędzie marketingowe na Facebooku
Facebook udostępnił twórcom prowadzonych w serwisie kampanii reklamowych nowe narzędzie do targetowania - Kategorie partnerów.
więcej
|
|
Michał Kidała i Karolina Krzysztofik w Grupie ClickAd
Pracę w Grupie ClickAd rozpoczęli Michał Kidała (poprzednio w Hypermedia/ Isobar) i Karolina Krzysztofik. Natomiast Anna Lipińska awansowała na stanowisko dyrektora działu planowania i zakupu mediów.
więcej
|
|
DSK będzie promować Podkarpacie
Agencja DSK wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promującej inwestycje ze środków Unii Europejskiej na Podkarpaciu. Akcja potrwa od połowy maja do końca lipca br.
więcej
|
|
Panorama Firm reklamuje aplikację mobilną (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszała kampania reklamowa aplikacji mobilnej Panorama Firm 2.0. Akcję Eniro Polska przygotowało wspólnie z firmami Forsman&Bodenfors i Easy Media.
więcej
|
|
Ruszyła kampania ,,Żylaki? Przeciwdziałaj!"
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna „Żylaki? Przeciwdziałaj!”. Akcję, obejmującą bezpłatne badania USG Doppler i działania w mediach, organizuje firma Pani Teresa Medica.
więcej
|
|
Havas Engage Warsaw samplingowo dla Coca-Coli, Coca-Coli Zero i Nestei
Agencja Havas Engage Warsaw nadal będzie obsługiwać marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero i Nestea (Coca-Cola Poland Services) w zakresie experiential sampling. Firma zajmuje się tym od dwóch lat.
więcej
|
|
Rafał Bartuzel, Aleš Jakubec i Mielke Ata w iBillboard
Do zespołu iBillboard dołączyły trzy osoby. Polski zespół wzmocnił Rafał Bartuzel, obejmując stanowisko developera, czeski team zasilił Aleš Jakubec, pełniący funkcję administratora oprogramowania, a Mielke Ata wzmocniła turecki dział sprzedażowy.
więcej
|
|
Katarzyna Baranowska art directorem w Vacaloca
Do agencji Vacaloca dołączyła Katarzyna Baranowska, która objęła stanowisko art directora. Będzie odpowiadać za cały dział kreacji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Marta Krauze i Zbigniew Ptaszyński zwolnieni z Grupy Allegro
Pracę w Grupie Allegro zakończyli w ostatnich dniach Marta Krauze i Zbigniew Ptaszyński. Krauze kierowała serwisem Citeam.pl i aplikacją Kup Blisko, a Ptaszyński pełnił funkcję retail integration and logistics directora.
więcej
|
|
Nowe statusy na Facebooku
Facebook rozszerza możliwość tworzenia statusów o informacje na temat tego, co się w danej chwili robi.
więcej
|
|
Odpowiedź Google'a na wielokanałowość e-marketingu
Reklamowa rzeczywistość staje się nie tylko coraz mocniej usieciowiona (mówi o tym m.in. trend hyper-connectivity), ale także sfragmentaryzowana i tym samym stawiająca nowe, wieloaspektowe wyzwania. Wystarczy spojrzeć na to, z jakich urządzeń obecnie korzystamy - pisze Dariusz Zaniecki z Ingenious Technologies Polska.
więcej
|
|
Google przedstawiło KE propozycje zmian w wyszukiwarce
Do Komisji Europejskiej wpłynęły oficjalne dokumenty od Google, w których amerykańska firma zawarła proponowane zmiany w działaniu jej wyszukiwarki internetowej.
więcej
|
|
Mozilla: zmiany w kadrze menedżerskiej, Gary Kovacs odchodzi
Mozilla ogłosiła zmiany w kadrze menedżerskiej. Z funkcji CEO zrezygnuje Gary Kovacs.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony w marcu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z marcowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej
|
|
Statystyczny użytkownik Facebooka fanem 40 stron
W 2009 roku posiadacz konta na Facebooku był fanem średnio 4,5 stron. W ciągu czterech lat średnia ta wzrosła blisko dziesięciokrotnie - do 40 stron.
więcej
|
|
Za dwa lata będzie łatwiej usunąć swoje dane z internetu. GIODO przygląda się działaniu cookies
Do czerwca mają zapaść decyzje dotyczące nowego unijnego prawa o ochronie danych osobowych. Rozporządzenie wejdzie w życie najprawdopodobniej w 2016 r. i może ułatwić usuwanie własnych danych z internetu. Nie wiadomo jednak, jak dokładnie będą wyglądać przepisy. Na razie Główny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych przygląda się plikom cookies.
więcej
|
|
Większość premier filmowych dostępnych w internecie zawiera w sobie złośliwe oprogramowanie
Nawet 40 proc. komputerów podłączonych do internetu może być zainfekowanych. Często wirusy przenoszą bezpłatne aplikacje czy umieszczane w sieci najnowsze filmy. Część użytkowników lekceważy zagrożenie do chwili, kiedy ich komputery przestają właściwie działać.
więcej
|
|
Grupa SMT na 2013 r. prognozuje 200 mln zł przychodu i 13,5 mln zł zysku
Zarząd Grupy SMT (do niedawna działającej pod nazwą Grupa ADV) przedstawił prognozę wyników finansowych na 2013 rok.
więcej
|
|
OS3 promuje zabawki Littlest Pet Shop
OS3 multimedia zaczęła obsługę w internecie marki zabawek dla dziewczynek Littlest Pet Shop. To kolejny brand Hasbro Polska, dla którego pracuje agencja.
więcej
|
|
Smaker.pl z książkami kucharskimi i produktopedią
Należący do Grupy Interia.pl kulinarny serwis społecznościowy Smaker.pl został udostępniony w zmienionej wersji. Na stronie pojawiły się nowe funkcjonalności, m.in. książki kucharskie, tabele kaloryczne i produktopedia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|