|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 16 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roman Czejarek: Przygotowania do ,,Lata z Radiem" na finiszu
22 czerwca br. rusza 42. edycja „Lata z Radiem”. Towarzyszyć jej będzie ponownie letnia trasa koncertowa. W czasie 20 koncertów na scenie wystąpią największe polskie gwiazdy, w tym m.in. Maryla Rodowicz, Lady Pank, Perfect oraz Doda.
więcej |
|
Koniec serialu ,,Kocham.Enter" - tylko 813 tys. widzów
Nowy serial paradokumentalny TVN „Kocham.Enter” oglądało średnio 813 tys. osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Produkcja w rynku zajęła drugie miejsce, przegrywając z „Trudnymi sprawami” Polsatu.
więcej |
|
nc+ wprowadza pakiet za 19,90 zł
W ofercie nc+ pojawił się pakiet Start+, w którym abonament miesięczny przy umowie na 18 miesięcy wynosi 19,90 zł. Jest on skierowany do nowych klientów platformy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec serialu ,,Kocham.Enter" - tylko 813 tys. widzów
Nowy serial paradokumentalny TVN „Kocham.Enter” oglądało średnio 813 tys. osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Produkcja w rynku zajęła drugie miejsce, przegrywając z „Trudnymi sprawami” Polsatu.
więcej
|
|
nc+ wprowadza pakiet za 19,90 zł
W ofercie nc+ pojawił się pakiet Start+, w którym abonament miesięczny przy umowie na 18 miesięcy wynosi 19,90 zł. Jest on skierowany do nowych klientów platformy.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Głęboka woda" stracił 1,63 mln widzów
Trzy pierwsze odcinki „Głębokiej wody 2” oglądało średnio 549 tys. widzów. W porównaniu do pierwszej serii (emitowanej na przełomie 2011 i 2012 roku) serial stracił 1,63 mln widzów. Produkcja przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
TVN wypłaci dywidendę
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Grupy TVN podjęło decyzję o wypłacie dywidendy, która będzie pochodziła z zysku za 2012 rok.
więcej
|
|
TV Republika nie ma szans
Po obejrzeniu próbnej emisji z 10 kwietnia br. stwierdzam, że jako telewizja internetowa TV Republika nie ma szans.
więcej
|
|
TV Republika to telewizja zamknięta i samoizolująca się
Start TV Republika nie był dobry. Potwierdza się zasada, że rocznice i celebry nie są dobre na początek.
więcej
|
|
Pluralizm opinii w TV Republika
TV Republika zbyt mocno opiera się na prezentowaniu ludzi i wizji PiS. Telewizja Republika zadaje swoim gościom z PiS liczne pytania, z których najtrudniejsze brzmi: Jak żyć z „tą straszną” Platformą. I goście z PiS odpowiadają. Jarosław Kaczyński odpowiedział tak: Organizować się, być cierpliwymi, działać. Według tej zasady telewizja powstała. Zorganizowała się i działa. Teraz musi być cierpliwa.
więcej
|
|
,,Dixie" od maja na antenie MiniMini+
1 maja 2013 roku dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisje polskiej animacji „Dixie”.
więcej
|
|
Vectra: otwarte okno Filmbox Extra i konkurs dla cyfrowych abonentów
Sieć Vectra uruchomiła bezpłatny dostęp do kanału Filmbox Extra dla swoich cyfrowych abonentów telewizyjnych. Ruszył także kierowany do nich konkurs zorganizowany wspólnie z nadawcą kanału.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Roman Czejarek: Przygotowania do ,,Lata z Radiem" na finiszu
22 czerwca br. rusza 42. edycja „Lata z Radiem”. Towarzyszyć jej będzie ponownie letnia trasa koncertowa. W czasie 20 koncertów na scenie wystąpią największe polskie gwiazdy, w tym m.in. Maryla Rodowicz, Lady Pank, Perfect oraz Doda.
więcej
|
|
Kto słucha Radia Eska?
Eska jest najchętniej słuchaną siecią radiową przez mężczyzn, osoby w wieku 25-39 lat oraz z wykształceniem średnim - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Adrian Klarenbach poprowadzi audycję ,,Polski portret własny" w Radio Plus
„Polski portret własny” to tytuł nowej audycji, która pojawi się we wtorek na antenie Radia Plus. Poprowadzi ją Adrian Klarenbach, dziennikarz TVP Info.
więcej
|
|
Arkadiusz Jakubik czyta powieść w Vox FM
Radio Vox FM przygotowało adaptację kolejnej powieści. Przez najbliższe dwa tygodnie Arkadiusz Jakubik czytał będzie fragmenty książki „Jasnowidz” autorstwa Bartłomieja Biesiekirskiego.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Krystyna Loska reklamuje telewizor Samsung EH5020 (wideo)
Z udziałem Krystyny Loski ruszyła kampania reklamowa telewizora Samsung EH5020. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Proste rozwiązanie na polską cyfryzację”, przygotowały firmy Cheil Poland i Starcom.
więcej
|
|
Grey Worldwide Warszawa będzie reklamować Lotos
Grey Worldwide Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Lotos. Poprzednio zajmowała się tym agencja Adwertajzing.
więcej
|
|
Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Play dla Firm (wideo)
W kampanii reklamowej nowej oferty Play dla Firm występują Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2, OTO Film, Yakumama i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Pożyczki zmieniające życie w kampanii Provident Polska (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Provident Polska, której bohaterami są kobiety opowiadające, jak drobna pożyczka wzięta w tej firmie zmieniła ich życie. Akcję przygotowały agencja White Rabbit i dom mediowy OMD.
więcej
|
|
Komiksowy Wilq bohaterem kampanii Hoop Coli (wideo)
W nowej kampanii Hoop Coli (Hoop Polska) występuje Wilq, superbohater znany z komiksów. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Havas Media i Performance Media.
więcej
|
|
Viscoplast: stopy go uwielbiają! (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa plastrów do ochrony stóp Viscoplast (3M Poland). Akcję, pod hasłem „Viscoplast: stopy go uwielbiają!”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i MEC.
więcej
|
|
,,Nonstop you" w kampanii Lufthansy
W prasie, internecie i na outdorze rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Lufthansy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nonstop you”, przygotowały firmy Kolle Rebbe i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,W 30 sekund do zwycięstwa" w kampanii Castrol Power 1
Ruszyła internetowa kampania produktów Castrol Power 1 skierowanych do motocyklistów. Akcja, przygotowana i realizowana przez agencję Opus B, obejmuje konkurs „W 30 sekund do zwycięstwa”.
więcej
|
|
,,Kto sięgnie po mistrzostwo?" - Tauron Basket Liga reklamowana na outdoorze
Pod hasłem „Kto sięgnie po mistrzostwo?” rusza outdoorowa kampania reklamowa polskiej ligi koszykówki mężczyzn - Tauron Basket Ligi. Akcję organizuje spółka Polska Liga Koszykówki.
więcej
|
|
,,Zyskuj z Plusem" w programie lojalnościowym dla sklepów
Ruszyła kolejna edycja „Zyskuj z Plusem”, programu lojalnościowego telefonii Plus dla właścicieli punktów sprzedaży. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Linea Recta.
więcej
|
|
Andrzej Klesyk: rebranding PZU zakończony sukcesem
Lepsze postrzeganie marki na rynku i dotarcie z ofertą do młodszych klientów – zdaniem Andrzeja Klesyka, prezesa zarządu PZU S.A. po niespełna roku widać, że rebranding marki zakończył się dużym sukcesem. W dodatku za cenę niższą niż inne tego typu operacje na rynku. – Jestem z rebrandingu bardzo zadowolony, również z punktu widzenia biznesowego – podkreśla Andrzej Klesyk.
więcej
|
|
Atlas sponsorem Macieja Steinhofa
Grupa Atlas, producent chemii budowlanej, została sponsorem kierowcy wyścigowego Macieja Steinhofa.
więcej
|
|
Piotr Stanoch: z Novem Group do OMD
Piotr Stanoch dołączył do zespołu Digital OMD, gdzie objął stanowisko digital strategy managera.
więcej
|
|
Bakalland rozdaje gotówkę w loterii "Bakalmat"
Firma Bakalland uruchomiła loterię "Bakalmat", w której główną nagrodą jest 10 000 zł.
więcej
|
|
Anna Dygasiewicz i Beata Pierzchała awansowały w Muratorze
Anna Dygasiewicz i Beata Pierzchała, dotychczas pełniące funkcje dyrektorów new bussines w dziale rozwoju sprzedaży Muratora, objęły właśnie zarządzanie pionami handlowymi w biurze reklamy wydawnictwa.
więcej
|
|
Podatki.biz i Stooq.pl w IDMNet
Do sieci reklamowej BizAd, wchodzącej w skład IDMnet, dołączyły nowe witryny biznesowe - Podatki.biz i Stooq.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Auto-Moto" liderem wśród miesięczników motoryzacyjnych, ,,Motor" na czele tygodników
W styczniu br. wśród tygodników motoryzacyjnych pozycję lidera zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pierwsze miejsce awansowało „Auto-Moto”. Największy wzrost zanotował „Auto Świat Poradnik”, z kolei najwięcej stracił „TopGear”.
więcej
|
|
Spada czytelnictwo dzienników, ,,Gazeta Wyborcza" liderem
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w okresie od września 2012 roku do lutego 2013 roku była „Gazeta Wyborcza” - wynika z badania PBC General. Prawie wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki czytelnictwa, a jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Sport”.
więcej
|
|
Trzy nowe tygodniki ,,Dziennika Łódzkiego"
We wtorek wraz z „Dziennikiem Łódzkim” (Polskapresse) ukazały się trzy nowe tygodniki skierowane do mieszkańców powiatów: piotrkowskiego, tomaszowskiego i opoczyńskiego oraz radomszczańskiego.
więcej
|
|
Marka Burda Style wkracza do Ameryki Północnej
Wydawnictwo Hubert Burda Media oraz F+W Media wprowadzają markę Burda Style do Ameryki Północnej. Firmy podpisały umowę licencyjną w tej sprawie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Poczty mailowe: WP i Gmail na czele, Onet i o2.pl w dół
Poczta.wp.pl to najpopularniejsza poczta mailowa w Polsce. Milion użytkowników mniej ma Gmail, a w skali roku sporo na popularności straciły serwisy mailowe Onetu i o2.pl.
więcej
|
|
Piotr Żyła przez miesiąc przeskoczył polskich sportowców na Facebooku
W ciągu miesiąca liczba użytkowników facebookowego fanpage’a skoczka narciarskiego Piotra Żyły potroiła się. Żyła jest teraz najpopularniejszym sportowcem i drugim, po raperze Grubsonie, Polakiem na Facebooku.
więcej
|
|
GG rezygnuje z poczty mailowej
GG Network 15 maja na stałe wyłączy usługę poczty mailowej w komunikatorze GG i serwisie poczta.gg.pl. Użytkownicy do 24 czerwca będą mieli czas na przeniesienia maili na inny adres.
więcej
|
|
KE porozumiała się z Google
Zmiany w wyszukiwarce zaproponowane przez Google na żądanie Komisji Europejskiej zostały wstępnie zaakceptowane.
więcej
|
|
Onet reklamuje się ,,non stop" (wideo)
Pod hasłem „Onet non stop” rusza kampania reklamowa portalu Onet.pl. Akcję, obejmującą telewizję, internet, w radio i prasę, Grupa Onet przygotowała wspólnie z firmami Open i Starcom.
więcej
|
|
PSY ponownie króluje na YouTube (wideo)
Nowy teledysk koreańskiego muzyka PSY, „Gentleman”, znów oglądają miliony internautów.
więcej
|
|
Cyberprzestępcy atakują WordPressa
Jedna z największych platform blogerskich na świecie, WordPress, od kilku dni jest celem ataków cyberprzestępców.
więcej
|
|
Nowe przepisy dotyczące stosowania cookies niekorzystne dla internautów, reklamodawców i wydawców
Od 22 marca obowiązują nowe przepisy dotyczące stosowania plików cookies i coraz częściej słychać głosy wskazujące na ich negatywne aspekty. Zmiana prawa uderza w wydawców i reklamodawców. Wzrost liczby osób, które nie będą akceptować polityki korzystania z cookies przez serwisy obniży skuteczność i mierzalność działań reklamowych w internecie. Stracą na tym sami użytkownicy, ze względu na których ustawodawca dostosował polskie przepisy do prawa unijnego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|