|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Elżbieta Romanowska i Barbara Kałużna w nowym serialu ,,2 XL"
Spółka producencka Akson Studio przygotowuje dla Polsatu pilotowy odcinek nowego serialu pod roboczym tytułem „2 XL” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tomasz Lis na żywo" traci widzów, ale wygrywa z konkurencją
W obecnym sezonie średnia widownia „Tomasza Lisa na żywo” wynosi 2,22 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 540 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji talk-show jest liderem rynku tv.
więcej
|
|
Program Wojciecha Manna porażką TVP2, tylko 364 tys. widzów
Drugi sezon „Kocham to, co lubię” średnio ogląda tylko 364 tys. widzów. W porównaniu do pierwszej serii talk-show stracił 790 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji magazynu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Czysta chata" powróci jesienią do TV4
Telewizyjna Czwórka szykuje do jesiennej ramówki trzecią edycję reality-show „Czysta chata” - dowiedział się portal Witualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Studio Lotto" od maja wcześniej w TVP Info
Od 1 maja br. „Studio Lotto” emitowane będzie na antenie TVP Info codziennie o godz. 21.40.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień TVN7 i Puls 2. ,,Ranczo" przed ,,M jak miłość"
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
nc+: pakiet Ekstraklasa i brak automatycznej migracji także w sieciach kablowych
Abonenci Canal+ w sieciach kablowych w momencie przedłużenia umowy będą mogli dokupić pakiet Ekstraklasa. Do końca trwania obecnej umowy mogą wybrać docelowy pakiet.
więcej
|
|
Rusza plebiscyt ,,Super Jedynki 2013"
Wystartowało głosowanie na najpopularniejszych artystów w ramach 13. edycji konkursu „Super Jedynki”. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na antenie TVP1, 15 czerwca br. podczas festiwalowego koncertu w Opolu.
więcej
|
|
Turniej Speedway Best Pairs z Torunia na antenie Eurosportu
8 czerwca br. na Motoarenie w Toruniu odbędzie się turniej Speedway Best Pairs. Zawody będą transmitowane na antenie Eurosportu.
więcej
|
|
,,Wrogie niebo 2" i ,,Prawda czy fałsz: zjawiska paranormalne 2" w Scifi Universal
Kanał Scifi Universal rozpoczął emisje drugich sezonów seriali: „Wrogie niebo” i „Prawda czy fałsz: zjawiska paranormalne”.
więcej
|
|
MTV Polska i sieć H&M ze wspólną akcją promocyjną
MTV Polska oraz sieć H&M organizują wspólny konkurs. Jego uczestnicy mogą wygrać m.in. bilety na londyński koncert Beyonce.
więcej
|
|
,,Supa Strikas 3" od maja na antenie teleTOON+
Dziecięcy kanał teleTOON+ pokaże trzeci sezon animacji „Supa Strikas”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Kraków to stan umysłu" - skoczek, Miss Polski i konstruktor zachęcają do studiowania w Krakowie
Rozpoczęła się kampania promująca możliwości studiowania w Krakowie. Twarzami akcji pod hasłem „Kraków to stan umysłu” są skoczek narciarski Maciej Kot, Miss Polski 2012 Katarzyna Krzeszowska i konstruktor Michał Gazda.
więcej
|
|
,,Cokolwiek robisz - Bądź sobą, jesteśmy z Tobą" - Piotr Żyła reklamuje Beskidzkie
Startuje kampania reklamowa paluszków, orzeszków i chipsów marki Beskidzkie (produkowane przez firmę Aksam). Twarzą akcji, przygotowanej przez Schulz Brand Friendly i IQ Media, jest skoczek narciarski Piotr Żyła.
więcej
|
|
Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje bezpłatne testy w UPC (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca możliwość 14-dniowego bezpłatnego testowania telewizji cyfrowej w UPC Polska. Akcję, której twarzą jest Katarzyna Pakosińska, przygotowały Draft FCB + Ad Fabrika oraz MediaVest.
więcej
|
|
Sphinx reklamuje Supermenu z piwem Okocim (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej ofertę Supermenu w restauracjach Sphinx. Akcję przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Vision Studio i Starcom.
więcej
|
|
Jacek Osadnik za Dariusza Dąbskiego na czele marketingu i rozwoju TV Puls
Jacek Osadnik objął w Telewizji Puls nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju. Dotychczas dyrektorem marketingu stacji był jej prezes Dariusz Dąbski.
więcej
|
|
Kefir Robico reklamowany jako ,,wstrząsająco dobry"
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kefiru Robico. Akcję przygotowały agencje Va Very Advertising i Best Brands PR oraz dom mediowy Traffic Time Media.
więcej
|
|
Marta Kamińska, Dawid Maj i Mateusz Jońca w Novem Group
Pracę w Novem Group rozpoczęli Marta Kamińska, Dawid Maj i Mateusz Jońca. Kamiński i Maj dołączyli do działu obsługi reklamodawców, a Jońca do działu sprzedaży.
więcej
|
|
Anna Lasmanowicz: z Marketing House do Momentum Worldwide
Anna Lasmanowicz została nowym pracownikiem agencji Momentum Worldwide. Na stanowisku digital account executive będzie obsługiwała takich klientów jak: L’Oreal, Nepentes i Wedel.
więcej
|
|
Walk Creative wypromuje Europejskie Forum Nowych Idei
Agencja Walk Creative wygrała konkurs na realizację kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei 2013, organizowane przez Konfederację Lewiatan.
więcej
|
|
Empik w metrze zachęca do czytania
W warszawskim metrze ruszyła organizowana przez Empik ambientowa akcja społeczna promująca czytelnictwo "A Ty do czego używasz książek?". Za realizację akcji odpowiada Grupa Ströer.
więcej
|
|
Magdalena Banasik: z Havas do K2
Magdalena Banasik wzmocniła dział kreatywny K2, gdzie objęła stanowisko senior creative & copywriter. Będzie opracowywała pomysły działań wizerunkowo-marketingowych dla klientów agencji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
G+J wycofa się z Polski? Prezes Malicka nie potwierdza
- Wydawnictwo G+J Polska w dobie kryzysu radzi sobie nie gorzej niż konkurencja, choć prawdą jest, że od jakiegoś czasu nie wykazuje się istotną aktywnością na rynku - mówią nam eksperci. Sytuację G+J komentują m.in.: Wiesław Podkański i Marek Sowa.
więcej
|
|
Wojciech Staszewski i Tomasz Grynkiewicz odchodzą z ,,Gazety Wyborczej"
Reporter Wojciech Staszewski i dziennikarz gospodarczy Tomasz Grynkiewicz kończą pracę w „Gazecie Wyborczej” (Agora). Staszewski przechodzi do tygodnika „Newsweek Polska”, a Grynkiewicz będzie pisał w internecie.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem czytelnictwa wśród tygodników, a ,,Przyjaciółka" - dwutygodników
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Pisma wnętrzarskie: ,,Cztery Kąty" liderem, tylko ,,M jak Mieszkanie" z wzrostem
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich uplasowały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
,,Sieci Historii" - nowy miesięcznik historyczny od wydawcy tygodnika ,,Sieci"
„Sieci Historii” - tak brzmi tytuł nowego miesięcznika, który pojawi się na rynku w połowie maja br. nakładem spółki Fratria.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Tomasz Machała: Zdjęcia w spodniach Levi's to nie była kryptoreklama
- Cieszę się z zainteresowania akcją Levi’s w naTemat. To oznacza, że marketing natywny budzić może wielkie emocje i prawdziwe zaangażowanie w mediach społecznościowych - mówi nam Tomasz Machała, redaktor naczelny serwisu naTemat.pl.
więcej
|
|
Zmiany w ofercie osłabiły krytykę nc+ w internecie
W ostatnich dniach internauci zamieszczają nieco mniej negatywnych wpisów o nc+ niż wcześniej. Głównym miejscem dyskusji o platformie jest Facebook, a zwłaszcza fanpage’e nc+ i Anty nc+.
więcej
|
|
,,Ciekawi od zawsze" - dziennikarze jako dzieci reklamują Interię (wideo)
Pod hasłem „Ciekawi od zawsze” startuje wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Reklamy, przygotowane przez agencję Opus B, pokazują dzieciństwo dziennikarzy portalu.
więcej
|
|
Agora uruchamia kobiecy serwis blogowy Foch.pl (wideo)
Ruszył serwis Foch.pl, w którym osiem kobiet w wieku ok. 30 lat prowadzi blogi o tematyce lifestyle’owej. Redaktor naczelną strony jest Katarzyna Nowakowska.
więcej
|
|
Marki na Facebooku coraz częściej odpowiadają na posty użytkowników
Jeszcze blisko rok temu marki na Facebooku ignorowały aż 70 proc. pytań zadawanych im przez użytkowników społecznościowego portalu. Jednak w ciągu ostatnich trzech kwartałów sytuacja diametralnie się zmieniła - wynika z danych Socialbakers.
więcej
|
|
Ulepszony Facebook na iOS
Facebook wypuścił nową wersję swoich aplikacji na iPhone'a oraz iPada.
więcej
|
|
643,8 mln subskrybentów szerokopasmowego internetu na koniec 2012 r.
Na koniec 2012 roku na świecie było 643,8 miliona subskrybentów szerokopasmowego internetu. To o 8,6 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy badawczej Point Topic.
więcej
|
|
Serwis pogodowy Wirtualnej Polski w nowej odsłonie
Wirtualna Polska przebudowała swój serwis pogodowy pogoda.wp.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|