|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża: zakup G+J przez Burdę to dobry ruch
Decyzja o przejęciu wydawnictwa G+J Polska przez Burda International nie była zaskoczeniem dla rynku. Eksperci i szefowie konkurencyjnych wydawnictw pozytywnie oceniają ruch Burdy.
więcej
|
|
Prawie 20 autorskich programów na antenie TV Republika
Znamy większość dziennikarzy, którzy pojawią się z autorskimi programami w TV Republika. Oprócz Anity Gargas, Cezarego Gmyza czy Rafała Ziemkiewicza będą to m.in. Piotr Zychowicz, Tomasz Terlikowski, a także Piotr Barełkowski, szef Telewizji Niezależnej, która jest operatorem TV Republika.
więcej
|
|
Burda po przejęciu G+J postawi na rozwój
Niemiecki koncern wydawniczy Gruner+Jahr wycofuje się z Polski. Jego polskie spółki przejmie Burda International. Konsolidacja obu wydawnictw ma zaowocować inwestycjami w nowe tytuły prasowe i serwisy internetowe.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Cokolwiek robisz - Bądź sobą, jesteśmy z Tobą" - Piotr Żyła reklamuje Beskidzkie
Startuje kampania reklamowa paluszków, orzeszków i chipsów marki Beskidzkie (produkowane przez firmę Aksam). Twarzą akcji, przygotowanej przez Schulz Brand Friendly i IQ Media, jest skoczek narciarski Piotr Żyła.
więcej
|
Roman Czejarek: Przygotowania do ,,Lata z Radiem" na finiszu
22 czerwca br. rusza 42. edycja „Lata z Radiem”. Towarzyszyć jej będzie ponownie letnia trasa koncertowa. W czasie 20 koncertów na scenie wystąpią największe polskie gwiazdy, w tym m.in. Maryla Rodowicz, Lady Pank, Perfect oraz Doda.
więcej
|
Dobrzyński: Play liderem rynku, deklasujemy konkurencję
|
TV Republika zbyt mocno zaangażowana politycznie (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Prawie 20 autorskich programów na antenie TV Republika
Znamy większość dziennikarzy, którzy pojawią się z autorskimi programami w TV Republika. Oprócz Anity Gargas, Cezarego Gmyza czy Rafała Ziemkiewicza będą to m.in. Piotr Zychowicz, Tomasz Terlikowski, a także Piotr Barełkowski, szef Telewizji Niezależnej, która jest operatorem TV Republika.
więcej
|
|
TVP Rozrywka będzie przerywać programy reklamami
Od 1 maja br. kanał TVP Rozrywka będzie przerywać programy reklamami. Telewizja Polska twierdzi, że jest to zgodne z prawem, ale innego zdania jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
,,M jak miłość" i Liga Mistrzów najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na maj spoty są średnio minimalnie, o niecałe pół procenta, tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” i decydujących meczach piłkarskiej Ligi Mistrzów.
więcej
|
|
Ponad 75 mln subskrybentów IPTV na świecie
Na koniec 2012 roku na świecie było ponad 75 milionów subskrybentów IPTV. Najwięcej z nich pochodziło z Chin - wynika z danych firmy badawczej Point Topic.
więcej
|
|
,,Niegrzeczna Pani Domu" z nową serią. ,,Sprzątanie w sposób bardzo erotyczny"
Program „Niegrzeczna Pani Domu” będzie mieć nową serię. Trafi ona na antenę telewizji iTV w maju br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Piwny 6. Zmysł" - Lekko Stronniczy reklamują Tyskie (wideo)
Włodek Markowicz i Karol Paciorek, autorzy popularnego wideobloga Lekko Stronniczy, nagrali serię filmików „Piwny 6. Zmysł” na temat piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Towarzyszy temu konkurs dla internautów.
więcej
|
|
KER: przemoc i poniżanie kobiet w spocie ,,uderzającej oferty" OleOle.pl (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spoty „uderzającej oferty” laptopów i telewizorów w sklepie internetowym OleOle.pl pokazujące pięść uderzającą człowieka promowały agresywnej zachowanie, naruszając w ten sposób kodeks branżowy.
więcej
|
|
Perchuć z kurierem reklamują ,,superszybką pożyczkę" w ING Banku Śląskim (wideo)
Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej szybkiej pożyczki reklamowej w ING Banku Śląskim z udziałem Marcina Perchucia. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western.
więcej
|
|
Łowca Promocji w kampanii Żabki (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sklepów Żabka pokazująca bajkową krainę animowanych zwierząt. Akcję przygotowały agencja Heart&Brain, i dom mediowy OMD Optimum Media.
więcej
|
|
Start-Typ Sport sponsorem Lecha Poznań
Firma bukmacherska Start-Typ Sport została strategicznym sponsorem klubu piłkarskiego Lech Poznań. Umowa została podpisana do końca przyszłego sezonu.
więcej
|
|
,,M jak miłość" i Liga Mistrzów najdroższe w cenniku reklamowym TVP
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na maj spoty są średnio minimalnie, o niecałe pół procenta, tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” i decydujących meczach piłkarskiej Ligi Mistrzów.
więcej
|
|
Mechanik lepszy od lekarza w kampanii ,,Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru" (wideo)
Ruszyła kampania społeczna „Szkoła zawodowa szkołą pozytywnego wyboru” podkreślająca możliwości edukacyjne szkół zawodowych i techników. W spocie telewizyjnym promującym akcję występuje kierowca rajdowy Leszek Kuzaj.
więcej
|
|
17 nominacji w Young Creatives 2013
W efekcie eliminacji do tegorocznej konkursu Young Creatives przyznano 17 nominacji. Zwycięskie teamy będą reprezentować Polskę w Young Lions Competition w Cannes.
więcej
|
|
Change Integrated wypromują markę Pudliszki
Agencja Change Integrated wygrała przetarg organizowany przez HJ Heinz Polska na kompleksową obsługę kreatywną marki Pudliszki.
więcej
|
|
,,Uwolnij swoje nogi" - DIH reklamowany w wersji Max (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa leku na niewydolność żylną nóg DIX (Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy Heads Advertising, NoLabel i MEC.
więcej
|
|
KER: Lenin w reklamach Heyah to ,,jawny brak poszanowania narodowych wartości"
Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęło 1 749 skarg na kampanię telefonii Heyah opartą na wizerunku Lenina. Komisja orzekła, że reklamy naruszyły kodeks branżowy, stanowiąc przejaw „jawnego braku poszanowania narodowych wartości”.
więcej
|
|
Hoop Cola w limitowanych opakowaniach z Wilq
Hoop Cola wprowadza nowe opakowania półlitrowych butelek, stanowiące limitowaną edycję napoju Hoop Cola w wersji regularnej, z cytryną oraz light. Zaprojektowała je agencja Opus B Brand Design.
więcej
|
|
Już 19 kwietnia na konferencji Media Trendy: Trendwatching.com, BBH, Duval Guillaume Modem, Volontaire, Disney Research, Fredrik Härén (reklama)
Obserwacja, identyfikacja insightów konsumenckich i wyciąganie wniosków jest kluczem do sukcesu każdego biznesu. O tym m.in. mówił będzie, ilustrując na najciekawszych i najnowszych przykładach z całego świata, Henry Mason- Global Head of Research and Managing Partner z trendwatching.com.
więcej
|
|
Agencja Malum obsłuży akcję ,,Kubica szuka talentów"
Agencja Malum odpowiada za kompleksową obsługę marketingową i interaktywną programu „Kubica szuka talentów” przygotowywanego przez Artura Kubicę, ojca Roberta Kubicy.
więcej
|
|
Sheryl Sandberg: Reklamy mobilne ważniejsze niż w TV
Podczas spotkania z dziennikarzami w Londynie Sheryl Sandberg, dyrektor Facebooka ds. operacji, tłumaczyła jak ważną rolę we współczesnym marketingu odgrywają urządzenia mobilne.
więcej
|
|
4 miliony dolarów dziennie za reklamy wideo na Facebooku
Już niedługo na Facebooku mają pojawić się reklamy wideo. Największy serwis społecznościowy świata chce zarabiać na nich nawet 4 miliony dolarów dziennie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża: zakup G+J przez Burdę to dobry ruch
Decyzja o przejęciu wydawnictwa G+J Polska przez Burda International nie była zaskoczeniem dla rynku. Eksperci i szefowie konkurencyjnych wydawnictw pozytywnie oceniają ruch Burdy.
więcej
|
|
Burda po przejęciu G+J postawi na rozwój
Niemiecki koncern wydawniczy Gruner+Jahr wycofuje się z Polski. Jego polskie spółki przejmie Burda International. Konsolidacja obu wydawnictw ma zaowocować inwestycjami w nowe tytuły prasowe i serwisy internetowe.
więcej
|
|
Hajdarowicz zdradza, dlaczego nie będzie chronił prawnie Wróblewskiego, Lisickiego i Gmyza
Spółka Gremi Media wydała oświadczenie informujące o odstąpieniu w przypadku kilku dziennikarzy od zwyczajowej praktyki udzielania pomocy prawnej. Chodzi o Tomasza Wróblewskiego, Pawła Lisickiego oraz Cezarego Gmyza, którzy w listopadzie ub.r. zostali zwolnieni przez Grzegorza Hajdarowicza, prezesa Gremi Media.
więcej
|
|
,,Twój Styl" najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce
W okresie od września 2012 roku do lutego 2013 roku prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Natomiast wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
,,Orzeł może": ,,Gazeta Wyborcza" i Trójka przekonują, że Polak nie musi być ponury
„Gazeta Wyborcza” (Agora) i Trójka w organizowanej przez siebie akcji społecznej „Orzeł może” będą rozprawiać się ze stereotypem Polaka ponuraka. Honorowy patronat nad projektem objął prezydent Bronisław Komorowski.
więcej
|
|
Spadki wśród pism popularnonaukowych, ,,Świat Wiedzy" liderem
W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „21. Wiek”. Z kolei wśród pism o tematyce historycznej pierwsze miejsce należało do „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
Urodzinowy ,,Glamour" z trzema okładkami z gwiazdami ,,Top model"
W czwartek 18 kwietnia br. ukaże się majowe i zarazem urodzinowe wydanie miesięcznika „Glamour” (G+J Polska). Wydanie będzie mieć trzy różne okładki z uczestniczkami trzeciej edycji programu TVN „Top model”.
więcej
|
|
Burda International przejmuje Gruner + Jahr Polska
Burda International GmbH przejmuje działalność wydawnictwa Gruner + Jahr w Polsce. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku
Zakup wydawnictwa G+J przez Burdę wydaje się być bardzo sensowny. Burda zyskuje szerszą ofertę magazynową dla swoich klientów reklamowych, a połączone struktury organizacyjne będą tańsze.
więcej
|
|
Jaki tak naprawdę jest pomysł na dalszy rozwój połączonych wydawnictw
Z punktu widzenia czytelnika to dobra sytuacja. Tytuły G+J w nowym wydawnictwie dostaną szansę na rozwój. W ostatnim czasie G+J "zastygł" ze swoja działalnością w oczekiwaniu na kupca. Działania w dużej mierze ograniczały się do cięcia kosztów i administrowania tytułami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twórca Map Apple w Facebooku
Facebook zatrudnił Richarda Williamsona, byłego szefa zespołu odpowiedzialnego za aplikację Mapy Apple.
więcej
|
|
Twitter szykuje odpowiedź na Facebook Home?
Podczas konferencji Dive Into Mobile Michael Sippey, wiceprezes Twittera ds. produktów, odniósł się do możliwość stworzenia przez jego firmę aplikacji podobnej do Facebook Home.
więcej
|
|
eBay: zysk i przychód w I kw. w górę, głównie dzięki PayPal
Portal aukcyjny eBay zaprezentował swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku.
więcej
|
|
Koniec taniego internetu w Polsce. Wysokie ceny mogą ograniczyć dostęp do internetu
Według raportu opublikowanego przez Komisję Europejską, ceny dostępu do sieci są u nas jednymi z najwyższych w UE. Duzi dostawcy oferują coraz szybsze, ale i droższe łącza. To sprawia, że spada popyt na ich usługi, zyskać natomiast mogą mali dostawcy, którzy oferują tańszy, chociaż zwykle wolniejszy internet.
więcej
|
|
Telewizje wkraczają na Twittera
Twitter negocjuje z amerykańskimi sieciami telewizyjnymi warunki dostarczania przez nie treści dla mikroblogowej platformy.
więcej
|
|
Globalna ekspansja Spotify
Spotify stawia na szybki rozwój na wielu rynkach jednocześnie. Popularny serwis streamingowy wystartował w kolejnych ośmiu krajach i na dwóch nowych kontynentach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|