|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Kwietnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Dzięki NJU.mobile będzie jeszcze taniej, na czym stracą operatorzy (opinie)
Wprowadzenie NJU.mobile to dość zaskakujący ruch Orange Polska, obniżający ceny taryf no limit, na czym zyskają klienci, ale operatorzy zanotują spadek przychodów - oceniają analitycy pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" testuje miesięcznik kryminalny ,,Kryminalny Wprost"
AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, przygotował na weekend majowy specjalne wydanie poświęcone bohaterom głośnych afer kryminalnych ostatnich lat i kryminałom. Jeśli numer przyciągnie czytelników, to „Kryminalny Wprost” stanie się miesięcznikiem.
więcej
|
|
Reklama outdoorowa ostro w dół, motoryzacja obcięła wydatki o połowę
W I kwartale br. na reklamę out of home wydano 100,6 mln zł, o 17,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Udział reklamy tranzytowej w rynku to 2,2 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Vectra w tym roku wprowadzi wideo na żądanie
Sieć Vectra w tym roku ma udostępnić abonentom telewizji cyfrowej usługę wideo na żądanie. Trwają obecnie jej testy techniczne.
więcej
|
|
Jakub Sufin naczelnym Agencji TVN, Mateusz Sosnowski szefem tvn24.pl
Jakub Sufin objął nowo utworzone stanowisko redaktora naczelnego Agencji TVN i ma zająć się rozwojem jej oferty wideo. Nowym szefem portalu tvn24.pl - na jego miejsce - został Mateusz Sosnowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" bez Ewy Wanat. ,,Wyczerpała się formuła"
Ewa Wanat już nie prowadzi cyklu „Kobiecy punkt widzenia” emitowanego w ramach magazynu TVP2 „Pytanie na śniadanie”. Zastąpiła ją w tej roli Joanna Racewicz.
więcej
|
|
TV4 zwiekszyła widownię. Hitami są filmy
Naziemny kanał TV4 w okresie od 1 stycznia do 25 kwietnia br. oglądało średnio w każdej minucie 214 tys. osób, o 37 proc. więcej niż rok wcześniej. Największą widownię na antenie kanału gromadzą filmy fabularne.
więcej
|
|
Filmy fabularne i programy sądowe najchętniej oglądane w TVN7
Naziemny kanał TVN7 w okresie od 1 stycznia do 25 kwietnia br. oglądało średnio 237 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zyskał on 95 tys. widzów. Największą widownią na antenie stacji pochwalić się mogą filmy fabularne i programy sądowe.
więcej
|
|
TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)
W I kwartale br. sporo więcej z reklam cennikowo (bez autopromocji) zarobiły TVP 1 i TVN, a duży wzrost zanotowała TVP 2. Za to mniejsze wpływy reklamowe osiągnął Polsat.
więcej
|
|
TVP Historia ma sześć lat, specjalny program na urodziny
Kanał TVP Historia 3 maja br. obchodzić będzie szóste urodziny. Z tej okazji stacja przygotowała specjalny program, przypominający najciekawsze reportaże i filmy dokumentalne.
więcej
|
|
Cartoon Network pokaże kolejne odcinki serialu ,,Redakai: W poszukiwaniu Kairu"
17 maja 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję kolejnych odcinków drugiego sezonu animacji „Redakai: W poszukiwaniu Kairu”.
więcej
|
|
Niedzielne maratony z serialem ,,Scooby Doo" na antenie Boomeranga
Od 12 maja 2013 roku w niedzielne popołudnia dziecięcy kanał Boomerang pokazywać będzie kultową animację „Scooby Doo”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama outdoorowa ostro w dół, motoryzacja obcięła wydatki o połowę
W I kwartale br. na reklamę out of home wydano 100,6 mln zł, o 17,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Udział reklamy tranzytowej w rynku to 2,2 proc.
więcej
|
|
Jak promuje się w Polsce alkohol?
- Z powodu barier prawnych możliwości promocji alkoholi, szczególnie tych mocniejszych, ograniczają się w Polsce do działań w punktach sprzedaży oraz w mediach społecznościowych - wynika z naszych rozmów z przedstawicielami rynku.
więcej
|
|
Żywiec reklamowany w odmłodzonych opakowaniach ze wskaźnikiem schłodzenia (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żywiec (Grupa Żywiec) prezentująca jego zmienioną identyfikację wizualną. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Men at Work, MediaVest, Gong i TBWA PR.
więcej
|
|
PKO BP: ,,afrykańska" reklama pokazuje naszą autoironię i dystans
Biuro prasowe PKO BP przekonuje, że sceneria afrykańska w nowej reklamie z Szymonem Majewskim ma symbolizować miejsce egzotyczne, więc równie dobrze mogłaby się rozgrywać w Australii, czy Meksyku. Spot świadczy również o autoironii i dystansie jej twórców.
więcej
|
|
,,Widzimy się na meczu" - Zbigniew Bartman reklamuje Okocim (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Okocim (Carlsberg Polska), której twarzą jest siatkarz Zbigniew Bartman. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, PHD Media Direction, Marketing House i Multi Communications.
więcej
|
|
Mamed Khalidov reklamuje gładź marki Śnieżka (wideo)
Startuje kampania reklamowa gładzi szpachlowej Acryl-Putz marki Śnieżka (FFiL Śnieżka). Akcję, której twarzą jest zawodnik MMA Mamed Khalidov, przygotowała agencja S4.
więcej
|
|
TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)
W I kwartale br. sporo więcej z reklam cennikowo (bez autopromocji) zarobiły TVP 1 i TVN, a duży wzrost zanotowała TVP 2. Za to mniejsze wpływy reklamowe osiągnął Polsat.
więcej
|
|
"Photos Every Day" - nowa reklama iPhone'a 5 (wideo)
Apple opublikowało nowy spot telewizyjny, reklamujący najnowszego smartfona firmy - iPhone'a 5.
więcej
|
|
IAA Polska z nowym zarządem i radą nadzorczą. Prezesem Jacek Olechowski
Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrało zarząd i radę nadzorczą organizacji na lata 2013-15. Nowym prezesem został Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap.
więcej
|
|
Podpiwek Jędrzej reklamowany jako ,,tradycyjnie zakręcony"
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Podpiwek Jędrzej, piwo bezalkoholowe produkowane przez Van Pur. Akcję przygotowały firmy Touch Ideas, Invitro i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
,,PKO na krańcach stereotypów" - protest przeciw reklamie PKO BP z Afryką
Nowy spot PKO BP, w którym Szymon Majewski odwiedza Afrykę, jest pełen stereotypów i świadczy o braku wiedzy na temat sytuacji na tym kontynencie - ocenia Mamadou Diouf, szef Fundacji „Afryka Inaczej”.
więcej
|
|
Aukcje na Allegro promują wycieczki TUI Poland
Na Allegro.pl zaczęła się kampania reklamowa wakacyjnej oferty TUI Poland. Akcja, realizowana przez firmy Brasil i MediaVest, obejmuje aukcje kuponów na wycieczki.
więcej
|
|
Loteria ,,Ale numer!" promuje Winiary i Maggi
Trwa loteria „Ale numer!” promująca produkty Winiary i Maggi (Nestlé Polska). Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja Linea Recta, a wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały Legend Group i MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" testuje miesięcznik kryminalny ,,Kryminalny Wprost"
AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, przygotował na weekend majowy specjalne wydanie poświęcone bohaterom głośnych afer kryminalnych ostatnich lat i kryminałom. Jeśli numer przyciągnie czytelników, to „Kryminalny Wprost” stanie się miesięcznikiem.
więcej
|
|
Top 20 dwutygodników w Polsce: ,,Przyjaciółka" liderem
W rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników liderem była poradnikowa „Przyjaciółka”, a na podium znalazły się jeszcze takie pisma jak „Tina” i „Party”. Top 21 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Women's Health" już na rynku. Agnieszka Cegielska na okładce (foto)
Agnieszka Cegielska znalazła się na okładce pierwszego wydania polskiej edycji pisma „Women's Health”. Lifestylowy magazyn dla pań zadebiutował właśnie na naszym rynku.
więcej
|
|
,,National Geographic" umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych umocnił się „National Geographic Polska”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Voyage”.
więcej
|
|
Bohaterowie i antybohaterowie Polski w specjalnym wydaniu ,,Do Rzeczy"
W piątek 26 kwietnia br. na rynku ukazało się specjalne wydanie „Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro) zatytułowane „Ludzie”. Na 100 stronach magazynu publicyści tytułu przybliżają sylwetki bohaterów i antybohaterów współczesnej Polski.
więcej
|
|
,,Super Express" z płytą Anny German (wideo)
W poniedziałek 29 maja br. wraz z „Super Expressem” (Murator) będzie można kupić płytę z piosenkami Anny German.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|