|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 8 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Reklamodawcy: Agencje reklamowe często nie dbają o jakość swojej pracy (opinie)
- Agencje zazwyczaj proponują świetne pomysły na kampanie, ale zupełnie oderwane od marki. Na porządku dziennym jest brak dbałości ze strony agencji o jakość swojej pracy - to niektóre opinie polskich reklamodawców. Komentują eksperci z Play, Orange, BRE Banku, PZU i PKO.
więcej
|
|
Sopot Top of The Top Festival ponownie w Polsacie
Telewizja Polsat pod koniec sierpnia planuje zorganizować w sopockiej Operze Leśnej drugą edycję Sopot Top Of The Top Festival. W programie znajdzie się koncert z udziałem najpopularniejszych wykonawców z Europy oraz dwa inne wydarzenia muzyczne.
więcej
|
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół "Rz"
W marcu br. jedynym dziennikiem, który zanotował wzrost średniej sprzedaży, była kierowana przez Tomasza Sakiewicza „Gazeta Polska Codziennie”. Reszta tytułów straciła, a największy spadek zanotowała „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców
„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd.
więcej
|
UOKiK: platforma nc+ złamała prawo, 11 mln zł kary
ITI Neovision, wprowadzając ofertę platformy nc+ oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach, a spółka musi zapłacić blisko 11 mln zł.
więcej
|
Dzięki NJU.mobile będzie jeszcze taniej, na czym stracą operatorzy
|
Świat reklamy ,,dojną krową" dla klientów? (opinie o konkursach)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Sopot Top of The Top Festival ponownie w Polsacie
Telewizja Polsat pod koniec sierpnia planuje zorganizować w sopockiej Operze Leśnej drugą edycję Sopot Top Of The Top Festival. W programie znajdzie się koncert z udziałem najpopularniejszych wykonawców z Europy oraz dwa inne wydarzenia muzyczne.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami naziemnej telewizji cyfrowej, wysoko Puls 2
Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w kwietniu 2013 roku najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Najwyższy wynik wśród stacji powstałych na potrzeby DVB-T odnotował Puls 2.
więcej
|
|
TVP Rozrywka nie będzie przerywać programów reklamami
Telewizja Polska zrezygnowała z planu przerywania reklamami programów emitowanych w TVP Rozrywka. Kanał nadawać będzie bloki reklamowe tylko między poszczególnymi pozycjami.
więcej
|
|
Ranking kanałów informacyjnych: TVN24 dogania TVP Info, traci Superstacja
W kwietniu br. na pozycji lidera oglądalności stacji informacyjnych utrzymał się kanał TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu może jednak pochwalić się telewizja TVN24, a na przeciwnym biegunie znalazła się Superstacja.
więcej
|
|
Sopot TOPtrendy Festival wraca do Opery Leśnej. Koncerty ,,Przebój Roku", Hey'a i Big Cyca
W pierwszej połowie czerwca br. Polsat po raz 11. zorganizuje Sopot TOPtrendy Festiwal. W tym roku obok koncertów TOP i trendy podczas imprezy odbędzie się konkurs na „Największy Przebój Roku”. W programie również jubileusze Hey'a i Big Cyca.
więcej
|
|
Eurosport bez transmisji z igrzysk olimpijskich?
Kanał Eurosport nie będzie transmitować igrzysk olimpijskich w Soczi i Rio da Janeiro - podała „Rzeczpospolita”. Powodem tej decyzji mają być zbyt wysokie żądania finansowe firmy Sportfive, która sprzedaje teraz prawa do tych transmisji.
więcej
|
|
Karolina Kozińska przechodzi z ,,Panoramy" do Superstacji
Karolina Kozińska, dotąd prezenterka i reporterka „Panoramy” w TVP2, przeszła do Superstacji, gdzie prowadzić będzie serwisy informacyjne i program „Finał dnia”.
więcej
|
|
TV Republika w sieci Toya za 5 zł
Sieć kablowa Toya we wtorek 7 maja włączyła do swojej oferty kanał informaycjno-publicystyczny TV Republika. Stacja oferowana jest w modelu a la carte.
więcej
|
|
Oferta nc+ z internetem lub bez w salonach Orange
Od dziś w ofercie sieci Orange pojawiły się zestawy łączące pakiety telewizyjne platformy nc+ i mobilny dostęp do internetu Orange Free. W salonach Orange można też kupić samą usługę telewizyjną nc+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamodawcy: Agencje reklamowe często nie dbają o jakość swojej pracy (opinie)
- Agencje zazwyczaj proponują świetne pomysły na kampanie, ale zupełnie oderwane od marki. Na porządku dziennym jest brak dbałości ze strony agencji o jakość swojej pracy - to niektóre opinie polskich reklamodawców. Komentują eksperci z Play, Orange, BRE Banku, PZU i PKO.
więcej
|
|
Serce i Rozum reklamują FunPack HD w Orange z kanałami nc+ (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca ofertę nc+ dostępną w ramach FunPacku HD w Orange. Akcję, w której występują Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
,,Poczuj dreszcz emocji" - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ
Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Peugeot RCZ. Twarzą akcji, przygotowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw, jest tenisista Jerzy Janowicz.
więcej
|
|
Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka dyrektorami kreatywnymi Hand Made
Agnieszka Trzeciak i Miłosz Sroka awansowali na stanowisko dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej Hand Made. Zajmujący je poprzednio Marcin Palarczyk skupi się na rozwoju firmy.
więcej
|
|
Bartek Hanus: z TBWA\Tequila do Lowe GGK
Bartek Hanus objął stanowisko dyrektora strategii w agencji reklamowej Lowe GGK. Poprzednio pełnił taką funkcję w agencji TBWA\Tequila.
więcej
|
|
Lemo Sky stawia na strategię 36@
Agencja Lemon Sky przyjęła na najbliższe lata strategię działania o nazwie 36@, opartą na marketingu zintegrowanym. Firma planuje opuścić Grupę SMT i negocjuje z kilkoma dużymi agencjami reklamowymi.
więcej
|
|
Wilq ratuje Polskę i otwiera się na innych w kampanii Hoop Coli (wideo)
Ruszyła właściwa część kampanii reklamowej Hoop Coli (Hoop Polska) opartej na wizerunku komiksowego bohatera, Wilqa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Havas Media i Performance Media.
więcej
|
|
Krab-surfer reklamuje lody Big Milk Algida (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa lodów Big Milk Algida (Unilever Polska) odświeżająca wizerunek tej marki. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, CutCut. Media i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Samochód zastępczy w reklamie OC w Link4 (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa ubezpieczenia OC oferowanego przez Link4. Akcję przygotowały firmy Brasil, Film Reaktor i Starcom.
więcej
|
|
Nestea Green Tea reklamowana w wersji brzoskwiniowej (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek brzoskwiniową wersję smakową herbaty mrożonej Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Havas Worldwide, Starcom i Rc2.
więcej
|
|
Value Proposition - nowa oferta i cennik sieci Goldbach Audience
Internetowa sieć reklamowa Goldbach Audience wprowadziła nową ofertę - Value Proposition. Jednocześnie zunifikowany został cennik sieci.
więcej
|
|
Plus reklamuje wakacyjną promocję z TUI (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję sieci Plus obejmującą wycieczki z oferty TUI. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Pompidou, Artegence, TFP i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Artur Zawadzki i Rafał Karczewski ruszają z agencją Spicy Mobile
Działalność rozpoczęła agencja Spicy Mobile zajmująca się komunikacją marketingową w internecie mobilnym. Założycielami i szefami firmy są Artur Zawadzki (poprzednio związany z Gemiusem) i Rafał Karczewski (poprzednio w Polsat Media).
więcej
|
|
,,Odkapsluj nagrody" i ,,telewizyjne" kapsle w kampanii Tymbarku (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję napojów Tymbark (Maspex Wadowice) trwającą pod hasłem „Odkapsluj nagrody”. Jednocześnie do emisji trafiły spoty sponsorskie charakterystycznymi dla tej marki kapslami. Akcję przygotowały firmy Brainbox, 303, S4, The Chimney Pot i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Mateusz Felsmann dyrektorem kreatywnym artegence
Do zespołu agencji artegence dołączył Mateusz Felsmann, gdzie objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
więcej
|
|
Karol Stefański: z OS3 do Value Media
Karol Stefański dołączył do zespołu domu mediowego Value Media, gdzie jako head of communication będzie odpowiadał za rozwój działu kreacji i produkcji.
więcej
|
|
Tomasz Leśniak w Studiu Human Ark
Tomasz Leśniak - rysownik, autor ilustracji i twórca komiksowej postaci Jeża Jerzego - dołączył do zespołu Studia Human Ark.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół "Rz"
W marcu br. jedynym dziennikiem, który zanotował wzrost średniej sprzedaży, była kierowana przez Tomasza Sakiewicza „Gazeta Polska Codziennie”. Reszta tytułów straciła, a największy spadek zanotowała „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Współwłaściciel Salonu24 odświeży serwisy Gremi Media
Radosław Krawczyk, współwłaściciel serwisu Salon24.pl, rozpoczął z początkiem maja br. współpracę z wydawnictwem Gremi Media. Będzie odpowiedzialny za rozwój produktów digitalowych spółki.
więcej
|
|
,,Party" liderem wśród dwutygodników people, zyskała tylko ,,Viva!"
Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w lutym br. pozostało „Party”, a najwięcej stracił magazyn „Show”. Zyskała tylko zajmująca ostatnie miejsce „Viva!”. Wydawana od listopada ub.r. „Grazia” uplasowała się na miejscu piątym.
więcej
|
|
Czerwcowe ,,Elle" z dwiema okładkami
Czerwcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Hubert Burda Media) ukaże się w środę 8 maja br. z dwiema okładkami. Numer wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne - rekord portalu Wirtualnemedia.pl
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Megapanel z marca: Facebook i YouTube lekko w dół, spadki Allegro i o2
W marcu br. Facebooka i YouTube’a odwiedziło nieco mniej polskich internautów niż we wcześniejszych miesiącach. Duże spadki odwiedzialności zanotowały serwisy Allegro i o2, a liczba użytkowników NK.pl ustabilizowała się na poziomie 8 mln.
więcej
|
|
Sobota ze studentem sprzedana. Kupiło ją radio RMF FM
Radio RMF FM wygrało aukcję, w której student Mateusz Morawiec wystawił na sprzedaż swój czas. Zrobił to, żeby wspomóc chorą na raka koleżankę Marzenę Erm. Licytacja zakończyła się na kwocie 4050 zł.
więcej
|
|
Współwłaściciel Salonu24 odświeży serwisy Gremi Media
Radosław Krawczyk, współwłaściciel serwisu Salon24.pl, rozpoczął z początkiem maja br. współpracę z wydawnictwem Gremi Media. Będzie odpowiedzialny za rozwój produktów digitalowych spółki.
więcej
|
|
Prezes Google: internet potrzebuje przycisku ,,delete"
Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google, jest zdania że w internecie powinno być możliwe kasowanie opublikowanych przez siebie treści.
więcej
|
|
Facebook zadebiutował na liście Fortune 500, liderem Wal-Mart
Po raz pierwszy w swojej prawie 10-letniej historii Facebook znalazł się na prestiżowej liście 500 największych amerykańskich firm według magazynu „Fortune”.
więcej
|
|
Według Polaków transakcje online są coraz mniej bezpieczne
Polscy internauci uważają transakcje dokonywane w sieci za coraz mniej bezpieczne - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Amazon wkroczył na chiński rynek z płatnymi aplikacjami
Amazon, jako pierwsza zachodnia firma, uruchomił sprzedaż płatnych aplikacji na Androida w Chinach.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|