|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 9 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół "Rz"
W marcu br. jedynym dziennikiem, który zanotował wzrost średniej sprzedaży, była kierowana przez Tomasza Sakiewicza „Gazeta Polska Codziennie”. Reszta tytułów straciła, a największy spadek zanotowała „Rzeczpospolita”.
więcej
|
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska.
więcej
|
,,Uważam Rze" zmniejsza objętość, ale podnosi cenę
|
,,Podziel się radością" - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Multimedia Polska pozwala negocjować stawki za internet
Sieć kablowa Multimedia Polska umożliwiła klientom negocjowanie stawek za internet. To pierwsza taka oferta na rynku.
więcej
|
|
TVN ze stratą w I kwartale, więc oszczędza. 2 mld zł zadłużenia
Telewizja TVN w I kwartale br. zanotowała spadek przychodów i stratę netto na poziomie 46 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej poszedł jednak do góry, a spółka dalej obniżała koszty.
więcej
|
|
Katarzyna Dowbor po 30 latach zwolniona z TVP
Katarzyna Dowbor po 30 latach pracy została zwolniona z Telewizji Polskiej. Prezenterka ostatnio prowadziła w TVP Warszawa magazyn „Alchemia zdrowia i urody”.
więcej
|
|
Eurosport: postaramy się pokazać igrzyska w Soczi
- Postaramy się zapewnić przekaz z zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi. Nie będzie to jednak na pewno przekaz przez 24 godziny na dobę jak dotychczas - mówi Wirtualnemedia.pl Radek Jaworski, dyrektor działu komunikacji w polskim biurze Eurosportu.
więcej
|
|
UPC przyspiesza internet do 250 Mb/s
Sieć UPC Polska od środy 8 maja br. oferuje internet z prędkością do 250 Mb/s. Za pakiet internetowy o takich parametrach trzeba zapłacić 200 zł miesięcznie.
więcej
|
|
TVP Historia z największym wzrostem, Discovery liderem
W kwietniu br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności zajął Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja TVP Historia, z kolei ponownie najwięcej stracił kanał CBS Reality.
więcej
|
|
Artur Grobel: z Canal+ do Universal Networks International
Artur Grobel, dotąd związany z Canal+ Cyfrowym, dołączył do polskiego oddziału firmy Universal Networks International. Objął tam stanowisko sales managera.
więcej
|
|
Grupa TVN zanotowała 43,82 mln zł straty netto w I kwartale
Strata netto grupy TVN, przypadająca akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniosła w I kwartale 2013 roku 43,82 mln zł i była mniejsza od konsensusu na poziomie 53,6 mln zł straty.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
28 mln zł na kampanię Raiffeisen Polbanku. mBank, BPH i Kasy Stefczyka podwoiły wydatki
W I kwartale br. banki cennikowo wydały na reklamę (bez internetu) 289 mln zł, 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki Raiffeisen Polbanku wyniosły 28,2 mln zł, ponad dwa razy więcej niż budżet Polbanku sprzed roku. Podobnie wzrosły inwestycje reklamowe mBanku, Banku BPH i Grupy Kasy Stefczyka.
więcej
|
|
,,Świat Red Bulla" - Felix Baumgartner reklamuje Red Bull (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa napoju energetyzującego Red Bull z udziałem m.in. Felixa Baumgartnera. W Polsce za realizację akcji odpowiada dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
Netia reklamuje biznesowe usługi Anywhere (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanych przez Netię usług Office Anywhere i Video Anywhere. Akcję przygotowały firmy Brasil, Timecode i Carat Polska.
więcej
|
|
DJ Tiesto reklamuje Acer Aspire P3 (wideo)
Startuje globalna kampania reklamowa ultrabooka Acer Aspire P3, której bohaterami są DJ Tiesto i jego asystent. Akcja będzie prowadzona we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji.
więcej
|
|
Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego do kampanii za 27 mln zł
Od września br. do czerwca 2014 potrwa kampania promująca Polskę w Azji. Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła przetarg na zakup mediów w ramach tego projektu. Do wygrania jest budżet o wartości 27 mln złotych.
więcej
|
|
Rusza Star2 - agencja blogowa Grupy o2
Grupa o2 uruchomiła agencję Star2 specjalizującą się w komunikacji marketingowej na blogach i vlogach. Firmą zarządzają Joanna Kasprowicz i Rafał Werczyński.
więcej
|
|
,,Ciach!" - Tesco reklamuje obniżone ceny
W zapowiadanej od kilku dni kampanii sieć hipermarketów Tesco promuje obniżone ceny na około 5 tys. produktów. Działania reklamowe przygotowały agencja PZL i dom mediowy Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Faster & Better z internetową obsługą Gedeon Richter
Należąca do Grupy OS3 agencja Faster & Better wygrała przetarg na obsługę komunikacji w internecie leków kardiologicznych produkowanych przez Gedeon Richter. Umowę zawarto na czas nieokreślony
więcej
|
|
Nowe farby Śnieżka w opakowaniach od Czteryczwarte
Na rynku pojawiły się dwie nowe linie produktowe farb Śnieżka (FFiL Śnieżka SA). Ich opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Katarzyna Semenowicz-Gruca w Novem Group
Do działu strategii i planowania Novem Group dołączyła Katarzyna Semenowicz-Gruca, która objęła stanowisko media planner.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sześciu menedżerów przeszło ze Springera do Gremi Media
Gremi Media stworzyło nowy dział marketingu i sprzedaży do którego dołączyło kilku menedżerów związanych dotąd z Ringier Axel Springer Polska. Nowym dyrektorem marketingu wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze” został Andrzej Stepanow.
więcej
|
|
Spada sprzedaż dzienników w kioskach, liderem ,,Fakt"
Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach w marcu br. pozostał „Fakt”. Prawie wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni" liderem, ,,Dziennik Wschodni" z największym spadkiem
W marcu 2013 roku prawie wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Wschodni”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”, a zyskał tylko „Kurier Poranny”.
więcej
|
|
Karolina Nawojka Chałupińska w miesięczniku ,,C'est La Vie"
Karolina Nawojka Chałupińska rozpoczęła współpracę z miesięcznikiem „C'est La Vie” wydawanym przez Consiliari Partners.
więcej
|
|
Darmowe wydanie ,,Bilda" dostaną wszyscy Niemcy
21 września ukaże się darmowe wydanie największego niemieckiego dziennika „Bild” (Axel Springer). Ma ono zostać dostarczone do wszystkich domów w Niemczech.
więcej
|
|
Dorota Kapturowska kieruje pismami luksusowymi w biurze reklamy Bauera
Dorota Kapturowska od maja br. pełni obowiązki dyrektora segmentu pism luksusowych w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Zastępuje Bożenę Tyborowską, która przebywa na dłuższym zwolnieniu lekarskim.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|