Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 10 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Coca-Cola: więcej napojów niskokalorycznych, info o kaloriach na etykiecie

- Umieszczanie informacji o kaloryczności na przednich etykietach, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam wśród dzieci poniżej 12. roku życia i większa liczba niskokalorycznych napojów - to główne cele Coca-Coli na najbliższe lata. więcej

 
4,5 mln zł zysku TVP w I kwartale br.

Telewizja Polska w I kwartale br. wypracowała 4,5 mln zł zysku brutto - wynika z danych finansowych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Plata opuszcza TVN

Tomasz Plata, dyrektor działu TVN Online w Grupie TVN, odchodzi z firmy. Ze spółką rozstanie się 31 lipca br. TVN planuje zmiany w strukturze swojej części internetowej. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
PROJECT DIRECTOR

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Trend Researcher

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Senior Analyst

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Email Marketingu

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupu Kontentu

Humanway poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP Rozrywka wyprzedziła TVP Sport, hitem stacji są kabarety

Kanał TVP Rozrywka w pierwszym tygodniu maja zanotował lepszy wynik niż TVP Sport, a w grupie komercyjnej wyprzedził też kanały TVP Kultura i TVP Historia. Najchętniej oglądane na antenie stacji są programy kabaretowe. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" sprzedaje najwięcej e-wydań, spory wzrost ,,Faktu"

W marcu 2013 roku największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, a największym wzrostem w tej kategorii pochwalić się może „Fakt”. Wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Najpopularniejsze kanały premium w Polsce: Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO

W kwietniu 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądany były Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN ze stratą w I kwartale, więc oszczędza. 2 mld zł zadłużenia

Telewizja TVN w I kwartale br. zanotowała spadek przychodów i stratę netto na poziomie 46 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej poszedł jednak do góry, a spółka dalej obniżała koszty. więcej

Reklamodawcy: Agencje reklamowe często nie dbają o jakość swojej pracy (opinie)

- Agencje zazwyczaj proponują świetne pomysły na kampanie, ale zupełnie oderwane od marki. Na porządku dziennym jest brak dbałości ze strony agencji o jakość swojej pracy - to niektóre opinie polskich reklamodawców. Komentują eksperci z Play, Orange, BRE Banku, PZU i PKO. więcej

Tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" ze wzrostem sprzedaży, ostro w dół "Rz"
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
4,5 mln zł zysku TVP w I kwartale br.

Telewizja Polska w I kwartale br. wypracowała 4,5 mln zł zysku brutto - wynika z danych finansowych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP Rozrywka wyprzedziła TVP Sport, hitem stacji są kabarety

Kanał TVP Rozrywka w pierwszym tygodniu maja zanotował lepszy wynik niż TVP Sport, a w grupie komercyjnej wyprzedził też kanały TVP Kultura i TVP Historia. Najchętniej oglądane na antenie stacji są programy kabaretowe. więcej

 
Najpopularniejsze kanały premium w Polsce: Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO

W kwietniu 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądany były Canal+ Sport przed Canal+ Family i HBO - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Małgorzata Olszewska: cyfryzacja telewizji przebiega bez zakłóceń

Małgorzata Olszewska, wiceminister administracji i cyfryzacji poinformowała w Sejmie, że proces przełączania sygnału telewizji z analogowego na cyfrowy przebiega zgodnie z harmonogramem. więcej

 
,,Puk, puk, to my!" - Viva wysyła Bilguuna w Polskę

Bilguun Ariunbaatar będzie gospodarzem nowego programu stacji Viva Polska zatytułowanego „Puk, puk, to my!”. Showman wraz z ekipą odwiedzi 10 miast i miasteczek w naszym kraju. więcej

 
Polsat Sport liderem kanałów sportowych, wysoko nSport

W kwietniu br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Orange Sport, a najwięcej stracił Extreme Sports. Wysokie miejsce zajął nSport.   więcej

 
Wajda, Holland i Machulski wspierają kanał Stopklatka TV

Andrzej Wajda, Agnieszka Holland i Juliusz Machulski znaleźli się w radzie programowej kanału Stopklatka TV, który ubiega się o miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
,,Food & Drink" - nowy program kulinarny w BBC Lifestyle

„Food & Drink” - to tytuł nowego programu kulinarnego, który zagości na antenie BBC Lifestyle. Będzie poświęcony sztuce łączenia różnych dań z napojami. więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Kin z własnym programem w Radiu PiN

Tomasz Kin poprowadzi własną audycję w Radiu PiN. Jego publicystyczno-rozrywkowy talk-show „Tomasz Kin Exclusive” zadebiutuje na antenie rozgłośni 10 maja br. więcej

 
RMF FM liderem, Polskie Radio Olsztyn na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie. więcej

 
Trójka do góry, Radio ZET nowym liderem w Lublinie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie. więcej

 
Reklama  
 
Coca-Cola: więcej napojów niskokalorycznych, info o kaloriach na etykiecie

- Umieszczanie informacji o kaloryczności na przednich etykietach, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam wśród dzieci poniżej 12. roku życia i większa liczba niskokalorycznych napojów - to główne cele Coca-Coli na najbliższe lata. więcej

 
,,Policzmy się" - Stuhr, Szulim, Gessler, Kazadi i Saleta w kampanii przeciw rakowi (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Policzmy się” zwracającej uwagę na cierpiących na chorobę nowotworową. W akcji biorą udział m.in. Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Mariusz Czerkawski Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Przemysław Saleta. więcej

 
Black zapowiada wizytę i nową kampanię z Mikiem Tysonem

W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy spot. więcej

 
Naga Kate Moss reklamuje samoopalacze St. Tropez (wideo)

Modelka Kate Moss została globalną ambasadorką marki St. Tropez (PZ Cussons), produktów do samoopalania wprowadzanych właśnie m.in. na polski rynek. więcej

 
Paweł Kowalewski przez kolejną kadencję wiceprezesem IAA Global

Paweł Kowalewski na kolejną kadencję został wybrany wiceprezesem światowego zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA i szefem regionu europejskiego. Będzie pełnił tę funkcję do 2016 roku. więcej

 
LG reklamuje 84-calowy telewizor Ultra High Definition (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa 84-calowego telewizora LG Ultra High Definition. Akcję przygotowały agencje HS Ad i Grey Group oraz dom mediowy Mindshare. więcej

 
Breakdance seniorów reklamują Maślankę Mrągowską (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol) przygotowana przez firmy Lowe GGK i MEC. To pierwsza telewizyjna akcja marketingowa maślanki. więcej

 
Emilia Błaszczak, Maria Burek i Jagoda Rutowicz w Draft FCB + Ad Fabrika

Do działu client service agencji reklamowej Draft FCB + Ad Fabrika dołączyły Emilia Błaszczak, Maria Burek i Jagoda Rutowicz. Błaszczak objęła funkcję account directora, Burek - account executive, Rutowicz - junior account executive. więcej

 
Nivea Invisible: Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!

Ruszyła internetowa kampania reklamowa antyperspirantu dla kobiet Nivea Invisible. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!”, przygotowały firmy Opcom i MEC. więcej

 
Lech Shandy reklamowany w wersji Dry Orange

Do sprzedaży trafiła nowy wariant piwa Lech Shandy (Kompnia Piwowarska) - Lech Shandy Dry Orange. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Afekt, i Q&A Consulting. więcej

 
,,We love..." - Marks & Spencer reklamuje letnią kolekcję

W prasie, internecie, radiu, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamwoa letniej kolekcji ubrań Marks & Spencer. Akcję, prowadzoną pod hasłem „We love...”, przygotowały firmy Jennings Prague i Carat Polska. więcej

 
Meritum Bank reklamuje kredyt gotówkowy w 5 minut (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez Meritum Bank. Akcję przygotowały agencja Albert LumberJacker i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Małgorzata Twardo awansowała w agencji Red8 Events

Małgorzata Twardo objęła nowo utworzone stanowisko client service directora agencji Red8 Events wchodzącej w skład Red8 Group. Awansowała ze stanowiska senior account managera. więcej

 
Prasa  
 
,,Dziennik Gazeta Prawna" sprzedaje najwięcej e-wydań, spory wzrost ,,Faktu"

W marcu 2013 roku największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, a największym wzrostem w tej kategorii pochwalić się może „Fakt”. Wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
Tomasz Hońdo odchodzi z ,,Parkiet" do TFI

Tomasz Hońdo skończył pracę jako dziennikarz „Parkietu Gazety Giełdy” (Gremi Media). Teraz będzie analitykiem w jednym z towarzystw funduszy inwestycyjnych. więcej

 
Internet  
 
Tomasz Plata opuszcza TVN

Tomasz Plata, dyrektor działu TVN Online w Grupie TVN, odchodzi z firmy. Ze spółką rozstanie się 31 lipca br. TVN planuje zmiany w strukturze swojej części internetowej. więcej

 
Grupa Allegro została właścicielem GG Network

Grupa Allegro przejęła od holdingu Naspers udziały GG Network. Zmiana ma charakter operacyjny i formalny, bo Grupa Allegro też należy do Naspersa. więcej

 
Słaby dostęp do internetu stacjonarnego w Polsce. "Jeden z najgorszych w Europie"

Dostęp do internetu stacjonarnego w Polsce nadal pozostaje na niższym poziomie niż w większości krajów europejskich - powiedziała prezes UKE Magdalena Gaj. Dodała jednak, że pod względem mobilnego dostępu do internetu, znajdujemy się w czołówce światowej. więcej

 
Facebook kupi Waze za miliard dolarów?

Izraelski startup Waze może zostać w najbliższym czasie przejęty przez Facebooka. Wartość transakcji ma wynieść od 800 milionów do nawet miliarda dolarów. więcej

 
Spotify walczy z nielegalnym pobieraniem muzyki

Niedawno odkryta luka w zabezpieczeniach sprawiła, że przez pewien czas można było za darmo pobierać piosenki dostępne w serwisie streamingowym Spotify. więcej

 
YouTube udostępnił mapę z najpopularniejszymi filmikami

YouTube uruchomił mapę trendów, na której można śledzić jakie, filmy cieszą się największą popularnością w danym kraju czy regionie. więcej

 
Groupon: strata i wzrost przychodów w I kw., 41,7 mln aktywnych klientów

Przychody Groupona w I kwartale br. wyniosły 601,4 mln dolarów, chociaż analitycy rynkowi spodziewali się wyników na poziomie 590 milionów. Serwis zanotował ponad 3 mln dolarów straty netto. więcej

 
Plus: nowa oferta internetu CDMA

Sieć komórkowa Plus wprowadziła nową ofertę internetu w technologii CDMA, która umożliwia dostęp do sieci drogą radiową na terenach z ograniczoną infrastrukturą telekomunikacyjną. więcej

 
Czerwona Torebka zapłaci 51 mln zł za Merlin.pl

Grupa Czerwona Torebka zawarła umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia sklepu internetowego Merlin.pl. Wartość transakcji wyniesie prawie 51,3 mln zł. więcej

 
Od 3 do 5 godzin dziennie spędza w internecie większość polskich internautów

Z badania TNS Polska wynika, że co piąta osoba korzystająca z internetu robi to przez ponad 6 godzin dziennie a od 3 do 5 godzin większość polskich internautów. więcej

 
Aresztowano hakera, który atakował Allegro, ING i BRE Bank

Wrocławscy policjanci zatrzymali 32-letniego mężczyznę podejrzanego o ataki hakerskie na Allegro oraz serwisy internetowe banków ING i Grupy BRE Bank. Straty związane z działalnością sprawcy oszacowano na blisko 8 mln zł. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy wydali trochę więcej na codzienne zakupy w I kw. 2013 r.

W I kwartale 2013 roku trwał proces przebudowy portfela zakupowego polskich gospodarstw domowych. Jednocześnie porównanie kwartał do kwartału pokazuje, iż nastąpiła nieznaczna poprawa wielkości i wartości zakupów polskich gospodarstw domowych w zakresie dóbr szybkorotujących (FMCG) - wynika z badania GfK. więcej

 
Od 3 do 5 godzin dziennie spędza w internecie większość polskich internautów

Z badania TNS Polska wynika, że co piąta osoba korzystająca z internetu robi to przez ponad 6 godzin dziennie a od 3 do 5 godzin większość polskich internautów. więcej

 
Public Relations  
 
HealthThink wypromuje markę Nifty
 
Technologie  
 
LG reklamuje 84-calowy telewizor Ultra High Definition (wideo)
 
Nokia Asha 501 debiutuje na nowej platformie Asha (wideo)
 
Prezes Huawei udziela wywiadu po 25 latach, by odeprzeć amerykańskie oskarżenia
 
Gracze odwracają się od ,,World of Warcraft"
 
Plus: nowa oferta internetu CDMA
 
Fly 10.1 Quad - nowy tablet od Kiano za 799 zł
 
Xenta 9ic+ i Xenta 10ic - nowe tablety od Yarvik
 
NX2000 - nowy kompaktowy aparat systemowy od Samsunga
 
Sony zakończyło rok finansowy na plusie, w dół sprzedaż PlayStation
 
Exatel chce wzmocnić swoją pozycję na rynku, ma nową strategię
 
Gospodarka  
 
Polacy wydali trochę więcej na codzienne zakupy w I kw. 2013 r.
 
Sony zakończyło rok finansowy na plusie, w dół sprzedaż PlayStation
 
W polskich firmach dominuje korupcja i kreatywna księgowość
 
LOT chce odszkodowania od Boeinga za awarie Dreamlinerów. "Nie żałujemy tej inwestycji"
 
Wajda, Holland i Machulski wspierają kanał Stopklatka TV
 
2 mln zł kary dla Telekomunikacji Novum i TelePolska
 
Aresztowano hakera, który atakował Allegro, ING i BRE Bank
 
Exatel chce wzmocnić swoją pozycję na rynku, ma nową strategię
 
Euronet likwiduje bankomaty, głównie w małych miejscowościach
 
Kiedy można stosować limit odliczenia VAT
 
Kultura/Rozrywka  
 
Naga Kate Moss reklamuje samoopalacze St. Tropez (wideo)
 
Jonny Greenwood, Kaliber 44 i Nas na Open'erze
 
Tinie Tempah gwiazdą Orange Warsaw Festival 2013. Znamy cały skład festiwalu
 
David Bowie klipem "The Next Day" wkurzył duchownych (wideo)
 
Zobacz dramat "Captain Phillips" z Tomem Hanksem (wideo)
 
Powstanie film o życiu Lionela Messiego
 
Wstrzymano pracę nad filmem "Jurassic Park 4"
 
Pierce Brosnan i Jessica Alba zagrają w "How to Make Love Like an Englishman"
 
Blog  
 
Jak wykorzystać grywalizację do budowania marki - Paweł Tkaczyk
 
Ewolucja customer journey - Dariusz Geiger
 
Brytyjska fundacja ISCO zachęca do studiowania w Polsce! - Janusz Kamieński
 
Gorzkie żale - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Przerwa w serii na skutek awarii z Chylińską - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.

- Firmy telekomunikacyjne czeka coraz większa integracja z innymi branżami, jak: energetyka, finanse, motoryzacja, medycyna itp. Rynek zmierza też do konwergencji mediów, której podstawą są sieci szerokopasmowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Witucki, prezes Orange Polska. więcej

 
Magdalena Kłaczyńska: Poziom programów poradnikowych jest coraz wyższy
 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia
 
Kwestionariusz  
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Samojlik, prezes agencji Autentika. więcej

 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
PROJECT DIRECTOR
 
Trend Researcher
 
Senior Analyst
 
Ekspert ds. Email Marketingu
 
staż w Dziale Sprzedaży
 
Redaktor
 
Specjalista ds. Zakupu Kontentu
 
Specjalista ds. PR
 
Manager zarządzający siecią 100 portali
 
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Merytorycznej Programów
 
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Program Planning & Acquisition Manager
 
CEO / Chief Executive Officer
 
Account Manager
 
Specjalista ds. synchronizacji i licencji / Synch&Licensing
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl