|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 16 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat odczuwa fragmentaryzację rynku. Będzie zmiana strategii?
Polsat zanotował w I kwartale br. spadek przychodów reklamowych wyższy od średniej rynkowej. Spółka czeka na przejęcie TV4 i zastanawia się nad zmianą strategii programowej, by zniwelować efekty fragmentaryzacji rynku.
więcej
|
|
TVP przenosi dziennikarzy do firmy zewnętrznej, związek grozi strajkiem. "To zamach"
Zarząd Telewizji Polskiej podjął w środę decyzję o przeniesieniu większości dziennikarzy i innych pracowników do firmy zewnętrznej. Związek Zawodowy Pracowników Twórczych TVP Wizja sprzeciwia się tym zmianom i grozi strajkiem.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat nie reaguje na kryzys w nc+. "Wyniki są dobre - nie należy niczego zmieniać"
Cyfrowy Polsat zakończył I kwartał br. wzrostem przychodów i minimalnym przyrostem bazy abonentów. Platforma nie planuje zmian w ofercie w związku z kryzysem w nc+ i nie odczuła masowego przypływu klientów z Cyfry+ i n.
więcej
|
|
,,Ekipa na swoim" ma tylko 590 tys. widzów. Konkurencja zdecydowanie lepsza
Nowy reality-show Polsatu „Ekipa na swoim” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 589 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu ma zdecydowanie niższe wyniki niż rok wcześniej, ale przegrywa z konkurencją.
więcej
|
|
TVP zapewnia: Zbigniew Zamachowski nie odchodzi z "Pytania na śniadanie"
- Zbigniew Zamachowski nie zrezygnował ze stanowiska prowadzącego poranny program TVP2 - podała Telewizja Polska. Zdementowała tym samym informacje “Faktu”, który napisał, że aktor odchodzi z “Pytania na śniadanie”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: spłata długu zamiast dywidendy
Cyfrowy Polsat nie wypłaci w tym roku dywidendy z zysku za ubiegły rok. Spółka zamierza przeznaczyć pieniądze na spłatę swojego zadłużenia.
więcej
|
|
Krzysztof Stanowski i Piotr Koźmiński poprowadzą ,,Kontratak" w Orange Sport
Krzysztof Stanowski i Piotr Koźmiński poprowadzą na antenie Orange Sport nowy magazyn piłkarski “Kontrakt”. Będzie on powstawać we współpracy z “Super Expressem”.
więcej
|
|
Czerwcowy cennik TVP: 100 tys. zł za spot przy meczu reprezentacji Polski
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowanie najdroższe są reklamy przy dwóch meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. Sporo trzeba też wydać na spoty przy transmisjach Pucharu Konfederacji oraz festiwalu w Opolu.
więcej
|
|
Netia: liczba klientów telewizji wzrosła o połowę
Netia w I kwartale br. zanotowała niewielki spadek liczby klientów szerokopasmowego internetu i usług głosowych, ale zwiększyła liczbę abonentów telewizji. Operator miał też niższe przychody, ale osiągnął dodatni wynik netto.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat miał w I kw. 2013 roku 95,1 mln zł zysku i 3,5 mln abonentów
Grupa Cyfrowego Polsatu miała w I kw. 2013 roku 95,1 mln zł zysku netto wobec 205 mln zł zysku netto w I kw. 2012 r.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Frugo reklamowane jako ,,owoc kultury" (wideo)
Pod hasłem „Owoc kultury” rusza nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcję - obejmującą telewizję, outdoor i internet, przygotowały i realizują firmy PZL, Mindshare Polska, FaceAddicted i BrandLab.
więcej
|
|
Czerwcowy cennik TVP: 100 tys. zł za spot przy meczu reprezentacji Polski
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej zdecydowanie najdroższe są reklamy przy dwóch meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. Sporo trzeba też wydać na spoty przy transmisjach Pucharu Konfederacji oraz festiwalu w Opolu.
więcej
|
|
Bobas Zbrojewicz z diabłem Jakubikiem reklamują heyah non stop (wideo)
W kampanii reklamowej oferty heyah non stop animowane bobasy występują wspólnie z diabłem. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.
więcej
|
|
Ksiądz kochający bogatych w kampanii ,,Szlachetnej Paczki" (wideo)
Rusza telewizyjna kampania promująca akcję „Szlachetna Paczka” prowadzoną przez Stowarzyszenie Wiosna. W spocie, przygotowanym przez firmy Opus B i Alvernia Studios, występuje ksiądz Jacek Stryczek.
więcej
|
|
Wilq na butelkach Hoop Coli z guaraną
Do sprzedaży trafiła limitowana edycja Hoop Coli, z guaraną, na której butelkach znajduje się komiksowy Wilq, bohater prowadzonej obecnie kampanii reklamowej napoju. Opakowania zaprojektowały firmy Hand Made i Opus B Brand Design.
więcej
|
|
Ekstraklasa SA stawia w internecie na Tribal DDB
Agencja Tribal DDB Warszawa wygrała konkurs na przygotowanie i realizację koncepcji komunikacji interaktywnej spółki Ekstraklasa SA, organizatora rozgrywek piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy.
więcej
|
|
Michał Bucholc dyrektorem kreatywnym agencji Gong
Michał Bucholc objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Gong. Będzie odpowiedzialny za nadzór nad zespołem kreacji w projektach realizowanych dla tych klientów.
więcej
|
|
Serwis ,,Harvard Business Review Polska" w Online Advertising Network
HBRP.pl, serwis magazynu „Harvard Business Review Polska”, rozpoczął współpracę z siecią reklamową Online Advertising Network. Dołączył w niej do oferty Business.ad.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Miesięcznik ,,Sieci Historii" debiutuje w cenie 4,90 zł
W czwartek 16 maja br. na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik historyczny „Sieci Historii”, będący uzupełnieniem tygodnika „Sieci” (Fratria). Jego redakcją kieruje prof. Jan Żaryn.
więcej
|
|
Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników, ,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" liderami
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Nie będzie kolejnych kandydatów do zarządu Agory
Agora Holding nie zamierza zgłaszać kolejnych kandydatów do zarządu Agory - poinformował w środę Grzegorz Kossakowski, członek zarządu Agory.
więcej
|
|
Co piąty dziennikarski materiał lifestyle'owy z informacjami od PR-owców (infografika)
Dziennikarze zajmujący się tematyką lifestyle'ową w co piątym swoim materiale umieszczają informacje zdobyte od PR-owców. Nie lubią kontaktować się z nimi drogą telefoniczną, a klasyczne konferencje są nadal ich ulubioną formą spotkań z klientami i PR-owcami - wynika z badania Edelman Polska.
więcej
|
|
Helsińska Fundacja Praw Człowieka i Izba Wydawców Prasy bronią ,,Wprost". "Kneblowanie niezależnej prasy"
Helsińska Fundacja Praw Człowieka uważa, że żądanie przez Sławomira Nowaka publikacji przeprosin w magazynie „Wprost” o wartości 30 milionów złotych to ingerencja w wolność słowa. - To objaw kneblowania niezależnej prasy - twierdzi z kolei Izba Wydawców Prasy.
więcej
|
|
Gazety lokalne zbulwersowane raportem REM. "To fałszywe tezy"
- Tezy z raportu Rady Etyki Mediów mówiące o tym, że prasa lokalna rzadko spełnia rolę czwartej władzy oraz byt mediów lokalnych zależy od ogłoszeń zlecanych przez miejscową administrację są fałszywe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Księski, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.
więcej
|
|
Kolporter największą firmą medialną, przed Cyfrowym Polsatem, Bauerem i TVN
Największą firmą z branży mediów w Polsce jest Kolporter, który w ub.r. zanotował o wiele wyższe przychody niż Cyfrowy Polsat (największy dostawca telewizji), Grupa Bauer Media (lider wśród wydawców prasowo-internetowych i nadawców radiowych) oraz TVN (największy nadawca telewizyjny).
więcej
|
|
,,CD Action" liderem wśród magazynów komputerowych, ,,PC Format" stracił najwięcej
W lutym 2013 roku spadła sprzedaż wszystkich pism komputerowych i o grach komputerowych. Na pozycję lidera awansował „CD Action”, którego sprzedaż ogółem spadła najmniej w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC Format”.
więcej
|
|
Dominik Księski: prasa lokalna spełnia rolę czwartej władzy
- Tezy z raportu Rady Etyki Mediów mówiące o tym, że prasa lokalna rzadko spełnia rolę czwartej władzy oraz byt mediów lokalnych zależy od ogłoszeń zlecanych przez miejscową administrację są fałszywe - pisze Dominik Księski, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych.
więcej
|
|
Agora z 1,5 mln zł straty w I kw. 2013. "Duży spadek z reklam Gazety Wyborczej"
Grupa Agory miała w pierwszym kwartale 2013 roku 1,5 mln zł straty netto przypadającej na akcjonariuszy jednostki dominującej wobec 1,5 mln zł straty netto w I kw. 2012 r.
więcej
|
|
Powstaną cztery nowe multipleksy Heliosa w tym roku
Jeszcze w tym roku grupa medialna Agora otworzy cztery kolejne multipleksy pod marką Helios. Kina te powstaną w Gdyni, Nowym Sączu, Kaliszu i Siedlcach.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Co piąta osoba podczas showroomingu korzysta z telefonu (infografika)
Showrooming, czyli odwiedzanie sklepów jedynie po to, by oglądać i testować produkty z zamiarem nabycia ich gdzie indziej (online lub w tańszym sklepie), jest zachowaniem, do którego przyznaje się jedna trzecia użytkowników telefonów komórkowych na świecie i tyle samo (33%) Polaków - wynika z badania TNS.
więcej
|
|
Polisa posagowa dla dzieci? Ponad połowa rodziców rozważa jej wykupienie
Ponad połowa rodziców posiadających dzieci rozważa wykupienie polisy posagowej dla swoich pociech. "Nie" tego rodzaju ubezpieczeniu mówi 37% respondentów, a 9% jest zdecydowanych wykupić polisę w ciągu najbliższego roku. Najwięcej rodziców uważa, że polisa posagowa powinna kosztować nie więcej niż 100 zł miesięcznie - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
Nivea najczęściej wybieraną marką kosmetyczną
Sięgając po kosmetyki do pielęgnacji włosów, Polacy najczęściej wybierają marki Nivea oraz L’Oréal Elséve. Wśród kosmetyków do pielęgnacji skóry największym zaufaniem darzymy produkty marki Nivea oraz Ziaja, a dokonując wyboru kosmetyków kolorowych/zapachowych skłaniamy się ku markom Nivea oraz Adidas. Zakupy najchętniej robimy w drogeriach Rossmann - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
Rośnie znaczenie takich wartości jak pieniądze, dobra materialne i sukcesy w pracy
Polacy powszechnie obserwują wzrost znaczenia takich wartości jak pieniądze, dobra materialne i sukcesy w pracy. Wielu mówi o większej wadze uznania ze strony otoczenia oraz zdrowia i dużej ilości wrażeń - wynika z sondażu TNS Polska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|