|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 17 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
nc+ nie zgadza się z karą UOKiK i idzie do sądu
Platforma nc+ odwołała się od Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów od decyzji prezesa UOKiK, który nałożył na nią karę 11 mln zł za naruszenie zbiorowego interesu konsumentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"24/7" nowym formatem scripted-docu TVN?
Telewizja TVN pracuje nad nowym formatem scripted-docu pod tytułem “24/7”. Może on trafić do jesiennej ramówki stacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Pewne jest, że jesienią widzowie zobaczą drugi sezon “Szpitala”.
więcej
|
|
"Bitwa o dom" z finałem na żywo w prime-time
Finał programu “Bitwa o dom” stacja TVN pokaże nie w porannym paśmie emisji programu, ale w ścisłym prime-time. Ostatni odcinek show będzie nadawany na żywo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Cztery premiery w czerwcu w Polsat Biznes
Kanał Polsat Biznes w czerwcu br. wprowadzi do weekendowej ramówki kilka polskich i zagranicznych programów m.in. magazyn o ekologii i cykl o ciekawych miastach.
więcej
|
|
Multimedia mają 825 tys. abonentów, telewizja cyfrowa rośnie najszybciej
Sieć Multimedia Polska w ciągu minionego roku zwiększyła liczbę klientów o niemal 95 tys. Nadal najszybciej w portfolio operatora rośnie liczba użytkowników telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Platforma nc+ z wpływem na wyniki finansowe Canal+ Group
Canal+ Group, należący do francuskiego koncernu Vivendi, zanotował w I kwartale br. wzrost przychodów. Firma podała, że był on efektem włączenia nowych kanałów we Francji i połączenia platform Cyfra+ i n.
więcej
|
|
Marcin Kolczyński producentem w TV Puls
Marcin Kolczyński dołączył do zespołu TV Puls, gdzie został producentem. Zastąpił Radosława Kobiałkę, który odszedł ze stacji po trzech miesiącach pracy.
więcej
|
|
Kanały dziecięce: MiniMini+ liderem, Disney XD z największym spadkiem
W kwietniu br. wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Disney XD.
więcej
|
|
,,Wielka rodzina 2" od czerwca na antenie MiniMini+
1 czerwca 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję drugiej serii animacji „Wielka rodzina 2”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat
- Klienci zlecając kampanie reklamowe zbyt często sugerują się wynikami badań, w których zbyt nowatorskie rozwiązania konsumenci zazwyczaj odrzucają. To dlatego nasz rynek reklamowy nie jest zbyt innowacyjny - mówi nam Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis.
więcej
|
|
Jurorzy podsumowują konkursy KTR i Media Trendy (wideo)
Zapraszamy na wideopodsumowanie tegorocznych edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR i Media Trendów. Wypowiadają się jurorzy obu konkursów, m.in. Łukasz Wejchert, Przemysław Bogdanowicz, Kot Przybora, Jakub Bierzyński, Michał Nowosielski i Wojciech Dagiel.
więcej
|
|
Anna Przybylska nie będzie już reklamować Astor
Aktorka Anna Przybylska przestała być ambasadorką kosmetyków Astor (Coty Polska). Marka stawia bowiem na globalną współpracę z jedną gwiazdą, którą obecnie jest modelka Heidi Klum.
więcej
|
|
Reklamy Kia Carens pokazują, co można
W telewizji, prasie, radiu, internecie i kinach rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję Kia Carens. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Paralotna, K2 i Havas Media.
więcej
|
|
Jacek Maciejewski i Marcin Koszyk: z Havas Engage Warsaw do agencji H
Działalność rozpoczęła agencja kreatywna H, założona i kierowana przez Jacka Maciejewskiego i Marcina Koszyka, do niedawna związanych z Havas Engage Warsaw. W nowej firmie pracuje już kilkanaście osób.
więcej
|
|
Kapitan Nostres znowu zareklamuje PZU
Pod koniec maja br. wystartuje kolejna odsłona kampanii reklamowej PZU z Kapitanem Nostresem w roli głównej. Oprócz reklam telewizyjnych, zaplanowano też działania m.in. w internecie.
więcej
|
|
Havas Sports & Entertainment będzie pozyskiwać klientów dla Legii Warszawa
Agencja Havas Sports & Entertainment będzie zajmować się pozyskiwaniem klientów biznesowych dla centrum konferencyjnego na stadionie Legii Warszawa. Współpracę zaplanowano na rok.
więcej
|
|
Kronika filmowa w kampanii ,,Teraz pstrąg" (wideo)
Startuje trzecia edycja kampanii „Teraz pstrąg” organizowanej przez Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Smak pstrąga przyciąga”, przygotowały firmy Brand New Heaven i Media Group.
więcej
|
|
Multimedia promują ,,internet na twoich warunkach" (wideo)
„Już czas na internet na twoich warunkach” - to hasło kolejnej odsłony kampanii reklamowej sieci Multimedia Polska. Operator promuje w niej nową ofertę w ramach której można negocjować stawki za usługę internetową.
więcej
|
|
RWE reklamuje ,,tańszy prąd w Twoim gniazdku"
Z okazji 10-lecia obecności na polskim rynku grupa energetyczna RWE wprowadza promocyjną ofertę „Tańsze gniazdko”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję TBWA i dom mediowy Equinox Polska.
więcej
|
|
Grupa SMT: 39 mln zł przychodów i 840 tys. zł zysku w I kw. br.
W I kwartale br. Grupa SMT (do niedawna działająca pod nazwą Grupa Adv) zanotowała 38,98 mln zł przychodów ze sprzedaży i 840 tys. zł zysku netto. W całym br. firma planuje mieć 2000 mln wpływów i 13,5 mln zł zysku.
więcej
|
|
5 serwisów Polskiej Dawki Rozrywki przechodzi z Evolution Media Net do Goldbach Audience
Należące do grupy Polska Dawka Rozrywki serwisy Torebunia.pl, KobieceGadzety.pl, WeselnyBox.pl, Wydziarana.pl i Motofrik.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Goldbach Audience. Wcześniej współpracowały one z Evolution Media Net.
więcej
|
|
Grzegorz Sieczek odpowiada za szkolenie i rekrutacje w pkt.pl
Grzegorz Sieczek dołączył do działu szkoleń i komunikacji firmy pkt.pl, gdzie objął stanowisko specjalisty ds. szkoleń i rekrutacji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
"Nam nie jest wszystko jedno". Rusza kampania społeczna "Gazety Wyborczej"
Lokalne redakcje „Gazet Wyborczej” (Agora) w piątek 17 maja br. rozpoczynają kampanię społeczną oraz cykl redakcyjny „Nam nie jest wszystko jedno”. W ramach akcji będą poruszały one problemy społeczne ważne dla danego regionu.
więcej
|
|
Spada czytelnictwo miesięczników i dwumiesięczników
W okresie od października 2012 roku do marca 2013 roku prawie wszystkie najpopularniejsze miesięczniki zanotowały spadki czytelnictwa, a liderem pozostał „Twój Styl”. Natomiast wśród dwumiesięczników najchętniej czytany był „Komputer Świat Twój Niezbędnik”.
więcej
|
|
,,Auto Świat" i ,,TopGear" tracą czytelników, ,,Motor" liderem pism motoryzacyjnych
W lutym br. wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników pozycję lidera utrzymał „TopGear”. Największym wzrostem pochwalić się może „Auto-Moto”, z kolei najwięcej stracił „Świat Motocykli”.
więcej
|
|
Koniec miesięcznika "Film". Point Group zamyka ten tytuł
Platforma Mediowa Point Group zdecydowała o zakończeniu wydawania miesięcznika “Film”. Czerwcowy numer pisma będzie ostatnim, który ukaże się na rynku.
więcej
|
|
,,Ortodoncja w Praktyce" - nowy tytuł Wydawnictwa Elamed
Wydawnictwo Elamed wzbogaciło swoją ofertę o specjalistyczny kwartalnik „Ortodoncja w Praktyce”. To piąty tytuł o charakterze stomatologicznym w portfolio spółki.
więcej
|
|
Internet |
|
|
2,2 mld zł na polską reklamę internetową w 2012 roku (raport)
W ub.r. na reklamę internetową w Polsce wydano 2,2 mld zł, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Prawie 40 proc. tych środków pochodzi od firm z branż finansowej, motoryzacyjnej i handlowej.
więcej
|
|
Facebook Messenger z połączeniami głosowymi
Po kilkumiesięcznych testach, Facebook udostępnił funkcję połączeń głosowych wszystkim użytkownikom aplikacji Facebook Messenger.
więcej
|
|
YouTube z 20 miliardami dolarów obrotu w ciągu kilku lat
Analitycy finansowi z Morgan Stanley twierdzą, że już w 2020 roku przychody YouTube'a mogą przekroczyć 20 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Google Chrome ma 750 mln aktywnych użytkowników
Podczas konferencji Google I/O w San Francisco internetowy gigant poinformował, że z przeglądarki Google Chrome przynajmniej raz w miesiącu korzysta 750 milionów użytkowników z całego świata.
więcej
|
|
Szef Kidprotect.pl oskarżony o niegospodarność, grozi mu do 8 lat więzienia
Warszawska prokuratura postawiła Jakubowi Ś., szefowi Fundacji Kidprotect.pl, zarzut niegospodarności w zarządzaniu fundacją. Jakub Ś. nie przyznał się do zarzutu i odmówił składania wyjaśnień.
więcej
|
|
Weco-Travel: nowy system rezerwacji biletów lotniczych online
Biuro podróży Weco-Travel wdrożyło nowy system rezerwacji biletów lotniczych online, dzięki któremu można zyskać dostęp do promocji, wybrać miejsce na pokładzie samolotu, czy zamówić posiłek, który podczas lotu poda stewardessa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|