|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 19 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP: pracownicy nie mogą spotkać się z prezesem
Telewizja Polska nie zgodziła się na otwarte spotkanie prezesa i szefowej kadr z pracownikami, zasłaniając się kwestiami formalnymi. TVP podkreśla, że pracownicy mogą zadawać pytania poprzez maila i telefon.
więcej
|
|
Wykop odpowiada ws. zboża: niektóre bany niesłuszne, ale nie tolerujemy szykan
Dyrektor Wykop.pl Michał Białek w komunikacie do użytkowników podkreślił, że administratorka serwisu, której dotyczy zamieszanie, jakie w weekend rozpętało się na stronie, ma prawo do prywatności, a szykany pod jej adresem nie będą tolerowane.
więcej
|
|
Top 100 YouTube'a w Polsce: gry, vlogerzy, hip hop i stacje tv
Wśród najpopularniejszych polskich kanałów na YouTubie przeważają te prowadzone przez vlogerów (np. Niekrytego Krytyka), pasjonatów gier komputerowych (np. Rocka i Roja), a także konta wytwórni muzycznych (na czele z Prosto) oraz stacji i programów tv (m.in. TVN i TVP).
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP: pracownicy nie mogą spotkać się z prezesem
Telewizja Polska nie zgodziła się na otwarte spotkanie prezesa i szefowej kadr z pracownikami, zasłaniając się kwestiami formalnymi. TVP podkreśla, że pracownicy mogą zadawać pytania poprzez maila i telefon.
więcej
|
|
,,Prawdziwe życie" ogląda tylko 821 tys. widzów. TVP1 przegrywa z konkurencją
Seriale paradokumentalne emitowane w TVP1 pod wspólną nazwą „Prawdziwe życie” ogląda średnio 821 tys. osób. Największą popularnością cieszą się „Uwikłani”, z kolei najmniej widzów gromadzą „Małżonkowie”.
więcej
|
|
TVN i TVN24 najbardziej zaufanymi stacjami tv, Polsat przed TVP
Wśród stacji telewizyjnych największym zaufaniem Polaków cieszą się TVN i TVN24 - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
więcej
|
|
Telewizja analogowa znika z Krakowa, Łodzi i Katowic
W poniedziałek 20 maja br. telewizja analogowa przestanie być nadawana w takich miastach jak Kraków, Łódź, Katowice, Bydgoszcz i Gniezno. Ten etap wyłączania nadajników analogowych obejmie obszar 754 gmin, gdzie mieszka 12 mln osób.
więcej
|
|
TV Puls kończy nadawanie analogowe jako pierwsza stacja naziemna
W poniedziałek 20 maja br. TV Puls zakończy nadawanie analogowe jako pierwsza telewizja naziemna w Polsce.
więcej
|
|
TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych umocnił się kanał TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogą Kuchnia+, z kolei najwięcej stracił Wedding TV.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 13 proc. w górę. Najdroższe spoty przy TOPtrendach
W czerwcowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 12,9 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy festiwalu TOPtrendy, a nieco mniej - przy wieczornych filmach i serialu „Kości”.
więcej
|
|
Piechociński do TVN24: jesteście niepoważni, zachowujecie się skandalicznie (wideo)
Wicepremier i minister gospodarki Janusz Piechociński ostro skrytykował reporterkę TVN24 pytającą go o planowaną rekonstrukcję rządu. Piechociński zapowiedział, że w sprawie takich pytań porozmawia z kierownictwem stacji.
więcej
|
|
Kanał nSport HD wrócił do Multimediów
Sieć Multimedia Polska ponownie dołączyła do oferty kanał nSport HD. Od 17 maja br. jest on dostępny w podstawowym pakiecie telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Koniec "Dextera". Mroczny finał serialu (wideo)
Po serii krótkich zapowiedzi telewizja Showtime przedstawiła wreszcie dłuższy zwiastun ostatniego sezonu serialu "Dexter".
więcej
|
|
Finał Pucharu Włoch w Orange Sport
Kanał Orange Sport nabył prawa do pokazywania tegorocznego finału Pucharu Włoch, w którym zmierzą się ze sobą drużyny AS Roma i SS Lazio. więcej
|
|
ATM Grupa: 0,02 zł dywidendy na akcję z zysku
ATM Grupa planuje wypłacić 0,02 zł dywidendy na akcję z zysku netto za 2012 rok .Taki zapis znalazł się w projekcie uchwały na zwyczajne walne zgromadzenie spółki, które ma odbyć się 14 czerwca br.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Cyrwus z Chuckiem Norrisem reklamują kredyt konsolidacyjny w BZ WBK (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego oferowanego przez Bank Zachodni WBK. Akcję, w której razem z Chuckiem Norrisem występuje Piotr Cyrwus, przygotowały firmy Ogilvy& Mather Advertising i Starcom.
więcej
|
|
3,4 tys. skarg na polskie reklamy. Najwięcej na Blacka, Egoo i mBank
W ub.r. do Komisji Etyki Reklamy wpłynęło dokładnie 3 367 skarg na 208 różnych przekazów reklamowych. Ponad tysiąc dotyczyło billboardów napoju Black, a po ok. 650 - billboardów napoju Egoo i plakatów mBanku.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" 40 proc. mniej z reklam, ,,GW" i ,,Polska" po 14 proc. w dół (Top 10)
W kwietniu br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam 12,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki wynoszące po 30-40 proc. zanotowały „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu”, a po 15 proc. - „Gazeta Wyborcza” i „Polska”.
więcej
|
|
,,Spoko, ja też!" - MTV w kampanii przeciw homofobii (wideo)
Ruszyła kampania społeczna „Spoko, ja też!” odpowiadająca na przemoc i dyskryminację doświadczaną przez młodzież LGB. W akcję, organizowaną przez Kampanię przeciw Homofobii, zaangażowała się MTV Polska.
więcej
|
|
Centrum oszczędzania reklamuje konto w Banku Millennium (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję dotyczącą konta oszczędnościowego w Banku Millennium. Akcję przygotowały agencja Change Integrated i dom mediowy Initiative.
więcej
|
|
Cennik reklamowy Polsatu 13 proc. w górę. Najdroższe spoty przy TOPtrendach
W czerwcowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 12,9 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy festiwalu TOPtrendy, a nieco mniej - przy wieczornych filmach i serialu „Kości”.
więcej
|
|
,,Kupujesz, co chcesz, a spłacasz po wakacjach" w kampanii Agata Meble (wideo)
W salonach Agata Meble trwa promocja „Kupujesz, co chcesz, a spłacasz po wakacjach”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Legend Group i Red Carpet.
więcej
|
|
Herbaty Teekanne w odświeżonych opakowaniach
Koncern Teekanne wprowadza zmienione opakowania produkowanych przez siebie herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Ich nową identyfikację zaprojektowała agencja Mark & Mark.
więcej
|
|
Androidy w metrze reklamują nową płytę Daft Punk
W Polsce rozpoczęła się kampania reklamująca nową płytę Daft Punk - „Random Access Memories”. W ramach akcji na stacji warszawskiego metra pojawiły się charakterystyczne dla tego zespołu androidy.
więcej
|
|
Bartłomiej Potęga: z Equinoxa do Codemedia
Bartłomiej Potęga wzmocnił zespół Codemedia, gdzie objął stanowisko senior media planner/buyer. Będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla klientów agencji.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" 40 proc. mniej z reklam, ,,GW" i ,,Polska" po 14 proc. w dół (Top 10)
W kwietniu br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam 12,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki wynoszące po 30-40 proc. zanotowały „Rzeczpospolita”, „Nasze Miasto” i „Puls Biznesu”, a po 15 proc. - „Gazeta Wyborcza” i „Polska”.
więcej
|
|
,,Dziennik Wschodni" wyprzedził ,,Wyborczą", ,,Głos Wielkopolski" lepszy od ,,Faktu"
W czterech województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie październik 2012 - marzec 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej. W pozostałych regionach na czele pozostały te same gazety - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
"Newsweek" przygotował wersję na smartfony. Cena numeru to 3,69 zł
“Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) udostępnił wersję przygotowaną specjalnie do czytania na smartfonach.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem wśród pism wnętrzarskich, tylko ,,Weranda" ze wzrostem
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich uplasowały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł miesięcznik „Weranda”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
,,Metro" z aplikacją na Windows 8
Dziennik „Metro”(Agora) udostępnił aplikację na platformę Windows 8. Jest ona dostępna bezpłatnie w Sklepie Windows.
więcej
|
|
"Metro" z aplikacją dla Windows 8
Agora, wydawca dziennika “Metro”, udostępniła dedykowaną mu aplikację na urządzenia z systemem operacyjnym Windows 8.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wykop odpowiada ws. zboża: niektóre bany niesłuszne, ale nie tolerujemy szykan
Dyrektor Wykop.pl Michał Białek w komunikacie do użytkowników podkreślił, że administratorka serwisu, której dotyczy zamieszanie, jakie w weekend rozpętało się na stronie, ma prawo do prywatności, a szykany pod jej adresem nie będą tolerowane.
więcej
|
|
Top 100 YouTube'a w Polsce: gry, vlogerzy, hip hop i stacje tv
Wśród najpopularniejszych polskich kanałów na YouTubie przeważają te prowadzone przez vlogerów (np. Niekrytego Krytyka), pasjonatów gier komputerowych (np. Rocka i Roja), a także konta wytwórni muzycznych (na czele z Prosto) oraz stacji i programów tv (m.in. TVN i TVP).
więcej
|
|
Murdoch przestrzega Facebooka przed losem MySpace
Rupert Murdoch, magnat medialny i założyciel oraz prezes News Corp., uważa że Facebook może podzielić los innego serwisu społecznościowego - MySpace.
więcej
|
|
Twitter i Facebook już na Google Glass
Dwa największe serwisy społecznościowe na świecie, Facebook i Twitter, udostępniły swoje aplikacje dedykowane na Google Glass.
więcej
|
|
Rośnie liczba aktywnych użytkowników mobilnego internetu
Blisko 2/3 użytkowników technologii mobilnych w krajach rozwiniętych stanowią tzw. "heavy users", czyli osoby regularnie korzystające z zaawansowanych usług sieciowych. Ich liczba wzrosła w ubiegłym roku o prawie 20 proc. - wynika z badania Nokia Siemens Networks.
więcej
|
|
Nowy wygląd YouTube'a obowiązkowy od czerwca
5 czerwca wszystkie kanały na YouTubie automatycznie zostaną przełączone na wprowadzony niedawno wygląd Kanału Uniwersalnego.
więcej
|
|
,,Zombieland" skasowany przez Amazon
Amazon jednak nie zrealizuje serialu „Zombieland” - kontynuacji popularnego filmu, do której prawa kupił na początku roku.
więcej
|
|
Yahoo! chce kupić Tumblr za 1,1 mld. dolarów
Popularny serwis blogowy Tumblr już niedługo może zostać przejęty przez Yahoo!. Firma jest gotowa zapłacić za niego 1,1 miliarda dolarów.
więcej
|
|
Kamil Śmiałkowski redaktorem naczelnym Hatak.pl
Kamil Śmiałkowski został redaktorem naczelnym serwisu Hatak.pl. Zastąpił na tym stanowisku Adama Siennicę, który został zastępcą naczelnego.
więcej
|
|
Vevo wchodzi do Polski
Ruszyła polska wersja serwisu muzycznego Vevo.com. Do tej pory materiały z niego były dostępne w naszym kraju tylko poprzez YouTube.
więcej
|
|
Kryzys na Wykopie: serwis kasuje i banuje, użytkownicy odpowiadają zbożem
Administratorzy Wykopu kasują wpisy i banują użytkowników przypominających kompromitujące komentarze jednej z moderatorek serwisu. W rewanżu zdenerwowani internauci „wykopują” na stronę główną tylko wiadomości dotyczące zboża.
więcej
|
|
Tesco stawia na internet, uruchomi zakupy on-line w 16 polskich miastach
Sprzedaż w Tesco rośnie, również przez internet. Po roku od uruchomienia serwisu online sieć posiada 14 oddziałów w ośmiu polskich miastach. Plan na ten rok obejmuje uruchomienie sklepów w kolejnych ośmiu miastach. Zdaniem prezesa Tesco Polska Ryszarda Tomaszewskiego, ten kanał sprzedaży, również w przypadku żywności, będzie zyskiwał na popularności.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|