|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 22 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rewolucja w TVP ma przynieść 15 mln zł oszczędności. "Nikogo się nie pozbywamy"
Telewizja Polska liczy, że przeniesienie 550 pracowników do firmy zewnętrznej przyniesie spółce 15 mln zł oszczędności. - Nikogo się nie pozbywamy, chcemy zmobilizować pracowników do kreatywności - zapewnia prezes TVP.
więcej
|
|
Reklama internetowa na plusie, kryzys w mediach tradycyjnych
- Dynamika nakładów na reklamę internetową w 2013 roku zależeć będzie od wzrostu PKB, ale może utrzyma się na poziomie ubiegłego roku. Kryzys będzie odczuwalny w mediach tradycyjnych - komentują dla nas: Piotr Łysak, Jakub Bielerzewski, Janusz Żebrowski i Marek Gargała.
więcej
|
|
Michał Kobosko: Odchodzę z branży tradycyjnych mediów
Michał Kobosko, były redaktor naczelny m.in. magazynu „Wprost”, został dyrektorem zarządzającym Prime Speakers. - Postanowiłem odejść z branży tradycyjnych mediów, ponieważ jej model biznesowy, a skala frustracji dziennikarzy i właścicieli mediów jest ogromna - mówi nam Kobosko.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apple najcenniejszą marką świata. Google przed IBM, Prada liderem wzrostu
Apple utrzymało status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata - wynika z ósmej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown.
więcej |
|
Na Wykopie beton zalał zboże - użytkownicy odchodzą, a moderatorka przeprasza
W wtorek na Wykopie wpisy o zbożu zostały zastąpione przez treści dotyczące betonu - jako sprzeciw wobec planowanej zmiany regulaminu. Kilku internautów poinformowało, że kasuje swoje konta na stronie, a moderatorka, od której zaczęło się zamieszanie, przeprosiła użytkowników.
więcej |
|
,,Newsweek jak Super Express" - list do Tomasza Lisa ws. braku autoryzacji
Muzyk Tymon Tymański jest oburzony tym, że w poświęconym mu artykule opublikowanym w zeszłym tygodniu przez „Newsweek Polska” nie uwzględniono autoryzacji jego wypowiedzi. Autor tekstu wyjaśnia, że muzyk przesłał autoryzację za późno.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rewolucja w TVP ma przynieść 15 mln zł oszczędności. "Nikogo się nie pozbywamy"
Telewizja Polska liczy, że przeniesienie 550 pracowników do firmy zewnętrznej przyniesie spółce 15 mln zł oszczędności. - Nikogo się nie pozbywamy, chcemy zmobilizować pracowników do kreatywności - zapewnia prezes TVP.
więcej
|
|
Festiwal w Opolu po raz 50. Co w programie?
W dniach 14-16 czerwca br. TVP1 po raz 50. transmitować będzie Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu. Podczas imprezy odbędą się tradycyjnie koncerty SupePremier, SuperJedynek i kabareton, a zakończy się ona wielka galą jubileuszową.
więcej
|
|
TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy
Telewizja Polska w czterech pierwszych miesiącach tego roku zanotowała kilka milionów zysku netto - poinformował prezes TVP Juliusz Braun.
więcej
|
|
"Perfekcyjna pani domu" z czwartym sezonem. Emisja jesienią
Telewizja TVN zdecydowała o realizacji czwartej edycji “Perfekcyjnej pani domu”. Będzie ona emitowana na antenie stacji w jesiennej ramówce.
więcej
|
|
Radwańska i Janowicz na turnieju Roland Garros 2013. 200 godzin relacji w Eurosporcie
W dniach 26 maja - 9 czerwca br. odbędzie się wielkoszlemowy turniej French Open, który rozgrywany będzie na paryskich kortach im. Rolanda Garrosa. Imprezę z udziałem sióstr Radwańskich i Jerzego Janowicza transmitować będą kanały Eurosport i Eurosport 2.
więcej
|
|
,,Ugotowani 4" mieli 2,3 mln widzów i przynieśli 21 mln zł z reklam
Czwarty sezon programu „Ugotowani” oglądało średnio 2,34 mln osób. Stacja TVN w czasie emisji programu zajęła drugie miejsce w całym rynku, ale była liderem w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 20,9 mln zł.
więcej
|
|
TVP Polonia dostanie 8 mln zł od MSZ
Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Telewizja Polska podpisały umowę w sprawie współfinansowania TVP Polonia. Kanał otrzyma w 2013 roku od MSZ 8 mln zł. To cztery razy więcej niż planowano jeszcze w lutym br.
więcej
|
|
HOT TV zmienia nazwę na EZO TV
Stacja HOT TV zmieni nazwę na EZO TV, a charakter kanału zmieni się z rozrywkowo-muzycznego na ezoteryczno-rozrywkowy. Uchwałę w tej sprawie na wniosek nadawcy podjęła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
TVN obniża ceny reklam. Najdroższy jest finał "Top model"
W czerwcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio 2,2 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finale reality-show “Top model”.
więcej
|
|
Sakiewicz do Rydzyka: TV Republika nie zagraża TV Trwam, spotkajmy się (wideo)
Tomasz Sakiewicz w oświadczeniu skierowanym do ojca Tadeusza Rydzyka podkreśla, że TV Republika nie zagraża koncesji i nie odbiera widowni Telewizji Trwam. Sakiewicz zaprasza Rydzyka na spotkanie oraz krytykuje dziennikarzy i polityków podsycających spory wśród mediów prawicowych.
więcej
|
|
"The Following" i kolejne sezony znanych seriali w Canal+
W czerwcu br. na antenie Canal+ Film zadebiutuje serial “The Following”. Na kanałach z rodziny Canal+ pojawią się też kolejne sezony takich produkcji jak “Kamuflaż”, „Rockefeller Plaza”, “Mentalista” i “Grimm”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama internetowa na plusie, kryzys w mediach tradycyjnych
- Dynamika nakładów na reklamę internetową w 2013 roku zależeć będzie od wzrostu PKB, ale może utrzyma się na poziomie ubiegłego roku. Kryzys będzie odczuwalny w mediach tradycyjnych - komentują dla nas: Piotr Łysak, Jakub Bielerzewski, Janusz Żebrowski i Marek Gargała.
więcej
|
|
Polska reklama zmaleje w br. o 4-5 proc., telewizja straci 8-10 proc.
Według domu mediowego Equinox wydatki reklamowe w Polsce w całym br. zmniejszą się o 4-5 proc. Największe spadki nastąpią w prasie, a zyskają tylko internet i kina.
więcej
|
|
TVN obniża ceny reklam. Najdroższy jest finał "Top model"
W czerwcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio 2,2 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finale reality-show “Top model”.
więcej
|
|
Effie 2013: zgłoszenia do 17 czerwca, Mirosław Godlewski na czele jury
W tegorocznej edycji konkursu Effie projekty w 20 kategoriach będzie można zgłaszać do 17 czerwca, a nagrody zostaną rozdane 14 października. Przewodniczym jury został Mirosław Godlewski, prezes Netii.
więcej
|
|
Freja Beha Erichsen twarzą kampanii Reserved
W kampanii kolekcji odzieży Reserved (LPP) na sezon jesień-zima 2013/2014 będzie występować duńska modelka Freja Beha Erichsen. Sesja zdjęciowa z jej udziałem zostanie zrealizowana w dzikich plenerach Szkocji.
więcej
|
|
Ford reklamuje ,,ofensywę cenową"
Rozpoczęła się kampania reklamująca „ofensywę cenową” obejmującą wybrane modele samochodów Ford. Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Liv Tyler reklamuje lody Magnum (wideo)
Na festiwalu filmowym w Cannes zadebiutował krótki film promujący lody Magnum, w którym główna rolę zagrała aktorka Liv Tyler.
więcej
|
|
Stacje Radia Gra już w cenniku reklamowym Grupy RMF
Do cennika reklamowego Grupy RMF zostały dołączone przejęte przez nią niedawno cztery rozgłośnie Radia Gra. W efekcie ceny spotów w poszczególnych pakietach rosną od 1,4 do 7 proc.
więcej
|
|
AMS z CityINFOtv w warszawskim metrze przez kolejne 3 lata
Firma AMS (należąca do Agory) wygrała przetarg na obsługę małoformatowych reklam tradycyjnych i powierzchni pod montaż elektronicznych nośników reklamowych w warszawskim metrze. Umowę podpisano na 3 lata.
więcej
|
|
Powitanie pomarańczy reklamuje Tymbark Gazzzowany (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży napój Tymbark Gazzzowany (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303, Lunapark i : ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
LeadR z własną siecią emailingową
Należąca do Cube Group agencja database marketingowa LeadR uruchomiła własną sieć emailingową Email Network. Będzie ją wykorzystywać głównie do obsługi swoich obecnych klientów.
więcej
|
|
Rayan Karaky szefem digitalu w Starcom MediaVest na Bliskim Wschodzie, rynkach wschodzących i w północnej Afryce
Rayan Karaky objął funkcję chief digital officera grupy Starcom MediaVest w regionie Bliskiego Wschodu, rynków wschodzących (w tym Polski) i północnej Afryki. Karaky poprzednio pracował w grupie VivaKi, do której należy Starcom.
więcej
|
|
Live zorganizuje polską edycję Red Bull Kart Fight
Agencja Live wygrała przetarg na organizację polskiej edycji Red Bull Kart Fight, która jest częścią międzynarodowego projektu poszukującego najlepszego kierowcy gokartowego na świecie.
więcej
|
|
Momentum Worldwide dla M1 Poznań
Centrum Handlowe M1 w Poznaniu rozpoczęło współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide.
więcej
|
|
Katarzyna Skipor dyrektorem marketingu w Sodexo On-site Services
Katarzyna Skipor objęła stanowisko dyrektora marketingu Sodexo On-site Services.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Michał Kobosko: Odchodzę z branży tradycyjnych mediów
Michał Kobosko, były redaktor naczelny m.in. magazynu „Wprost”, został dyrektorem zarządzającym Prime Speakers. - Postanowiłem odejść z branży tradycyjnych mediów, ponieważ jej model biznesowy, a skala frustracji dziennikarzy i właścicieli mediów jest ogromna - mówi nam Kobosko.
więcej
|
|
,,Newsweek jak Super Express" - list do Tomasza Lisa ws. braku autoryzacji
Muzyk Tymon Tymański jest oburzony tym, że w poświęconym mu artykule opublikowanym w zeszłym tygodniu przez „Newsweek Polska” nie uwzględniono autoryzacji jego wypowiedzi. Autor tekstu wyjaśnia, że muzyk przesłał autoryzację za późno.
więcej
|
|
,,Tygodniki Zamojski" nowym liderem wśród tygodników lokalnych
W marcu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" liderem pism popularnonaukowych. Traci ,,Uważam Rze Historia"
W lutym br. wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem „Świat Wiedzy”. Wśród tytułów historycznych „Focus Historia” wyprzedził „Uważam Rze Historia”.
więcej
|
|
Historia kariery Roberta Lewandowskiego w książce "Przeglądu Sportowego"
W środę 22 maja br. do kiosków trafi wydana przez Ringier Axel Springer Polska pod marką “Przeglądu Sportowego” książka o Robercie Lewandowskim.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|