Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 22 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Rewolucja w TVP ma przynieść 15 mln zł oszczędności. "Nikogo się nie pozbywamy"

Telewizja Polska liczy, że przeniesienie 550 pracowników do firmy zewnętrznej przyniesie spółce 15 mln zł oszczędności. - Nikogo się nie pozbywamy, chcemy zmobilizować pracowników do kreatywności - zapewnia prezes TVP. więcej

 
Reklama internetowa na plusie, kryzys w mediach tradycyjnych

- Dynamika nakładów na reklamę internetową w 2013 roku zależeć będzie od wzrostu PKB, ale może utrzyma się na poziomie ubiegłego roku. Kryzys będzie odczuwalny w mediach tradycyjnych - komentują dla nas: Piotr Łysak, Jakub Bielerzewski, Janusz Żebrowski i Marek Gargała. więcej

 
Michał Kobosko: Odchodzę z branży tradycyjnych mediów

Michał Kobosko, były redaktor naczelny m.in. magazynu „Wprost”, został dyrektorem zarządzającym Prime Speakers. - Postanowiłem odejść z branży tradycyjnych mediów, ponieważ jej model biznesowy, a skala frustracji dziennikarzy i właścicieli mediów jest ogromna - mówi nam Kobosko. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Międzynarodowa i prestiżowa firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Wiedza i praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Weryfikator

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Lidl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
PROJECT DIRECTOR

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Trend Researcher

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Apple najcenniejszą marką świata. Google przed IBM, Prada liderem wzrostu

Apple utrzymało status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata - wynika z ósmej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Na Wykopie beton zalał zboże - użytkownicy odchodzą, a moderatorka przeprasza

W wtorek na Wykopie wpisy o zbożu zostały zastąpione przez treści dotyczące betonu - jako sprzeciw wobec planowanej zmiany regulaminu. Kilku internautów poinformowało, że kasuje swoje konta na stronie, a moderatorka, od której zaczęło się zamieszanie, przeprosiła użytkowników. więcej

 
,,Newsweek jak Super Express" - list do Tomasza Lisa ws. braku autoryzacji

Muzyk Tymon Tymański jest oburzony tym, że w poświęconym mu artykule opublikowanym w zeszłym tygodniu przez „Newsweek Polska” nie uwzględniono autoryzacji jego wypowiedzi. Autor tekstu wyjaśnia, że muzyk przesłał autoryzację za późno. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Sieci" przed "Do Rzeczy", "Gazeta Polska" traci czytelników

Wśród tygodników opinii w marcu br. zdecydowanym liderem sprzedaży był “Gość Niedzielny”. Największy wzrost zanotował “Newsweek”, najwięcej straciło “Uważam Rze”, a “Sieci” wyprzedziły “Do Rzeczy”. więcej

"Dziennik Trybuna" od środy w kioskach za 1,5 zł

W środę 23 maja br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowej lewicowej gazety codziennej - “Dziennika Trybuna” (Edusat), którą kieruje Robert Walenciak. Tytuł chce wyjść poza funkcjonujący podział na media bliskie PO i PiS. więcej

Top 100 YouTube'a w Polsce: gry, vlogerzy, hip hop i stacje tv
nc+ nie zgadza się z karą od UOKiK i idzie do sądu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Rewolucja w TVP ma przynieść 15 mln zł oszczędności. "Nikogo się nie pozbywamy"

Telewizja Polska liczy, że przeniesienie 550 pracowników do firmy zewnętrznej przyniesie spółce 15 mln zł oszczędności. - Nikogo się nie pozbywamy, chcemy zmobilizować pracowników do kreatywności - zapewnia prezes TVP. więcej

 
Festiwal w Opolu po raz 50. Co w programie?

W dniach 14-16 czerwca br. TVP1 po raz 50. transmitować będzie Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu. Podczas imprezy odbędą się tradycyjnie koncerty SupePremier, SuperJedynek i kabareton, a zakończy się ona wielka galą jubileuszową. więcej

 
TVP cały czas na plusie. Zakłada dwucyfrowy spadek rynku reklamy

Telewizja Polska w czterech pierwszych miesiącach tego roku zanotowała kilka milionów zysku netto - poinformował prezes TVP Juliusz Braun. więcej

 
"Perfekcyjna pani domu" z czwartym sezonem. Emisja jesienią

Telewizja TVN zdecydowała o realizacji czwartej edycji “Perfekcyjnej pani domu”. Będzie ona emitowana na antenie stacji w jesiennej ramówce. więcej

 
Radwańska i Janowicz na turnieju Roland Garros 2013. 200 godzin relacji w Eurosporcie

W dniach 26 maja - 9 czerwca br. odbędzie się wielkoszlemowy turniej French Open, który rozgrywany będzie na paryskich kortach im. Rolanda Garrosa. Imprezę z udziałem sióstr Radwańskich i Jerzego Janowicza transmitować będą kanały Eurosport i Eurosport 2. więcej

 
,,Ugotowani 4" mieli 2,3 mln widzów i przynieśli 21 mln zł z reklam

Czwarty sezon programu „Ugotowani” oglądało średnio 2,34 mln osób. Stacja TVN w czasie emisji programu zajęła drugie miejsce w całym rynku, ale była liderem w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 20,9 mln zł. więcej

 
TVP Polonia dostanie 8 mln zł od MSZ

Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Telewizja Polska podpisały umowę w sprawie współfinansowania TVP Polonia. Kanał otrzyma w 2013 roku od MSZ 8 mln zł. To cztery razy więcej niż planowano jeszcze w lutym br. więcej

 
HOT TV zmienia nazwę na EZO TV

Stacja HOT TV zmieni nazwę na EZO TV, a charakter kanału zmieni się z rozrywkowo-muzycznego na ezoteryczno-rozrywkowy. Uchwałę w tej sprawie na wniosek nadawcy podjęła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
TVN obniża ceny reklam. Najdroższy jest finał "Top model"

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio 2,2 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finale reality-show “Top model”. więcej

 
Sakiewicz do Rydzyka: TV Republika nie zagraża TV Trwam, spotkajmy się (wideo)

Tomasz Sakiewicz w oświadczeniu skierowanym do ojca Tadeusza Rydzyka podkreśla, że TV Republika nie zagraża koncesji i nie odbiera widowni Telewizji Trwam. Sakiewicz zaprasza Rydzyka na spotkanie oraz krytykuje dziennikarzy i polityków podsycających spory wśród mediów prawicowych. więcej

 
"The Following" i kolejne sezony znanych seriali w Canal+

W czerwcu br. na antenie Canal+ Film zadebiutuje serial “The Following”. Na kanałach z rodziny Canal+ pojawią się też kolejne sezony takich produkcji jak “Kamuflaż”, „Rockefeller Plaza”, “Mentalista” i “Grimm”. więcej

 
 
Radio  
 
Trzy stacje Grupy Gra zmieniają się w RMF Maxxx. Jest zgoda KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się podczas wtorkowego posiedzenia na zmianę nazw trzech stacji radiowych Grupy Gra na RMF Maxxx. więcej

 
Złote Przeboje i rozgłośnie akademickie z koncesjami na 10 lat

Krajowa Rada Radiofonii podjęła we wtorek uchwały o przedłużeniu koncesji kilku stacji radiowych, w tym trzech rozgłośni sieci Złote Przeboje i dwóch stacji akademickich, na kolejne 10 lat. więcej

 
Eska nowym liderem we Wrocławiu, Trójka i RMF FM w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu. więcej

 
Stacje Radia Gra już w cenniku reklamowym Grupy RMF

Do cennika reklamowego Grupy RMF zostały dołączone przejęte przez nią niedawno cztery rozgłośnie Radia Gra. W efekcie ceny spotów w poszczególnych pakietach rosną od 1,4 do 7 proc. więcej

 
Radio ZET liderem rynku radiowego w Szczecinie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie. więcej

 
Andrzej Siezieniewski: Polskie Radio jest na plusie, choć system abonamentowy w kryzysie

Poprawia się sytuacja finansowa Polskiego Radia. Jak zapewnia prezes Andrzej Siezieniewski, spółka najgorsze ma już za sobą i udało się zbilansować jej przychody i wydatki. Nie ukrywa jednak, że wciąż liczy na uregulowanie kwestii finansowania publicznych mediów w Polsce, bo system abonamentowy od lat jest w kryzysie. więcej

 
Reklama  
 
Reklama internetowa na plusie, kryzys w mediach tradycyjnych

- Dynamika nakładów na reklamę internetową w 2013 roku zależeć będzie od wzrostu PKB, ale może utrzyma się na poziomie ubiegłego roku. Kryzys będzie odczuwalny w mediach tradycyjnych - komentują dla nas: Piotr Łysak, Jakub Bielerzewski, Janusz Żebrowski i Marek Gargała. więcej

 
Polska reklama zmaleje w br. o 4-5 proc., telewizja straci 8-10 proc.

Według domu mediowego Equinox wydatki reklamowe w Polsce w całym br. zmniejszą się o 4-5 proc. Największe spadki nastąpią w prasie, a zyskają tylko internet i kina. więcej

 
TVN obniża ceny reklam. Najdroższy jest finał "Top model"

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio 2,2 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finale reality-show “Top model”. więcej

 
Effie 2013: zgłoszenia do 17 czerwca, Mirosław Godlewski na czele jury

W tegorocznej edycji konkursu Effie projekty w 20 kategoriach będzie można zgłaszać do 17 czerwca, a nagrody zostaną rozdane 14 października. Przewodniczym jury został Mirosław Godlewski, prezes Netii. więcej

 
Freja Beha Erichsen twarzą kampanii Reserved

W kampanii kolekcji odzieży Reserved (LPP) na sezon jesień-zima 2013/2014 będzie występować duńska modelka Freja Beha Erichsen. Sesja zdjęciowa z jej udziałem zostanie zrealizowana w dzikich plenerach Szkocji. więcej

 
Ford reklamuje ,,ofensywę cenową"

Rozpoczęła się kampania reklamująca „ofensywę cenową” obejmującą wybrane modele samochodów Ford. Akcję przygotowały agencja Ogilvy Action i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
Liv Tyler reklamuje lody Magnum (wideo)

Na festiwalu filmowym w Cannes zadebiutował krótki film promujący lody Magnum, w którym główna rolę zagrała aktorka Liv Tyler.   więcej

 
Stacje Radia Gra już w cenniku reklamowym Grupy RMF

Do cennika reklamowego Grupy RMF zostały dołączone przejęte przez nią niedawno cztery rozgłośnie Radia Gra. W efekcie ceny spotów w poszczególnych pakietach rosną od 1,4 do 7 proc. więcej

 
AMS z CityINFOtv w warszawskim metrze przez kolejne 3 lata

Firma AMS (należąca do Agory) wygrała przetarg na obsługę małoformatowych reklam tradycyjnych i powierzchni pod montaż elektronicznych nośników reklamowych w warszawskim metrze. Umowę podpisano na 3 lata. więcej

 
Powitanie pomarańczy reklamuje Tymbark Gazzzowany (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca do sprzedaży napój Tymbark Gazzzowany (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303, Lunapark i : ZenithOptimedia Group. więcej

 
LeadR z własną siecią emailingową

Należąca do Cube Group agencja database marketingowa LeadR uruchomiła własną sieć emailingową Email Network. Będzie ją wykorzystywać głównie do obsługi swoich obecnych klientów. więcej

 
Rayan Karaky szefem digitalu w Starcom MediaVest na Bliskim Wschodzie, rynkach wschodzących i w północnej Afryce

Rayan Karaky objął funkcję chief digital officera grupy Starcom MediaVest w regionie Bliskiego Wschodu, rynków wschodzących (w tym Polski) i północnej Afryki. Karaky poprzednio pracował w grupie VivaKi, do której należy Starcom. więcej

 
Live zorganizuje polską edycję Red Bull Kart Fight

Agencja Live wygrała przetarg na organizację polskiej edycji Red Bull Kart Fight, która jest częścią międzynarodowego projektu poszukującego najlepszego kierowcy gokartowego na świecie. więcej

 
Momentum Worldwide dla M1 Poznań

Centrum Handlowe M1 w Poznaniu rozpoczęło współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide.   więcej

 
Katarzyna Skipor dyrektorem marketingu w Sodexo On-site Services

Katarzyna Skipor objęła stanowisko dyrektora marketingu Sodexo On-site Services. więcej

 
Prasa  
 
Michał Kobosko: Odchodzę z branży tradycyjnych mediów

Michał Kobosko, były redaktor naczelny m.in. magazynu „Wprost”, został dyrektorem zarządzającym Prime Speakers. - Postanowiłem odejść z branży tradycyjnych mediów, ponieważ jej model biznesowy, a skala frustracji dziennikarzy i właścicieli mediów jest ogromna - mówi nam Kobosko. więcej

 
,,Newsweek jak Super Express" - list do Tomasza Lisa ws. braku autoryzacji

Muzyk Tymon Tymański jest oburzony tym, że w poświęconym mu artykule opublikowanym w zeszłym tygodniu przez „Newsweek Polska” nie uwzględniono autoryzacji jego wypowiedzi. Autor tekstu wyjaśnia, że muzyk przesłał autoryzację za późno. więcej

 
,,Tygodniki Zamojski" nowym liderem wśród tygodników lokalnych

W marcu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
,,Świat Wiedzy" liderem pism popularnonaukowych. Traci ,,Uważam Rze Historia"

W lutym br. wszystkie miesięczniki popularnonaukowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem „Świat Wiedzy”. Wśród tytułów historycznych „Focus Historia” wyprzedził „Uważam Rze Historia”. więcej

 
Historia kariery Roberta Lewandowskiego w książce "Przeglądu Sportowego"

W środę 22 maja br. do kiosków trafi wydana przez Ringier Axel Springer Polska pod marką “Przeglądu Sportowego” książka o Robercie Lewandowskim. więcej

 
Internet  
 
Na Wykopie beton zalał zboże - użytkownicy odchodzą, a moderatorka przeprasza

W wtorek na Wykopie wpisy o zbożu zostały zastąpione przez treści dotyczące betonu - jako sprzeciw wobec planowanej zmiany regulaminu. Kilku internautów poinformowało, że kasuje swoje konta na stronie, a moderatorka, od której zaczęło się zamieszanie, przeprosiła użytkowników. więcej

 
Spotify tworzy listy przebojów

Jeden z najpopularniejszych muzycznych serwisów streamingowych na świecie, Spotify, zaczął publikować własne listy przebojów.   więcej

 
Think Kong i Autentika zaczynają współpracę

Agencje Think Kong i Autentika zostały partnerami w zakresie projektów internetowych. Będą wzajemnie korzystać ze swoich kompetencji, w efekcie czego poszerzą własne oferty. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Apple najcenniejszą marką świata. Google przed IBM, Prada liderem wzrostu

Apple utrzymało status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata - wynika z ósmej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

 
Polski klienci - świadomi i wymagający. Zadowolonych z obsługi jest 47 proc.

Polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. więcej

 
Bosch i Amica najbardziej zaufanymi markami AGD. Vizir, Persil i Ludwik liderami wśród środków czystości

Spośród urządzeń AGD Polacy najbardziej ufają markom Bosch i Amica. Zapytani o najbardziej cenione środki czystości wskazują marki Vizir, Persil, Ludwik oraz Pur - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
Public Relations  
 
Lawenda PR wypromuje Stalowa52 Hostel&Apartments
 
Live zorganizuje polską edycję Red Bull Kart Fight
 
Technologie  
 
Apple uciekając przed podatkami zaoszczędziło 74 mld dolarów
 
Grand X 2 In - nowy smartfon od ZTE z procesorem Intela
 
Microsoft zaprezentował nowego Xboxa
 
Deezer z aplikacją na Xboxa (wideo)
 
KE chce jednolitego rynku telekomunikacyjnego w całej Europie
 
IHS iSuppli: niewielki, ale pierwszy od roku wzrost sprzedaży płaskich telewizorów
 
Microsoft za miesiąc pokaże Windows 8.1. Finalna wersja kilka miesięcy później
 
Gospodarka  
 
Apple uciekając przed podatkami zaoszczędziło 74 mld dolarów
 
Sprzeczne dane z polskiego przemysłu - w marcu spadek, w kwietniu wzrost
 
Fundusze akcji dywidendowych coraz popularniejsze
 
Grupa Azoty zainwestuje w Afryce
 
Banki spółdzielcze zamierzają ostrzej walczyć z bankami komercyjnymi
 
Kogo należy poinformować o sprzedaży części nieruchomości
 
Kultura/Rozrywka  
 
Festiwal w Opolu po raz 50. Co w programie?
 
"Perfekcyjna pani domu" z czwartym sezonem. Emisja jesienią
 
"Loud Like Love" - nowa płyta Placebo
 
Hugh Jackman jako mutant w "Wolverine" (wideo)
 
Kate Hudson zagra w filmie "Wish I Was There"
 
Monica Bellucci i Emir Kusturica w dramacie "Love and War"
 
Catherine Zeta-Jones leczy się psychiatrycznie. "Leczenie przynosi skutki"
 
Anthony Hopkins i John Travolta w filmie "Gotti"
 
Blog  
 
Absurdalny brief dla miast - Monika Klama
 
Koniec TVP - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Szulim,Wojewódzki i ja... - Andrzej Bober
 
Obrona prawdy w mediach - Krzysztof Czabański
 
Czy Domino's Pizza słusznie zdobyła Laur konsumenta? - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat

- Klienci zlecając kampanie reklamowe zbyt często sugerują się wynikami badań, w których zbyt nowatorskie rozwiązania konsumenci zazwyczaj odrzucają. To dlatego nasz rynek reklamowy nie jest zbyt innowacyjny - mówi nam Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis. więcej

 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Kwestionariusz  
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Samojlik, prezes agencji Autentika. więcej

 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl