|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Dziennik Trybuna": Bardziej tabloid niż pismo opiniotwórcze
- „Dziennik Trybuna” raczej nie będzie pismem opiniotwórczym, bardziej widzę go w segmencie tabloidów - komentuje pojawienie się nowego tytułu Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. - Tu nie chodzi o rynkowy i finansowy sukces. Grupa ludzi chce być słyszana i chce załatwiać swoje interesy - ocenia Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”.
więcej
|
|
Grupa o2 kupi Wirtualną Polskę? ,,Finalizujemy dwie inne inwestycje"
Według nieoficjalnych informacji Grupa o2 jest zainteresowana przejęciem Wirtualnej Polski, wystawionej na sprzedaż przez Telekomunikację Polską. - Finalizujemy obecnie dwie inne inwestycje - mówi nam Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2 odpowiadający za finanse.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg rozmawiał w Warszawie z Michałem Boni
Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka, spotkał się w środę z ministrem administracji administracji i cyfryzacji Michałem Boni. Rozmawiali m.in. o znaczeniu polskiego sektora ICT, o ochronie danych osobowych i o roli Polski w obronie wolności w internecie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Patrycja Matuszewska nie jest już szefową "Pytania na śniadanie"
Patrycja Matuszewska została we wtorek odwołana z funkcji szefowej porannego magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie”. TVP zaprzecza, by jej następczynią miała zostać Monika Richardson.
więcej
|
|
,,Prawo Agaty 3" przegrało z "Expressem Reporterów". 25,2 mln zł z reklam
„Prawo Agaty 3” śledziło w TVN średnio 2,49 mln widzów. Serial w porównaniu do emitowanej rok temu pierwszej serii stracił 500 tys. widzów i dał stacji drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,2 mln zł.
więcej
|
|
Rusza oferta Smart HD+ - nowa oferta prepaidowa nc+
Platforma nc+ od 23 maja br. wprowadza nową ofertę prepaidową składającą się z pakietów Smart HD+ i Multi+. Usługa pozwala na odbiór bez umowy 36 kanałów kodowanych, w tym 15 w jakości HD.
więcej
|
|
TVN planuje już czwartą serię "Lekarzy"
Telewizja TVN planuje realizację czwartego sezonu serialu obyczajowego “Lekarze”. Ma on trafić do ramówki stacji wiosną 2014 roku.
więcej
|
|
Andrzej Sobek szefem ramówki TVR
Andrzej Sobek został nowym szefem ramówki w telewizji TVR. Ma zająć się urozmaiceniem propozycji programowych stacji, która do tej pory specjalizowała się tylko w tematyce rolniczej.
więcej
|
|
Sieć Multimedia Polska wygrała w sądzie z byłym sprzedawcą Cyfry+
Sąd Okręgowy nakazał właścicielowi działającej w Gorzowie Wielkopolskim firmy Euroactiv Plus, będącej w przeszłości dystrybutorem Cyfry+, przeproszenie spółki Multimedia Polska za dopuszczenie się czynów z zakresu nieuczciwej konkurencji.
więcej
|
|
Piłkarska I liga w Orange Sport przez kolejne dwa lata
Kanał Orange Sport przedłużył prawa do transmitowania piłkarskiej I ligi na kolejna dwa sezony: 2013/2014 i 2014/2015.
więcej
|
|
TV Republika w sieci Promax za 5 zł miesięcznie
Ostrowska sieć kablowa Promax dołączyła w środę 22 maja br. do oferty kanał TV Republika. Stacja oferowana będzie w cenie 5 zł miesięcznie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kampania od PZL z Tomaszem Kotem wypromuje nową markę Netii
W piątek Netia zaprezentuje nową ofertę obejmującą m.in. szerokopasmowy internet. Będzie temu towarzyszyć kampania reklamowa z Tomaszem Kotem, którą przygotowała agencja PZL, a nie pracująca dla Netii przez ostatnie lata Brasil.
więcej
|
|
RMF FM, Radio ZET i Polskie Radio dużo mniej z reklam. W górę Tok FM i Eska (TOP 10)
W kwietniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,3 proc. mniej niż rok wcześniej. RMF FM i Radio ZET zanotowały spadki po kilkanaście procent, Jedynka i Trójka - po 25-30 proc, za to Tok FM, Eska Rock i Eska Poznań osiągnęły kilkunastoprocentowe wzrosty.
więcej
|
|
Majewski, Małysz, Włodarczyk, Zagumny i Czachor reklamują obligacje Orlenu
Ruszyła kampania reklamowa zapowiadająca publiczną emisję obligacji PKN Orlen. Twarzami akcji, prowadzonej pod hasłem „Spójrz w bezpieczną przyszłość”, są sponsorowani przez firmę sportowcy: Anita Włodarczyk, Adam Małysz, Paweł Zagumny, Tomasz Majewski i Jacek Czachor.
więcej
|
|
Ruszyła kampania ,,Równi na drodze" promująca szacunek wśród kierowców
Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego rozpoczął kampanię „Równi na drodze” zachęcającą kierowców różnych pojazdów do wzajemnego szacunku. Materiały wykorzystywane w akcji przygotowała agencja FreeMind Factory.
więcej
|
|
Serce i Rozum z wędką bez haczyków reklamują Orange Open (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się nowa kampania reklamowa Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Xantus i MEC.
więcej
|
|
,,Pielęgnuj bliskość" w wizerunkowej kampanii Nivea
Nivea Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z Nivea”. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej m.in. loterię promocyjną, odpowiadają firmy Tequila, Draft FCB + AdFabrika, MEC, Lubię To i Alert Media Communications.
więcej
|
|
Ile zarabiają polscy handlowcy i marketingowcy?
W ciągu ostatnich dwóch lat poziom wynagrodzeń handlowców i marketingowców nie uległ znaczącym zmianom, ale biorąc pod uwagę ich pensje z lat 2008–2009 różnica jest znacząca - wynika z raportu Page Personnel.
więcej
|
|
,,Rozbudź młodość swojej skóry" w kampanii Nivea Cellular Anti Age (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków odmładzających Nivea Cellular Anti Age. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozbudź młodość swojej skóry”, przygotowały firmy Dratf FCB + Ad Fabrika i MEC.
więcej
|
|
Bakoma wybrała Universal McCann w miejsce Macroscope OMD
Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Bakomy. Poprzednio zajmował się tym Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,Wchodzisz w to?" w kampanii odświeżającej Wyborową Smaki Świata
W punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska) pod hasłem „Wchodzisz w to?”. Akcję przygotowała agencja Lowe Warsaw.
więcej
|
|
Koniec samowoli reklamowej niszczącej polski krajobraz? Prezydent proponuje nowe przepisy
Wprowadzenie definicji krajobrazu, stworzenie wykazu miejsc najważniejszych pod względem krajobrazowym dla kraju i ustanowienie przejrzystej procedury wyrażania zgody na umieszczanie reklam w przestrzeni publicznej – to tylko niektóre rozwiązania, jakie proponuje Kancelaria Prezydenta. Nowelizacja przepisów dotyczących ochrony krajobrazu wprowadzi też możliwość karania za szpecenie krajobrazu. Założenia do projektu zmian będą przez najbliższy miesiąc konsultowane z zainteresowanymi stronami.
więcej
|
|
Michał Walczyński z Mitsubishi Motors Polska do AdHorizon
Do zespołu agencji AdHorizon dołączył Michał Walczyński, gdzie objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Będzie odpowiedzialny również za rozwój marki CarMarketing, wyspecjalizowanej w marketingu samochodowym.
więcej
|
|
Dominik Koza dyrektorem ds. rozwoju w Hand Made
Dominik Koza zajął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w Hand Made.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dziennik Trybuna": Bardziej tabloid niż pismo opiniotwórcze
- „Dziennik Trybuna” raczej nie będzie pismem opiniotwórczym, bardziej widzę go w segmencie tabloidów - komentuje pojawienie się nowego tytułu Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. - Tu nie chodzi o rynkowy i finansowy sukces. Grupa ludzi chce być słyszana i chce załatwiać swoje interesy - ocenia Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”.
więcej
|
|
Kolejne roszady w ,,Fakcie". Magdalena Kazikiewicz szefem działu Polityka za Mikołaja Wójcika
Mikołaj Wójcik zrezygnował z kierowania działem Polityka w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejęła Magdalena Kazikiewicz.
więcej
|
|
Drugi numer "Harper's Bazaar" z mniejszą sprzedażą
Drugie wydanie polskiej edycji miesięcznika “Harper's Bazaar” (Hearst Marquard Publishing) sprzedało się w liczbie 42 890 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł został już zgłoszony do ZKDP.
więcej
|
|
"Fakt" przegrał proces z Ostródą o tekst nt. orgii w gimnazjum
Ringier Axel Springer Polska, wydawca “Faktu”, przegrał proces apelacyjny z gminą Ostróda o naruszenie dóbr osobistych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawnictwo rozważa kasację wyroku.
więcej
|
|
Bild wprowadza opłaty na stronie internetowej
Serwis internetowy Bilda, największego niemieckiego dziennika, od przyszłego tygodnia zacznie udostępniać treści za opłatą.
więcej
|
|
"Viva!" z dodatkiem o dzieciństwie gwiazd
Do najnowszego wydania magazynu “Viva!” (Edipresse Polska), które trafi na rynek w czwartek 23 maja br., dołączony zostanie 16-stronicowy dodatek pt. “Kiedy gwiazdy były dziećmi”. Na okładce numeru znajdzie się Magda Gessler z córką Larą.
więcej
|
|
"Dziennik Trybuna" już na rynku. Co w numerze? (wideo)
Dziś do kiosków trafił pierwszy numer “Dziennika Trybuna” (Edusat). - Dzisiejsza Polska jeszcze bardziej potrzebuje pisma takiego jak nasze - pisze we wstępniaku Robert Walenciak, redaktor naczelny gazety.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa o2 kupi Wirtualną Polskę? ,,Finalizujemy dwie inne inwestycje"
Według nieoficjalnych informacji Grupa o2 jest zainteresowana przejęciem Wirtualnej Polski, wystawionej na sprzedaż przez Telekomunikację Polską. - Finalizujemy obecnie dwie inne inwestycje - mówi nam Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2 odpowiadający za finanse.
więcej
|
|
Mark Zuckerberg rozmawiał w Warszawie z Michałem Boni
Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka, spotkał się w środę z ministrem administracji administracji i cyfryzacji Michałem Boni. Rozmawiali m.in. o znaczeniu polskiego sektora ICT, o ochronie danych osobowych i o roli Polski w obronie wolności w internecie.
więcej
|
|
Jacy są polscy użytkownicy Twittera? (raport)
W ub.r. swoje konta na Twitterze w Polsce założyło ponad 54 proc. nowych, aktywnych użytkowników. Najchętniej tweetują osoby w wieku od 15 do 34 lat - wynika z raportu Rafała Janika, Think Media i Arka Pietrzyka.
więcej
|
|
Nastolatki coraz bardziej odsłaniają się na Facebooku
Nowe badania Pew Research Center wskazują, że nastoletni użytkownicy Facebooka ze Stanów Zjednoczonych coraz częściej publikują w tym serwisie informacje na swój temat.
więcej
|
|
Ponad 270 000 nowych domen .pl w I kw. 2013 r.
W ciągu trzech pierwszych miesięcy br. internauci zarejestrowali łącznie ponad 270 000 nowych nazw w domenie .pl. Ogółem aktywnych jest ponad 2,4 miliona takich adresów - wynika z danych NASK.
więcej
|
|
Trendy Google w nowej wersji
Google wprowadziło kilka istotnych nowości do serwisu Trendy Google, śledzącego najpopularniejsze hasła w wyszukiwarce firmy.
więcej
|
|
Flickr odświeżony przez Yahoo!
Yahoo! zmodyfikował serwis fotograficzny Flickr, odświeżając jego szatę graficzną i wprowadzając kilka nowych funkcji.
więcej
|
|
Dailymotion ciągle szuka partnera do ekspansji
France Telecom chce, by w należący do niego serwis multimedialny Dailymotion zainwestowała firma, która pomoże mu w podboju amerykańskiego rynku.
więcej
|
|
Programy kanału TVR w portalu Onet
Telewizja rolnicza TVR rozpoczęła współpracę z Grupą Onet. W portalu będzie można oglądać programy z anteny TVR oraz przeczytać teksty przygotowane przez dziennikarzy stacji.
więcej
|
|
Wiele firm o cyberatakach na swoje systemy dowiaduje się przypadkowo lub od osób trzecich
Firmy potrzebują trzech miesięcy, aby dowiedzieć się, że padły ofiarą cyberprzestępczości. 33 proc. cyberataków wykrywanych jest przez osoby trzecie - wynika z badania Ponemon Institute.
więcej
|
|
Bild wprowadza opłaty na stronie internetowej
Serwis internetowy Bilda, największego niemieckiego dziennika, od przyszłego tygodnia zacznie udostępniać treści za opłatą.
więcej
|
|
2 tys. nowych pracowników w Tesco, połowa z nich do sprzedaży internetowej
Zatrudnienie w Tesco cały czas rośnie. Obecnie największy przyrost pracowników dotyczy sprzedaży internetowej, w której pracę znaleźć ma połowa z 2 tys. nowozatrudnionych w tym roku. Firma planuje też otwieranie nowych sklepów, a jej hipermarkety pojawią się w miastach, gdzie sieć do tej pory była nieobecna. Ma to być przede wszystkim baza do poszerzania zasięgu sprzedaży przez internet.
więcej
|
|
2be.pl wprowadza konto Free
Do 2be.pl, obejmującej usługi hostingowe oferty Grupy Adweb, dołączono bezpłatne konto Free. Jest ono skierowane do blogerów, freelancerów i innych osób, które zaczynają prowadzić swoje strony.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|