|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 27 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP1 kręci ósmy sezon "Rancza", emisja wiosną 2014 roku
Telewizja Polska w zeszłym tygodniu rozpoczęła zdjęcia do ósmego sezonu hitowego serialu TVP1 “Ranczo”. Realizuje je Studio A. Nowe odcinki trafią na antenę Jedynki wiosną przyszłego roku.
więcej |
|
,,Ojciec Mateusz" nadal hitem TVP1. 4,67 mln widzów, 11 mln zł z reklam
Dziewiąty sezon „Ojca Mateusza” oglądało w "Jedynce" średnio 4,67 mln widzów. Serial dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,1 mln zł.
więcej |
|
1,91 mln widzów ,,Zdrad". Polsat przegrał z TVP1 i TVN
Nowy serial paradokumentalny Polsatu „Zdrady” oglądało średnio 1,91 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z propozycjami TVP1 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 13,7 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 kręci ósmy sezon "Rancza", emisja wiosną 2014 roku
Telewizja Polska w zeszłym tygodniu rozpoczęła zdjęcia do ósmego sezonu hitowego serialu TVP1 “Ranczo”. Realizuje je Studio A. Nowe odcinki trafią na antenę Jedynki wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" nadal hitem TVP1. 4,67 mln widzów, 11 mln zł z reklam
Dziewiąty sezon „Ojca Mateusza” oglądało w "Jedynce" średnio 4,67 mln widzów. Serial dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,1 mln zł.
więcej
|
|
1,91 mln widzów ,,Zdrad". Polsat przegrał z TVP1 i TVN
Nowy serial paradokumentalny Polsatu „Zdrady” oglądało średnio 1,91 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z propozycjami TVP1 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 13,7 mln zł.
więcej
|
|
"Przyjaciółki" przegrały tylko z TVP1 i przyniosły 19 zł z reklam
Drugi sezon “Przyjaciółek” cieszył się większą popularnością niż nadawana jesienią pierwsza seria i dał Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam także wzrosły i wyniosły 19,2 mln zł.
więcej
|
|
Gdańsk wygrał z TV Trwam. Stacja musi sprostować informacje
Telewizja Trwam przegrała o ochronę dóbr osobistych z Urzędem Miasta Gdańsk, który pozwał stację za podanie informacji, że “w wyniku antyspołecznej polityki miasta sześć osób popełniło samobójstwo”.
więcej
|
|
Reklama tv: TVN przed Polsatem, TVP2 i TVN24 mocno w górę (TOP 10)
W kwietniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 17,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty przekraczające 30 proc. zanotowały TVP2, TVN24 i Disney Channel, a Comedy Central zarobiło prawie trzy razy więcej niż przed rokiem.
więcej
|
|
Serial ,,Na krawędzi" wygrał z konkurencją. 15 mln zł z reklam
Nowy serial kryminalny Polsatu „Na krawędzi” oglądało średnio 1,88 mln widzów. Produkcja dała stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15 mln zł.
więcej
|
|
Mediacom nowym domem mediowym TVN
Dom mediowy Mediacom Warszawa wygrał konkurs na obsługę mediową stacji TVN. Spółka rozpocznie z nim współpracę od sierpnia br.
więcej
|
|
Gala KSW23 za 40 zł w Cyfrowym Polsacie i ipli
W sobotę 8 czerwca br. w trójmiejskiej Ergo Arenie odbędzie się 23. Gala Konfrontacji Sztuk Walki. Transmisja z wydarzenia dostępna będzie w systemie pay-per-view w Cyfrowym Polsacie i w telewizji internetowej ipla w cenie 40 zł.
więcej
|
|
Klaudia Gawor wygrała trzecią edycję "X Factor" (wideo)
Klaudia Gawor została zwycięzcą trzeciej edycji programu “X Factor”. W głosowaniu widzów pokonała Grzegorza Hyżego i Wojciecha Ezzata. To pierwsza kobieta, która w historii polskiej edycji “X Factor” wygrała talent-show.
więcej
|
|
Morgan Freeman zasnął w programie telewizyjnym (wideo)
Internet obiegło nagranie rozmowy z Morganem Freemanem oraz Michaelem Caine'em na temat ich najnowszego projektu, filmu "Iluzja" ("Now You See Me"). Internautów zainteresowało zachowanie Freemana.
więcej
|
|
Czwarty sezon ,,Cougar Town: Miasto kocic" w FOX Life
Kanał FOX Life w czerwcu br. wprowadzi do ramówki czwarty sezon serialu obyczajowego „Cougar Town: Miasto kocic” z Courteney Cox w jednej z głównych ról. Nowe odcinki śledzić będzie można w poniedziałkowe wieczory.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Policja z nowym logo. Standaryzacja komend za miliard
Policja ma nową identyfikację wizualną opartą na logotypie zaprojektowaną przez zespół Idee. Przez najbliższe 2 lata będzie prowadzona standaryzacja wszystkich komend i komisariatów, której budżet wynosi około miliarda złotych.
więcej
|
|
Wojewódzki, Różczka i Dygant w nowych reklamach Play (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego, Magdaleny Różczki i Agnieszki Dygant. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2, OTO Film, Orka Film i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Reklama tv: TVN przed Polsatem, TVP2 i TVN24 mocno w górę (TOP 10)
W kwietniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 17,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty przekraczające 30 proc. zanotowały TVP2, TVN24 i Disney Channel, a Comedy Central zarobiło prawie trzy razy więcej niż przed rokiem.
więcej
|
|
Młynarz Tomasz Kot reklamuje internet Foton w Netii (wideo)
W ofercie Netii pojawił się Netia Foton - internet o szybkości nawet do 100 Mb/s. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota przygotowana przez firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
Coca-Cola z Facebookiem i smartfonami zachęca do dzielenia się radością (wideo)
Do emisji trafiła kolejna reklama Coca-Coli w ramach kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.
więcej
|
|
Mediacom nowym domem mediowym TVN
Dom mediowy Mediacom Warszawa wygrał konkurs na obsługę mediową stacji TVN. Spółka rozpocznie z nim współpracę od sierpnia br.
więcej
|
|
Mateusz Borek i Bożydar Iwanow w kampanii ,,Bez kasku nie jadę" (wideo)
Ruszyła kampania społeczna „Bez kasku nie jadę” organizowana przez serwis SportowaRodzina.pl. Ambasadorami akcji są m.in. dziennikarze sportowi Polsatu Mateusz Borek i Bożydar Iwanow.
więcej
|
|
Marcin Gortat reklamuje wodę Primavera
Startuje kampania reklamowa wody źródlanej Primavera. Akcję, w której występuje koszykarz Marcin Gortat, przygotowały firmy DSK, AndMore i MediaOn.
więcej
|
|
Beyoncé z nową piosenką w spocie H&M (wideo making of)
Jak przygotowano spot H&M z udziałem piosenkarki Beyoncé? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu reklamy.
więcej
|
|
,,Pragnienia i potrzeby" w kampanii Rossmanna (wideo)
Z okazji 20-lecia działalności firmy Rossmann rozpoczęła się jej wizerunkowa kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pragnienia i potrzeby”, przygotowały firmy Fat Baby i Papaya Films.
więcej
|
|
,,Duma przedsiębiorcy" - Idea Bank promuje swoich klientów (wideo)
Idea Bank rozpoczyna kampanię „Duma przedsiębiorcy” skierowaną do mikrofirm. Bank będzie reklamował swoich klientów z tego segmentu we własnych oddziałach i internecie.
więcej
|
|
CAM Media: tekstami ,,Wprost" o Nowaku, PMPG chce nas wyeliminować z rynku
Firma reklamowa CAM Media w zawiadomieniu do prokuratury ocenia, że ostatnie artykuły „Wprost” sugerujące nieuczciwe kontakty Sławomira Nowaka z jej szefami, to akt nieuczciwej konkurencji ze strony wydającej tygodnik Platformy Mediowej Point Group.
więcej
|
|
"Music Every Day" - nowa reklama iPhone'a 5 (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną promującą smartfon iPhone 5.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Platforma Obywatelska wytacza wojnę mediom. ,,To stawianie was do pionu ma sens"
- Dzisiaj jest tak samo, jak za PiS. Niektórzy politycy PO stworzyli też czarne listy z niepożądanymi dziennikarzami - mówi nam Sylwester Latkowski, szef „Wprost”. O wojnie na linii media - PO także Jerzy Urban, Eryk Mistewicz, Teresa Bochwic i Tomasz Machała.
więcej
|
|
Agata Młynarska redaktor naczelną magazynu "Skarb"
Agata Młynarska została redaktor naczelną magazynu “Skarb” dystrybuowanego w sieci drogerii Rossmann. Za przygotowywanie miesięcznika odpowiada teraz wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
PMPG i ,,Wprost": zarzuty CAM Media to insynuacje i śmieszne pomówienie, nie damy się zastraszyć
Według PMPG zarzuty skierowane pod adresem spółki przez CAM Media to insynuacje. Redaktor naczelny „Wprost” określa je jako bezpodstawne i absurdalne, podkreślając, że wydawca nie wpływa na treści publikowane w tygodniku.
więcej
|
|
,,Bravo" liderem wśród pism młodzieżowych, ,,Twist" z największym spadkiem
W lutym br. wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Cezary Kozieł szefem działu pism młodzieżowych w Bauerze
Cezary Kozieł został nowym kierownikiem segmentu pism młodzieżowych z Wydawnictwem Bauer. Zastąpił Tatianę Stelmachów, która odchodzi z wydawnictwa.
więcej
|
|
,,Kurier Szczeciński" z dodatkowymi treściami na urządzeniach mobilnych
Dziennik “Kurier Szczeciński” zaczął stosować technologię tap2C, która umożliwia czytelnikom papierowej gazety dostęp do dodatkowych treści w formie cyfrowej.
więcej
|
|
Kubańska dziennikarka Yoani Sánchez Człowiekiem Roku "Gazety Wyborczej"
Yoani Sánchez, kubańska dziennikarka i dysydentka, została Człowiekiem Roku „Gazety Wyborczej" (Agora). Ceremonia przyznania tytułu odbyła się w sobotę w siedzibie dziennika.
więcej
|
|
CAM Media: tekstami ,,Wprost" o Nowaku, PMPG chce nas wyeliminować z rynku
Firma reklamowa CAM Media w zawiadomieniu do prokuratury ocenia, że ostatnie artykuły „Wprost” sugerujące nieuczciwe kontakty Sławomira Nowaka z jej szefami, to akt nieuczciwej konkurencji ze strony wydającej tygodnik Platformy Mediowej Point Group.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|