|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 28 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,X Factor" stracił widzów, ale pozostał liderem. 62 mln zł z reklam
Trzecia edycja talent-show TVN „X Factor” miała o 80 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej druga seria. Format dał jednak stacji pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,8 mln zł.
więcej |
|
Aflofarm największym reklamodawcą, T-Mobile przed Orange i Polkomtelem
W kwietniu br. najwięcej na reklamę cennikowo wydał Aflofarm. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły Unilever Polska i T-Mobile Polska, a jako jedyny duży spadek wydatków zanotował L'Oreal Polska.
więcej |
|
Jerzy Baczyński: tygodniki prawicowe odprawiają czarne msze i seanse nienawiści, TV Republika to zatrute drzewo
- To klasyczne seanse nienawiści mające silnie związać grupę wyznawców, którzy gromadzą się pod papierowymi sztandarami - mówi o prawicowych tygodnikach Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki”. Dodaje, że te pisma uprawiają niebezpieczną formę dziennikarstwa tożsamościowego.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Ranczo" znów zyskało widzów. 19 mln zł z reklam
Siódmy sezon „Rancza” oglądało 6,22 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,9 mln zł.
więcej
|
|
,,X Factor" stracił widzów, ale pozostał liderem. 62 mln zł z reklam
Trzecia edycja talent-show TVN „X Factor” miała o 80 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej druga seria. Format dał jednak stacji pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,8 mln zł.
więcej
|
|
Krystyna Pawłowicz: dostaję pogróżki przez szczucie TVN24 i lewaków Kuźniara
Po ubiegłotygodniowej wypowiedzi w TVN24 Krystyna Pawłowicz dostała mailowo pogróżki. - To efekt szczucia TVN24. Jarosław Kuźniar sprowokował lewaków, kierujących się głęboką nienawiścią - komentuje posłanka.
więcej
|
|
Natalia Przybysz i Andrzej Bachleda w konkursie trendy 2013
Przedstawiciele rozgłośni radiowych i Telewizji Polsat wybrali 10 finalistów konkursu trendy 2013, który odbędzie się 8 czerwca br. w Operze Leśnej podczas Sopot TOPtrendy Festiwal.
więcej
|
|
3 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1, 43 mln zł z reklam
Mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów w minionym sezonie oglądało na antenie TVP1 ponad 3 mln widzów. Największą popularnością cieszył się finał rozgrywek, w którym Bayern Monachium pokonał Borussię Dortmund.
więcej
|
|
Solorz-Żak: UOKiK i UKE faworyzują Orange i T-Mobile kosztem Polkomtelu
Według Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, polskie urzędy, takie jak UOKiK i UKE, faworyzują operatorów sieci Orange i T-Mobile. Solorz dodaje, że jego relacje z TV Republika to „zwykły komercyjny układ”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat: nielimitowany internet w Taryfach Multimedialnych
Cyfrowy Polsat wprowadza do oferty internetowej Taryfy Multimedialne. Obejmują one korzystanie z wybranych serwisów wideo, stron WWW oraz serwisów społecznościowych bez pomniejszania posiadanego pakietu danych.
więcej
|
|
TVN liderem rynku telewizyjnego, TVP Seriale z kolejnym rekordem
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Programy National Geographic Channel trafią na antenę TVS
Telewizja TVS i nadawca National Geographic Channel podpisali list intencyjny o nawiązaniu współpracy. Dotyczyć ma ona zarówno zakresu programowego, jak i tworzenia wspólnych projektów.
więcej
|
|
Multiliga+ po raz 11. w Canal+. Osiem meczów jednocześnie (wideo)
Canal+ Sport w specjalnym programie Multliga+ zaprezentuje łączoną transmisję ze wszystkich meczów dwóch ostatnich kolejek T-Mobile Ekstraklasy, które odbędą się 30 maja i 2 czerwca br. Równolegle w całości relacjonowane będą cztery mecze.
więcej
|
|
"Really Cool Stuff". Tajemnice świata w nowej serii BBC
W przyszłym roku na anteny kanałów BBC Knowledge i BBC HD trafi nowa seria edukacyjna pod tytułem “Really Cool Stuff”, która przedstawi widzom najciekawsze tajemnice świata.
więcej
|
|
7 mln widzów oglądało finał Ligi Mistrzów w TVP
Średnio 7 mln widzów oglądało w sobotę 25 maja br. w TVP1 finałowy mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, w którym Bayern Monachium pokonał Borussię Dortmund 2:1. Na kanałach platformy nc+ spotkanie śledziło ponad pół mln widzów.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Szymon Majewski ,,płaci Twoje rachunki" w kampanii Radia Eska (wideo)
Na antenie Radia Eska trwa konkurs „Szymon płaci Twoje rachunki”. Wspiera to kampania reklamowa, której twarzą został Szymon Majewski, obejmująca telewizję, kina i internet.
więcej
|
|
Mateusz Morawiec w czwartek poprowadzi program w RMF FM
Mateusz Morawiec, student, który wystawił swój czas na Allegro, żeby zebrać środki na leczenie chorej koleżanki, w czwartek poprowadzi specjalny program w RMF FM.
więcej
|
|
Polskie Radio Opole nowym liderem, słaby wynik Radia ZET i RMF FM
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Opolu.
więcej
|
|
Eska numerem jeden w Gorzowie Wielkopolskim, rośnie Radio Gorzów
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm największym reklamodawcą, T-Mobile przed Orange i Polkomtelem
W kwietniu br. najwięcej na reklamę cennikowo wydał Aflofarm. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły Unilever Polska i T-Mobile Polska, a jako jedyny duży spadek wydatków zanotował L'Oreal Polska.
więcej
|
|
Muzyczna Liga Mistrzów - Konrad Ciesiołkiewicz o Orange Warsaw Festival
Gdybyśmy nie zainaugurowali sześć lat temu Orange Warsaw Festival, ponad ćwierć miliona ludzi nie zobaczyłoby i nie usłyszało na żywo Beyoncé, Linkin Park, The Offspring, Skunk Anansie, Nelly Furtado, The Prodigy czy Moby. Emocje, które towarzyszyły koncertom na zawsze będą się im kojarzyć z naszym festiwalem. Sponsoring trudno zawsze przeliczyć dokładnie na złotówki, ale marketingowy sukces festiwalu jest bezsporny - pisze Konrad Ciesiołkiewicz z Orange Polska.
więcej
|
|
Kapitan Nostres reklamuje PZU z agentami mocno pomocnymi (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa PZU, w której obok kapitana Nostresa występują agenci mocno pomocni. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Pride&Glory, Film Reaktor, Platige Image i Starlink.
więcej
|
|
Nowe Lay's Max reklamowane jako ,,max grube, max pogięte, max intensywne"
Do sprzedaży trafiają nowe warianty chipsów Lay’s Max (Frito Lay Poland). Od 10 czerwca będzie je wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, OMD i Hill+Knowlton Strategies.
więcej
|
|
Microsoft naśmiewa się z iPada (wideo)
Nowa reklama Windows 8, „Less talking, more doing”, w humorystyczny sposób krytykuje iPada i jego możliwości.
więcej
|
|
Green sprzedaje prąd na Allegro i eBayu
Firma Green zaczęła sprzedaż oferowanej przez siebie energii elektrycznej w serwisach Allegro i Ebay. 1 MWh kosztuje od 249 do 289 zł netto.
więcej
|
|
Grupa SparkPark uruchamia agencję instore'ową Trade Media
Działalność rozpoczęła agencja Trade Media zajmująca się kampaniami reklamowymi w hiper- i supermarketach oraz salonikach prasowych. Spółką, należącą do Grupy SparkPark, kierują Anna Kurzydłowska i Dominik Damaziak.
więcej
|
|
,,Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo" w kampanii Aqua Slim (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementy diety Aqua Slim produkowanego przez firmę Valeant. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo”, przygotowały firmy Bed&Breakfast i Rockandreel Production.
więcej
|
|
Headz Marketing Partner wydziela agencję ambientową Fresca Media
Firma outdoorowa Headz Marketing Partner uruchomiła agencję Fresca Media, która zajmuje się działaniami ambientowymi i reklamą wielkoformatową. Nowym podmiotem kieruje Sylwia Tyszka.
więcej
|
|
Agnieszka Piętka na czele biura incentive w Mea Group
Agencja Mea Group uruchomiła biuro incentive, którym zarządzać będzie Agnieszka Piętka, wcześniej związana z kilkoma biurami podróży.
więcej
|
|
Tailor & Baker z BTL-ową obsługą marek weterynaryjnych Bayeru
Agencja Tailor & Baker wygrała przetarg na obsługę w zakresie BTL-u marek koncernu Bayer z segmentu weterynarii. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wulgaryzm na okładce "Newsweeka". Przekroczenie granicy czy burza w szklance wody?
“Newsweek" na okładce najnowszego wydania użył słowa “zajebiści”, co wzbudziło kontrowersje wśród dziennikarzy. - Kolejna granica została przekroczona - uważa Paweł Lisicki. - Burza w szklance wody - kwituje Sylwester Latkowski.
więcej
|
|
Jerzy Baczyński: tygodniki prawicowe odprawiają czarne msze i seanse nienawiści, TV Republika to zatrute drzewo
- To klasyczne seanse nienawiści mające silnie związać grupę wyznawców, którzy gromadzą się pod papierowymi sztandarami - mówi o prawicowych tygodnikach Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki”. Dodaje, że te pisma uprawiają niebezpieczną formę dziennikarstwa tożsamościowego.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" liderem dwutygodników poradnikowych, ,,Naj" z dużym wzrostem
W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała „Przyjaciółka”, która zanotowała największy spadek w rankingu. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Naj”.
więcej
|
|
Michał Karnowski: "Newsweek" jest w narkotycznej pętli emocji i sprzedaży
- Pismo od dłuższego czasu jest w narkotycznej pętli emocji i sprzedaży. Ciągną je emocje, a nie informacja czy publicystka, więc by czytelnik się nie znudził dawki muszą być coraz mocniejsze i coraz bardziej prymitywne - pisze Michał Karnowski, komentując użycie słowa “zajebiści” na okładce “Newsweeka”.
więcej
|
|
Jacek Kowalczyk: "Pewnych granic" już nie ma
- Odbiorca „Newsweeka” będzie obojętniał, przywykał do kolejnych wyskoków, więc i one będą musiały być coraz wyższe, bardziej cyrkowe - pisze Jacek Kowalczyk, komentując użycie słowa “zajebiści” na okładce “Newsweeka”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Zaciera się różnica pomiędzy telewizją a internetem
Interact Barcelona to z całą pewnością jedna z najważniejszych imprez dla branży interactive w Europie w tym roku. Po dwóch dniach konferencji pozostała refleksja, iż coraz wyraźniej zaciera się różnica pomiędzy telewizją a internetem - pisze Michał Daniluk, szef domu mediowego PHD.
więcej
|
|
Prezes Google o podatkach: Płacimy tyle, ile się od nas wymaga
Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google, zabrał głos w budzącej ostatnio spore kontrowersje sprawie tego, jak amerykańskie korporacje rozliczają się z podatków w Europie.
więcej
|
|
Poczta WP.pl zintegrowana z GG
Wirtualna Polska i GG Network zintegrowały swoje usługi, dzięki czemu internauci mają dostęp do komunikatora GG z poziomu Poczty WP.pl, a także mogą odbierać notyfikacje o nowych mailach w komunikatorze.
więcej
|
|
Yahoo! z oficjalną ofertą kupna Hulu
Yahoo!, po tym jak niedawno kupiło platformę blogową Tumblr, wkroczyło do walki o filmowy serwis streamingowy Hulu.
więcej
|
|
BSkyB ofiarą hakerów na Twitterze i Google Play
Gigant medialny i telekomunikacyjny British Sky Broadcasting został zaatakowany przez cyberprzestępców na Twitterze i Google Play.
więcej
|
|
Nowi redaktorzy w portalach Mowimyjak.pl i Glamki.pl
Do redakcji serwisów Mowimyjak.pl i Glamki.pl (należących do wydawnictwa Murator) dołączyli nowi redaktorzy. W Mowimyjak.pl pracę rozpoczęli Daniel Działa i Paweł Kaliński, a w Glamki.pl - Kamil Olak.
więcej
|
|
Pomponik.pl ruszył w wersji mobilnej
Należący do Grupy Interia.pl serwis plotkarski Pomponik.pl został uruchomiony w wersji mobilnej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|