|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 29 Maja 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Związki żądają zmiany planów TVP. Będzie spotkanie z prezesem
Trzy związki zawodowe działające w TVP żądają, by prezes Juliusz Braun zaprzestał działań mających na celu wyprowadzenie pracowników do firmy zewnętrznej. Prezes deklaruje chęć rozmów ze związkowcami.
więcej
|
|
"Moralność Pani Dulskiej" hitem Teatru Telewizji. W planach dużo nowości
“Moralność Pani Dulskiej” była najchętniej oglądaną premierą w Teatrze TV w sezonie 2012-2013, a spektakle premierowe pokazywane wiosną i zimą cieszyły się większą widownią niż te z jesieni. TVP pracuje nad kolejnymi premierami.
więcej
|
|
,,Lekarze" wygrali z Tomaszem Lisem, 26 mln zł z reklam
Drugi sezon „Lekarzy” oglądało średnio 2,8 mln widzów. W porównaniu do pierwszej edycji serial zanotował spadek widowni, ale TVN w czasie emisji produkcji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 26,2 mln zł.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z hasłem "Twój Multimedialny Dom" i nowymi zestawami usług
“Twój Multimedialny Dom” to nowe hasło, które wraz z nowymi ikonami Cyfrowy Polsat wykorzystywać będzie w swojej komunikacji. Zmianom towarzyszą nowe promocje zachęcające do łączenia usług operatora w zestawy.
więcej
|
|
Szymon Badura na czele komisji przetargowej w TVP. Związkowcy: To skandal
Szymon Badura, prezes firmy Eger Kompetencje, którą do niedawna kierowała obecna dyrektor kadr w TVP Ewa Ger, został szefem komisji przetargowej. Wybierze ona firmę, która przejmie 550 pracowników TVP. Związek zawodowy Wizja zamierza w tej sprawie zawiadomić prokuraturę.
więcej
|
|
"Perfekcyjna pani domu": 1,2 mln widzów, 11,4 mln zł z reklam
Trzeci sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało w TVN 1,2 mln osób - to o 130 tys. mniej niż poprzednią edycję. Stacja w paśmie emisji reality-show zajęła drugie miejsce w rynku i pozyskała z reklam 11,4 mln zł.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje nowe hasło i nowe taryfy
Platforma Cyfrowy Polsat w najbliższych dniach rozpocznie dwie kampanie reklamowe. Pierwsza promować będzie nowe hasło operatora “Twój Multimedialny Dom” i zestawy usług, a druga - wprowadzone właśnie Taryfy Multimedialne.
więcej
|
|
Katarzyna Jabłońska dyrektorem dystrybucji w A+E Networks UK
Katarzyna Jabłońska objęła nowo utworzone stanowisko director of distribution w koncernie medialnym A+E Networks UK, nadawcy m.in. kanałów History i Polsat Crime & Investigation Network.
więcej
|
|
Serial "Doctor Who" promuje rasizm? BBC odpiera zarzuty
Stacja BBC została zmuszona do odparcia zarzutów, jakoby nadawany od niemal pół wieku serial "Doctor Who" promował rasistowskie zachowania.
więcej
|
|
Konrad Koper nowym szefem Biura Obsługi Klientów w UPC
Konrad Koper został nowym dyrektorem Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów sieci UPC Polska. Zastąpił Ewę Wesoły, który rozstała się ze spółką.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Isaiah Mustafa promuje Old Spice Wild Collection - powstanie reality show w TVN Turbo (wideo)
Isaiah Mustafa, ambasador marki Old Spice promujący obecnie nowe serię Wild Collection oraz zwycięzcy konkursu zorganizowanego na polskim fanpage’u marki będą bohaterami reality survival show. Program powstanie latem, a pokaże go w jesiennej ramówce TVN Turbo.
więcej
|
|
Greenpeace zmienił hasło PGE na ,,Trujemy węglem"
Działacze Greenpeace przerobili hasło na billboardzie reklamowym PGE w centrum Warszawy z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. Ma to zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.
więcej
|
|
,,Reaguj. Masz prawo" - Kinga Preis i Jakub Gierszał w kampanii przeciw przemocy wobec dzieci (wideo)
Rzecznik Praw Dziecka rozpoczął kampanię „Reaguj. Masz prawo” zwracającą uwagę na przemoc wobec dzieci. W akcję zaangażowali się m.in. aktorzy Kinga Preis i Jakub Gierszał.
więcej
|
|
,,Prawdziwa egzotyka" reklamuje zimową ofertę Rainbow Tours (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa egzotycznych podróży oferowanych w sezonie zimowym 2013/14 przez Rainbow Tours. Akcję przygotowały agencja Fat Baby i dom mediowy Bifri.
więcej
|
|
T-Mobile sponsorem Ekstraklasy przez kolejne dwa lata za 32 mln zł
T-Mobile Polska przedłużyła o dwa lata umowę sponsorską ze spółką Ekstraklasy SA. Przez najbliższe dwa sezony najwyższa klasa rozgrywek piłkarskich nadal będzie nosić nazwę T-Mobile Ekstraklasa.
więcej
|
|
Rafał Królikowski w kampanii ,,Sprawdzony mężczyzna" Medicoveru (wideo)
Centra medyczne Medicover zaczęły kampanią społeczną „Sprawdzony mężczyzna” promującą profilaktykę zdrowia. Ambasadorami akcji są aktor Rafał Królikowski, psycholog i psychoterapeuta Piotr Mosak oraz prawnik i przewodnik wysokogórski Paweł Kunachowicz.
więcej
|
|
Orbit promuje akcję ,,Chroń dziecięce uśmiechy" (wideo)
Wrigley Poland, producent gum do żucia Orbit, rozpoczyna kampanię promującą program edukacyjny „Chroń dziecięce uśmiechy”. Akcję w mediach przygotowały firmy BBDO Warszawa i Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje nowe hasło i nowe taryfy
Platforma Cyfrowy Polsat w najbliższych dniach rozpocznie dwie kampanie reklamowe. Pierwsza promować będzie nowe hasło operatora “Twój Multimedialny Dom” i zestawy usług, a druga - wprowadzone właśnie Taryfy Multimedialne.
więcej
|
|
Loteria ,,Sezon na Sphinxa" promuje restauracje Sphinx (wideo)
W restauracjach Sphinx rozpoczęła się loteria „Sezon na Sphinxa”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje GoldenSubmarine, Simple Frame i Practum Consulting oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
Nescafé Gold reklamowana jako ,,kawa kochających kawę" (wideo)
W telewizji, internecie, sklepach i na outdoorze trwa kampania reklamowa kawy Nescafé Gold (produkowanej przez Nestlé). Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Havas Worldwide Warsaw i MEC.
więcej
|
|
BNP Paribas reklamuje bankowość prywatną
Ruszyła kampania reklamowa usług bankowości prywatnej oferowanych przez BNP Paribas. Akcję, prowadzoną w prasie, przygotowały firmy Publicis i Havas Media.
więcej
|
|
Radosław Błoński: z 4Frame do OS3
Radosław Błoński objął funkcję creative digital copywritera w dziale kreatywnym agencji OS3. Wcześniej pracował w agencjach 4Frame, Nekk i jako freelancer.
więcej
|
|
Danio z programem konsumenckim od Marketing House
Agencja Marketing House (należąca do Havas Worldwide Warsaw) wygrała przetarg na realizację programu konsumenckiego dla marki Danio (z portfolio Danone). Współpracę zaplanowano długofalowo.
więcej
|
|
Aleksandra Węglarz w agencji Netizens
Aleksandra Węglarz zaczęła pracę jako account executive w agencji Netizens. Wcześniej pracowała w biurach podróży Itaka i Margot Travel oraz firmie Stageman Polska.
więcej
|
|
Adrino z ofertą na tablety i Weroniką Kozerą
Sieć reklamy mobilnej Adrino wprowadza ofertę reklamową na tabletach. Jej obsługą i rozwojem będzie zajmować się Weronika Kozera, poprzednio związana z DDB Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Drwiny prawicowych dziennikarzy w odpowiedzi na zarzuty Jerzego Baczyńskiego
Dziennikarze mediów prawicowych skrytykowanych w poniedziałek przez Jerzego Baczyńskiego, redaktora naczelnego „Polityki”, odpowiedzieli na jego komentarze w sarkastyczny sposób.
więcej
|
|
Jerzy Karwelis odchodzi z Gremi Media
Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy w Gremi Media, z końcem maja br. odchodzi z firmy. Wydawnictwo w komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl podało, że "jego misja dobiegła końca".
więcej
|
|
,,Playboy" z ,,Wodzianką" na zdjęciach Kuby Wojewódzkiego (foto)
Na okładce czerwcowego wydania miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska), które trafi na rynek w środę 29 maja br., pojawi się Dominika Zasiewska, czyli „Wodzianka” z programu „Kuba Wojewódzki”.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
W kwietniu br. najczęściej cytowanym medium była "Rzeczpospolita". Wśród serwisów internetowych liderem były sportowefakty.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
"To & Owo" bogatsze o nowe stacje
Tygodnik “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które ukazało się 28 maja br., wzbogacony został o ramówki nowych kanałów. Zmieniły się też oznaczenia przy programach.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" na czele pism dla dzieci, ostro w dół ,,Scooby - Doo!"
W lutym br. na pozycję lidera miesięczników dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, które zanotowały największy wzrost. Z kolei najwięcej stracił „Magazyn MiniMini”.
więcej
|
|
"Newsweek Historia" o antysemityzmie i nazistach
W środę 29 maja br. do sprzedaży trafi kolejne wydanie miesięcznika “Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). W numerze znajdą się m.in. teksty o korzeniach antysemityzmu, łowcach nazistów i zapomnianej wojnie w Korei.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|