|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 2 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nowy system finansowania mediów publicznych najwcześniej w 2015 roku
Na wprowadzenie opłaty audiowizualnej trzeba będzie jeszcze długo poczekać. - Chciałbym, aby stało się to z początkiem 2015 roku, ale ze względów formalnych może być to termin trudny do realizacji - mówi nam Jan Dworak, przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
TVP chce ochrony przetargów przed korupcją
Telewizja Polska prosi resort skarbu o objęcie dwóch planowanych przetargów ochroną antykorupcyjną. Chodzi o przetarg na firmę zewnętrzną, która przejmie 550 pracowników spółki oraz ten dotyczący sprzedaży kilku budynków, m.in. siedziby redakcji newsowych.
więcej
|
|
Plany TVP niezgodne z prawem? Będzie kontroli Inspekcji Pracy
Państwowa Inspekcja Pracy zamierza sprawdzić, czy planowane przez TVP wyprowadzenie dziennikarzy, montażystów, charakteryzatorów i grafików do firmy zewnętrznej jest zgodne z prawem.
więcej
|
|
,,Na dobre i na złe" zyskało 390 tys. widzów. 48 mln zł z reklam
„Na dobre i na złe” w minionym sezonie oglądało 5,48 mln osób. Produkcja po zmianie pasma emisji zyskała 390 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania serialu była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 48,3 mln zł.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił widzów i przegrał z konkurencją
Wiosenny sezon „Świata według Kiepskich” oglądało o 380 tys. widzów mniej niż edycję sitcomu nadawaną rok wcześniej. Polsat w czasie emisji produkcji zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Krystyna Pawłowicz: nigdy już nie pójdę do TVN
Krystyna Pawłowicz zadeklarowała, że nie będzie już przyjmować zaproszeń do programów TVN czy TVN24. - W Telewizji Trwam, Telewizji Republika czy w TV Niezależna można więcej powiedzieć - oceniła posłanka.
więcej
|
|
,,Klan" liderem pasma. 2,7 mln widzów i 43,3 mln zł z reklam
„Klan” w zakończonym właśnie sezonie oglądało średnio 2,71 mln widzów. Telenowela dała TVP1 pozycję lidera rynku w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 43,3 mln zł.
więcej
|
|
Fani walczą o drugi sezon serialu "Na krawędzi"
Fani serialu “Na krawędzi”, który w wiosennej ramówce emitował Polsat, apelują do stacji, by zdecydowała się nakręcić drugi sezon produkcji.
więcej
|
|
Legenda CNN przechodzi do Russia Today (wideo)
Rosyjska sieć telewizyjna Russia Today będzie emitowała dwa programy prowadzone przez Larry'ego Kinga, wieloletniego dziennikarza CNN.
więcej
|
|
Zygmunt Solorz-Żak stawia na Polkomtel. ,,Walczę z biurokracją i mentalnością pracowników"
Zygmunt Solorz-Żak skupia swoją uwagę na Polkomtelu. W należącej do niego od 2011 r. spółce telekomunikacyjnej największym wyzwaniem jest zmiana mentalności pracowników i sposobu zarządzania. W związku z tymi zadaniami biznesmen nie planuje na razie nowych przedsięwzięć.
więcej
|
|
Trzeci sezon serialu ,,Mad Men" w Sundance Channel
Kanał filmowy Sundance Channel pokaże trzeci sezon amerykańskiego serialu obyczajowego „Mad Men”. Premierowe odcinki nadawane będą w czwartkowe wieczory.
więcej
|
|
12,5 proc. Białorusinów ogląda TV Biełsat
Telewizję Biełsat z różną częstotliwością ogląda 12,5 proc. dorosłych Białorusinów, czyli ok. 895 tys. osób. Natomiast 39 proc. dorosłych mieszkanców Białorusi, czyli ok. 2,8 mln osób, wie o istnieniu stacji - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie stacji.
więcej
|
|
TVR uczy angielskiego w czasie przerw reklamowych (wideo)
Kanał TVR od poniedziałku 3 czerwca br. w jinglach zaczynających i kończących przerwy reklamowe uczyć będzie widzów języka angielskiego, prezentując tzw. fiszki językowe.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Robert Lewandowski nie przejdzie z Nike do Adidasa
Mimo prawdopodobnego transferu do Bayernu Monachium, Robert Lewandowski nie zerwie umowy z Nike i nie podpisze kontraktu z Adidasem. Menedżer zawodnika negocjuje przedłużenie współpracy z tą pierwszą firmą.
więcej
|
|
Stadion Narodowy wybierze sponsora w II połowie br. Nie będzie nim Biedronka
W II połowie br. PL 2012+, spółka zarządzająca Stadionem Narodowym w Warszawie, zaoferuje firmom sponsoring tytularny tego obiektu. Nie jest tym zainteresowane Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka.
więcej
|
|
Jak producenci papierosów omijają zakaz reklam
Koncerny tytoniowe na różne sposoby obchodzą zakaz reklamowania się, m.in. są promowane w punktach sprzedaży i na imprezach masowych i wprowadzają pod markami papierosów nowe produkty - alarmują organizacje promujące zdrowy tryb życia.
więcej
|
|
Reklamodawcy uciekają z Facebooka przez mowę nienawiści
Po kampanii feministycznych grup przeciwko obraźliwym komentarzom wobec kobiet na Facebooku, kilkanaście marek wycofało swoje reklamy z serwisu.
więcej
|
|
Princessa bardziej kobieca - nowe logo i opakowania, Longa zamiast Maxi
W wyniku relaunchu wafelki Princessa (Nestlé Polska) mają zmienione logo i identyfikację wizualną, bardziej opartą na kolorze niebieskim i kobiecych sylwetkach. Zmienia się też nazwa większych opakowań: z Maxi na Longa.
więcej
|
|
Bank Millennium reklamuje ,,wakacje od spłaty raty" (wideo)
W telewizji, prasie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa Banku Millennium wspierająca promocję „Wakacje od spłaty raty”. Akcję przygotowały firmy Change Integrated i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group z budżetem mediowy Santander Consumer Banku
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę Santander Consumer Banku w zakresie planowania i zakupu mediów. O zlecenie starały się jeszcze cztery inne domy mediowe.
więcej
|
|
Christian Lainer awansował w TBWA
Christian Lainer, szef TBWA \ Group Poland, z początkiem czerwca objął stanowisko senior vice-president na Europę w należącej do sieci TBWA firmie E-Graphics.
więcej
|
|
EM Lab będzie promować Samsung w ramach Reebok Fitness Heroes kampania
Agencja EM Lab będzie realizować działania promujące markę Samsung podczas eventów z cyklu Reebok Fitness Heroes. Firma pozyskała to zlecenie w przetargu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dobre Rady" liderem, dominacja pism dla kobiet (TOP 126 miesięczników)
Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 126 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Posłanka PO pozywa Roberta Mazurka za wywiad w ,,Rzeczpospolitej", w którym pomyliła programy PO i PiS
Posłanka Platformy Obywatelskiej Ligia Krajewska zamierza pozwać Roberta Mazurka, za to że nie uwzględnił jej wszystkich poprawek przy autoryzacji zamieszczonego w weekendowej „Rzeczpospolitej” wywiadu, w którym pomyliła programy gospodarcze.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz chce w tym roku wprowadzić dawną Presspublikę na giełdę
Pakiet kontrolny dawnej Presspubliki (obecnie Gremi Media) prawdopodobnie jeszcze w tym roku trafi do giełdowego Gremi Media. Ma to być kluczowy krok w celu stworzenia nowoczesnego holdingu medialnego. O planowanych działaniach poinformował prezes Gremi Media Grzegorz Hajdarowicz w wywiadzie udzielnym gazecie „Parkiet”.
więcej
|
|
Sylwia Borowska przechodzi z "Party" do "Pani"
Sylwia Borowska została nowym kierownikiem działu "Reportaż" w miesięczniku “Pani” (Wydawnictwo Bauer). Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Fiejdasz-Kaczyńską, która rozstała się z magazynem.
więcej
|
|
Bauer łączy prasę i Interię w pakiety reklamowe
Wydawnictwo Bauer wprowadziło do swojej oferty prasowo-internetowe pakiety reklamowe. Obejmują one magazyny z portfolio spółki i towarzyszące im serwisy z portalu Interia.pl, należącego do Grupy Bauer.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z charytatywną reklamą Toyoty na okładce
W poniedziałek 3 czerwca br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) ukaże się ze specjalną okładką - reklamą Toyoty. Dochód z niej przekazany zostanie na pomoc chorym dzieciom.
więcej
|
|
"Kropka TV" z płytą od MiniMini+ i teleTOON+
Najnowsze wydanie tygodnika “Kropka TV” (P&P) trafiło do sprzedaży już w sobotę 1 czerwca br. Do części jego nakładu dołączono płytę CD przygotowaną we współpracy z kanałami MiniMini+ i teleTOON+.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wykop się zmienia: zakopy bez powodu, moderacja przez użytkowników, nowy serwis do własnych treści
W najbliższym czasie na Wykopie pojawi się opcja zgłaszania przez internautów treści naruszających regulamin. Najaktywniejsi użytkownicy zyskają status moderatorów.
więcej
|
|
Serce i Rozum najpopularniejsze wśród polskich użytkowników Facebooka
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory.
więcej
|
|
Allegro wycofuje licytacje samochodów i nieruchomości
Samochody i nieruchomości będą na Allegro.pl oferowane tylko w ramach opcji „Kup teraz”, a nie w formie licytacji. W ten sposób ma nie dochodzić do absurdalnego podbijania ceny jak w przypadku niedawnej licytacji Fiata 126p.
więcej
|
|
Reklamodawcy uciekają z Facebooka przez mowę nienawiści
Po kampanii feministycznych grup przeciwko obraźliwym komentarzom wobec kobiet na Facebooku, kilkanaście marek wycofało swoje reklamy z serwisu.
więcej
|
|
Nowa skrzynka w Gmailu (wideo)
Google udostępniło nową, wygodniejszą wersję skrzynki odbiorczej w poczcie elektronicznej Gmail.
więcej
|
|
Amazon zrealizuje pięć seriali
Po zapoznaniu się z opiniami widzów na temat kilkunastu odcinków pilotażowych, Amazon wybrał pięć seriali, którym dał zielone światło na realizację całego sezonu.
więcej
|
|
Chrome ma 40 proc. globalnego rynku przeglądarek, a w Polsce goni Firefoxa
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w maju br. przekroczył próg 40 proc. udziału w rynku i wyraźnie powiększył przewagę nad konkurencją. Aplikacja Google sporo zyskała także w Polsce, odrabiając część strat do liderującego Firefoxa.
więcej
|
|
Opera Mini i Opera Mobile mają prawie 250 mln użytkowników
246,6 miliona osób korzystało w kwietniu br. z mobilnych przeglądarek internetowych firmy Opera Software.
więcej
|
|
Safari, Opera Mini, Chrome i IE w górę na urządzeniach mobilnych
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w maju wzrost udziału w rynku. Zyskały także Opera Mini oraz mobilne odsłony przeglądarek Chrome i Internet Explorer, a straciła przeglądarka Androida.
więcej
|
|
Point Topic: 940 mln użytkowników szerokopasmowego internetu w 2018 r.
Na koniec 2018 roku na świecie będzie 940 milionów subskrybentów szerokopasmowego internetu - prognozuje firma badawcza Point Topic.
więcej
|
|
Facebook weryfikuje fanpage'e celebrytów
Fanpage’e gwiazd, polityków i znanych marek są od teraz weryfikowane na Facebooku jako faktycznie należące do osób i firm, za które się podają.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|