|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 4 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duże stacje tracą widzów. TVN liderem, ,,M jak miłość" hitem maja
W maju 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej zajęła telewizja TVN.
więcej |
|
Dziennikarze lokalni najczęściej nękani sprawami o zniesławienie (raport)
- W mediach lokalnych coraz bardziej zagrożona jest swoboda wypowiedzi dziennikarskiej. Głównym problemem jest nękanie dziennikarzy i wydawców sprawami o zniesławienie - taki wniosek wynika z badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Gazet Lokalnych.
więcej |
|
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty", ,,Wydarzenia" z największym spadkiem
W maju br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, którym udało się wyprzedzić „Fakty”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Panorama”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Szulim poprowadzi "Dzień dobry TVN"
Agnieszka Szulim prowadzić będzie wakacyjne wydania “Dzień dobry TVN”. Prezenterka w nowej roli zadebiutuje 14 czerwca br. w duecie z Bartoszem Węglarczykiem.
więcej
|
|
Duże stacje tracą widzów. TVN liderem, ,,M jak miłość" hitem maja
W maju 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej zajęła telewizja TVN.
więcej
|
|
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Fakty", ,,Wydarzenia" z największym spadkiem
W maju br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, którym udało się wyprzedzić „Fakty”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Panorama”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
TVN kręci piąty sezon "Przepisu na życie"
Pod koniec maja br. ruszyły zdjęcia do piątej serii obyczajowego serialu “Przepis na życie”, który trafi na antenę TVN we wrześniu br.
więcej
|
|
Tele5 z nowymi pasmami. Stacja planuje program śniadaniowy (wideo)
W czerwcu br. kanał Tele5 wprowadzi do swojej ramówki programowej nowe pasma filmowe i serialowe. Kanał pracuje też nad własnym magazynem śniadaniowym.
więcej
|
|
TVP pokaże kontrowersyjny niemiecki serial. ,,To część misji publicznej"
TVP wyemituje kontrowersyjny niemiecki serial wojenny „Unsere Mütter, unsere Väter”, w którym przedstawiono polskich żołnierzy jako antysemitów. Stacja chce by widzowie sami go ocenili. - Na tym polega ważna część misji stacji publicznej - przekonuje rzecznik TVP.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" stracił widzów, ale jest liderem. 10,4 mln zł z reklam
Średnia widownia trzeciej serii „Komisarza Alexa 3” wyniosła 3,27 mln osób - to o 500 tys. mniej niż nadawanej rok wcześniej pierwsza edycja tego serialu. Produkcja zapewniła jednak TVP1 pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,4 mln zł.
więcej
|
|
Zarząd TVP popełnił przestępstwo? Wizja składa doniesienie do prokuratury
Związek zawodowy Wizja złożył w prokuraturze zawiadomienie w związku z tym, że kierownictwo TVP nie udostępniło związkowcom uchwały o przeniesieniu 550 pracowników telewizji publicznej do firmy zewnętrznej.
więcej
|
|
Kabaretowe "Dzięki Bogu już weekend" wygrało z konkurencją. 6 mln zł z reklam
Kabaretowy cykl TVP2 “Dzięki Bogu już weekend” oglądało wiosną tego roku średnio 1,83 mln widzów. Program dał stacji pozycję lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 6 mln zł.
więcej
|
|
Robert Kozyra odchodzi z "Mam talent!"
Robert Kozyra nie zasiądzie w jury szóstej edycji “Mam talent!”, którą telewizja TVN zamierza pokazać jesienią br. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Udany tydzień TVP2 i TVP Seriale. ,,M jak miłość" hitem
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Polsat, Redefine, Nagravision i Irdeto w koalicji przeciw piractwu
Telewizja Polsat, Redefine, Nagravision i Irdeto to czterej nowi członkowie Stowarzyszenia Sygnał, które zajmuje się walką z piractwem telewizyjnym. Organizacja planuje przeprowadzenie badań na temat piractwa i kolejną edycję akcji edukacyjnej.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat wyprodukował pierwszy dekoder PVR (foto)
Cyfrowy Polsat wyprodukował w swojej fabryce pierwszy dekoder satelitarny z wbudowanym dyskiem twardym. Urządzenie jest dostępne w ofercie platformy od 49 zł wraz z pakietami Premium.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Podwójne orzeźwienie" - Warka Radler reklamowana w wersji jabłkowej (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa piwa Warka Radler (Grupa Żywiec) informująca o wprowadzeniu do sprzedaży jego wersji jabłkowej. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Opus Film, Men at Work, Hypercrew, Mediavest i Roots PR.
więcej
|
|
Górska kampania reklamuje Kroplę Beskidu w większej butelce (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wody Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services) wspierająca wprowadzenie jej do sprzedaży w większej butelce. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, Fortis i Starcom.
więcej
|
|
,,Żyje się lepiej" w kampanii Visa (wideo)
W całej Europie zaczęła się kampania reklamowa systemów płatniczych Visa. W Polsce za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Visa - żyje się lepiej”, odpowiadają firmy Saatchi & Saatchi, Traktor i MEC.
więcej
|
|
,,Tylko dobre re:akcje" - Bełchatów z nowym logo i strategią komunikacji (wideo)
Bełchatów zaczął wdrażanie nowej strategii komunikacji i promocji. Jest ona oparta na nowej identyfikacji wizualnej miasta oraz haśle „Bełchatów - tylko dobre re:akcje”.
więcej
|
|
,,Wpadnij w letni rytm promocji" - zachęca Škoda (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję cenową samochodów Škoda Fabia, Škoda Rapid i Škoda Roomster. Akcję przygotowały firmy Opcom i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie
Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Pracuje dla niej nieprzerwanie od 2004 roku.
więcej
|
|
,,Gotówka na wakacje" w promocji słodyczy Familijne
Wystartowała loteria „Gotówka na wakacje” promująca wafle i ciastka Familijne (Jutrzenka Colian). Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja SoHo Square.
więcej
|
|
,,Szczęście tańczy jak zagrasz" w kampanii Multi Multi (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Multi Multi, gry liczbowej organizowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Szczęście tańczy jak zagrasz”, przygotowały firmy Brain, Film Reaktor i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Agata Chruścińska i Marcin Brzostowicz w Buzz Media
Agata Chruścińska i Marcin Brzostowicz rozpoczęli pracę w agencji Buzz Media. Chruścińska wcześniej była związana m.in. z Ringier Axel Springer Polska, a Brzostowicz - z Numa Group i The Next Step.
więcej
|
|
Dominik Komar: z Mindshare do Arena Media
Do zespołu domu mediowego Arena Media dołączył Dominik Komar, który objął stanowisko digital communication manager. Będzie odpowiedzialny za strategię i realizację kampanii w mediach on-line.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|