Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 5 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Małgorzata Łupina zastępcą Edwarda Miszczaka w TVN

Małgorzata Łupina, dotąd dyrektor kanału TVN Style, została nowym zastępcą dyrektora programowego Grupy TVN. Obowiązki szefowej TVN Style piastuje teraz Joanna Tylman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
PMPG szuka inwestorów. Ogłoszenia we "Wprost" i "Do Rzeczy"

Platforma Mediowa Point Group zamieściła w tygodnikach “Wprost” i “Do Rzeczy” ogłoszenia skierowane do potencjalnych inwestorów. - Nie szukamy inwestorów dla tych tytułów, ogłoszenia dotyczą akcji PMPG - informuje nas spółka i zapowiada kolejne akwizycje. więcej

 
"Rzeczpospolita", "Przegląd Sportowy" i "Fakt" z coraz niższą sprzedażą

“Rzeczpospolita”, “Przegląd Sportowy” i “Fakt” to trzy dzienniki, które zanotowały największe spadki sprzedaży - wynika z najnowszych danych ZKDP. Najmniej straciła “Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Agencja Mediowa MEC poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

Firma marketingowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

STARS Sp. z o.o. (Ebiquity) poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Redakcja Fotograficzna Polskiej Agencji Prasowej poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik zespołu archiwum fotograficznego

Mindshare Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Executive

Media Production poszukuje osoby na stanowisko
technik telewizyjny

Międzynarodowa i prestiżowa firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Specialist

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grupa o2 zamyka Lajk.tv i stawia na relaunch Syrenki.tv

Z końcem kwietnia w serwisie wideo Lajk.tv (Grupa o2) przestały się ukazywać nowe materiały. - Witryna osiągała rozsądne zasięgi, ale uznaliśmy, że lepiej skoncentrować na projekcie Syrenki.tv, który będzie kontynuowany pod nową marą - mówi Michał Brański. więcej

 
Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln złotych na rebranding

10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja potrwa 2 miesiące i będzie kosztować 12 mln złotych. We wtorek ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo. więcej

 
TVN CNBC zwalnia i przenosi "Bilans" do studia TVN24. "Optymalizujemy koszty"

Kanał TVN CNBC zrezygnował z realizacji programu “Bilans” w swoim studiu. Od 3 czerwca br. magazyn nadawany jest z newsroomu TVN24. To kolejny etap cięcia kosztów w stacji, które obejmują też zwolnienia. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Robert Kozyra odchodzi z "Mam talent!"

Robert Kozyra nie zasiądzie w jury szóstej edycji “Mam talent!”, którą telewizja TVN zamierza pokazać jesienią br.  - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cropp: Nasza odzież była szyta w Bangladeszu

Wiadomo już, że odzież marki Cropp, należącej do firmy LPP szyta była w zawalonej fabryce w Bangladeszu. Podczas katastrofy budowlanej zginęło ponad tysiąc osób, a LPP musi zmierzyć się z poważnym kryzysem wizerunkowym. więcej

Radio ZET Gold zamiast Planeta FM. Słuchacze protestują, a branża rozumie
Mateusz Kirstein: Radio ZET Gold może umacniać retro-wizerunek Radia ZET
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Małgorzata Łupina zastępcą Edwarda Miszczaka w TVN

Małgorzata Łupina, dotąd dyrektor kanału TVN Style, została nowym zastępcą dyrektora programowego Grupy TVN. Obowiązki szefowej TVN Style piastuje teraz Joanna Tylman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN CNBC zwalnia i przenosi "Bilans" do studia TVN24. "Optymalizujemy koszty"

Kanał TVN CNBC zrezygnował z realizacji programu “Bilans” w swoim studiu. Od 3 czerwca br. magazyn nadawany jest z newsroomu TVN24. To kolejny etap cięcia kosztów w stacji, które obejmują też zwolnienia. więcej

 
TVP Seriale liderem stacji tematycznych, TTV o 550 proc. do góry (TOP 103)

W maju br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła telewizja TTV. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl więcej

 
TVP Rozrywka hitem TVP - najpopularniejsze kabarety

Kanał TVP Rozrywka w ostatnim miesiącu oglądało średnio 28 tys. widzów. Stacja jest już drugim najpopularniejszym kanałem tematycznym TVP, a największą popularnością na jej antenie cieszą się programy kabaretowe. więcej

 
"The Voice of Poland 3" jesienią w TVP2?

Firma Rochstar przygotowuje się do realizacji trzeciej edycji muzycznego programu “The Voice of Poland”, który może trafić na antenę TVP2 jesienią br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Szpital" wygrał tylko z TVP2. 60 mln zł z reklam

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szpital” oglądało średnio 1,6 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 60,2 mln zł. więcej

 
TVP kręci drugi sezon "Blondynki"

W sobotę 25 maja br. padł pierwszy klaps na planie drugiego sezonu serialu “Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. 13 nowych odcinków obyczajowej produkcji widzowie TVP1 zobaczą w ramówce jesiennej. więcej

 
1,2 mln widzów show ,,Ale mądrale!". 3,6 mln zł z reklam

Nowy program rozrywkowy TVP1 „Ale mądrale!” oglądało wiosną średnio 1,23 mln osób. Show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł. więcej

 
Zmarł Lucjan Szołajski, jeden z najbardziej znanych lektorów filmowych i telewizyjnych

Zmarł Lucjan Szołajski, jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych lektorów filmowych i telewizyjnych. Jego ciepły charakterystyczny głos widzowie znają z ponad 20 tysięcy filmów. W listopadzie skończyłby 83 lata. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza trasa Radia Złote Przeboje, gospodarzem Zygmunt Chajzer

Radio Zlote Przeboje latem br. odwiedzi 10 polskich miast w ramach trasy koncertowej „Złote Przeboje na wakacjach”. Poprowadzą ją Zygmunt Chajzer, Jarek Budnik i Piotr Jaworski. więcej

 
Najlepsze stacje radiowe w świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim. więcej

 
Reklama  
 
,,Pierwsza wódka, którą mogę polecić" - Bogusław Linda reklamuje Bols Platinum

Bogusław Linda jest twarzą kampanii wspierającej wprowadzenie do sprzedaży wódki Bols Platinum (Grupa CEDC). „Pierwsza wódka, którą mogę polecić” - deklaruje w reklamie aktor. więcej

 
Jan Mosiejczuk: z San Markos do Grey Group

Jan Mosiejczuk dołączył do działu strategii Grey Group. Poprzednio był dyrektorem strategicznym San Markos, a wcześniej pracował m.in. w VA Very Advertising, Saatchi & Saatchi Poland, Young & Rubicam Brands, Leo Burnett i Publicis. więcej

 
Justyna Kowalczyk reklamuje kredyt ,,Marzysz i masz" w Raiffeisen Polbank (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kredytu gotówkowego „Marzysz i masz” oferowanego przez Raiffeisen Polbank. Akcję, z udziałem Justyny Kowalczyk, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Starcom. więcej

 
,,Durex Eksperyment" zachęca do udanego życia seksualnego (wideo)

Ruszył „Durex Eksperyment”, wizerunkowa kampania reklamowa marki Durex (Reckitt Benckiser). W Polsce za adaptację i realizacji akcji odpowiada agencja TBWA \ Tequila. więcej

 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)

Do menu restauracji KFC wróciły polędwiczki Qurrito. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller. więcej

 
,,Kwas tygodnia" reklamuje Ranigast Max (wideo)

Trwa kampania „Kwas tygodnia” reklamująca preparat Ranigast Max (Polpharma). Akcję przygotowały firmy McCann Warsaw, Propeller Film i OMD. więcej

 
Play reklamuje Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S (wideo)

Ruszyła kampania Play reklamująca dostępne w tej sieci smartfony Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, White Rabbit, K2 i MediaCom Warszawa. więcej

 
Hotchili wiodącą agencją interaktywną Porsche

Agencja Hotchili wygrała przetarg na obsługę Porsche w internecie. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. więcej

 
Grupa Ströer przedłuża o 3 lata umowę z warszawskim metrem

Grupa Ströer przez najbliższe 3 lata nadal będzie wyłącznym dysponentem powierzchni reklamowych na stacjach warszawskiego metra. Umowa obejmie też drugą linię metra w momencie jej uruchomienia. więcej

 
LOT reklamuje taryfę ,,First Minute"

PLL LOT wprowadziły nowe opcje w taryfie „First Minute”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Kupuj wcześniej, lataj taniej”. więcej

 
Prasa  
 
PMPG szuka inwestorów. Ogłoszenia we "Wprost" i "Do Rzeczy"

Platforma Mediowa Point Group zamieściła w tygodnikach “Wprost” i “Do Rzeczy” ogłoszenia skierowane do potencjalnych inwestorów. - Nie szukamy inwestorów dla tych tytułów, ogłoszenia dotyczą akcji PMPG - informuje nas spółka i zapowiada kolejne akwizycje. więcej

 
"Rzeczpospolita", "Przegląd Sportowy" i "Fakt" z coraz niższą sprzedażą

“Rzeczpospolita”, “Przegląd Sportowy” i “Fakt” to trzy dzienniki, które zanotowały największe spadki sprzedaży - wynika z najnowszych danych ZKDP. Najmniej straciła “Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Marcin Król odchodzi z ,,Wprost". ,,Latkowski doprowadził pismo do poziomu tabloidu"

Publicysta Marcin Król kończy współpracę z „Wprost” z powodu opublikowanego właśnie w tygodniku tekstu o Wojciechu Fibaku. - Obecny szef pisma nie tylko doprowadził je do poziomu tabloidu, ale sięgnął po niedopuszczalne metody - uzasadnia Król. więcej

 
"Elle" bardziej modowe i z dwiema okładkami (wideo)

W środę 5 czerwca br. do sprzedaży trafi lipcowe wydanie “Elle” (Grupa Burda). Numer będzie mieć zwiększoną część modową, ukaże się z dwiema okładkami, a wspiera go kampania pod hasłem “Elle zmienia się dla Ciebie”. więcej

 
Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż ,,Tele Tygodnia", ,,Super TV" ostro w dół

W marcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Tydzień”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV”, z kolei najwięcej stracił „Super TV”. więcej

 
Reader's Digest Przegląd zmienia się w Tarsago Polska

Firma Reader's Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska. Rebranding ma podkreślać fakt, że wydawnictwo należy teraz do Tarsago Media Group. Modyfikacji ulega również identyfikacja wizualna firmy. więcej

 
Wojewódzki o ,,Newsweeku": handel moim wizerunkiem, tandetne zabiegi Lisa

Kubie Wojewódzkiemu nie spodobała się okładka „Newsweeka”, na której znalazł się wspólnie z Jurkiem Owsiakiem w kontekście planów politycznych. - To nie jest dziennikarstwo, tylko handel moim wizerunkiem. Tomasz Lis decyduje się na takie tandetne zabiegi - ocenił Wojewódzki. więcej

 
Darmowa prenumerata e-prasy przez 7 dni w Nexto

Zajmująca się sprzedażą publikacji elektronicznych firma Nexto udostępniła nowy system prenumerowania e-prasy z 7-dniowym darmowym okresem testowym. więcej

 
"Zwierciadło" w wersji na tablety

Czerwcowe wydanie miesięcznika “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) to pierwszy numer magazynu, który jest dostępny w wersji na tablety. więcej

 
Internet  
 
Grupa o2 zamyka Lajk.tv i stawia na relaunch Syrenki.tv

Z końcem kwietnia w serwisie wideo Lajk.tv (Grupa o2) przestały się ukazywać nowe materiały. - Witryna osiągała rozsądne zasięgi, ale uznaliśmy, że lepiej skoncentrować na projekcie Syrenki.tv, który będzie kontynuowany pod nową marą - mówi Michał Brański. więcej

 
Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln złotych na rebranding

10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja potrwa 2 miesiące i będzie kosztować 12 mln złotych. We wtorek ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo. więcej

 
Sprzedaż muzyki cyfrowej w Polsce urosła o połowę

Związek Producentów Audio Video poinformował, że sprzedaż muzyki w formie cyfrowej w Polsce w pierwszym kwartale 2013 - w skali rocznej - wzrosła aż o 53 procent. więcej

 
Wyborcza.pl z nowym układem i technologią RWD

Wyborcza.pl, witryna internetowa „Gazety Wyborczej” (Agora), startuje w zmienionej wersji. W serwisie zastosowano technologię Responsie Web Design, dzięki czemu dostosowuje się do urządzenia, na którym jest przeglądany. więcej

 
Redaktorki Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl odeszły z G7 Media

Agata Stefanowicz i Weronika Woronowska, redaktor prowadzące serwisów Papilot.pl i Boska.pl oraz dyrektor kreatywne strony Supermamy.pl, zakończyły pracę w G7 Media. Obecnie pracują nad nowym serwisem o modzie. więcej

 
Mobilna WP.pl z nową stroną główną

Strona główna mobilnej wersji portalu WP.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Została ona oparta na technologiach HTML5 i CSS3. więcej

 
Apple porozumiało się z WMG, niebawem iRadio

Warner Music Group i Apple podpisały umowę, na mocy której gigant z Cupertino będzie mógł wykorzystać utwory wytwórni w swoim nowym serwisie streamingowym. więcej

 
Pracownicy chcą większego dostępu do narzędzi społecznościowych

Zdaniem niemal 40% pracowników w Europie narzędzia społecznościowe zwiększają efektywność pracy - wynika z badania Ipsos. więcej

 
Fala zwolnień w Zyndze

Popularny producent gier społecznościowych, Zynga, w najbliższym czasie zwolni prawie jedną piątą swoich pracowników. więcej

 
Hotchili wiodącą agencją interaktywną Porsche

Agencja Hotchili wygrała przetarg na obsługę Porsche w internecie. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia. więcej

 
Ewa Baran: z Adweb do AdHorizon

Do zespołu agencji interaktywnej Adhorizon dołączyła Ewa Baran, gdzie objęła stanowisko specjalisty SEO. Do jej obowiązków należeć będzie kompleksowa obsługa strategiczna w zakresie SEO wybranych klientów. więcej

 
Public Relations  
 
Kostrzewa PR wypromuje Catering Show 2013
 
Technologie  
 
Polskie smartfony z Androidem od Manty
 
Android: Jelly Bean coraz bliżej Gingerbread, w dół ICS
 
Orange też usprawnia sieć
 
Play reklamuje Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S (wideo)
 
GSmart Maya M1 - nowy smartfon Dual SIM od Gigabyte za 999 zł
 
Excite Pro, Write i Pure - nowe tablety Toshiby
 
Czwarta generacja procesorów Intel Core
 
Nowe szybkie dyski SanDiska
 
Gospodarka  
 
Udany maj dla funduszy inwestycyjnych, tracą obligacje
 
Marcin Korolec: Nie chodzi tylko o segregację, ale głównie o odzyskiwanie surowców
 
Jak uchronić się przed długami małżonka?
 
Drobne kradzieże ruiną sklepikarzy. "Okradanie do 800 zł może stać się wkrótce bezkarne"
 
Christophe Guille szefem PepsiCo na Europę Centralną
 
Potrzebna są szybkie decyzje, gdyż Polska może przegrać z sąsiadami wyścig o chińskie inwestycje
 
Samorządy i przedsiębiorcy wyprzedzają administrację centralną w zakresie innowacji
 
Kultura/Rozrywka  
 
TVP kręci drugi sezon "Blondynki"
 
"The Last Ship" - nowy album Stinga
 
"Elerctric" - nowa płyta Pet Shop Boys. Promuje ją "Vocal"
 
Cloud Nothings, Glass Animals i Fire! na OFF Festival
 
Matthew Perry: Byłem bardzo chorym człowiekiem, dziękuje tabloidom
 
Miley Cyrus pokazała "We Can't Stop"
 
Dominic West zagra w serialu "The Affair"
 
Blog  
 
4 czerwca... - Andrzej Bober
 
Nie świętuje 4 czerwca, bo mnie taka demokracja nie interesuje - Łukasz Religa
 
Hania Gapowiczka Wparowuje. - Ewaryst Fedorowicz
 
Klient - typ 4: "I'm as cold as ice" - Monika Klama
 
Nowy Gmail dotknie wszystkich wysyłających e-mailingi - Arkadiusz Widawski
 
Nasz gość  
 
Mateusz Kirstein: Radio ZET Gold może umacniać retro-wizerunek Radia ZET

- To dobrze, że Eurozet w końcu zmierza w kierunku uporządkowania swojego portfolio pod jedną marką, ale istnieje ryzyko, że format Gold będzie umacniał retro-wizerunek Radia ZET - uważa Mateusz Kirstein, były szef Radia ZET, a obecnie dyrektor zarządzający Film Produkcji. więcej

 
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat
 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl