|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 5 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Małgorzata Łupina zastępcą Edwarda Miszczaka w TVN
Małgorzata Łupina, dotąd dyrektor kanału TVN Style, została nowym zastępcą dyrektora programowego Grupy TVN. Obowiązki szefowej TVN Style piastuje teraz Joanna Tylman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN CNBC zwalnia i przenosi "Bilans" do studia TVN24. "Optymalizujemy koszty"
Kanał TVN CNBC zrezygnował z realizacji programu “Bilans” w swoim studiu. Od 3 czerwca br. magazyn nadawany jest z newsroomu TVN24. To kolejny etap cięcia kosztów w stacji, które obejmują też zwolnienia.
więcej
|
|
TVP Seriale liderem stacji tematycznych, TTV o 550 proc. do góry (TOP 103)
W maju br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła telewizja TTV. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl
więcej
|
|
TVP Rozrywka hitem TVP - najpopularniejsze kabarety
Kanał TVP Rozrywka w ostatnim miesiącu oglądało średnio 28 tys. widzów. Stacja jest już drugim najpopularniejszym kanałem tematycznym TVP, a największą popularnością na jej antenie cieszą się programy kabaretowe.
więcej
|
|
"The Voice of Poland 3" jesienią w TVP2?
Firma Rochstar przygotowuje się do realizacji trzeciej edycji muzycznego programu “The Voice of Poland”, który może trafić na antenę TVP2 jesienią br. - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Szpital" wygrał tylko z TVP2. 60 mln zł z reklam
Nowy serial paradokumentalny TVN „Szpital” oglądało średnio 1,6 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 60,2 mln zł.
więcej
|
|
TVP kręci drugi sezon "Blondynki"
W sobotę 25 maja br. padł pierwszy klaps na planie drugiego sezonu serialu “Blondynka” z Julią Pietruchą w roli głównej. 13 nowych odcinków obyczajowej produkcji widzowie TVP1 zobaczą w ramówce jesiennej.
więcej
|
|
1,2 mln widzów show ,,Ale mądrale!". 3,6 mln zł z reklam
Nowy program rozrywkowy TVP1 „Ale mądrale!” oglądało wiosną średnio 1,23 mln osób. Show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 3,6 mln zł.
więcej
|
|
Zmarł Lucjan Szołajski, jeden z najbardziej znanych lektorów filmowych i telewizyjnych
Zmarł Lucjan Szołajski, jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych lektorów filmowych i telewizyjnych. Jego ciepły charakterystyczny głos widzowie znają z ponad 20 tysięcy filmów. W listopadzie skończyłby 83 lata.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Pierwsza wódka, którą mogę polecić" - Bogusław Linda reklamuje Bols Platinum
Bogusław Linda jest twarzą kampanii wspierającej wprowadzenie do sprzedaży wódki Bols Platinum (Grupa CEDC). „Pierwsza wódka, którą mogę polecić” - deklaruje w reklamie aktor.
więcej
|
|
Jan Mosiejczuk: z San Markos do Grey Group
Jan Mosiejczuk dołączył do działu strategii Grey Group. Poprzednio był dyrektorem strategicznym San Markos, a wcześniej pracował m.in. w VA Very Advertising, Saatchi & Saatchi Poland, Young & Rubicam Brands, Leo Burnett i Publicis.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk reklamuje kredyt ,,Marzysz i masz" w Raiffeisen Polbank (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kredytu gotówkowego „Marzysz i masz” oferowanego przez Raiffeisen Polbank. Akcję, z udziałem Justyny Kowalczyk, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Starcom.
więcej
|
|
,,Durex Eksperyment" zachęca do udanego życia seksualnego (wideo)
Ruszył „Durex Eksperyment”, wizerunkowa kampania reklamowa marki Durex (Reckitt Benckiser). W Polsce za adaptację i realizacji akcji odpowiada agencja TBWA \ Tequila.
więcej
|
|
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios.
więcej
|
|
Zabójczy trójkąt reklamuje powrót Qurrito do KFC (wideo)
Do menu restauracji KFC wróciły polędwiczki Qurrito. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
więcej
|
|
,,Kwas tygodnia" reklamuje Ranigast Max (wideo)
Trwa kampania „Kwas tygodnia” reklamująca preparat Ranigast Max (Polpharma). Akcję przygotowały firmy McCann Warsaw, Propeller Film i OMD.
więcej
|
|
Play reklamuje Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S (wideo)
Ruszyła kampania Play reklamująca dostępne w tej sieci smartfony Samsung Galaxy S II Plus i HTC One S. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, White Rabbit, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Hotchili wiodącą agencją interaktywną Porsche
Agencja Hotchili wygrała przetarg na obsługę Porsche w internecie. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
więcej
|
|
Grupa Ströer przedłuża o 3 lata umowę z warszawskim metrem
Grupa Ströer przez najbliższe 3 lata nadal będzie wyłącznym dysponentem powierzchni reklamowych na stacjach warszawskiego metra. Umowa obejmie też drugą linię metra w momencie jej uruchomienia.
więcej
|
|
LOT reklamuje taryfę ,,First Minute"
PLL LOT wprowadziły nowe opcje w taryfie „First Minute”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Kupuj wcześniej, lataj taniej”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
PMPG szuka inwestorów. Ogłoszenia we "Wprost" i "Do Rzeczy"
Platforma Mediowa Point Group zamieściła w tygodnikach “Wprost” i “Do Rzeczy” ogłoszenia skierowane do potencjalnych inwestorów. - Nie szukamy inwestorów dla tych tytułów, ogłoszenia dotyczą akcji PMPG - informuje nas spółka i zapowiada kolejne akwizycje.
więcej
|
|
"Rzeczpospolita", "Przegląd Sportowy" i "Fakt" z coraz niższą sprzedażą
“Rzeczpospolita”, “Przegląd Sportowy” i “Fakt” to trzy dzienniki, które zanotowały największe spadki sprzedaży - wynika z najnowszych danych ZKDP. Najmniej straciła “Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
|
Marcin Król odchodzi z ,,Wprost". ,,Latkowski doprowadził pismo do poziomu tabloidu"
Publicysta Marcin Król kończy współpracę z „Wprost” z powodu opublikowanego właśnie w tygodniku tekstu o Wojciechu Fibaku. - Obecny szef pisma nie tylko doprowadził je do poziomu tabloidu, ale sięgnął po niedopuszczalne metody - uzasadnia Król.
więcej
|
|
"Elle" bardziej modowe i z dwiema okładkami (wideo)
W środę 5 czerwca br. do sprzedaży trafi lipcowe wydanie “Elle” (Grupa Burda). Numer będzie mieć zwiększoną część modową, ukaże się z dwiema okładkami, a wspiera go kampania pod hasłem “Elle zmienia się dla Ciebie”.
więcej
|
|
Rynek tygodników z programem telewizyjnym: wzrosła sprzedaż ,,Tele Tygodnia", ,,Super TV" ostro w dół
W marcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Tydzień”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Program TV”, z kolei najwięcej stracił „Super TV”.
więcej
|
|
Reader's Digest Przegląd zmienia się w Tarsago Polska
Firma Reader's Digest Przegląd zmienia nazwę na Tarsago Polska. Rebranding ma podkreślać fakt, że wydawnictwo należy teraz do Tarsago Media Group. Modyfikacji ulega również identyfikacja wizualna firmy.
więcej
|
|
Wojewódzki o ,,Newsweeku": handel moim wizerunkiem, tandetne zabiegi Lisa
Kubie Wojewódzkiemu nie spodobała się okładka „Newsweeka”, na której znalazł się wspólnie z Jurkiem Owsiakiem w kontekście planów politycznych. - To nie jest dziennikarstwo, tylko handel moim wizerunkiem. Tomasz Lis decyduje się na takie tandetne zabiegi - ocenił Wojewódzki.
więcej
|
|
Darmowa prenumerata e-prasy przez 7 dni w Nexto
Zajmująca się sprzedażą publikacji elektronicznych firma Nexto udostępniła nowy system prenumerowania e-prasy z 7-dniowym darmowym okresem testowym.
więcej
|
|
"Zwierciadło" w wersji na tablety
Czerwcowe wydanie miesięcznika “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) to pierwszy numer magazynu, który jest dostępny w wersji na tablety.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa o2 zamyka Lajk.tv i stawia na relaunch Syrenki.tv
Z końcem kwietnia w serwisie wideo Lajk.tv (Grupa o2) przestały się ukazywać nowe materiały. - Witryna osiągała rozsądne zasięgi, ale uznaliśmy, że lepiej skoncentrować na projekcie Syrenki.tv, który będzie kontynuowany pod nową marą - mówi Michał Brański.
więcej
|
|
Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln złotych na rebranding
10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja potrwa 2 miesiące i będzie kosztować 12 mln złotych. We wtorek ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo.
więcej
|
|
Sprzedaż muzyki cyfrowej w Polsce urosła o połowę
Związek Producentów Audio Video poinformował, że sprzedaż muzyki w formie cyfrowej w Polsce w pierwszym kwartale 2013 - w skali rocznej - wzrosła aż o 53 procent.
więcej
|
|
Wyborcza.pl z nowym układem i technologią RWD
Wyborcza.pl, witryna internetowa „Gazety Wyborczej” (Agora), startuje w zmienionej wersji. W serwisie zastosowano technologię Responsie Web Design, dzięki czemu dostosowuje się do urządzenia, na którym jest przeglądany.
więcej
|
|
Redaktorki Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl odeszły z G7 Media
Agata Stefanowicz i Weronika Woronowska, redaktor prowadzące serwisów Papilot.pl i Boska.pl oraz dyrektor kreatywne strony Supermamy.pl, zakończyły pracę w G7 Media. Obecnie pracują nad nowym serwisem o modzie.
więcej
|
|
Mobilna WP.pl z nową stroną główną
Strona główna mobilnej wersji portalu WP.pl została udostępniona w nowej odsłonie. Została ona oparta na technologiach HTML5 i CSS3.
więcej
|
|
Apple porozumiało się z WMG, niebawem iRadio
Warner Music Group i Apple podpisały umowę, na mocy której gigant z Cupertino będzie mógł wykorzystać utwory wytwórni w swoim nowym serwisie streamingowym.
więcej
|
|
Pracownicy chcą większego dostępu do narzędzi społecznościowych
Zdaniem niemal 40% pracowników w Europie narzędzia społecznościowe zwiększają efektywność pracy - wynika z badania Ipsos.
więcej
|
|
Fala zwolnień w Zyndze
Popularny producent gier społecznościowych, Zynga, w najbliższym czasie zwolni prawie jedną piątą swoich pracowników.
więcej
|
|
Hotchili wiodącą agencją interaktywną Porsche
Agencja Hotchili wygrała przetarg na obsługę Porsche w internecie. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
więcej
|
|
Ewa Baran: z Adweb do AdHorizon
Do zespołu agencji interaktywnej Adhorizon dołączyła Ewa Baran, gdzie objęła stanowisko specjalisty SEO. Do jej obowiązków należeć będzie kompleksowa obsługa strategiczna w zakresie SEO wybranych klientów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|