|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 7 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 rezygnuje z paradokumentów z powodu niskiej oglądalności
Testowane wiosną w TVP1 pasmo paradokumentalne “Prawdziwe życie” nie znajdzie się w jesiennej ramówce stacji, bo notuje bardzo niską widownię - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ruszają TOPtrendy 2013. Szymon Majewski gościem specjalnym
Koncerty TOP, trendy i Największy Przebój Roku, jubileusze Hey'a i Big Cyca oraz kabareton to program ruszającego dziś Sopot TOPtrendy Festiwal 2013. Gościnnie pierwszego dnia imprezy Polsatu wystąpi Szymon Majewski.
więcej
|
|
"Super Mecz" FC Barcelona - Lechia Gdańsk na PGE Arenie i w nc+
W sobotę 20 lipca br. na gdańskiej PGE Arenie odbędzie się towarzyskie spotkanie między Lechią Gdańsk a FC Barceloną. “Super Mecz” transmitowany ma być do 130 krajów, a w Polsce pokaże go platforma nc+.
więcej
|
|
"Top model" pokonał konkurencję, ale stracił pół miliona widzów
Trzecia edycja programu “Top model. Zostań modelką!“ miała średnio 2,23 mln widzów, czyli o 470 tys. mniej niż druga seria tego reality-show. Format dał jednak TVN pozycję zdecydowanego lidera rynku i przyniósł z reklam 28 mln zł.
więcej
|
|
1,5 mln widzów ,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego. TVP1 planuje kolejny sezon
Program Tomasza Sekielskiego „Po prostu” przyciągał do TVP1 zimą i wiosną średnio 1,46 mln widzów. Audycja przegrała ze wszystkimi swoimi konkurentami z pasma, ale powróci jesienią. Wpływy z reklam wyniosły 6,5 mln zł.
więcej
|
|
Polsat News ma pięć lat. Powstał urodzinowy spot (wideo)
W piątek, 7 czerwca br. kanał Polsat News będzie obchodzić piąte urodziny. Z tej okazji w kanałach Polsatu emitowany jest specjalny spot promujący stację.
więcej
|
|
Tatiana Stelmachów przeszła z Bauera do TVP
Tatiana Stelmachów została szefem nowego zespołu ds. sponsoringu i projektów specjalnych w biurze reklamy TVP. Poprzednio pracowała w Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
|
,,Ostre cięcie" stacji TTV z drugim sezonem
Reality-show “Ostre cięcie”, który od wiosny emituje kanał TTV, będzie mieć drugi sezon. Widzowie zobaczą go w ramówce jesiennej stacji.
więcej
|
|
Dziennikarze wspominają pięć lat istnienia Polsat News
Czołowi dziennikarze Polsat News - Dorota Gawryluk, Marek Kacprzak, Magda Sakowska, Przemysław Talkowski i Jarosław Gugała - wspominają, jakie było pięć lat istnienia kanału informacyjnego Polsatu.
więcej
|
|
Koniec serialu "Rodzina Borgiów"
Telewizja Showtime podjęła decyzję o zakończeniu realizacji "Rodziny Borgiów".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Heureka oraz Pride&Glory przejęte przez VML
Globalna agencja digital VML (sieć Y&R) zakupiła mniejszościowy pakiet w Grupie Heureka. Od początku czerwca br. wszystkie firmy działające w ramach Grupy Heureka funkcjonować będą pod nazwą VML Polska.
więcej
|
|
Maciej Stuhr ? la ,,Shrek" i ,,Pokłosie" reklamuje Formułę M w Play (wideo)
Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Play z udziałem Macieja Stuhra. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, OTO Film, Orka Film, K2 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Użytkownicy smartfonów nie są świadomi funkcjonalności tych urządzeń (raport)
- Najczęściej wykorzystywanymi funkcjami smartfonów są te, które użytkownicy mogliby wykorzystać używając zwykłego telefonu komórkowego (wysłanie SMS, MMS, robienie zdjęć, słuchanie muzyki) - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii w Golden Submarine.
więcej
|
|
,,Bez kompromisów" - Virgin Mobile reklamuje się pocałunkami (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Virgin Mobile - „Bez kompromisów”, którą operator przygotował i realizuje wspólnie z agencjami Workroom i Lubię To. Akcja oparta jest na namiętnych pocałunkach.
więcej
|
|
,,Polecany przez lekarzy", ,,leczy uzależnienie w 25 dni" - reklamy Tabexu wprowadzały w błąd
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że slogany promujące preparat Tabex (Sopharma Warszawa), zwalczający nałóg tytoniowy, takie jak „lek od lat polecany przez lekarzy” i „leczy uzależnienie od nikotyny w 25 dni” wprowadzały odbiorców w błąd.
więcej
|
|
Produkty Łowicz z nową identyfikacją i hasłem ,,Samo najlepsze"
Wszystkie produkty marki Łowicz (Agros-Nova) zyskały nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję Czteryczwarte Brand Design. Hasło brandu brzmi obecnie: „Łowicz. Samo najlepsze.”.
więcej
|
|
,,Naiwni" - żywy Morrison i kosmici w kampanii przeciw marihuanie (wideo)
Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego rozpoczął kampanię społeczną „Naiwni” podkreślającą szkodliwość palenia marihuany. Akcja jest skierowana do osób w wieku 13-25 lat.
więcej
|
|
,,Tato jest super" w kampanii Oreo (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ciastek Oreo (Mondelez Polska) związana z Dniem Ojca. Za przygotowani i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Oreo - Tato jest super”, odpowiadają firmy Next, Red8, Draft FCB + Ad Fabrika i Starcom.
więcej
|
|
Intermarché reklamuje ,,wielką rewolucję cenową" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamujące obniżkę cen w supermarketach Intermarché. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wielka rewolucja cenowa”, przygotowały firmy Opus B i Starcom.
więcej
|
|
Tatiana Stelmachów przeszła z Bauera do TVP
Tatiana Stelmachów została szefem nowego zespołu ds. sponsoringu i projektów specjalnych w biurze reklamy TVP. Poprzednio pracowała w Wydawnictwie Bauer.
więcej
|
|
Biuro Informacji Kredytowej reklamuje, że ,,nie straszy, tylko pomaga"
Pod hasłem „BIK nie straszy, tylko pomaga” startuje kampania reklamowa Biura Informacji Kredytowej. Akcję przygotowały firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, Interactive Partners i Havas Media.
więcej
|
|
Nordea Bank Polska reklamuje konto Ulubione
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa konta Nordea Ulubione oferowanego przez Nordea Bank Polska. Akcję przygotowały firmy Golden Submarine i Havas Media.
więcej
|
|
Joanna Chudy account managerem w Draft FCB + Ad Fabrika
Joanna Chudy objęła funkcję account managera w dziale client service agencji Draft FCB + Ad Fabrika. Wcześniej pracowała m.in. w JWT i Red8.
więcej
|
|
Marcin Mościcki: z K2 Internet do hyperCREW
Do zespołu agencji hyperCREW dołączył Marcin Mościcki, gdzie objął stanowisko art directora. Ostatnio pracował w K2 Internet.
więcej
|
|
Kinga Wesoła odpowiada za relacje z klientami i programy lojalnościowe w Provident
Do zespołu Provident Polska dołączyła Kinga Wesoła, która objęła stanowisko kierownika ds. zarządzania relacjami z klientem i programów lojalnościowych. To nowe stanowisko w strukturach firmy.
więcej
|
|
Atmedia w lipcu z wyższymi cenami w prime-time
Ruszyła sprzedaż kampanii na lipiec w reprezentowanych przez Atmedia kanałach. Spoty w prime-time w porównaniu do lipca ub.r. kosztują o 4 proc. drożej, a w off-peak są o 3 proc. tańsze.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gremi Media tnie etaty. Pracownicy zostaną współpracownikami
Gremi Media - wydawca “Rzeczpospolitej”, “Parkietu”, “Uważam Rze” i “Przekroju” - chce odebrać etaty części swoim pracowników. Mieliby oni nadal współpracować z firmą, ale na innych zasadach. Operacja ma być alternatywą dla zwolnień grupowych.
więcej
|
|
,,Wprost": Nowak 'ma nas', ,,GW" manipuluje, Król i Jastrun odeszli nie przez Fibaka
„Wprost” odpiera zarzuty m.in. „Gazety Wyborczej”, że publikując teksty o Wojciechu Fibaku, pismo sięgnęło poziomu tabloidów. Redakcja wyśmiewa też teorię Sławomira Nowaka, że krytyczne artykuły o nim są inspirowane przez PKP.
więcej
|
|
Wszystkie dzienniki z mniejszą sprzedażą kioskową, ,,Fakt" liderem
Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach w kwietniu 2013 roku pozostał „Fakt”. Wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Nowak: ,,Wprost" prowadzi wobec mnie czarny PR na zlecenie PKP
Minister transportu Sławomir Nowak proponuje wydawcy „Wprost” (PMPG) ugodę przedsądową dotyczącą krytycznych artykułów na jego temat. Nowak sugeruje, że publikacje tygodnika to efekt czarnego PR-u prowadzonego przez Grupę PKP.
więcej
|
|
Film ,,Drogówka" na DVD z ,,Gazetą Wyborczą"
W piątek, 7 czerwca 2013 r., z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można kupić film „Drogówka”, który w kinach obejrzało ponad milion widzów.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Intearaktywni krytykują mBank: słabe logo, wady w serwisie
Nowa identyfikacja wizualna mBanku bardziej niż z bankowością kojarzy się z folklorem i… obecną promocją Tesco, natomiast nowy serwis banku jest mało czytelny i nie ma wersji responsywnej - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Internet mobilny w Polsce dwa razy większy niż przed rokiem. Samsung goni Apple, traci Nokia
Ruch mobilny w polskim internecie w ciągu ostatniej roku zwiększył się dwukrotnie. Najczęściej internauci wykorzystują do tego urządzenia Apple (głównie iPady), które wyprzedzają sprzęt Samsunga.
więcej
|
|
Ryan Socash, Jakub Dębski, Lej Mi Pół, Mystermani Cyber Marian w ToSieWytnie.pl
Ryan Socash, Jakub Dębski, zespół Lej Mi Pół, Mysterman, a także znany z 4funt.tv Cyber Marian to nowi internetowi twórcy, którzy prowadzić będą swoje kanały w serwisie ToSieWytnie.pl (grupa Wirtualna Polska).
więcej
|
|
Google wprowadza grafiki do reklam AdWords
Google rozwija opcje dla reklamodawców w swoim flagowym produkcie - wyszukiwarce. Obecnie mogą oni umieszczać obok wyników swoje reklamy razem z obrazkami.
więcej
|
|
Big Data Summer Camp: 20 tysięcy złotych od NK.pl dla młodych analityków
20 tys. zł mogą wygrać uczestnicy programu Big Data Summer Camp, organizowanego przez serwis społecznościowy NK.pl.
więcej
|
|
Marcin Mościcki: z K2 Internet do hyperCREW
Do zespołu agencji hyperCREW dołączył Marcin Mościcki, gdzie objął stanowisko art directora. Ostatnio pracował w K2 Internet.
więcej
|
|
Rząd stworzy portal, gdzie Polacy będą mogli głosować za obywatelskimi projektami ustaw
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji (MAC) pracuje nad projektem portalu, który umożliwi zbieranie głosów internautów pod obywatelskimi projektami ustaw. Obecnie trwają analizy dotyczące m.in. rozwiązań technicznych. Jak zapewnia minister Michał Boni, portal obywatelski powinien wystartować już w drugiej połowie tego roku.
więcej
|
|
Uwaga na korzystanie z nieznanej sieci Wi-Fi. Co nam grozi?
Zdarza Ci się korzystać z cudzej i niezabezpieczonej sieci Wi-Fi? A czy wiesz, że łącząc się z taką siecią narażasz się na utratę cennych danych i ryzykujesz, że ktoś zacznie Cię podsłuchiwać i podglądać? Ekspert z firmy ESET wskazuje typowe niebezpieczeństwa jakie czyhają na użytkowników korzystających z przypadkowych sieci Wi-Fi. Okazuje się, że w Polsce za korzystanie z cudzej sieci Wi-Fi mogą grozić dotkliwe konsekwencje prawne.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|