|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 9 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
W ciągu 7 miesięcy kanał Mariusza Maxa Kolonki na YouTubie zyskał 172 tys. subskrybentów i osiągnął 11 mln wyświetleń. Kolonko zanotował o wiele lepszy start na portalu niż Szymon Majewski i Jerzy Urban. O przyczynach popularności mówią dla Wirtualnemedia.pl Stanisław M. Stanuch, Michał Brański i Łukasz Skalik.
więcej
|
|
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia dużej części polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień.
więcej
|
|
"Akwizycja w celu optymalizacji kosztów" - opinie o inwestycji VML w Grupę Heureka
- Poszukiwanie akwizycji na rynku polskim jest w większej części związane z planem optymalizacji własnych kosztów poprzez pozyskanie tańszego dostawcy. VML znalazło poważnego partnera, który działa bardzo prężnie - to opinia ekspertów na temat przejęcia Grupy Heureka przez VML.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP zatrudnia 'na czarno'? ,,To insynuacje"
Według związku zawodowego Wizja oddział Telewizji Polskiej w Gorzowie Wielkopolskim może zatrudniać pracowników „na czarno”. - To insynuacja - ripostuje Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP.
więcej
|
|
Dzieci najchętniej oglądają telewizję (badanie)
- Dzieci w wieku 3-16 lat najchętniej spędzają wolny czas oglądając telewizję. Na kolejnych miejscach są spacery oraz jazda na rowerze lub deskorolce - tak wynika z raportu „Świat polskich dzieci”.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam
Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem stracił 580 tys. widzów. Reality-show dało stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,5 mln zł.
więcej
|
|
OKEM żąda odwołania prezesa TVP Juliusza Brauna
Obywatelska Komisja Etyki Mediów wyraziła oburzenie z powodu zapowiedzi emisji w TVP1 niemieckiego serialu „Nasze matki, nasi ojcowie” i z tego powodu zaapelowała do KRRiT o odwołanie ze stanowiska prezesa TVP Juliusza Brauna.
więcej
|
|
Ruszają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu ,,Bez tajemnic"
HBO w połowie czerwca rozpocznie zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Bez tajemnic”. 25 nowych odcinków zostanie pokazanych w jesiennej ramówce stacji.
więcej
|
|
Kanały sportowe: Polsat Sport liderem, nSport przed Canal+ Sport
W maju br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Eurosport 2, a najwięcej stracił Sportklub. Wyższy wynik od Canal+ Sport osiągnął nSport.
więcej
|
|
Discovery liderem wśród kanałów dokumentalnych, ID z największym spadkiem
W maju br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności zajął Discovery Channel. Największy wzrost osiągnęło ID, z kolei najwięcej straciło Discovery Historia.
więcej
|
|
Agustin Egurrola jurorem ,,Mam talent!"
Agustin Egurrola będzie jurorem w jesiennej edycji talent-show TVN „Mam talent!”. W jury programu zastąpi Roberta Kozyrę.
więcej
|
|
Festiwal TOPtrendy 2013 za nami
Zakończyła się 11. edycja festiwalu TOPtrendy. W koncercie TOP triumfował Artur Andrus, artystą trendy został Sebastian Riedel z zespołem Cree, natomiast w koncercie na Największy Przebój Roku wygrał zespół Enej.
więcej
|
|
Religia.tv z programem kulinarnym ,,Boska kuchnia"
Religia.tv wyemitowała pierwszy odcinek programu „Boska kuchnia” prowadzonego przez s. Anielę Garecką. Kolejne będą pokazywane co tydzień i udostępniane w serwisie internetowym stacji
więcej
|
|
Serial ,,Partnerzy" od 28 czerwca w AXN
28 czerwca br. kanał AXN rozpocznie emisje nowego serialu komediowo-obyczajowego „Partnerzy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
"Akwizycja w celu optymalizacji kosztów" - opinie o inwestycji VML w Grupę Heureka
- Poszukiwanie akwizycji na rynku polskim jest w większej części związane z planem optymalizacji własnych kosztów poprzez pozyskanie tańszego dostawcy. VML znalazło poważnego partnera, który działa bardzo prężnie - to opinia ekspertów na temat przejęcia Grupy Heureka przez VML.
więcej
|
|
Farmacja, sklepy i FMCG z większymi wydatkami reklamowymi, w dół telekomy (raport)
W I kwartale br. koncerny farmaceutyczne cennikowo wydały na reklamę 8,7 proc. więcej niż przed rokiem, a firmy z sektora handlowego - aż o 29,7 proc. więcej. Za to o 16,6 proc. zmalały wydatki firm telekomunikacyjnych.
więcej
|
|
Przerażająca kampania przeciwko jeździe po pijanemu w Wielkiej Brytanii (wideo)
Brytyjski Departament Transportu opublikował nowy, szokujący spot telewizyjny towarzyszący kampanii społecznej „THINK!”, mającej przeciwdziałać prowadzeniu samochodu pod wpływem alkoholu.
więcej
|
|
Połowa pracowników reklamy wolałaby robić coś bardziej kreatywnego, według szefów najlepsze już było
56 proc. pracowników amerykańskiej branży reklamowej przyznaje w sekrecie, że mogliby robić coś bardziej kreatywnego. 70 proc. osób zarządzających agencjami uważa, że branża najlepsze ma już za sobą.
więcej
|
|
Cannes Lions 2013: rekordowo dużo zgłoszeń, 144 z Polski
W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions zgłoszono rekordowe 35 765 prac z 92 krajów. Polskie agencje przesłały 144 zgłoszenia, najwięcej DDB Warszawa i Leo Burnett Warsaw.
więcej
|
|
Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty
W ciągu najbliższych sześciu miesięcy Facebook będzie wdrażał nowy, prostszy i bardziej przejrzysty system reklam.
więcej
|
|
IKEA reklamuje meble do kuchni i łazienki (wideo)
W startującej właśnie kampanii IKEA reklamowany jest asortyment kuchenny i łazienkowy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warsaw, K2, Film Republic, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Olia Garnier reklamowana jako ,,domowa koloryzacja nowej ery" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farb do włosów Olia marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję, obejmującą telewizję, prasę i outdoor, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Twitter współpracuje z WPP
Największa agencja reklamowa na świecie, WPP, rozpoczęła oficjalną współpracę z Twitterem.
więcej
|
|
Beata Magdziarz i Paweł Wolski w LeadR
Beata Magdziarz objęła funkcję account and affiliate managera w sieci mailingowej Email Network należącej do LeadR. Natomiast Paweł Wolski zaczął pracować w LeadR jako sales manager.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyny luksusowe tracą czytelników. Tylko "Shape" ze wzrostem
W marcu 2013 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił “Hot Moda & Shopping”. Trzeci miesiąc br. na plusie zakończył jedynie “Shape”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem tygodników w Polsce (top 68)
W marcu 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 68 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem wśród sprzedaży e-wydań, ,,Rzeczpospolita" z największym wzrostem
W kwietniu 2013 roku największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, a największy wzrost zanotowała „Rzeczpospolita”. Wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
,,Wprost" reklamuje się pod hasłem ,,Nie ma świętych krów" (wideo)
Rusza kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG). Akcja, przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, BrandAuditors i Nano, będzie przebiegać pod hasłem „Nie ma świętych krów”.
więcej
|
|
,,Fakt" z kolejną edycją loterii ,,Jackpot"
W poniedziałkowym numerze „Faktu” (Ringier Axel Springer) startuje kolejna edycja loterii „Jackpot”. Zabawa potrwa przez 5 tygodni.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z dodatkami dla spadkobierców i rozwodzących się
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) dołączy w poniedziałek do części nakładu poradnik dla spadkobierców. Z kolei we wtorek dołączony zostanie poradnik dla rozwodzących się.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
W ciągu 7 miesięcy kanał Mariusza Maxa Kolonki na YouTubie zyskał 172 tys. subskrybentów i osiągnął 11 mln wyświetleń. Kolonko zanotował o wiele lepszy start na portalu niż Szymon Majewski i Jerzy Urban. O przyczynach popularności mówią dla Wirtualnemedia.pl Stanisław M. Stanuch, Michał Brański i Łukasz Skalik.
więcej
|
|
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia dużej części polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień.
więcej
|
|
Pewex.pl - rusza nowy serwis twórcy JoeMonster i Demotywatorów
Startuje serwis Pewex.pl, założony i prowadzony przez Sebastiana Leśniaka, wcześniej przez wiele lat związanego z Wirtualną Polską, oraz Mariusza Składanowskiego, twórcę m.in. JoeMonster i Demotywatorów. Docelowo nowa witryna ma działać jako e-sklep.
więcej
|
|
Co warto wiedzieć o języku social mediów
Pamiętam czasy, kiedy siadanie przed komputerem, w życiu młodego człowieka, było czymś niesamowitym, wydarzeniem na skalę „światową”, a łączenie z siecią było przyjemnością tylko dla wybranych. Sam fakt, że zaraz będę mogła włączyć komputer, odsłuchać melodię wygrywaną przez modem łączący się z siecią, dawał niewyobrażalną dawkę emocji - pisze Edyta Płuciennik-Skalska z agencji Weber Shandwick.
więcej
|
|
Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty
W ciągu najbliższych sześciu miesięcy Facebook będzie wdrażał nowy, prostszy i bardziej przejrzysty system reklam.
więcej
|
|
PRISM: czy USA i Wielka Brytania mają dostęp do prywatnych danych internautów?
Według dziennikarskiego śledztwa „Washington Post”, amerykańskie i brytyjskie agencje rządowe w ramach systemu PRISM pobierają prywatne informacje na temat użytkowników największych serwisów internetowych - w tym Google i Facebooka.
więcej
|
|
Apple porozumiało się z wytwórniami, iRadio może startować
Po trudnych, przeciągających się negocjacjach Apple wreszcie podpisało umowy z wszystkimi wielkimi wytwórniami fonograficznymi i jest gotowe do uruchomienia muzycznego serwisu streamingowego.
więcej
|
|
Google szykuje odblokowywanie telefonu... głupimi minami
Google złożyło w amerykańskim urzędzie patentowym wniosek o przyznanie patentu na odblokowywanie smartfona przez mimikę twarzy.
więcej
|
|
Twitter współpracuje z WPP
Największa agencja reklamowa na świecie, WPP, rozpoczęła oficjalną współpracę z Twitterem.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|