|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Opole: Jest powrót do korzeni, ale potrzeba więcej ambitnej muzyki (opinie)
- Festiwal opolski pozostaje tym najbardziej szlachetnym i markowym na tle komercyjnej konkurencji. Choć młodzi artyści zaczynają powoli wracać do korzeni, to organizatorzy powinni jednak jeszcze bardziej postawić na ambitną muzykę - twierdzą nasi rozmówcy.
więcej
|
|
Rynek reklamowy w Polsce zmaleje o 5,9 proc., a globalnie urośnie o 3,5 proc. (raport ZOG)
Według domu mediowego ZenithOptimedia Group wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w br. 6,352 mld zł, czyli o 5,9 proc. mniej niż w ub.r. Za to globalnie rynek urośnie o 3,5 proc. Komentuje Monika Bronowska, szefowa ZOG.
więcej
|
|
Łuszczewski: Cyfryzacja radia nie ruszy bez wsparcia państwa
- Aby rozpocząć proces cyfryzacji radia, szukamy wsparcia ze strony państwa. Tak naprawdę nie jest to problem tylko Polskiego Radia, jest to krok w przyszłość, także dla nadawców komercyjnych - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Łuszczewski, pełnomocnik zarządu PR ds. cyfryzacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 38 proc. (TOP 10)
W maju br. gazety cennikowo zarobiły z reklam aż o 19,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przychodów przekraczające nieco 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Metro”, a wpływy „Rzeczpospolitej” zmalały aż o 38 proc.
więcej |
|
Tylko ,,Sport" ze wzrostem czytelnictwa wśród dzienników, ,,Fakt" nowym liderem
W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. liderem czytelnictwa w Polsce został „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Sport”.
więcej |
|
TV Trwam bez konkurenta do telewizji cyfrowej, Radiotelewizja wykluczona z konkursu
Spółka Wieczorna.pl, ubiegająca się o miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla kanału społeczno-religijnego, została wykluczona z konkursu z powodów formalnych.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Opole: Jest powrót do korzeni, ale potrzeba więcej ambitnej muzyki (opinie)
- Festiwal opolski pozostaje tym najbardziej szlachetnym i markowym na tle komercyjnej konkurencji. Choć młodzi artyści zaczynają powoli wracać do korzeni, to organizatorzy powinni jednak jeszcze bardziej postawić na ambitną muzykę - twierdzą nasi rozmówcy.
więcej
|
|
TV Trwam bez konkurenta do telewizji cyfrowej, Radiotelewizja wykluczona z konkursu
Spółka Wieczorna.pl, ubiegająca się o miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej dla kanału społeczno-religijnego, została wykluczona z konkursu z powodów formalnych.
więcej
|
|
Opole 2013 z większą widownią. 5,6 mln widzów gali 50-lecia festiwalu
Jubileuszowy festiwal w Opolu oglądało aż o 1,2 mln widzów więcej niż ubiegłoroczną imprezę, a TVP1 w czasie transmisji była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,8 mln zł.
więcej
|
|
PwC: 73 proc. penetracji płatnej telewizji, będą fuzje sieci kablowych
W Polsce penetracja usług płatnej telewizji osiągnęła poziom 73 proc. - szacuje PwC. Według firmy w najbliższych latach może dość do konsolidacji wśród operatorów sieci kablowych.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień TVP1, najsłabszy w historii wynik TVP2
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1, a wśród widzów w grupie komercyjnej - TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Jarosław Burdek o 50-leciu Opola: znakomite Superdebiuty z Marylą Rodowicz, Superjedynki do zmiany
- Uważam, że jubileusz 50-lecia festiwalu to znakomity moment na zamknięcie pewnego rozdziału. Mamy XXI wiek, zarówno współczesna muzyka popularna jak i ekosystem rynku muzycznego funkcjonują na zupełnie innych zasadach niż nawet parę lat temu - ocenia Jarosław Burdek z Polcast Television.
więcej
|
|
Koncertowo-kabaretowe lato w TVP2
W letniej ramówce TVP2 znajdą się transmisje i relacje z kilku kabaretonów oraz licznych koncertów i festiwali muzycznych. Widzowie zobaczą m.in. Mazurską Noc Kabaretową, Przystanek Woodstock czy Festiwal Piosenki Rosyjskiej.
więcej
|
|
,,Głęboka woda 2" przegrała z konkurencją. 2 mln zł z reklam
Druga edycja misyjnego serialu TVP2 „Głęboka woda” miała o 1,3 mln widzów mniej niż jego pierwsza seria. Produkcja przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami Dwójki w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,1 mln zł.
więcej
|
|
Ruszyły castingi do szóstej edycji show "Tylko muzyka"
Polsat w poniedziałek 17 czerwca br. rozpoczął nagrania odcinków castingowych do szóstej edycji talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Podczas nich zostaną wyłonieni uczestnicy, którzy przejdą do półfinałów programu.
więcej
|
|
Półfinał Miss Polski i finał Miss Nastolatek w TV4
Telewizyjna Czwórka pod koniec czerwca br. transmitować będzie półfinał konkursu Miss Polski i finał konkursu Miss Polski Nastolatek. Obie imprezy odbędą się w amfiteatrze w Kozienicach.
więcej
|
|
TVP3 Regiony od 1 września, dłuższe pasma oddziałów
Nowy kanał TVP3 Regiony, złożony ze wspólnego pasma oddziałów terenowych i ich oddzielnych bloków programowych, wystartuje 1 września br.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Łuszczewski: Cyfryzacja radia nie ruszy bez wsparcia państwa
- Aby rozpocząć proces cyfryzacji radia, szukamy wsparcia ze strony państwa. Tak naprawdę nie jest to problem tylko Polskiego Radia, jest to krok w przyszłość, także dla nadawców komercyjnych - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Łuszczewski, pełnomocnik zarządu PR ds. cyfryzacji.
więcej
|
|
"Lato z Radiem" po raz 42. Koncerty w 20 miastach
W piątek 21 czerwca br. w radiowej Jedynce o godz. 9.00 wystartuje kolejna edycja wakacyjnego programu “Lato z Radiem”. Towarzysząca mu trasa koncertowa rozpocznie się dzień później i zawita do 20 miast.
więcej
|
|
Siezieniewski, Kurzewski, Kozyra, Zaniewski, Kozioł wśród odznaczonych przez prezydenta
W poniedziałek podczas spotkania w Pałacu Prezydenckim z okazji obchodów 20-lecia uchwalenia ustawy o radiofonii i telewizji, prezydent Bronisław Komorowski wręczył Ordery Odrodzenia Polski i Krzyże Zasługi osobom zasłużonym w działalności na rzecz rozwoju wolnych mediów w Polsce.
więcej
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Trójmieście, Złote Przeboje Trefl do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rynek reklamowy w Polsce zmaleje o 5,9 proc., a globalnie urośnie o 3,5 proc. (raport ZOG)
Według domu mediowego ZenithOptimedia Group wydatki na reklamę w Polsce wyniosą w br. 6,352 mld zł, czyli o 5,9 proc. mniej niż w ub.r. Za to globalnie rynek urośnie o 3,5 proc. Komentuje Monika Bronowska, szefowa ZOG.
więcej
|
|
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 38 proc. (TOP 10)
W maju br. gazety cennikowo zarobiły z reklam aż o 19,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przychodów przekraczające nieco 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Metro”, a wpływy „Rzeczpospolitej” zmalały aż o 38 proc.
więcej
|
|
,,Cudownie!" - Warmia i Mazury reklamują się w Polsce i za granicą
Rusza największa w historii kampania reklamowa atrakcji turystycznych Warmii i Mazur. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Cudownie!”, przygotowały firmy RedComm, Studio Gravite i Ecorys.
więcej
|
|
Braciak, Kulesza, Kluźniak i Ani Mru Mru reklamują oszczędzanie w ING Banku Śląskim (wideo)
Rusza kampania reklamowa kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim. Twarzami akcji - w ramach której uruchomiono serwis internetowy Zafinansowani.pl - oprócz Marka Kondrata są Agata Kulesza, Jacek Braciak, Dominika Kluźniak oraz członkowie kabaretu Ani Mru Mru.
więcej
|
|
DDB Warszawa z nominacjami w Cannes Lions za reklamy McDonald's
Outdoorowe reklamy restauracji McDonald’s przygotowane przez agencję DDB Warszawa otrzymały trzy nominacje w konkursie Cannes Lions: w kategorii Media Lions oraz dwie w kategorii Outdoor Lions.
więcej
|
|
Schweppes reklamowany jako ,,zaskakujący od 1783 roku" (wideo)
W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa napoju Schweppes (Orangina Schweppes Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Zaskakujący od 1783 roku”, odpowiadają firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media.
więcej
|
|
Rebranding w ciągu 5 lat przeprowadziło 38 proc. firm
W okresie ostatnich 5 lat więcej niż jedna trzecia przedsiębiorstw zdecydowała się na rebranding, którego najczęstszym powodem jest chęć odświeżenia marki. Co czwarta firma posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat - wynika z badania Ipsos.
więcej
|
|
,,Niezapomniana podróż" reklamuje BMW serii 3
Pod hasłem „Niezapomniana podróż zaczyna się tu” ruszyła kampania reklamująca samochody BMW z serii 3. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja OS3 i dom mediowy Initiative Media.
więcej
|
|
Andrzej Szewczyk w zarządzie Artegence, Anna Rębelska new business directorem
Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający agencji Artegence, został członkiem jej zarządu. Natomiast Anna Rębelska rozpoczęła w firmie pracę jako new business director.
więcej
|
|
,,To co prawdziwe i polskie" w wakacyjnej kampanii Kauflandu (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa marketów Kaufland pokazująca rodzinne wakacje. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz &Friends Warszawa i Maxus.
więcej
|
|
207 mln zł na reklamę kontekstową, Google z największą siecią
W ub.r. wydatki na reklamę kontekstową w Polsce wyniosły 207 mln zł, stanowiąc 35,3 proc. wartości reklamy w wyszukiwarkach i 9,44 proc. całej reklamy internetowej - szacuje AdKontekst. Zdecydowanie najwięcej kampanii zrealizowano w sieciach Google Display Network i AdKontekst.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" w dół o 20 proc., ,,Rz" o 38 proc. (TOP 10)
W maju br. gazety cennikowo zarobiły z reklam aż o 19,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przychodów przekraczające nieco 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Metro”, a wpływy „Rzeczpospolitej” zmalały aż o 38 proc.
więcej
|
|
Tylko ,,Sport" ze wzrostem czytelnictwa wśród dzienników, ,,Fakt" nowym liderem
W okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. liderem czytelnictwa w Polsce został „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Sport”.
więcej
|
|
Odświeżone "Forum" sprzedaje się w ponad 20 tys. egz.
Dwa pierwsze numery “Forum” (Polityka) jako dwutygodnika miały średnią sprzedaż ogółem na poziomie 27 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawnictwa. Prognozy wskazują, że również kolejne wydania magazynu utrzymały sprzedaż powyżej 20 tys. egz.
więcej
|
|
Cezary Gmyz poddał się autolustracji. Dziś wyrok
Dziś sąd lustracyjny w Warszawie ma wydać wyrok w procesie autolustracyjnym Cezarego Gmyza, dziennikarza “Tygodnika Do Rzeczy” (Orle Pióro).
więcej
|
|
,,Bravo" liderem wśród pism młodzieżowych, ,,Twist" stracił najwięcej
W I kwartale 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
PMPG donosi do prokuratory na prezesa PKP
Zarząd Platformy Mediowej Point Group, właściciela tygodnika “Wprost”, zawiadomił prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Jakuba Karnowskiego, prezesa PKP.
więcej
|
|
"Trzecia Rzesza" w Pomocniku Historycznym "Polityki"
W środę 19 czerwca br. ukaże się kolejne wydanie Pomocnika Historycznego “Polityki” (Polityka) zatytułowane „Trzecia Rzesza 1933-1945”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Edward Snowden o PRISM: prawdy nie da się zatrzymać
Podczas sesji Q&A zorganizowanej przez redakcję „Guardiana”, Edward Snowden, który ujawnił dokumenty dotyczące amerykańskiego programu PRISM, odpowiadał na pytania internautów dotyczące jego motywacji oraz działalności NSA i firm zaangażowanych w ten projekt.
więcej
|
|
Anna Puślecka odchodzi z VUMag.pl
Anna Puślecka, dotąd szefowa działu mody w magazynie internetowym VUMag.pl (Grupa Onet), odeszła z redakcji serwisu. Jej stanowisko zostało zlikwidowane.
więcej
|
|
Michał Walkiewicz za Marcina Pietrzyka redaktorem naczelnym Filmwebu
Michał Walkiewicz został redaktorem naczelnym serwisu Filmweb.pl. Pełniący poprzednio tę funkcję Marcin Pietrzyk będzie jego zastępcą.
więcej
|
|
Wyższe zarobki i niższe ceny zachętą do zakupów online
Wyższe dochody oraz niższe ceny to główne czynniki, które zachęciłyby klientów do częstszych zakupów w internecie. Mało istotne są aspekty jakościowe, takie jak bezpieczeństwo czy szybkość dostawy - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius i e-Commerce Polska.
więcej
|
|
DreamWorks będzie produkować programy dla Netflix
Największa platforma VoD na świecie, Netflix, podpisała wieloletnią umową ze słynnym studiem animacji DreamWorks.
więcej
|
|
Wideo wiadomości za darmo w Skype
Skype zakończył testowanie funkcji wiadomości wideo. Teraz mogą z niej już za darmo korzystać wszyscy użytkownicy komunikatora Microsoftu.
więcej
|
|
Selena - bezpłatny system monitoringu dostępności serwisów www od Grupy Allegro
Grupa Allegro udostępniła Selenę - bezpłatny system monitoringu dostępności serwisów www, który służy m.in. do ciągłego badania czasów i kodów odpowiedzi stron internetowych. Monitoring może odbywać się z wielu geolokalizacji, a wyniki prezentowane są na panelach informacyjnych.
więcej
|
|
207 mln zł na reklamę kontekstową, Google z największą siecią
W ub.r. wydatki na reklamę kontekstową w Polsce wyniosły 207 mln zł, stanowiąc 35,3 proc. wartości reklamy w wyszukiwarkach i 9,44 proc. całej reklamy internetowej - szacuje AdKontekst. Zdecydowanie najwięcej kampanii zrealizowano w sieciach Google Display Network i AdKontekst.
więcej
|
|
Mateusz Prus account managerem Gravity Ad
Mateusz Prus objął funkcję w Gravity Ad, agencji social mediowej należącej do Online Advertising Group. Wcześniej pracował w ReachLocal Poland Franchise i GoldenLine.
więcej
|
|
Alior Sync zdobył 250 tys. klientów w pierwszym roku działalności
W 12 miesięcy od powstania, wirtualny Alior Sync zdobył ponad 250 tys. klientów.
więcej
|
|
Microsoft: zbyt inwazyjne regulacje dotyczące cookies, stanowią utrudnienie dla użytkowników
Aktualne regulacje dotyczące cookies są zbyt inwazyjne i stanowią utrudnienie dla użytkowników i wydawców stron internetowych – uważa Michał Jaworski, dyrektor ds. strategii technologicznej w firmie Microsoft. Według niego, choć sama idea informowania o wykorzystywaniu „ciasteczek” jest słuszna, to powinna przyjąć inną formę.
więcej
|
|
Ruszają ostatnie fundusze unijne dla przedsiębiorców
Dziś rusza nabór wniosków o dofinansowanie integracji systemów informatycznych w firmach. Za tydzień Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosi jeszcze jeden konkurs, związany z e-usługami. – To są już ostatnie konkursy z programów finansowanych ze środków unijnych na lata 2007-2013 – mówi prezes PARP, Bożena Lublińska-Kasprzak.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|