|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 21 Czerwca 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-Ban - wszystkie złote reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Outdoor w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek IBM, TNT, L’Oreal, Ray-Ban, Stihl, Vodafone i Toyota oraz kilka kampanii społecznych.
więcej |
|
Barełkowski i Sakiewicz tworzą izbę konserwatywnych przedsiębiorców
- Zakładamy Izbę Konserwatywnych Przedsiębiorców Polskich, ponieważ chcemy skupić osoby, które czują dyskomfort w kontaktach z wieloma dziś działającymi organizacjami przedsiębiorców ze względu na ich PRL-owskie korzenie - mówi w rozmowie z nami Piotr Barełkowski, prezes spółki Telewizja Niezależna (nadawca TV Republika).
więcej |
|
Nowy zarząd ZKDP. Prezesem ponownie Jerzy Janczak
Obradujący w Warszawie Zjazd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrał nowy zarząd organizacji, a także komisję rewizyjną i sąd koleżeński. Prezesem ZKDP został ponownie Jerzy Janczak, dyrektor departamentu dystrybucji i obsługi klienta w G+J Polska.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
"Newsweek" traci czytelników, "Sieci" przed "Do Rzeczy" a "Uważam Rze" na ostatnim miejscu
W kwietniu br. “Uważam Rze” po raz pierwszy w historii zanotowało niższą sprzedaż ogółem niż także wydawany przez Gremi Media “Przekrój”. Liderem wśród tygodników opinii pozostał “Gość Niedzielny”, a większość tytułów zanotowała spadki sprzedaży.
więcej
|
Koniec "Wieczorynki". TVP przeniesie bajki do TVP ABC
“Wieczorynka” w ciągu roku zniknąć ma z TVP1, bo jej widownia cały czas spada. - Nie ma dokładnego terminu, kiedy to nastąpi. Ale będziemy starali się, aby zgrało się to ze startem dziecięcej stacji TVP ABC - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
Krzysztof Skórzyński z "Faktów" zaśpiewał na antenie TVN (wideo)
|
Rekordowe spadki reklamowe gazet. ,,GW" i ,,Polska" 20 proc. w dół, ,,Rz" - 38 proc. (TOP10)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Nasze matki, nasi ojcowie": Kłamliwa produkcja, choć dobrze zrobiona (opinie)
- Mimo że to dobra produkcja pod kątem rzemieślniczym, jest to film kłamliwy, pokazuje prawdę akceptowaną tylko przez Niemców i należało go potraktować jak dziwadło - to niektóre opinie na temat serialu „Nasze matki, nasi ojcowie”. Komentują m.in. Michał Karnowski, Tomasz Lis i Michał Wójcik.
więcej
|
|
Łukasz Grass wraca na antenę Telewizji Polskiej
Łukasz Grass od najbliższej soboty współprowadzić będzie na antenie kanału TVP Polonia nowy program publicystyczny “Polacy tu i tam”. - Otrzymałem taką propozycję i ją przyjąłem - mówi Wirtualnemedia.pl dziennikarz.
więcej
|
|
Barełkowski i Sakiewicz tworzą izbę konserwatywnych przedsiębiorców
- Zakładamy Izbę Konserwatywnych Przedsiębiorców Polskich, ponieważ chcemy skupić osoby, które czują dyskomfort w kontaktach z wieloma dziś działającymi organizacjami przedsiębiorców ze względu na ich PRL-owskie korzenie - mówi w rozmowie z nami Piotr Barełkowski, prezes spółki Telewizja Niezależna (nadawca TV Republika).
więcej
|
|
TVP: oferta dla dzieci nie zostanie ograniczona, tylko poszerzona
Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP, w specjalnym komunikacie podkreślił, że “Wieczorynka” zniknie z anteny TVP1 dopiero, gdy ruszy kanał TVP ABC. Rakowiecki zapowiada, że uruchamiając tę stację Telewizja Polska poszerzy ofertę dla dzieci.
więcej
|
|
Platforma nc+ zmienia oprogramowanie
W poniedziałek 24 czerwca platforma nc+ automatycznie zmodyfikuje oprogramowanie dekoderów Box+ 2849 i 2850. Główne zmiany dotyczyć będą grafiki i nazewnictwa.
więcej
|
|
TVP sprzedaje deweloperowi działkę za 19 mln zł. Powstaną na niej mieszkania
Telewizja Polska zawarła przedwstępną umowę warunkowej sprzedaży części swojej działki w Gdańsku. Za 19 mln zł kupi ją spółka Inpro, która zbuduje tam mieszkania.
więcej
|
|
Agencja TVN poszerza ofertę o materiały z europejskich telewizji
Spółka TVN Media podpisała umowę z European News Exchange na mocy której Agencja TVN została wyłącznym dystrybutorem na Polskę materiałów wideo produkowanych przez kilkanaście stacji telewizyjnych.
więcej
|
|
Kontrowersyjny serial "Nasze matki, nasi ojcowie" miał 3,4 mln widzów
Niemiecki mini serial wojenny “Nasze matki, nasi ojcowie” obejrzało w TVP1 średnio 3,35 mln osób. Najwięcej widzów zgromadził jego trzeci odcinek pokazujący Polaków w czasie II wojny światowej jako antysemitów.
więcej
|
|
Mistrzostwa świata w siatkówce plażowej w TVP
Telewizja Polska transmitować będzie odbywające się po raz pierwszy w Polsce mistrzostwa świata w siatkówce plażowej. Impreza zorganizowana zostanie w dniach 1-7 lipca br. w Starych Jabłonkach pod Ostrołęką.
więcej
|
|
Perfect, Dżem, Enej i Sylwia Grzeszczak na "Sabacie Czarownic". Transmisja w TVP2
Już w najbliższą sobotę, 22 czerwca, TVP2 transmitować będzie 4. edycję “Sabatu Czarownic” - estradowego widowiska odbywającego się na scenie kieleckiego amfiteatru Kadzielnia.
więcej
|
|
Wakacyjne pakiety z nagrywarką PVR w sieci Inotel
Wielkopolska sieć Inotel wprowadziła do oferty pakiety z kanałami premium, routerem WiFi, telefonem stacjonarnym z nielimitowanymi połączeniami oraz dostępem do internetu mobilnego. Nowością w ofercie operatora jest dekoder z nagrywarką PVR.
więcej
|
|
Le Mans 24 Godziny w Eurosporcie do 2016 roku
Grupa Eurosport przedłużyła prawa do pokazywania relacji z wyścigów długodystansowych serii FIA World Endurance Championship (FIA WEC), w której skład wchodzi legendarny wyścig Le Mans 24 Godziny. Będzie je można oglądać na kanałach nadawcy do 2016 roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
IBM, TNT, Stihl, Vodafone, Toyota, Ray-Ban - wszystkie złote reklamy outdoorowe z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Outdoor w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek IBM, TNT, L’Oreal, Ray-Ban, Stihl, Vodafone i Toyota oraz kilka kampanii społecznych.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa z nowym logo
Piłkarska T-Mobile Ekstraklasa i organizująca ją spółka Ekstraklasa SA zyskały nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję Brand Nature Access (BNA).
więcej
|
|
UOKiK karze za oszukańczy konkurs SMS-owy
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył karę w wysokości 141 tys. zł na spółkę CT Creative Team za zorganizowanie konkursu SMS-owego „Quiz wiedzowy”, który zdaniem Urzędu wprowadzał odbiorców w błąd.
więcej
|
|
Gala jak koncert Madonny - relacja z Cannes Lions 2013
Zapraszamy do kolejnej relacji festiwalu Cannes Lions. Piszą Ania Kozłowska i Monika Dzikiewicz z domu mediowego Starcom, które reprezentowały Polskę w konkursie Young Media Lions.
więcej
|
|
Media Markt promuje ,,Wielką wyprzedaż"
W elektromarketach Media Markt rusza promocja „Wielką wyprzedaż” obejmująca obniżki cen wielu produktów. Oferta będzie obowiązywać do końca czerwca.
więcej
|
|
,,Możesz Więcej" - Rexona Men promowana w magazynie tabletowym
Udostępniono pierwszy numer miesięcznika „Rexona Men Możesz Więcej”, który można przeglądać na tabletach. Magazyn, przygotowany przez agencję Yellow Hat, promuje kosmetyki Rexona Men (Unilever Polska).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowy zarząd ZKDP. Prezesem ponownie Jerzy Janczak
Obradujący w Warszawie Zjazd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wybrał nowy zarząd organizacji, a także komisję rewizyjną i sąd koleżeński. Prezesem ZKDP został ponownie Jerzy Janczak, dyrektor departamentu dystrybucji i obsługi klienta w G+J Polska.
więcej
|
|
,,Fakt" najchętniej czytany w Krakowie, ,,Głos Wielkopolski" w Poznaniu
W województwach łódzkim, małopolskim i wielkopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie listopad ub.r. - kwiecień br. względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Waldemar Izdebski nowym prezesem Polskich Badań Czytelnictwa
Waldemar Izdebski został wybrany na nowego prezesa Polskich Badań Czytelnictwa przez obradujący w Warszawie Zjazd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem wśród dwutygodników telewizyjnych w I kwartale 2013 roku
W I kwartale 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
"Dziennik Gazeta Prawna" zmienia dodatek "Kultura i TV"
Od 21 czerwca br. dodatek “Kultura i TV” dołączany co piątek do “Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) ukazywać się będzie w odświeżonej formule. Będzie w nim więcej materiałów o kulturze i wywiadów, a zmniejszy się część telewizyjna.
więcej
|
|
Zuzanna Kołodziejczyk, zwyciężczyni "Top model", na okładce "Glamour"
W czwartek 20 czerwca br. na rynek trafiło lipcowe wydanie miesięcznika “Glamour” (G+J Polska). Na jego okładce znalazła się Zuzanna Kołodziejczyk, zwyciężczyni trzeciej edycji programu TVN “Top model”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|