Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 4 Sierpnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dziennikarze bronią Miecugowa. Woodstock między TVN a Rydzykiem

Ludzie mediów solidarnie i jednoznacznie potępiają atak na Grzegorza Miecugowa podczas Przystanku Woodstock. Zauważają przy tym, że festiwal Jerzego Owsiaka jest zarówno krytykowany przez TV Trwam i Radio Maryja, jak też był skonfliktowany z TVN. więcej

 
Polscy youtuberzy w lipcu: AbstrachujeTV i Prosto na czele (TOP wyświetleń i subskrypcji)

W lipcu filmiki AbstrachujeTV zanotowały 11,1 mln obejrzeń, zapewniając kanałom vlogerów 143 tys. nowych subskrypcji. Liderem pod względem liczby wyświetleń pozostaje ProstoTV, a pod względem liczby subskrypcji - Niekryty Krytyk. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Karnowscy wygrali z Hajdarowiczem. Wraca tygodnik "W Sieci"

Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że wydawany przez spółkę Fratria tygodnik opinii ma prawo nosić tytuł „W Sieci”. Tym samym oddalono roszczenia do tej nazwy Grzegorza Hajdarowicza, właściciela Gremi Media. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Plejada.pl

Duża firma medialna poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

ACCA poszukuje osoby na stanowisko
Communications Manager

CD Projekt poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

netmorrow poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant / Account Manager

The Walt Disney Company poszukuje osoby na stanowisko
Sales Coordinator CEE / Disneymedia+

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor w serwisach internetowych TVN

The Addictives poszukuje osoby na stanowisko
Project / Traffic Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Projektów Mobilnych

,,Fakty" TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dokumentalista - Fakty TVN

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP Seriale liderem stacji tematycznych, ATM Rozrywka i TTV z dużym wzrostami (Top 103)

W lipcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Duże wzrosty zanotowały ATM Rozrywka i TTV, a w czołówce znalazła się nadająca od niedawna TVP Rozrywka. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
DVB-T: ogromny wzrost Pulsu 2 - tracą Polo TV, TVP Info i TVP1

W lipcu br. wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej liderem był Polsat. Największy wzrost zanotował Puls 2, a najwięcej straciło Polo TV. więcej

 
Będzie drugi sezon serialu Polsatu "Na krawędzi". Najpierw trafi do ipli?

Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji drugiego sezonu serialu kryminalnego “Na krawędzi”, o który walczyli fani produkcji. Prawdopodobnie przed emisją w telewizji, serial trafi do internetu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polsat odchudzi Polaków. Jesienią nowy show ,,Fat Killers. Zabójcy tłuszczu"

W jesiennej ramówce Polsatu znajdzie się reality-show „Fat Killers. Zabójcy tłuszczu”, w którym kamera towarzyszyć będzie ludziom chcącym pozbyć się zbędnej wagi - dowiedział się portal Wirtulnemedia.pl. To autorski format firmy Rochstar, która jest jego producentem. więcej

Koniec abonamentu - opłata audiowizualna z rachunkiem za prąd lub wg bazy adresów pocztowych

Ministerstwo Kultury zakończyło prace nad założeniami nowej ustawy medialnej. Do końca wakacji w Sejmie mają zostać przeprowadzone eksperckie konsultacje na temat proponowanych zmian. więcej

Wojciech Modest Amaro, Kurt Scheller i Grzegorz Łapanowski w jury ,,Top Chef"
Rewolucja w TVN CNBC. Stacja bez Romana Młodkowskiego, kluczowych pracowników i marki CNBC
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dziennikarze bronią Miecugowa. Woodstock między TVN a Rydzykiem

Ludzie mediów solidarnie i jednoznacznie potępiają atak na Grzegorza Miecugowa podczas Przystanku Woodstock. Zauważają przy tym, że festiwal Jerzego Owsiaka jest zarówno krytykowany przez TV Trwam i Radio Maryja, jak też był skonfliktowany z TVN. więcej

 
TVP Seriale liderem stacji tematycznych, ATM Rozrywka i TTV z dużym wzrostami (Top 103)

W lipcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Duże wzrosty zanotowały ATM Rozrywka i TTV, a w czołówce znalazła się nadająca od niedawna TVP Rozrywka. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
DVB-T: ogromny wzrost Pulsu 2 - tracą Polo TV, TVP Info i TVP1

W lipcu br. wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej liderem był Polsat. Największy wzrost zanotował Puls 2, a najwięcej straciło Polo TV. więcej

 
Będzie drugi sezon serialu Polsatu "Na krawędzi". Najpierw trafi do ipli?

Telewizja Polsat zdecydowała o realizacji drugiego sezonu serialu kryminalnego “Na krawędzi”, o który walczyli fani produkcji. Prawdopodobnie przed emisją w telewizji, serial trafi do internetu. więcej

 
TVP Info liderem kanałów informacyjnych, Polsat Biznes lepszy od TVN CNBC

W lipcu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności stacji newsowych znów było TVP Info, ale zanotowało ono największy spadek w zestawieniu. Z kolei jako jedyny zyskał widzów kanał Polsat News. więcej

 
Grzegorz Miecugow o ataku: to jak nagonka na Żydów przed Holocaustem

- Ten człowiek jest zadymiarzem. Jego istnienie polega na tym, że gdzieś się da zauważyć - tak mężczyznę, który zaatakował go na Przystanku Woodstock opisał Grzegorz Miecugow. - Wojna zaczyna się od żartów z innych nacji. Dlatego ja mu nie odpuszczę - dodał. więcej

 
UPC traci klientów. Ponad 880 000 abonentów usługi internetowej

Sieć UPC Polska w ciągu roku straciła 30 tys. klientów, a jeszcze bardziej stopniała liczba abonentów telewizji. Z kolei liczba klientów telefonii  przekroczyła już pół mln i to właśnie ta usługa rośnie najszybciej. więcej

 
Aleksandra Ciupa nową prezenterką iTV

Aleksandra Ciupa, I wicemiss Mazowsza 2013, została prezenterka stacji iTV. Na jej antenie prowadzi magazyn “Discostacja”. więcej

 
Zarzuty za atak na Miecugowa. Tusk: coś wyjątkowo ohydnego. Owsiak: to fanatyk

Mężczyzna, który w piątek zaatakował Grzegorza Miecugowa w czasie „Szkła kontaktowego” nadawanego z Przystanku Woodstock, usłyszał zarzuty. Premier Donald Tusk określił incydent jako „coś wyjątkowo ohydnego”, a Jerzy Owsiak nazwał jego sprawcę fanatykiem. więcej

 
,,TVN kłamie" - ,,Przepraszamy". Miecugow zaatakowany w ,,Szkle kontaktowym" z Woodstocku (wideo)

W czasie nadawanego na żywo z Przystanku Woodstock „Szkła kontaktowego” TVN24 Grzegorz Miecugow został zaatakowany przez jednego z uczestników, który pokazał karton z napisem „TVN kłamie”. Dziennikarz obrócił sprawę w żart, a publiczność przeprosiła za incydent. więcej

 
Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych

Kanał serialowy AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement, czyli cyfrowe lokowanie produktu. Pozwala ono wprowadzać marki reklamodawcy do nakręconych już produkcji. więcej

 
Osiem nowych kanałów HD w Multimedia Polska

Sieć Multimedia Polska od sierpnia poszerzyła ofertę telewizji cyfrowej o osiem nowych kanałów nadających w wysokiej rozdzielczości. więcej

 
Made in PR wypromuje kanały Universal Networks International w Polsce

Made in PR rozpoczęło współpracę z Universal Networks International, należącą do NBC Universal. więcej

 
Serial ,,Crossing Lines: Przekraczając granice" w AXN

16 września 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję kryminalnego serialu „Crossing Lines: Przekraczając granice”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF, Radio ZET i Jedynka najpopularniejsze wśród słuchaczy w średnim wieku

W I półroczu 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród słuchaczy w wieku od 40 do 59 lat zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio Rzeszów mocno do góry, Radio ZET nowym liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie. więcej

 
Eska Music Awards rozdane. Ewelina Lisowska triumfuje

W sobotę 3 sierpnia podczas gali w Szczecinie wręczono nagrody w plebiscycie Eska Music Awards 2013. Najwięcej statuetek zgarnęła Ewelina Lisowska, poza tym trafiły one też m.in. do Margaret czy Lemona. Nagrodę specjalną otrzymała Nelly Furtado. więcej

 
Donald Tusk zgodził się na zastąpienie abonamentu rtv opłatą audiowizualną

Premier Donald Tusk dał zielone światło dla prac nad założeniami do ustawy medialnej, według których abonament radiowo-telewizyjny oparty na rejestrowaniu odbiorników ma zostać zastąpiony opłatą audiowizualną - poinformował minister kultury Bogdan Zdrojewski. więcej

 
Reklama  
 
Jacek Olechowski: Standardy przy przetargach nieco się poprawiły, ale i tak pozostaje wiele do zrobienia

- Szkoda, że agencji Brainshake i firmie Volkswagen nie udało się porozumieć przy konflikcie w sprawie przetargu na obsługę Porsche np. we współpracy z niezależnym mediatorem - takim, jak choćby IAA. Wyższe standardy rynkowe łatwiej jest wypracować pokojowo - mówi nam Jacek Olechowski, prezes IAA Polska. więcej

 
Imprezy sportowe coraz ważniejszym elementem w marketingu miejsc

- POT chce promować Polskę m.in. poprzez sport. Imprezy sportowe zaczynają odgrywać coraz większe znaczenie w tzw. marketingu miejsca, a przykładem jest wyścig kolarski Tour de Pologne - pisze Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. więcej

 
Agnieszka Książek: Polacy wciąż zbyt mało wiedzą o ubezpieczeniach

- Ubezpieczenia na życie są trudnym obszarem do komunikacji marketingowej i PR. Problemem jest brak wiedzy na ich temat ze strony klientów i niska wiarygodność branży finansowej - mówi nam Agnieszka Książek, dyrektor marketingu towarzystwa ubezpieczeń Skandia Życie (główny sponsor zakończonego właśnie Tour de Pologne). więcej

 
Ströer kupuje Grupę Ballroom i wchodzi w e-reklamę

Firma Ströer Media AG, zajmująca się głównie reklamą outdoorową, przejęła 53,4 proc. udziałów Grupy Ballroom, sieci sprzedaży reklamy internetowej działającej w Europie Wschodniej. Tym samym wchodzi -  m.in. w Polsce - w sektor e-marketingu. więcej

 
Merlin.pl przenosi się do Poznania i reklamami szuka tam pracowników

Przejęty niedawno przez Czerwoną Torebkę sklep internetowy Merlin.pl przenosi się do Poznania i zaczyna kampanię reklamową, w której promuje się jako pracodawca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Płodni.com. więcej

 
,,Wszystko jest możliwe" - LG ujednolica komunikację (wideo)

LG Electronics wprowadza swoją zmienioną identyfikację marketingową, opartą na haśle „It’s All Possible” - „Wszystko jest możliwe”. Przy czym claim marki pozostaje niezmienny: „Life’s Good”. więcej

 
Green Mill Cider promowany jako 100-procentowy naturalny cydr

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży naturalny cydr Green Mill Cider. Wspiera to kampania reklamowa internecie  prasie i sklepach przygotowana i realizowana przez firmy Nairobia, ASPE i MEC. więcej

 
Grupa Lotos i Gdańsk najbardziej eksponowane w meczu Lechia - Barcelona

W czasie transmisji telewizyjnej meczu Lechii Gdańsk z FC Barceloną najczęściej pojawiającym się logotypem na wizji była marka Grupy Lotos - wynika z danych Pentagon Research. więcej

 
,,Wakacje z Twoim ciachem" w promocji ciastek Mondelez Polska

Ruszyła loteria promująca ciastka suche z portfolio Mondelez Polska. Akcję pod hasłem „Wakacje z Twoim ciachem” firma przygotowała wspólnie z agencją IQ Marketing. więcej

 
Odlotowy konkurs na Facebooku promuje Black Energy Drink

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju Black Energy Drink (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona, w ramach której konsumenci mogą wygrać w konkursie loty do ciepłych krajów, vouchery i gadżety. więcej

 
Serce i Rozum świętują 2 mln fanów na Facebooku i śmieją się z celebrytów Playa (wideo)

W spocie z okazji przekroczenia przez ich facebookowy fanpage poziomu 2 mln użytkowników, Serce i Rozum - brand heroes Orange Polska - żartują z niewielkiej popularności znanych osób reklamujących ostatnio sieć Play. więcej

 
Cyfrowy product placement w AXN. Polskie marki będą lokowane w serialach zagranicznych

Kanał serialowy AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement, czyli cyfrowe lokowanie produktu. Pozwala ono wprowadzać marki reklamodawcy do nakręconych już produkcji. więcej

 
Prasa  
 
Karnowscy wygrali z Hajdarowiczem. Wraca tygodnik "W Sieci"

Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że wydawany przez spółkę Fratria tygodnik opinii ma prawo nosić tytuł „W Sieci”. Tym samym oddalono roszczenia do tej nazwy Grzegorza Hajdarowicza, właściciela Gremi Media. więcej

 
"Focus", "Gala" i "Glamour" jesienią na tabletach

Jesienią tego roku G+J Polska udostępni pierwsze magazyny w wersjach na tablety. - Jesteśmy przygotowani do launchu trzech tytułów. Będą to “Focus”, “Gala” i “Glamour” - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Malicka, prezes wydawnictwa. więcej

 
Internet  
 
Polscy youtuberzy w lipcu: AbstrachujeTV i Prosto na czele (TOP wyświetleń i subskrypcji)

W lipcu filmiki AbstrachujeTV zanotowały 11,1 mln obejrzeń, zapewniając kanałom vlogerów 143 tys. nowych subskrypcji. Liderem pod względem liczby wyświetleń pozostaje ProstoTV, a pod względem liczby subskrypcji - Niekryty Krytyk. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jak Serce i Rozum zdobyli 2 mln fanów na Facebooku (analiza)

W ciągu ostatniego roku fanpage Serca i Rozumu pozyskał 734 tys. nowych użytkowników. Fani profilu częściej niż przed rokiem komentują publikowane na nim treści, za to rzadziej zamieszczają własne wpisy i klikają „lubię to!” więcej

 
Ewa Wojciechowska rusza z własnym serwisem dla kobiet 40+

Ewa Wojciechowska, była szefowa Plejada.pl, uruchomiła własny serwis internetowy o show-biznesie, modzie, urodzie i lifestyle'u. Witryna dostępna pod adresem ewawojciechowska.pl jest skierowana do kobiet po 38. roku życia. więcej

 
25 największych fanpage'y na Facebooku - liderem Facebook for Every Phone

Oficjalna strona mobilnej aplikacji "Facebook for Every Phone" jest zdecydowanie najbardziej lubianą stroną w portalu społecznościowym Facebook - wynika z danych opracowanych przez serwis Inside Facebook na podstawie własnej usługi PageData. więcej

 
Internet za 9 zł miesięcznie w Heyah i T-Mobile na kartę

Od 8 września br. T-Mobile Polska wprowadzi w ofertach Heyah i T-Mobile na kartę nowy sposób rozliczania kosztów transmisji danych. więcej

 
Merlin.pl przenosi się do Poznania i reklamami szuka tam pracowników

Przejęty niedawno przez Czerwoną Torebkę sklep internetowy Merlin.pl przenosi się do Poznania i zaczyna kampanię reklamową, w której promuje się jako pracodawca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Płodni.com. więcej

 
Rząd zleca negatywne wpisy w internecie o OFE?

Bloger Piotr „Vagla” Waglowski zauważył, że w ostatnim czasie na forach internetowych pojawia się sporo identycznych komentarzy krytykujących OFE. Waglowski zapytał kancelarię premiera Donalda Tuska, czy ich nie zleca, ale nie dostał odpowiedzi. więcej

 
LinkedIn z większymi wpływami i zyskiem, już 238 mln użytkowników

Portal społecznościowy dla profesjonalistów LinkedIn rozwija się w dobrym tempie. Szybko rosną zarówno obroty, jak i liczba użytkowników, których strona ma już 238 milionów. więcej

 
WordPress dostępny w nowej wersji (wideo)

WordPress uruchomił nową wersję swojej popularnej platformy blogowej. Została oznaczona numerem 3.6 i nazwą Oscar, od nazwiska muzyka jazzowego Oscara Petersona. więcej

 
Snowdena ma w Rosji powodzenie zawodowe i towarzyskie

Ucieczka Edwarda Snowdena ze Stanów Zjednoczonych do Rosji zdaje się świetnie działać na jego wizerunek. Tam bowiem Amerykanin traktowany jest jak gwiazda. więcej

 
Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na posty użytkowników Facebooka

W II kwartale bieżącego roku najczęściej na posty użytkowników Facebooka odpowiadały marki z branży linii lotniczych - wynika z danych Socialbakers. więcej

 
o2 powalczy o Wirtualną Polskę z Agorą

Grupa o2 ofertę kupna portalu Wirtualna Polska, wystawionego na sprzedaż przez Grupę TP, złoży wspólnie z funduszem Innova Capital. Nad przejęciem WP zastanawia się również Agora. więcej

 
Od nowego roku sklepy internetowe w całej UE będą działać na takich samych zasadach

Za sprawą nowej unijnej dyrektywy od przyszłego roku zmienią się przepisy dotyczące handlu w internecie. Zmieni się również polskie prawo w tym zakresie – nowa ustawa powinna być opracowana do 13 grudnia tego roku. Głównym celem dyrektywy jest harmonizacja praw i obowiązków e-sprzedawców na poziomie całej UE. To oznacza, że od 13 czerwca 2014 roku każdy sklep internetowy w UE będzie działał na podstawie jednolitych przepisów prawa. więcej

 
Public Relations  
 
Agnieszka Książek: Polacy wciąż zbyt mało wiedzą o ubezpieczeniach
 
Made in PR wypromuje kanały Universal Networks International w Polsce
 
Technologie  
 
Android: ponad 40 proc. dla Jelly Bean, Gingerbread i ICS tracą
 
Internet za 9 zł miesięcznie w Heyah i T-Mobile na kartę
 
Microsoft pracuje nad okularami z rozszerzoną rzeczywistością
 
,,Wszystko jest możliwe" - LG ujednolica komunikację (wideo)
 
80 proc. rynku smartfonów dla Androida
 
GSmart Aku A1 - nowy smartfon od Gigabyte za 799 zł
 
"blueconnect wypróbuj tablet" w promocji T-Mobile
 
Gospodarka  
 
Rekordowa fala bankructw firm, w 2014 roku na rynku będzie 1/3 mniej firm niż w 2011
 
Pracodawcy chcą rozmawiać ze związkami zawodowymi
 
Coraz więcej elektrośmieci trafia do recyklingu
 
Stawki pracowników sezonowych są o 20-30 proc. wyższe niż zatrudnionych na stałe
 
Od nowego roku sklepy internetowe w całej UE będą działać na takich samych zasadach
 
Co zrobić, aby urlop był bezpieczny
 
Kultura/Rozrywka  
 
Powstaną trzy sequele "Avatara". Wybrano nowych scenarzystów
 
Jennifer Aniston w ostrym zwiastunie filmu "Millerowie" (wideo)
 
"Old Ideas" Leonarda Cohena wciąż numerem 1
 
Madonna kupiła prawa do powieści "The Impossible Lives of Greta Wells"
 
Robert Redford w filmie "All Is Lost"
 
Samuel L. Jackson zagra w filmie "The Secret Service"
 
Rihanna wygrywa z Topshopem, dostanie miliony dolarów odszkodowania
 
Myslovitz pokazało teledysk do "Prędzej później dalej" (wideo)
 
Britney Spears: mój nowy album musi być idealny
 
Miley Cyrus kontra jej wytwórnia
 
Serial ,,Crossing Lines: Przekraczając granice" w AXN
 
Blog  
 
Sabotaż, czy przewyższanie kreatywnością własnych księgowych? Sam oceń! - Janusz Kamieński
 
Myspace stawia na koncerty na żywo - Marcin Nieweglowski
 
Kryzys wizerunkowy a style narracji - Paweł Tkaczyk
 
Porno ludzi nudzi...? - Ada Kiryluk
 
Dobre pytanie - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Książek: Polacy wciąż zbyt mało wiedzą o ubezpieczeniach

- Ubezpieczenia na życie są trudnym obszarem do komunikacji marketingowej i PR. Problemem jest brak wiedzy na ich temat ze strony klientów i niska wiarygodność branży finansowej - mówi nam Agnieszka Książek, dyrektor marketingu towarzystwa ubezpieczeń Skandia Życie (główny sponsor zakończonego właśnie Tour de Pologne). więcej

 
Prezes Oknoplastu: Warto inwestować w sponsoring znanych drużyn piłkarskich
 
Czesław Lang: Tour de Pologne to realizacja mojej wielkiej pasji
 
Kwestionariusz  
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Kornel Dulęba, dyrektor agencji Semahead  należącej do Grupy Interia.pl. więcej

 
Grażyna Olbrych: Każda następna para butów to konieczność!
 
Agnieszka Gozdyra: w Polsce zmieniłabym mentalność ludzi
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl