|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 18 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza TVP Regionalna. Co w ramówce?
W ofercie ruszającego 1 września br. kanału TVP Regionalna znajdą się m.in. pozycje znane z TVP Info i pasmo publicystyczno-informacyjne. Każdy z oddziałów regionalnych TVP będzie miał pięć godzin dziennie na własny program.
więcej
|
|
Polsat odkrywa szczegóły ramówki. "Top Chef" w środy", "Zabójcy tłuszczu" w soboty
Polsat ujawnił dni i godziny emisji swoich nowych programów. Reality-show „Top Chef” będzie nadawany w środowe wieczory, w soboty na antenie znajdzie się program “Zabójcy tłuszczu”, zaś w niedziele widzowie zobaczą serial “To nie koniec świata”.
więcej
|
|
Na antenę TVN wraca ,,Taniec z gwiazdami"
- Jest już pewne, że na antenę TVN powróci „Taniec z gwiazdami” - udało się nieoficjalnie dowiedzieć portalowi Wirtualnemedia.pl. Czternasta edycja show pojawi się w TVN wiosną przyszłego roku, prawdopodobnie w nieco zmienionej formule.
więcej
|
|
Kobiety najchętniej oglądają TVN, a mężczyźni - TVP1
Liderem oglądalności telewizji wśród kobiet jest telewizja TVN, zaś mężczyźni najchętniej oglądają Jedynkę. W czołówce najchętniej oglądanych stacji przez panie znaleźć można m.in. kanał dziecięcy, zaś przez panów - dwa kanały sportowe.
więcej
|
|
O. Rydzyk: TV Trwam gotowa do startu na MUX-1, będzie więcej reklam i nowa ramówka
- Jesteśmy gotowi do rozpoczęcia emisji. Nie wiem, dlaczego mamy jeszcze siedem miesięcy czekać. Przecież powinniśmy otrzymać koncesję już dwa lata temu - ocenia o. Tadeusz Rydzyk. Dodaje, że TV Trwam jest otwarta na reklamy, ale tylko te respektujące wartości chrześcijańskie.
więcej
|
|
TVN24 z aplikacją na iPada i Windows Phone. 29,90 zł za miesiąc oglądania
TVN24 można oglądać w internecie już nie tylko na komputerach osobistych, ale także na smartfonach i tabletach z systemami iOS i Windows Phone. Udostępniono właśnie bezpłatną aplikacją dającą dostęp do przekazu stacji na żywo.
więcej
|
|
TVP Kultura ogląda średnio 24 tys. osób. Hitami stacji są filmy fabularne
Od początku roku kanał TVP Kultura ogląda średnio 24 tys. osób, czyli o 57 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe stacji wzrosły w tym okresie o 2 mln zł do 14 mln zł. Hitem telewizji są filmy fabularne.
więcej
|
|
Paulina Chylewska wraca do serwisów sportowych TVP
Paulina Chylewska od września br. znów prowadzić będzie “Sport” nadawany w TVP1 po głównym wydaniu “Wiadomości”. Będzie także gospodynią serwisów sportowych w TVP Info.
więcej
|
|
Discovery Turbo Xtra od 17 września. Co w ramówce?
W sobotę 17 września br. kanał Discovery World zostanie przekształcony w kierowaną do młodych mężczyzn stację Discovery Turbo Xtra. W jej ofercie znajdą się głównie programy motoryzacyjne.
więcej
|
|
Agata Młynarska odchodzi z Polsatu. Poprowadzi program w TVP1
Agata Młynarska po siedmiu latach pracy odchodzi z Polsatu. Dziennikarka ma przejść do Telewizji Polskiej, gdzie w TVP1 poprowadzi codzienny magazyn “Świat się kręci”.
więcej
|
|
,,Kasia i Tomek" w TV Puls i Pulsie 2
Znamy z anteny TVN serial komediowy “Kasia i Tomek” pojawi się od września w stacjach TV Puls i Puls 2. Obie anteny pokażą wszystkie trzy sezony produkcji.
więcej
|
|
KRRiT karze TVP za żarty kabaretu Limo z papieża
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Telewizję Polską 5 tys. zł kary za pokazanie w programie „Tylko dla dorosłych” w TVP2 skeczu kabaretu Limo o papieżu. Według KRRiT żarty te przekroczyły granicę swobody wypowiedzi.
więcej
|
|
TVN Style liderem stacji lifestylowych. BBC Lifestyle, Kuchnia+ i Polsat Play mocno w górę
W lipcu 2013 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostała telewizja TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, z kolei najwięcej stracił Viacom Blink!.
więcej
|
|
"Śmierć na 1000 sposobów" i "Przygody Merlina" jesienią w TV6
W jesiennej ramówce kanału TV6 znajdą się m.in. serial “Przygody Merlina” oraz cykle dokumentalne m.in. “Śmierć na 1000 sposobów”, “Tuż przed katastrofą” i „Ludzkość. Historia nas wszystkich”.
więcej
|
|
Agencja TVN wyprodukuje galę MTV
Stacja MTV Polska 30 października br. w Soho Factory zorganizuje galę „MTV EMA Pre-Party”, podczas której wręczona zostanie nagroda dla polskiego zwycięzcy w kategorii „Best Polish Act”. Wyprodukuje ją Agencja TVN.
więcej
|
|
AXN pokaże ostatni sezon kultowego serialu ,,Dr House"
Od 4 września 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję ósmego sezonu kultowego serialu „Dr House”.
więcej
|
|
Wądołowski przeprasza Miecugowa za ,,szturchnięcie"
Oskar Wądołowski przeprasza Grzegorza Miecugowa za zaatakowanie go podczas programu na żywo z Przystanku Woodstock, zaznaczając jednak, że sam bardziej ucierpiał w tym incydencie. Podtrzymuje też motywację swojego zachowania.
więcej
|
|
Jerzy Kapuściński, szef TVP2: kultura przyciąga widzów i reklamodawców
Widownia coraz bardziej się różnicuje, dlatego jesienna oferta kulturalna telewizyjnej Dwójki na pewno znajdzie widzów – uważa dyrektor stacji Jerzy Kapuściński. Propozycje kulturalne cieszą się co prawda mniejszą popularnością niż seriale czy nowości filmowe, ale jak podkreśla dyrektor TVP2, niektóre z nich gromadzą przed telewizorami ok. 800-900 tysięcy widzów. Mają szansę również przyciągnąć reklamodawców, zwłaszcza firmy, dla których emisja spotu obok programu kulturalnego, koncertu czy premiery filmu to element budowania wizerunku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola rusza z kampanią w obronie słodzików. Spadek sprzedaży napojów zawierających aspartam
Nowa kampania reklamowa Coca-Coli ma na celu ukazanie walorów sztucznych słodzików. Koncern boryka się bowiem ze spadkiem sprzedaży napojów je zawierających.
więcej
|
|
Michał Janczewski pokieruje w VML Poland relacjami z blogerami i liderami opinii
Michał Janczewski objął w agencji VML Poland nowo utworzone stanowisko influencers relations lead, na którym będzie odpowiadał za kampanie realizowane z blogerami i liderami opinii.
więcej
|
|
Grupa Sare z 3,6 mln zł przychodów i 218 tys. zł zysku
W II kwartale br. Grupa Sare zanotowała obroty w wysokości 3,606 mln zł, o 129 proc. wyższe niż rok wcześniej. Zysk netto firmy wzrósł w skali roku o 45 proc., do 218 tys. zł.
więcej
|
|
Robert Downey Jr. reklamuje HTC (wideo)
Holywoodzki aktor Robert Downey Jr. został twarzą nowej kampanii promocyjnej firmy HTC znanej z produkcji smartfonów.
więcej
|
|
Marcin Prokop reklamuje ofertę Play Online PRO (wideo)
Sieć komórkowa Play ruszyła z kampanią reklamową oferty Play Online PRO, w której występuje Marcin Prokop. Akcja została przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, Banana Split, Yakumama, K2, Pley i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD).
więcej
|
|
PKN Orlen sponsorem Pawła Fajdka
Paweł Fajdek, najmłodszy w historii mistrz świata w rzucie młotem, dołączył do grona lekkoatletów wspieranych przez PKN Orlen.
więcej
|
|
Lemon Sky wypromuje markę Tymbark na Facebooku
Agencja Lemon Sky wygrała przetarg na realizację strategii komunikacji marki Tymbark na Facebooku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wyniki finansowe Agory pokazują, że sytuacja na rynku jest wciąż niekorzystna (opinie)
- Wyniki finansowe Agory są zgodne z oczekiwaniami analityków. Nie napawa jednak optymizmem obniżona perspektywa dla tych segmentów rynku, w których Agora jest najsilniejsza - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakt" liderem sprzedaży dzienników w 2013 roku (ranking wszystkich gazet codziennych)
W I półroczu 2013 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dzienników zajął „Fakt”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Polska”. Z kolei największy spadek odnotował „Dziennik Wschodni”.
więcej
|
|
,,Motor" liderem pism motoryzacyjnych, mimo spadku sprzedaży
W maju 2013 roku w rankingu sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Top Gear”, a najwięcej stracił „Świat Motocykli”.
więcej
|
|
Agnieszka Szulim nie jest już naczelną "e! stilo"
Agnieszka Szulim zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej magazynu ekologicznego “e! stilo” (Estilopress) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpiła ją Alżbeta Lenska-Cieszyńska.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Pani Domu" liderami czytelnictwa w I półroczu 2013 roku
„Tele Tydzień” pozostał liderem czytelnictwa tygodników w Polsce w I półroczu 2013 roku. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce należało do „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, ,,Tele Świat" liderem
W maju 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
więcej
|
|
Agora z mniejszymi wpływami i 0,8 mln zł straty
W I połowie br. przychody Agory wyniosły 533,7 mln zł, o 5,4 proc. mniej niż rok wcześniej. Spółka zanotowała 0,8 mln zł straty netto wobec 0,3 mln zł straty w I półroczu ub.r.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu 2013 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (czerwiec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
FB, YT i NK.pl w dół - zyskują WP i Orange, Gazeta.pl i Interia.pl
W czerwcu br. Facebook zanotował 383 tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, YouTube - 581 tys. mniej, a NK.pl - 830 tys. mniej. Za to Wirtualna Polska i Orange, Gazeta.pl i Interia.pl zyskały po 100-150 tys. real users.
więcej
|
|
Facebook i Twitter najpopularniejszymi portalami społecznościowymi wśród firm
Obecne w portalach społecznościowych firmy najczęściej stawiają na Facebooka i Twittera. Większość marek wykorzystuje kilka platform do kontaktu z odbiorcami..
więcej
|
|
Facebook pracuje nad własnym systemem płatności mobilnych
Serwis Marka Zuckerberga wkrótce może wzbogacić się o własny system płatności mobilnych. Rozwiązanie to ma uprościć przeprowadzane przez użytkowników transakcje.
więcej
|
|
Serwisy społecznościowe zabierają internautom najwięcej czasu
Amerykanie najczęściej spędzają czas w internecie, korzystając z serwisów społecznościowych - wynika z badania przeprowadzonego przez GfK.
więcej
|
|
Google Chrome blisko połowy udziału w rynku przeglądarek
Google Chrome to obecnie zdecydowanie najpopularniejsza na świecie przeglądarka internetowa.
więcej
|
|
Google: nowa wersja aplikacji Google+ dla Androida
Google udostępniło nową wersję aplikacji portalu społecznościowego Google+ na platformę Android.
więcej
|
|
Jan Zając o social tv: naturalna potrzeba odbiorców, szansa dla mediów
- Kiedy nie wszyscy mogli sobie pozwolić na kupno odbiornika, telewizję oglądano wspólnie, na bieżąco komentując wydarzenia dziejące się na ekranie. Dziś służą do tego social media - opisuje zjawisko social tv w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dr Jan Zając, prezes Sotrendera.
więcej
|
|
Trending Topics na Facebooku - nowa funkcja, nowe możliwości
Facebook zmienia się. Niektóre zmiany są w oczywisty sposób korzystne dla marketerów. Inne mniej, ale kreują możliwości, których wcześniej nie było. Jedna z najciekawszych funkcji, która obecnie znajduje się w fazie otwartych testów to tzw. Trending Topics - pisze Norbert Kilen, z agencji Think Kong.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony w lipcu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z lipcowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej
|
|
Coraz świadomiej umieszczamy treści na Facebooku. "To świadczy o nas, jest przedłużeniem naszego CV"
Polacy jeszcze do niedawna byli najbardziej, po Brazylijczykach, niefrasobliwym społeczeństwem, jeśli chodzi o zamieszczanie w sieci zdjęć i postów. – Dziś widać pozytywną tendencję – mówi Piotr Bucki, wykładowca z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Internauci, również ci młodzi, mają większą świadomość, że portale w mediach społecznościowych to nasza wizytówka, w dodatku dostępna dla szerszego grona odbiorców i rozważniej podchodzą do publikowania prywatnych treści w sieci.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|