Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 21 Sierpnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Panorama dnia", "7 dni świat" i rozmowy prezenterów "Wiadomości" w TVP Info

“Panorama dnia”, “Twoje Info” oraz liczne magazyny to nowości, które pojawią się w TVP Info od września. W ramówce znajdzie się też “Rozmowa dnia” prowadzona przez gospodarzy “Wiadomości” oraz magazyn “7 dni świat”. więcej

 
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści

- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”. więcej

 
Rusza Polsat Romans z serialami i filmami dla kobiet

W niedzielę 1 września br. rozpocznie nadawanie Polsat Romans, kierowany do kobiet kanał serialowo-filmowy. W jego ofercie znajdą się polskie seriale z anteny Polsatu i filmy fabularne. Stacja dostępna będzie w Cyfrowym Polsacie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

AdPilot RTB poszukuje osoby na stanowisko
Informatyk w Dziale Traffic

TradeTracker Poland poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

TradeTracker Poland poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

Infacto Fly poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Egurrola Dance Studio poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Plejada.pl

CD Projekt poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"

W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”. więcej

 
SDP RP: testy pracowników TVP to szykany i hipokryzja

Stowarzyszenie Dziennikarzy RP krytykuje rozpoczęte w Telewizji Polskiej testy kompetencji pracowników. - Uważamy ten zabiega za szykanę, natomiast zapewnienia, że każdy dziennikarz może  odmówić wypełniania testów - za hipokryzję - ocenia organizacja. więcej

 
Polsat Sport i Ipla pokażą mecze reprezentacji koszykarzy i Tauron Basket Ligi

Polsat Sport, Polsat Sport News i Ipla przez najbliższych 5 lat będą transmitować mecze Tauron Basket Ligi, Pucharu Polski i męskiej koszykarskiej reprezentacji Polski. We wrześniu stacje pokażą mistrzostwa Europy z udziałem naszej drużyny. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery

- Duża część reklamodawców - moim zdaniem - nie zna blogosfery. Wybierając blogerów do współpracy reklamowej, kieruje się tylko ich tzw. popularnością mediową - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Natalia Hatalska, blogerka i ekspertka ds. marketingu. więcej

Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"

W jesiennej ramówce TVP1 - po raz pierwszy od 21 lat - nie będzie „Kawy czy herbaty?”. - Nie wykluczamy, że program wróci do ramówki - zapewnia jednak portal Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef TVP1. więcej

Na antenę TVN wraca ,,Taniec z gwiazdami"
Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Panorama dnia", "7 dni świat" i rozmowy prezenterów "Wiadomości" w TVP Info

“Panorama dnia”, “Twoje Info” oraz liczne magazyny to nowości, które pojawią się w TVP Info od września. W ramówce znajdzie się też “Rozmowa dnia” prowadzona przez gospodarzy “Wiadomości” oraz magazyn “7 dni świat”. więcej

 
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści

- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”. więcej

 
Rusza Polsat Romans z serialami i filmami dla kobiet

W niedzielę 1 września br. rozpocznie nadawanie Polsat Romans, kierowany do kobiet kanał serialowo-filmowy. W jego ofercie znajdą się polskie seriale z anteny Polsatu i filmy fabularne. Stacja dostępna będzie w Cyfrowym Polsacie. więcej

 
SDP RP: testy pracowników TVP to szykany i hipokryzja

Stowarzyszenie Dziennikarzy RP krytykuje rozpoczęte w Telewizji Polskiej testy kompetencji pracowników. - Uważamy ten zabiega za szykanę, natomiast zapewnienia, że każdy dziennikarz może  odmówić wypełniania testów - za hipokryzję - ocenia organizacja. więcej

 
Polsat Sport i Ipla pokażą mecze reprezentacji koszykarzy i Tauron Basket Ligi

Polsat Sport, Polsat Sport News i Ipla przez najbliższych 5 lat będą transmitować mecze Tauron Basket Ligi, Pucharu Polski i męskiej koszykarskiej reprezentacji Polski. We wrześniu stacje pokażą mistrzostwa Europy z udziałem naszej drużyny. więcej

 
"Mały nie-poradnik" Katarzyny Cichopek jesienią w Polsat Cafe

“Mały nie-poradnik” - to tytuł nowego programu Katarzyny Cichopek, który trafi jesienią na antenę Polsat Cafe. Zastąpi on w ramówce stacji magazyn “Sexy mama”. więcej

 
W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe ,,M jak miłość", ,,Wiadomości" i mecze piłkarskie

We wrześniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 8,1 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość”, w paśmie informacyjnym TVP1 z „Wiadomościami” i przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej

 
Małgorzata Mikulska-Rembek szefową "Państwa w państwie"

Małgorzata Mikulska-Rembek została nowym szefem redakcji programu Polsatu “Państwo w państwie”. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Oblicką, która pozostanie wydawcą magazynu. więcej

 
"Ściągaj błyskawicznie" - nowa promocja internetu w UPC

Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową promocję skierowaną do wszystkich nowych klientów, w tym studentów. W jej ramach oferowane są trzy pakiety internetowe z umową na rok lub dwa lata. więcej

 
"Miłość na bogato", "Randka się opłaca" i "In & out" jesienią w stacji Viva

W jesiennej ramówce kanału Viva Polska znajdzie się nowy serial “Miłość na bogato”, a także kolejne serie programów “Randka się opłaca” oraz “In & out”. Ten ostatni format zyska nową prowadzącą - Katarzynę Kępkę. więcej

 
Rusza kanał informacyjny Al Jazeera America

Katarska stacja telewizyjna Al Jazeera uruchamia nowy kanał, który ma jej pomóc w zdobyciu widzów zza Oceanu. więcej

 
Piłkarze Lecha Poznań w kampanii sieci Inea

Sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą pakiety usług z tabletem Kiano, w której biorą udział piłkarze Lecha Poznań Manuel Arboleda i Rafał Murawski. Operator wprowadził też m.in. niższe ceny pakietów telewizyjnych z dekoderem. więcej

 
US Open 2013 w Eurosporcie, ekspertem Marion Bartoli

Triumfatorka tegorocznego Wimbledonu Marion Bartoli będzie ekspertem Eurosportu na rozpoczynający się 26 sierpnia br. wielkoszlemowym turnieju tenisowym US Open. więcej

 
Kolarski wyścig Vuelta a Espana w Eurosporcie

Eurosport będzie transmitować ruszający w najbliższą sobotę 24 sierpnia br. wyścig Vuelta a Espana. Łącznie na antenie sportowej stacji znajdzie się około 37 godzin relacji. więcej

 
Koniec serialu "Teoria wielkiego podrywu"? Nadchodzi siódmy sezon

Gwiazdor "Teorii wielkiego podrywu", Johnny Galecki nie widzi przeszkód, by kręcić kolejne sezony komediowego serialu. Obecnie w fazie produkcji znajduje się siódma seria. więcej

 
 
Radio  
 
Grzegorz Kwolek, Filip Gąsior i Monika Gosławska w RMF FM

Radio RMF FM powiększyło swój zespół o trzy nowe osoby. Nowymi reporterami stacji w Warszawie zostali Grzegorz Kwolek i Monika Gosławska, zaś do grona prowadzących “Fakty” dołączył Filip Gąsior. więcej

 
Polskie Radio Szczecin i Trójka w górę, Radio ZET liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie. więcej

 
Eska Bydgoszcz wyprzedziła Trójkę, RMF FM liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

 
Reklama  
 
Maria Szarapowa zmieni nazwisko na Sugarpova w ramach promocji cukierków

Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa chce na czas turnieju US Open zmienić swoje nazwisko na Sugarpova, aby promować linię słodyczy, której jest właścicielką. więcej

 
W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe ,,M jak miłość", ,,Wiadomości" i mecze piłkarskie

We wrześniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 8,1 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość”, w paśmie informacyjnym TVP1 z „Wiadomościami” i przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej

 
Katarzyna Wiater odchodzi ze Starcomu

Katarzyna Wiater kończy pracę w grupie Starcom MediaVest. Za rozwój i strategię nowobiznesową firmy nadal odpowiadać będzie Piotr Szczepański. więcej

 
Piotr Adamczyk reklamuje przelewy ekspresowe w eurobanku (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzone przez eurobank darmowe przelewy ekspresowe BlueCash. Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy Brasil, Propeller Film i Starcom, jest Piotr Adamczyk. więcej

 
Oknoplast sponsorem Borussii Dortmund

Oknoplast został sponsorem niemieckiego klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. Umowa będzie obowiązywać przez najbliższy sezon. więcej

 
Poznań reklamami zaprasza berlińczyków

W Berlinie trwa kampania reklamowa zachęcająca do odwiedzenia Poznania. Akcję - obejmującą radio, internet i outdoor - przygotowały agencja Just i dom mediowy Media Concept. więcej

 
,,Lepszy Start" - uczestniczki ,,Top Model" w kampanii Axe (wideo)

Na Facebooku ruszył konkurs „Lepszy Start” promujący kosmetyki Axe (Unilever Polska). Twarzami akcji są uczestniczki programu „Top Model”: Natalia El Daghestani, Zuzanna Kołodziejczyk i Kasia Smolińska. więcej

 
Impreza wiewiórek reklamuje pożyczkę bez wyrzeczeń w Banku BGŻ (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Initiative Warszawa i Performics. więcej

 
Piłkarze Lecha Poznań w kampanii sieci Inea

Sieć kablowa Inea rozpoczęła kampanię promującą pakiety usług z tabletem Kiano, w której biorą udział piłkarze Lecha Poznań Manuel Arboleda i Rafał Murawski. Operator wprowadził też m.in. niższe ceny pakietów telewizyjnych z dekoderem. więcej

 
Suzuki partnerem motoryzacyjnym PZKosz i PLK

Suzuki Motor Poland zostało oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki. więcej

 
Daniel Dydak: z Globmedia do EM LAB

Do zespołu agencji EM LAB dołączył Daniel Dydak, który objął stanowisko account managera. więcej

 
Prasa  
 
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"

W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”. więcej

 
,,Fakt" najchętniej czytany w Małopolsce, ,,Gazeta Wyborcza" liderem na Dolnym Śląsku

Z najnowszych danych badania PBC General obejmujących I półrocze 2013 roku wynika, że najpopularniejsze w poszczególnych regionach są te same dzienniki co rok wcześniej. więcej

 
,,Cztery Kąty" liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „M jak Mieszkanie”. więcej

 
"Newsweek" i "Polityka" z ogromną przewagą nad "W Sieci" i "Do Rzeczy"

W czerwcu br. największą sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii zanotowały “Gość Niedzielny”, “Newsweek” i “Polityka”. Najsłabsze wyniki od debiutu osiągnęły za to “W Sieci” i “Do Rzeczy”. więcej

 
Internet  
 
Bankier.pl z Maciejem Klepackim, Natalią Zimowską i 24.pl

Maciej Klepacki objął funkcję dyrektora zarządzającego, a Natalia Zimowska - dyrektora sprzedaży w Bankier.pl (Grupa Allegro). Do wyników Grupy Bankier.pl będzie doliczany ruch z uruchomionego na początku lipca przez GG Network serwisu 24.pl. więcej

 
Megapanel mobilny: Onet.pl przed WP.pl, mocno w górę Allegro i GG oraz o2

W czerwcu br. serwisy Wirtualnej Polski i Orange zanotowały 2,6 mln odsłon mobilnych mniej niż miesiąc wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły za to strony Allegro i GG oraz o2, a zyskały też witryny Onetu, Gazeta.pl i Interii. więcej

 
Orange FunSpot już dostępny w Warszawie

Orange uruchamia usługę FunSpot, czyli sieć utrzymywanych przez społeczność hot-spotów, które zapewnią bezprzewodowy dostęp do internetu. więcej

 
Onet pokaże całą Ligę Mistrzów w pay-per-view

W serwisie ligamistrzow.onet.pl będzie można obejrzeć na żywo w jakości HD wszystkie mecze nowego sezonu Ligi Mistrzów - płacąc za wybraną transmisję lub wykupując większy pakiet. więcej

 
YouTube z nową aplikacją na Androida i iOS (wideo)

Google udostępnił nowe wersje aplikacji serwisu YouTube na urządzenia z systemami Android i iOS. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
O lokalnych inwestycjach chcemy dowiadywać się od władz samorządowych

Niemal dwie trzecie Polaków zapytanych o to, kto powinien być głównym źródłem informacji o nowopowstających inwestycjach, wskazuje władze samorządowe. W drugiej kolejności oczekujemy informacji na ten temat ze strony mediów oraz inwestora - wynika z badania SW Research. więcej

 
Public Relations  
 
Łukasz Jachowicz w Ciszewski MSL
 
ConTrust wypromuje Usability LAB
 
Joanna Przerywacz w Planet PR, awans Magdaleny Wymazały
 
Technologie  
 
Przyznano nagrody EISA 2013-2014 dla najlepszych urządzeń elektronicznych
 
Orange FunSpot już dostępny w Warszawie
 
Sony ujawnia szczegóły na temat premiery PlayStation 4
 
Play obniża o połowę cenę Formuły 4.0
 
Tesco pracuje nad własnym tabletem
 
YouTube z nową aplikacją na Androida i iOS (wideo)
 
Vertis - pierwszy smartfon od Overmax
 
"Podręczniki w 3 kliki" w promocji Plusa i Merlin.pl
 
Be - nowa linia smartfonów od Ingram Micro Mobility
 
Gembird HDMI SmartTV Dongle - przystawka do telewizora za 229 zł
 
Grażyna Piotrowska-Oliwa w radzie nadzorczej Hawe
 
Gospodarka  
 
Wracamy z dalekiej podróży! Przemysł wrócił do życia ,,na stałe"
 
Lepiej samemu założyć lokatę z funduszem niż wybrać ofertę banku
 
Rząd walczy z szarą strefą w branży paliwowej. Ostre kontrole zaczynają przynosić efekty
 
Stanisław Kluza: rząd zaniedbał reformę systemu finansów publicznych
 
Niewiele firm oferuje dodatkowe ubezpieczenia emerytalne dla pracowników
 
Obcokrajowcy coraz chętniej studiują w Polsce. "Koszt rzędu 2-4 tys. euro"
 
Możemy stać się liderem w zielonej energetyce i energooszczędności
 
Mimo zawieszenia firmy, trzeba płacić podatek od budynków czy magazynów
 
"Brak decyzji o OFE pozostawia GPW w tyle, ale jest potencjał wzrostów nawet w tym roku"
 
Powstaje ekologiczny dom z dopłatą
 
Jak wysłać skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Minionki rozrabiają" lepsze od Iron Mana
 
Koniec serialu "Teoria wielkiego podrywu"? Nadchodzi siódmy sezon
 
Justin Timberlake znów z 'N Sync (wideo)
 
Rodrigo Santoro i Will Smith zagrają w filmie "Focus"
 
"Dead Snow: Red Vs. Dead" seguelem "Zombie SS"
 
Blog  
 
Heineken Opene'er? A idź Pan w diabły, bo tą packą Pana zdzielę! - Janusz Kamieński
 
Diabeł tkwi w ...referendum? - Krzysztof Czabański
 
Czego nie dowiemy się z Google i Facebooka - Paweł Tkaczyk
 
SERCE, UMYSŁ I CIPA. - Ewaryst Fedorowicz
 
Co słychać w piwie? To samo, co w perfumach. - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści

- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”. więcej

 
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
 
Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl