|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Sierpnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści
- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”.
więcej
|
Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"
W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”.
więcej
|
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
|
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Markus Tellenbach: Dla rozwoju telewizji najważniejsza jest jakość kontentu
- Cyfryzacja stworzyła dla polskiego rynku telewizyjnego wiele nowych możliwości technologicznych, ale najważniejszy będzie i tak zawsze kontent oraz jego jakość - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN.
więcej
|
|
Maja Sablewska, "Oblicza prostytucji" i pasmo erotyczne w TVN Style
W jesiennej ramówce TVN Style będzie pięć polskich nowości: w tym programy Mai Sablewskiej i Marcina Tyszki, serial o prostytutkach oraz nowy cykl o operacjach plastycznych. W nocy kanał wprowadzi pasmo erotyczne.
więcej
|
|
TVN CNBC zmienia nazwę i format. "Sam kanał nie zostanie zlikwidowany"
- To, że z nazwy kanału TVN CNBC znika marka„CNBC” oznacza, że zmieniamy jego formułę, a sam kanał nie zostanie zlikwidowany - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN.
więcej
|
|
,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" w MTV Polska
Kanał MTV Polska jesienią wyprodukuje polską wersję znanego programu „Ekipa z New Jersey”. Reality-show pod tytułem „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” pojawi się na antenie stacji w przyszłym roku.
więcej
|
|
Rynek reklamy się poprawia. TVN zapowiada większe inwestycje w ofertę TVN7 i TTV
- Wyłączenie nadawania analogowego w lipcu br. zapewniło pełen zasięg cyfrowy dla TVN7 i TTV, dlatego bierzemy pod uwagę większe inwestycje w programming w tych dwóch kanałach - powiedział na konferencji Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Przyznał też, że widzi poprawę na rynku reklamy.
więcej
|
|
UPC na stałe odkodowuje 35 kanałów cyfrowych
Od dzisiaj sieć UPC Polska udostępni abonentom usługi telewizyjnej 35 kanałów, które dostępne będą w technologii cyfrowej. Odbierać je będą mogli posiadacze telewizorów z cyfrowym tunerem telewizji kablowej.
więcej
|
|
Markus Tellenbach: 2,3 mln abonentów nc+ to bardzo dobry wynik
Platforma nc+ na koniec czerwca br. miała 2,3 mln abonentów, o 200 tys. mniej niż wiosną, ale TVN uznaje to za bardzo dobry wynik. Spółka spodziewa się wzrostu kosztów restrukturyzacji platformy w II półroczu br.
więcej
|
|
Lux Veritatis chce, żeby KRRiT obniżyła opłatę za koncesję TV Trwam
Fundacja Lux Veritatis zapowiada, że odwoła się od decyzji KRRiT o wysokości opłaty koncesyjnej dla TV Trwam za nadawanie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Według Fundacji stacja miała już wcześniej koncesję satelitarną, która teraz została tylko rozszerzona.
więcej
|
|
,,Jesteście manipulatorami, stworzyliście Oskara W." - polemika z Durczokiem i Miecugowem
Skrytykowany przez Kamila Durczoka szef serwisu CzasBiałegostoku.pl, który opublikował wywiad z Oskarem Wądołowskim niedługo po ataku na Grzegorza Miecugowa, nie pozostaje dłużny szefowi „Faktów” TVN. Wytyka mu i jego redakcji stronniczość polityczną i tabloidyzację.
więcej
|
|
4fun Media ze wzrostem przychodów, ale spadł zysk netto
Spółka 4fun Media, nadawca m.in. 4fun.tv i rbl.tv, zanotowała w I półroczu br. wzrost przychodów, ale spadł jej zysk netto.
więcej
|
|
Protest w obronie programu "Kawa czy herbata?". "To jeden z ostatnich misyjnych programów"
- Stanowczo protestujemy przeciwko decyzji o zdjęciu z anteny programu “Kawa czy herbata?” i domagamy się od obecnych władz TVP przywrócenia programu w jesiennej ramówce - napisał zespół porannego magazynu Jedynki w liście otwartym.
więcej
|
|
Nowe seriale i filmy jesienią w TV Puls. Na razie bez polskich nowości
TV Puls w jesiennej ramówce wprowadzi nowe filmy i seriale. Na antenie znajdą się też m.in. premierowe odcinki „Pingwinów z Madagaskaru” oraz programu „Kręcimy z gwiazdami”. Na razie w ramówce nie będzie jednak nowych polskich produkcji.
więcej
|
|
nc+ z nowym studiem do transmisji sportowych
Platforma nc+ uruchomiła nowe studio z którego nadawane będą programy towarzyszące rozgrywkom sportowym, głównie meczom Ligi Mistrzów. Po raz pierwszy nadano z niego rozmowy przy transmisjach miniony wtorek.
więcej
|
|
MiniMini+ pokaże ,,Parauszek i przyjaciele", najnowszą animację Se-Ma-Fora
1 września 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Parauszek i przyjaciele”. Jest to najnowsza produkcja Se-Ma-Fora - słynnego polskiego producenta filmów animowanych.
więcej
|
|
Platforma nc+ ma 2,3 mln abonentów. Straciła 200 tys.
Platforma nc+ na koniec czerwca br. miała 2,3 mln abonentów - podał TVN w raporcie finansowym. Oznacza to, że od startu operatora w marcu br. ubyło mu 200 tys. klientów.
więcej
|
|
Grupa TVN miała w II kw. 29,9 mln zł straty netto
Grupa TVN w II kwartale br. zanotowała 29,9 mln zł straty, a w całym I półroczu - 73,7 mln zł. Przychody grupy w II kwartale wyniosły 438,7 mln zł, a w I półroczu - 783,6 mln zł.
więcej
|
|
E! Entertainment HD i Universal Channel HD w Multimedia Polska
Sieć Multimedia Polska dołączyła do swojej oferty dwa nowe kanały nadające w wysokiej rozdzielczości. Chodzi o Universal Channel HD i E! Entertainment HD.
więcej
|
|
Orange Sport też pokaże ligę włoską
Orange Sport w najbliższym sezonie rozgrywkowym będzie transmitował po jednym meczu z każdej kolejki włoskiej ligi piłkarskiej Serie A oraz pokazywał skróty wszystkich spotkań. Szerzej te rozgrywki będą relacjonowane w nc+
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dom z dziećmi w nowym katalogu IKEA
Motywem przewodnim katalogu IKEA na 2014 rok jest życie rodzinne z dziećmi. Katalog trafi do dystrybucji 26 sierpnia w liczbie 4,5 mln egz.
więcej
|
|
Lewandowski, Błaszczykowski i Szczęsny grają w piłkarzyki w reklamie Orange (wideo)
Do emisji trafił spot Orange z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski: Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Leo Burnett, Film It, Chimney i MEC.
więcej
|
|
Pique, LeBron i Serena Wiliams w nowej kampanii Nike'a (wideo)
Pod hasłem "Possibilities" startuje nowa kampania Nike, której twarzami zostali m.in. koszykarz James LeBron, piłkarz Barcelony Gerard Pique oraz tenisistka Serena Williams.
więcej
|
|
USP Zdrowie z nowym logo
Firma USP Zdrowie zyskała nowy logotyp, zaprojektowany przez Terri Goldstein. Ma on odzwierciedlać najważniejsze wartości przedsiębiorstwa.
więcej
|
|
"Co Ty wiesz o mocy?" w kinowej kampanii Škody Octavii RS (wideo)
W kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media trwa kampania reklamowa samochodu Škoda Octavia RS.
więcej
|
|
Havas Worldwide Warsaw wypromuje NexcareTM ColdHotTM w Europie
Agencja Havas Worldwide Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie europejskiej strategii komunikacji oraz kreacji reklam dla marki Nexcare ColdHot należącej do koncernu 3M.
więcej
|
|
Intermarché postawiło w internecie na OS3
Agencja OS3 pozyskała nowego klienta - sieć supermarketów Intermarché. Współpraca została zawarta w oparciu o przetarg.
więcej
|
|
Załoga rajdowa Adama Małysza ambasadorami New Balance
Marka butów sportowych New Balance (w Polsce dystrybuowanych przez firmę Tarmax) została partnerem technicznym teamu rajdowego Adama Małysza. Umowę podpisano na 12 miesięcy.
więcej
|
|
Jacek Karaszewski szefem Walk Digital
Grupa Walk integruje wszystkie funkcje digitalowe grupy w ramach nowego podmiotu - Walk Digital, którego szefem został Jacek Karaszewski.
więcej
|
|
Katarzyna Sochacka: z agencji Insignia do Opcom
Katarzyna Sochacka dołączyła do zespołu agencji Opcom, gdzie objęła stanowisko senior copywritera. Będzie realizowała projekty z zakresu działań ATL, BTL i digital.
więcej
|
|
Leszek Puchta dyrektorem sprzedaży w firmie Internetica
Do kadry zarządzającej firmy Internetica dołączył Leszek Puchta, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
VML Poland przejmuje od Mediacomu internetową obsługę Danio
Od października br. za działania na Facebooku i planowanie kampanii internetowych marki Danio (Danone Polska) będzie odpowiadać agencja VML Poland. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Rafał Pijor: z Perfectto do Mea Group
Rafał Pijor dołączył do zespołu agencji Mea Group na stanowisko project managera w dziale realizacji eventów. Do jego obowiązków należy bieżąca obsługa klientów agencji oraz realizacja projektów eventowych prowadzonych przez firmę.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|