|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Lekarze 4" wiosną w TVN. Do obsady dołączy Wojciech Mecwaldowski
Telewizja TVN rusza ze zdjęciami do czwartego sezonu “Lekarzy”, który widzowie stacji zobaczą wiosną 2014 roku. W nowych odcinkach produkcji do obsady dołączy Wojciech Mecwaldowski.
więcej
|
|
Jolanta Kwaśniewska nową twarzą ,,Pytania na śniadanie"
Była prezydentowa Jolanta Kwaśniewska poprowadzi nowy cykl w nadawanym w TVP2 magazynie „Pytanie na śniadanie”. Cykl ma promować i wspierać pozytywne postawy wobec starości - aktywność osób w sile wieku, najciekawsze inicjatywy międzypokoleniowe, a także zachowania prozdrowotne.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" zyskała widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
Piąty sezon „Rodzinki.pl 5” ogląda średnio 2,13 mln osób, czyli o 50 tys. więcej niż nadawaną rok temu trzecią edycję. TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 jest pierwsza.
więcej
|
|
,,Ugotowani" hitem TVN. Show zyskał 300 tys. widzów
Cztery pierwsze odcinki piątej serii programu „Ugotowani” oglądało o 300 tys. widzów więcej niż emitowane rok wcześniej odcinki trzeciej edycji produkcji. TVN w paśmie emisji reality-show jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
|
,,Tylko taniec" stracił widzów, ale jest liderem
Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” ogląda o 240 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja daje jednak Polsatowi pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Polsat zyskuje widzów, TVN nadal liderem. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Justyna Ganczarek-Jach na czele sprzedaży TV Puls
Justyna Ganczarek-Jach od października br. obejmie nowo utworzone stanowisko menedżera ds. sprzedaży Telewizji Puls. Będzie zarządzać całym zespołem sprzedaży spółki.
więcej
|
|
100 tys. pobrań aplikacji nc+ GO
Bezpłatna aplikację nc+ GO, udostępnioną przez platformę cyfrową nc+, pobrano już ponad 100 tys. razy - podał operator.
więcej
|
|
Toya z internetem dla studentów
Sieć kablowa Toya wprowadziła do oferty trzy nowe pakiety internetowe dla studentów. Dodatkowo mogą oni skorzystać z promocyjnych pakietów Toyamobilna.
więcej
|
|
Jubileusz 45-lecia ,,Stawki większej niż życie" na antenach TVP
W październiku 1968 roku w Telewizji Polskiej odbyła się premierowa emisja kultowego serialu „Stawka większa niż życie”. Z okazji 45 rocznicy obecności produkcji na antenie, publiczna telewizja zaplanowała obchody jubileuszu serialu.
więcej
|
|
TVN7 pokaże serial ,,Alcatraz"
3 października 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję nowego serialu „Alcatraz”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
6 proc. mniej na reklamę w Polsce, na świecie 3,5 proc. więcej (analiza)
ZenithOptimedia Group szacuje, że w br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosą 6,341 mld zł, o 6 proc. mniej niż w ub.r. Na całym świecie wzrosną o 3,5 proc., do poziomu 503 mld dolarów.
więcej
|
|
Top 100 najcenniejszych marek: Apple przed Coca-Colą, awans Google i Facebooka, Nokia ostro w dół
W tegorocznym ranking najbardziej wartościowych marek na świecie na pozycję lidera awansował Apple, wyprzedzając Coca-Colę. Między nimi uplasowało się Google, a duży skok w górę zanotował Facebook.
więcej
|
|
Mistrz świata baristów reklamuje MK Cafe (wideo)
Pod hasłem „Polecana przez baristów” wystartowała kampania reklamowa kawy MK Cafe (produkowanej przez Strauss Cafe Poland). Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy Hand Made, Effectiv Team i Alvernia Studios - jest Fritz Storm, mistrz świata baristów.
więcej
|
|
Ekstremalne golenie reklamuje Gillette FusionProGlide Sensitive (wideo)
Pod hasłem „Wyzwanie Gillette Sensitive” rozpoczęła się kampania reklamowa maszynki do golenia Gillette FusionProGlideSensitive (Procter and Gamble DS Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i 24/7 PR.
więcej
|
|
Spadający smartfon reklamuje Orange Cloud (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa usługi Orange Cloud wprowadzonej właśnie przez Orange Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Leo Burnett, Film It i MEC.
więcej
|
|
,,Korzystaj z kart i wygrywaj" w kampanii Visa Business
Trwa promocja kart płatniczych Visa Business skierowana do małych i średnich firm. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Saatchi&Saatchi Poland i MEC.
więcej
|
|
Grupa SMT jako SMT SA i z nowym logo
Grupa SMT skróciła swoją nazwę do SMT SA i wprowadziła nowe logo. Jednocześnie zmieniła się siedziba firmy.
więcej
|
|
Kamil Sokołowski: z TBWA/Tequila do FFW Communication
Były digital manager TBWA/Tequila, Kamil Sokołowski rozpoczął współpracę z agencją content marketingową FFW Communication.
więcej
|
|
Monika Regulska: z firmy Intrac do Trias
Do działu marketingu grupy Trias dołączyła Monika Regulska, która objęła stanowisko koordynatora ds. marketingu.
więcej
|
|
Justyna Mazur: z firmy Comarch do agencji Gong
Do zespołu agencji Gong dołączyła Justyna Mazur, która objęła stanowisko community manager w dziale social media.
więcej
|
|
Od potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklam
Sprzedaż powierzchni reklamowej jeszcze nigdy nie była tak prosta! Reklamobiorcy już nie muszą spędzać nudnych godzin na dzwonieniu czy wysyłaniu e-maili - po prostu umieszczają swoją ofertę w porównywarce cen.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gremi Media zwolniła wieloletniego szefa dystrybucji
Spółka Gremi Media rozstała się z Janem Chmielem, wieloletnim dyrektorem sprzedaży, odpowiedzialnym za dystrybucję jej tytułów prasowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki od kilku tygodni sprawuje już Jakub Zaskurski.
więcej
|
|
Spada sprzedaż pism podróżniczych, ,,National Geographic" liderem w I półroczu br.
W I połowie 2013 roku wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic”.
więcej
|
|
"Newsweek" organizuje Konkurs im. Teresy Torańskiej
Tygodnik “Newsweek Polska” oraz Fundacja im. Teresy Torańskiej organizują Konkurs Nagroda “Newsweeka” im. Teresy Torańskiej. Wziąć w nim udział mogą dziennikarze i autorzy literatury faktu, w tym młode dziennikarskie talenty.
więcej
|
|
Paweł Wilkowicz przechodzi z "Rzeczpospolitej" do Sport.pl Agory
Paweł Wilkowicz, dotąd zastępca działu sportowego “Rzeczpospolitej” (Gremi Media), przechodzi do Agory. Od 1 października br. zostanie nową twarzą serwisu sportowego Sport.pl.
więcej
|
|
Aplikacja ,,Telemagazyn" na smartfony z Windows Phone
Grupa Polskapresse udostępniła wersję aplikacji „Telemagazyn” z programem telewizyjnym na smartfony z systemem Windows Phone 7 i Windows Phone 8.
więcej
|
|
Ogłoszono nominacje do Nagrody im. Beaty Pawlak
Wojciech Górecki, Dorota Kozińska, Adam Leszczyński, Andrzej Muszyński, Krzysztof Środa oraz Maciej Wasielewski zostali nominowani do jedenastej edycji Nagrody im. Beaty Pawlak.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
4/5 Polaków zadowolonych ze swojej pracy
81 proc. Polaków jest zadowolonych ze swojej pracy. Najwięcej z nich mieszka w metropoliach i jest w sile wieku (35-44 lata) lub w wieku przedemerytalnym (55-64 lata) - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Milion dorosłych Polaków to wegetarianie
Około 3,2 proc. dorosłych Polaków jest wegetarianami (wliczając osoby stosujące dietę wegańską). Oznacza to, że wegetarian jest w naszym kraju ponad milion. Ponadto drugie tyle osób postrzega siebie jako wegan lub wegetarian, choć sporadycznie jadają mięso i ryby - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|