|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 2 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione
- Niesprawiedliwe jest to, że przyjmuje się, iż istnieją media bezprzymiotnikowe oraz te z przymiotnikiem „prawicowe”. Czasami odnoszę wrażenie, że media są bardziej upolitycznione niż sami politycy - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy.
więcej
|
|
TVN liderem, duży spadek TVP Info. ,,M jak miłość" hitem
We wrześniu 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymała stacja TVN. Największą widownię zgromadziły seriale „M jak miłość” oraz „Na dobre i na złe”.
więcej
|
|
,,I kto to mówi?" ogląda tylko 600 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Cztery pierwsze odcinki nowego programu „I kto to mówi?” śledziło średnio 600 tys. widzów. Show ma mniej widzów niż TVP2 gromadziła rok wcześniej w tym paśmie i zdecydowanie przegrywa z konkurencją.
więcej
|
|
FOX Life ma nową oprawę i logo (foto)
Kanał FOX Life od października br. wprowadził nową oprawę graficzną i nowe logo. Stacja zrezygnowała w swojej szacie z koloru fuksji, teraz dominują w niej takie barwy jak fiolet, zieleń i kolor niebieski.
więcej
|
|
"Za siódmą górą" ze Stefanem Czernieckim w TV Republika
Program podróżniczy “Za siódmą górą” to październikowa nowość TV Republika. Magazyn nadawany w sobotnie popołudnia poprowadzą podróżnik i pisarz Stefan Czerniecki oraz dziennikarka stacji Marta Jeżewska.
więcej
|
|
Grupa ITI za 48 mln euro sprzedała Multikino
Sieć kin Multikino nie należy już do Grupy ITI. Spółka sfinalizowała właśnie sprzedaż wszystkich udziałów w tej firmie na rzecz spółki Vue-Entertainment. Kwota transakcji wyniosła 48 mln euro.
więcej
|
|
Nie będzie filmu o Hillary Clinton, CNN wycofuje się z projektu
Naciski z otoczenia Hillary Clinton okazały się tak duże, że telewizja CNN zrezygnowała z realizacji dokumentu na jej temat.
więcej
|
|
Finał serialu "Breaking Bad" hitem wśród internetowych piratów
Ponad pół miliona nielegalnych ściągnięć w ciągu 12 godzin - finałowy odcinek "Breaking Bad" stał się pirackim hitem.
więcej
|
|
Eva Longoria odpowiada za serial prawniczy "Vega V. Vega"
Eva Longoria zajmie się produkcją nowego serialu prawniczego.
więcej
|
|
SES: satelita Astra 2E wyniesiony na orbitę
Spółka SES poinformowała, że 29 września o godz. 23:38 czasu środkowoeuropejskiego CET satelita Astra 2E został wyniesiony w przestrzeń kosmiczną na pokładzie rakiety nośnej ILS Proton Breeze M. Po trwającej 9 godzin i 12 minut misji, górny segment rakiety pomyślnie umieścił satelitę bezpośrednio na transferowej orbicie geostacjonarnej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kevin Spacey reklamuje Konto Godne Polecenia w BZ WBK (wideo)
Do emisji trafił pierwszy spot telewizyjny BZ WBK z udziałem Kevina Spacey. W całej kampanii - przygotowanej przez firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom - reklamowane jest Konto Godne Polecenia.
więcej
|
|
Chyra, Cielecka, Skiba i Buzek jako pół-zwierzęta w kampanii ,,Paka dla bezdomniaka" (wideo)
Fundacja Viva! wspólnie z agencją AtomClick i serwisem keko.pl rozpoczyna kampanię „Paka dla bezdomniaka” na rzecz zwierząt w schroniskach. Ambasadorami akcji są Agata Buzek, Edyta Olszówka, Maja Ostaszewska, Majka Jeżowska, Magda Cielecka, Andrzej Chyra, Jacek Poniedziałek, Krzysztof Skiba, Piotr Adamczyk i Rafał Zbieć.
więcej
|
|
Zielińska, Kuczyńska i Tyszkiewicz reklamują rajstopy Gatta ,,dla pokoleń"
Ruszyła kampania reklamowa marki Gatta (należącej do firmy Ferax) z okazji 20-lecia jej obecności na rynku. Bohaterkami akcji - prowadzonej pod hasłem „Gatta dla pokoleń” - są Julia „Maffashion” Kuczyńska, Katarzyna Zielińska i Beata Tyszkiewicz.
więcej
|
|
Marek Kmiecik odchodzi z Hoop Polska
Marek Kmiecik zrezygnował z funkcji dyrektora marketingu i członka zarządu Hoop Polska. W firmie pracował przez 7 lat.
więcej
|
|
Adamczyk jako podwójny tenisista reklamuje kredyt gotówkowy z casbackiem w eurobanku (wideo)
Eurobank zaczął promocję kredytu gotówkowego, w ramach której można otrzymać 5-procentowy zwrot każdej raty. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka, którą przygotowały i realizują firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.
więcej
|
|
Atmedia tracą kolejne stacje. Kanały Universala przechodzą do Polsat Media
Polsat Media od stycznia 2014 roku przejmie sprzedaż reklam w kanałach filmowych 13 Ulica, Universal Channel oraz Scifi Universal należących do Universal Networks International. Obecnie stacje te są w portfolio Atmedia.
więcej
|
|
Modafen reklamowany jako ,,nowoczesne uderzenie w przyczynę objawów grypy" (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa leku przeciwgrypowego Modafen (produkowanego przez Sanofi). Akcję - prowadzoną jednocześnie w Polsce i Rumunii - przygotowały firmy Publicis Poland, Mojo Films i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Max Olech odchodzi z Saatchi & Saatchi
Dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi Poland, Max Olech, po 20 latach pracy w agencji rezygnuje ze swojego stanowiska.
więcej
|
|
Orange Yes reklamowane ,,bez żadnego 'ale'" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Orange Yes, nowej taryfy na kartę w Orange Polska. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Leo Burnett, Film Produkcja i MEC.
więcej
|
|
Grupa Thomas Cook z nowym logo
Grupa Thomas Cook zmieniła swoje logo. Nowy znak będzie także elementem identyfikacji wizualnej należącego do koncernu biura podróży Neckermann Polska.
więcej
|
|
"Kadrowicze w Gdańsku" w kampanii Lotosu Trefla Gdańsk
Na outdoorze, w prasie, internecie, radiu i telewizji ruszyła kampania reklamowa siatkarskiego zespołu Lotos Trefl Gdańsk. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Kadrowicze w Gdańsku".
więcej
|
|
Unit4 Teta reklamuje się oszczędnościami klientów
Ruszyła kampania reklamowa systemu Teta Personel oferowanego przez Unit4 Teta. Reklamy pokazują, ile klienci zaoszczędzili dzięki wdrożeniu tego rozwiązania.
więcej
|
|
Katarzyna Gola nowym general managerem Nivea Polska
Katarzyna Gola zastąpiła od dzisiaj na stanowisku general managera Nivea Polska Michaela Haehnela, który po piętnastu latach pracy w Beiersdorf postanowił kontynuować karierę poza strukturami firmy.
więcej
|
|
Sebastian Oszczepaliński: z Marketing House do Walk Digital
Do zespołu agencji Walk Digital dołączył Sebastian Oszczepaliński. Jako senior project manager & producer będzie odpowiadał za przygotowanie oraz zarządzanie projektami realizowanymi przez Walk dla klientów grupy.
więcej
|
|
Jacek Makowski: z TuPolska do Mail Media
Do zespołu news business firmy Mail Media dołączył Jacek Makowski. Ostatnio pracował w firmie TuPolska na stanowisku konsultanta ds. reklamy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowy wydawca "Przekroju" ujawni się w czwartek. Zapłaci za tytuł 3,2 mln zł?
W czwartek 3 października br. ma zostać opublikowana informacja o przyszłości tygodnika “Przekrój”. Grzegorz Hajdarowicz negocjuje sprzedaż kultowego tytułu jednemu z wydawnictw. Wycenia prawa do niego na 3,2 mln zł.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz ponownie prezesem Gremi Media SA
Grzegorz Hajdarowicz drugi raz w tym roku został prezesem Gremi Media SA. Zastąpił na tym stanowisku Artura Łopuszko, który zrezygnował z zasiadania w zarządzie tej spółki.
więcej
|
|
"Party" liderem wśród dwutygodników people, "Flesz" stracił w lipcu najwięcej
W lipcu br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a liderem pozostało “Party”. Najwięcej stracił “Flesz”, a najmniej - “Viva!”.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak dyrektorem generalnym Media Impact Polska
Jacek Dzięcielak do końca br. obejmie stanowisko prezesa i dyrektora generalnego spółki Media Impact Polska, która powstała z połączenia działów sprzedaży Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.
więcej
|
|
"Playboy" z naklejką-króliczkiem na jubileuszowej okładce (wideo)
Od 30 września br. w sprzedaży jest październikowe i zarazem 250. wydanie miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska). Na okładce tym razem nie znalazło się zdjęcie rozebranej kobiety, ale naklejka na samochód z króliczkiem.
więcej
|
|
"Dziennik Gazeta Prawna" promuje przedsiębiorczość
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) rozpoczął akcję „Nie ma wolności bez przedsiębiorczości”. W jej ramach na łamach gazety ukaże się cykl artykułów o przedsiębiorczości w Polsce.
więcej
|
|
Focus.pl zmienia szatę graficzną i stawia na historię
Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nową odsłonę serwisu popularnonaukowego Focus.pl, a także dedykowaną historii witrynę Historia.Focus.pl. To kolejne odświeżenia serwisów spółki po wprowadzonych w lipcu zmianach na stronie Gala.pl.
więcej
|
|
Tarsago przejmuje Reader's Digest w Czechach i na Słowacji
Spółka Tarsago Media Group, od maja br. będąca właścicielem oddziałów Reader’s Digest w Polsce, Rumunii i na Węgrzech, przejęła również spółki Reader’s Digest w Czechach i na Słowacji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa o2 stawia na Pudelka i Kafeterię, a ogranicza markę Tok.pl
Po zawieszeniu serwisów Filmtok.pl i Mototok.pl jedyną stroną Grupy o2 pod marką Tok.pl pozostaje Biztok.pl. Wśród serwisów show-biznesowych spółka stawia na Pudelka (zamykając Lansik.pl), a wśród motoryzacyjnych na Autokrata.pl.
więcej
|
|
Serce i Rozum najpopularniejszym fanpage'em na Facebooku (raport za wrzesień 2013)
Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wśród profili mediowych liderem są Demotywatory.
więcej
|
|
Prognoza: W 2014 roku wzrośnie pozycja Google+, LinkedIn i MySpace - straci Foursquare
Magazyn „Forbes” przedstawił trendy, które według jego analityków zdominują świat mediów społecznościowych w 2014 roku.
więcej
|
|
Marek Raczkowski przenosi się z rysunkami na Gazeta.pl
Od października rysunki Marka Raczkowskiego będą publikowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl (Agora). Poprzednio rysownik był związany z tygodnikiem „Przekrój”.
więcej
|
|
Facebook wprowadza wyszukiwanie wpisów
Facebook rozszerza możliwości modułu Graph Search o funkcję wyszukiwania postów. W ten sposób użytkownicy będą mogli dotrzeć do wszystkich treści opublikowanych w przeszłości przez nich lub ich znajomych.
więcej
|
|
Orange udostępnia internet 300 Mb/s w Warszawie
Orange wprowadza do swojej oferty internet 300 Mb/s obsługiwany przez łącza światłowodowe. Usługa ma być dostępna póki co w wybranych lokalizacjach Warszawy.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i Firefox w dół, w górę IE
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - we wrześniu br. zanotował wyraźny spadek udziału w rynku, co wykorzystał Internet Explorer Microsoftu. Na polskim rynku aplikacji Google nie udało się tym razem zbliżyć do liderującego Firefoxa.
więcej
|
|
Google udostępnia Web Designera do projektów w HTML5 (wideo)
Google Web Designer to nowe narzędzie od firmy z Mountain View, które ma pomóc programistom w przygotowywaniu stron www, reklam i aplikacji w HTML5.
więcej
|
|
YouTube Music Awards zostaną rozdane w listopadzie (wideo)
Google zapowiedział na listopad rozdanie pierwszych w historii YouTube Music Awards. Nagrody zostaną przyznane artystom, których klipy cieszą się największą popularnością w serwisie.
więcej
|
|
Safari i Opera Mini w dół na urządzeniach mobilnych, zyskuje Chrome
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała we wrześniu spadek udziału w rynku. Straciła także Opera Mini, a zyskały na tym przeglądarka Androida i mobilna odsłona Chrome.
więcej
|
|
Bundesliga uruchamia oficjalny kanał na YouTubie (wideo)
Niemiecka liga piłki nożnej, Bundesliga, udostępniła na YouTubie swój kanał, gdzie będą publikowane materiały dotyczące ostatnich spotkań, piłkarzy oraz wydarzeń na boisku.
więcej
|
|
BitTorrent chce uczynić komunikację w sieci prywatną i bezpieczną
Firma BitTorrent pracuje nad komunikatorem internetowym bazującym na protokole P2P, który pozwoli na prowadzenie rozmów w sposób bezpieczny i niepodatny na ataki.
więcej
|
|
Finał serialu "Breaking Bad" hitem wśród internetowych piratów
Ponad pół miliona nielegalnych ściągnięć w ciągu 12 godzin - finałowy odcinek "Breaking Bad" stał się pirackim hitem.
więcej
|
|
Focus.pl zmienia szatę graficzną i stawia na historię
Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nową odsłonę serwisu popularnonaukowego Focus.pl, a także dedykowaną historii witrynę Historia.Focus.pl. To kolejne odświeżenia serwisów spółki po wprowadzonych w lipcu zmianach na stronie Gala.pl.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Co czwarty Polak boi się, że straci pracę
Polacy w coraz mniejszym stopniu obawiają się utraty pracy. W stosunku do zeszłego roku o 5 pkt. proc. mniej pracowników wyczuwa zagrożenie zwolnienia, a jednocześnie niemal 75 proc. pracodawców deklaruje utrzymanie poziomu zatrudnienia. Obecna sytuacja przekłada się także na znaczące różnice w podejściu do polityki płacowej. Ponad 38 proc. zatrudnionych oczekuje podwyżek, natomiast jedynie 3% firm deklaruje spełnienie tych oczekiwań - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Typowy niewierzący Polak to młody, wykształcony mężczyzna z miasta
Typowy niewierzący Polak to: młody mężczyzna mieszkający w dużym mieście, dobrze wykształcony, zajmujący raczej wysoką pozycję zawodową lub uczący się, dobrze sytuowany i zadowolony ze swojej sytuacji materialnej - wynika z badań CBOS.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|