|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 3 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Fakty" stawiają na internet. Rusza nowy portal (wywiad)
TVN uruchamia dziś nową odsłonę portalu “Faktów” z dodatkowymi materiałami i komentarzami. - Portal jest naszym oryginalnym projektem - mówi Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok, szef “Faktów” TVN. Ruszają też aplikacje mobilne i profil serwisu na Twitterze.
więcej
|
|
TVP i TVN24 z sondażem referendalnym od TNS Polska, Polsat News bez badania
TNS Polska przygotuje dla TVP i TVN24 wspólny sondaż dotyczący wyników referendum ws. odwołania prezydent Warszawy. Obie stacje jego wyniki zaprezentują podczas programów specjalnych. Własnego badania nie zamówił natomiast Polsat News.
więcej
|
|
TVP Info z dużym spadkiem, TVN24 nowym liderem stacji newsowych
We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych awansowała TVN24. Na drugie miejsce spadł odświeżony kanał TVP Info, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Najwięcej zyskał Polsat News.
więcej
|
|
Emilia Ordon rzecznikiem prasowym TVN, odchodzi Karol Smoląg
Emilia Ordon została nowym dyrektorem działu relacji zewnętrznych i rzecznikiem prasowym Grupy TVN. Zastąpiła Karola Smoląga, który odchodzi ze spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mikołaj Jankowski i nowe programy w Polsat Biznes
Dziennikarz “Wydarzeń” Polsatu Mikołaj Jankowski dołączył do grona prezenterów kanału Polsat Biznes, a na antenie biznesowej stacji debiutują nowe programy.
więcej
|
|
810 tys. widzów ogląda ,,Ślubną gorączkę" w Polsacie
Cztery pierwsze odcinki „Ślubnej gorączki” oglądało średnio 812 tys. osób, mniej o 200 tys. niż Polsat gromadził w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Kanał w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku.
więcej
|
|
Rusza nowy kanał Nat Geo People. Pojawi się w Polsce?
National Geographic Channels International uruchomi nowy kanał dokumentalny pod nazwą Nat Geo People. Stacja ruszy na początku przyszłego roku w 50 krajach.
więcej
|
|
Internetowy serial ,,House of Cards" w Ale Kino+
19 października 2013 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję internetowego serialu „House of Cards”.
więcej
|
|
"Atlas chmur" i Liga Mistrzów promowane w kampanii Canal+
W piątek 4 października br. rusza nowa kampania Canal+, reklamująca hity filmowe i sportowe z oferty stacji. Działania obejmą telewizję, radio oraz internet.
więcej
|
|
,,Wiadomości" liderem przed ,,Teleexpressem", duży wzrost ,,Wydarzeń"
We wrześniu br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Juliusz Braun: gwiazdy w TVP zarabiają mniej niż w konkurencyjnych stacjach
– Kontrakty gwiazdorskie to nie jest duży problem dla TVP, a nasze gwiazdy zarabiają mniej niż gwiazdy w innych stacjach – twierdzi prezes TVP. Gwiazdorskie kontrakty prezenterów telewizyjnych to od lat gorący temat polskich mediów, szczególnie jeśli dotyczą finansowanej z abonamentu Telewizji Publicznej. Gaże gwiazd w TVP to kilkadziesiąt tysięcy złotych.
więcej
|
|
AXN Now także w ofercie VoD.pl Onetu
Należący do Grupy Onet serwis VoD.pl poszerzył swoją ofertę o seriale z anteny kanału AXN. W ramach oferty pod nazwą AXN Now jest na razie sześć zagranicznych produkcji.
więcej
|
|
,,Grajband" od października na antenie teleTOON+
21 października 2013 roku kanał teleTOON+ rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Grajband”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Kieruj się rozsądkiem" - policja przestrzega przed wypadkami drogowymi (wideo)
Ruszyła kampania społeczna Komendy Głównej Policji promująca prawidłowe zachowania wśród wszystkich uczestników ruchu drogowego. Koncepcją, kreacją i produkcją na potrzeby akcji zajęła się Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Familijna kampania reklamuje loterię M1 (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca jesienną loterię w centrach handlowych M1 (należących do Metro Properties). Akcję - prowadzoną w telewizji, prasie, radiu, internecie i na outdoorze - przygotowała agencja Momentum (z McCann Worldgroup).
więcej
|
|
Balonowy odlot Serca i Rozumu reklamuje FunSpoty w Orange (wideo)
Rusza kampania reklamowa usługi FunSpot wprowadzonej przez Orange Polska. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland i MEC - są Serce i Rozum.
więcej
|
|
Maciek Gajwer reklamuje kolejną ,,Praktikomanię" w Praktikerze
W marketach sieci Praktiker ruszyła kolejna odsłona promocji „Praktikomania - Szał niskich cen!”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy H-Warsaw, Maxus i Kuźnia PR.
więcej
|
|
,,Hello" - Poznań City Center reklamowane przed otwarciem
Ruszyła kolejna odsłona centrum handlowego Poznań City Center, które zostanie otwarte 25 października. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, Wide Open i Simplicity.
więcej
|
|
"Atlas chmur" i Liga Mistrzów promowane w kampanii Canal+
W piątek 4 października br. rusza nowa kampania Canal+, reklamująca hity filmowe i sportowe z oferty stacji. Działania obejmą telewizję, radio oraz internet.
więcej
|
|
Android i Nexus 7 w promocji batonów KitKat
Z początkiem października wystartowała loteria promująca batony KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania są tablety Nexus 7. Obsługą akcji zajmuje się agencja Linea Recta Polska.
więcej
|
|
Hiszpańskie oliwki reklamowane ,,na każdym polskim stole"
Pod hasłem „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” rozpoczęła się kampania promująca oliwki z Hiszpanii. Akcję na zlecenie organizacji Interaceituna przygotowały i realizują agencje Innovations Communications Group i ConTrust.
więcej
|
|
,,Spotkajmy się z okazji..." - słodycze Goplana i Solidarność we wspólnej promocji
Ruszyła wspólna promocja słodyczy Goplana i Solidarność (obie marki należą do firmy Colian). Obsługą akcji - prowadzonej pod hasłem „Spotkajmy się z okazji…” - zajmuje się agencja XConcept.
więcej
|
|
Black promowany przypinkami w Żabce i Freshmarkecie
Do sprzedaży w sklepach Żabka i Freshmarket trafia limitowana edycja napoju energetycznego Black Energy Drink (produkowanego przez FoodCare) z humorystycznymi przypinkami.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawca "Rzeczpospolitej" z nowym prezesem, pracownicy bez umów
Beata Mońka została nowym prezesem spółki Gremi Biznes Communication, która przejęła wydawanie “Rzeczpospolitej” i “Parkietu”. Jednak pracownicy tych tytułów nie podpisali jeszcze umów z nowym wydawcą.
więcej
|
|
Jan Piński prezesem spółki Uważam Rze, pracownicy na urlopach
Redaktor naczelny “Uważam Rze” Jan Piński został prezesem spółki Uważam Rze sp. z o.o., która przejęła wydawanie tego tygodnika i miesięcznika “Uważam Rze Historia” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hubert Salik nowym redaktorem naczelnym "Parkietu"
Hubert Salik, dotychczasowy zastępca kierownika działu ekonomicznego “Rzeczpospolitej”, został nowym redaktorem naczelnym “Parkietu” (Gremi Biznes Communication). Zastąpił na tym stanowisku Jakuba Kurasza.
więcej
|
|
,,Przyślij Przepis" najchętniej kupowanym miesięcznikiem w I półroczu 2013 roku
W I półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników utrzymał się „Przyślij Przepis”, ale zanotował największy spadek w czołówce. Top 150 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Do Rzeczy" przyzna nagrodę Strażnik Pamięci
“Tygodnik Do Rzeczy” i miesięcznik “Historia Do Rzeczy” organizują plebiscyt Strażnik Pamięci. Nagrodzone zostaną w nim osoby i instytucje, które szczególnie przyczyniły się do odnowienia, przechowania, przywrócenia pamięci o ważnych wydarzeniach z przeszłości Polski.
więcej
|
|
Adam Wojdyło digital sales directorem w Optizen Labs
Adam Wojdyło, były prezes Polskich Badań Czytelnictwa, objął stanowisko digital sales directora w firmie Optizen Labs.
więcej
|
|
"Grazia" z akcją rabatową "Stylowe zakupy"
W czwartek 3 października br. do sprzedaży trafi najnowszy numer dwutygodnika “Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Znajdą się w nim kupony rabatowe, które będzie można wykorzystać w ramach akcji “Stylowe zakupy”.
więcej
|
|
Francuski ,,Elle" także w wersji dla mężczyzn
We Francji zadebiutował pierwszy numer męskiej wersji magazynu modowego „Elle Man”.
więcej
|
|
Beata Mońka prezesem Gremi Biznes Communication
Beata Mońka, była wiceprezes platformy nc+, została prezes spółki Gremi Biznes Communication, która przejęła wydawanie tytułów Gremi Media, m.in. "Rzeczpospolitej". Grzegorz Hajdarowicz został z kolei szefem rady nadzorczej firmy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rada Etyki PR: Antyweb to nie blog, lecz portal dziennikarski. Nie można łączyć pracy dziennikarza i PR Managera
Rada Etyki Public Relations ostro skrytykowała Marcina M. Drewsa, blogera Antyweb.pl. Zdaniem Rady, blog ten jest portalem dziennikarskim, a Drews - nie jako bloger, lecz jako dziennikarz - w jednym z tekstów złamał obowiązujące kodeksy łącząc pracę dziennikarza i PR Managera.
więcej
|
|
Bogna Janke na czele Salon24.pl, odchodzi Radosław Krawczyk
Bogna Janke została prezesem serwisu blogowego Salon24.pl, który założyła wspólnie ze swoim mężem Igorem Janke. W funkcji prezesa zastąpiła Radosława Krawczyka, który pożegnał się z firmą.
więcej
|
|
FashionDays.pl z nową odsłoną i hasłem ,,Every day is a Fashion Day" (wideo)
Internetowy klub zakupowy FashionDays.pl (należący do Grupy Allegro) został udostępniony w odświeżonej odsłonie. Witryna zyskała też aplikację na iPhone’a oraz nowy format komunikacji oparty na haśle „Every day is a Fashion Day”.
więcej
|
|
Manta pracuje nad usługą chmury - Mantabox
Manta wkrótce uruchomi usługę przechowywania plików w chmurze o nazwie Mantabox. Niezbędną infrastrukturę dostarczy firma Oktawave.
więcej
|
|
ZłoteWyprzedaże.pl zmieniają regulamin po decyzji UOKiK-u
Pod wpływem działań UOKiK-u z regulaminu sklepu internetowego ZłoteWyprzedaże.pl znikną zapisy mówiące, że zwrot towaru w ustawowym terminie 10 dni jest możliwy tylko w oryginalnym opakowaniu, a klient składający reklamację może żądać wyłącznie naprawy produktu.
więcej
|
|
Adfocus - platforma RTB od Netsprint
Firma Netsprint uruchamia platformę RTB pod nazwą Adfocus, poszerzając swoją ofertę dla sektora e-commerce. Narzędzie umożliwia prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego. Oferta dla reklamodawców oparta jest o modele efektywnościowe.
więcej
|
|
AXN Now także w ofercie VoD.pl Onetu
Należący do Grupy Onet serwis VoD.pl poszerzył swoją ofertę o seriale z anteny kanału AXN. W ramach oferty pod nazwą AXN Now jest na razie sześć zagranicznych produkcji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|