|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 4 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji
- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Lis i Powerade: TVP czeka na werdykt Komisji Etyki, RASP nie komentuje
Telewizja Polska nie przesądza, czy zamieszczając na swoim blogu tekst z lokowaniem marek Powerade i Hyatt, Tomasz Lis naruszył zasady etyki dziennikarskiej TVP. Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, nie komentuje tej sprawy.
więcej
|
|
"MasterChef" na czele programów kulinarnych
Nadawany w TVN “MasterChef” był najchętniej oglądanym wieczornym programem kulinarnym w pierwszym miesiącu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje”, a liderem pod względem udziałów był program „Ugotowani”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Lis i Powerade: TVP czeka na werdykt Komisji Etyki, RASP nie komentuje
Telewizja Polska nie przesądza, czy zamieszczając na swoim blogu tekst z lokowaniem marek Powerade i Hyatt, Tomasz Lis naruszył zasady etyki dziennikarskiej TVP. Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, nie komentuje tej sprawy.
więcej
|
|
"MasterChef" na czele programów kulinarnych
Nadawany w TVN “MasterChef” był najchętniej oglądanym wieczornym programem kulinarnym w pierwszym miesiącu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje”, a liderem pod względem udziałów był program „Ugotowani”.
więcej
|
|
Już połowa pracowników TVP zagłosowała w referendum. Wizja nadal czeka na głos prezesa
Wczoraj frekwencja w referendum strajkowym w TVP wyniosła już 50 proc. Związkowcy nie kończą głosowania i podtrzymują zaproszenie do oddania głosu dla prezesa TVP Juliusza Brauna.
więcej
|
|
TVP Seriale na czele stacji tematycznych, TTV o 155 proc. do góry (TOP 104)
We wrześniu br. wśród kanałów tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. W czołowej dziesiątce największy wzrost zanotowała stacja TTV. Top 104 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski broni Doroty Wellman przed portalem braci Karnowskich
Wojciech Cejrowski stwierdził, że serwis wPolityce.pl stronniczo zrelacjonował jego wizytę w „Dzień Dobry TVN”, którą zaczął od przeżegnania się. Według podróżnika bezpodstawnie zaatakowano współprowadzącą program Dorotę Wellman.
więcej
|
|
TVP1 liderem naziemnej telewizji cyfrowej, rekordowy spadek TVP Info
We wrześniu 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największy wzrost udziału zanotowała stacja Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info.
więcej
|
|
MiniMini+ i Kuchnia+ walczą o "Satelitarne Oskary"
Należące do platformy nc+ kanały Kuchnia+ i MinMini+ to jedyne polskie stacje, które znalazły się wśród nominowanych kanałów w finale tegorocznej edycji konkursu Hot Bird TV Awards.
więcej
|
|
Kultowy ,,Zbuntowany anioł" w TV Puls
Telewizja Puls zakupiła argentyńską telenowelę “Zbuntowany anioł” z Natalią Oreiro, którą ponad 10 lat temu nadawał Polsat. Serial trafi na antenę stacji w drugiej połowie października br.
więcej
|
|
Kolejny serial z TVN na antenie TV Puls
TV Puls pokaże na swojej antenie - kolejny po “Kasi i Tomku” - serial z oferty TVN. Będzie to sitcom “Niania” z Agnieszką Dygant w tytułowej roli.
więcej
|
|
,,Wojna domowa" na antenie Tele5 (wideo)
W październiku 2013 roku kanał Tele5 rozpocznie emisję komediowego serialu „Wojna domowa”.
więcej
|
|
Serial ,,Czarna lista" w październiku na antenie AXN
Kanał AXN na październik 2013 roku przygotował dla swoich widzów premierowe emisje seriali oraz filmów fabularnych, m.in. serial „Czarna lista” i film „Hancock”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Emocje zamiast Tomasza Kota - Netia z nowym formatem reklamowym (wideo)
Startuje kampania reklamowa Netii utrzymana w nowym formacie eksponującym emocje. W reklamach operatora w najbliższym czasie nie będzie występował Tomasz Kot. Za przygotowanie i realizację nowej akcji odpowiadają firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
Bazyliszek z Gdańska reklamuje pożyczkę w Alior Banku (wideo)
Pod hasłem „Pożyczaj najtaniej!” rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Easy Hell Productions, Gong i Maxus.
więcej
|
|
,,Palenie jest słabe" - Lesz, Sykut i Brzozowski w kampanii do gimnazjalistów (wideo)
Stowarzyszenie Manko zaczęło kampanię edukacyjno-profilaktyczną „Palenie jest słabe” adresowaną gimnazjalistów i pedagogów. Ambasadorami akcji są m.in. Paulina Sykut-Jeżyna, Natalia Lesz, Rafał Brzozowski i Filip Wolański.
więcej
|
|
Havas Worldwide Warsaw tworzy zespół do obsługi sektora zdrowotnego
Grupa Havas Worldwide w Polsce wydziela specjalistyczną strukturę Havas Worldwide Health Warsaw, która będzie realizować projekty dla branży pielęgnacji i ochrony zdrowia. Nową strukturą pokieruje Patrycja Rzucidło-Zając.
więcej
|
|
,,Talent do niemarnowania" w kampanii ,,Tesco dla szkół" (wideo)
Rusza kampania promująca tegoroczną odsłonę programu „Tesco dla szkół”. Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Talent do niemarnowania” - odpowiadają firmy JAK Multimedia, Insignia, Mediacom Warszawa i Garden of Words.
więcej
|
|
,,Kuchnia pełna możliwości" promuje Lubellę (wideo)
Ruszyła loteria promująca makarony i wyroby zbożowe marki Lubella (Maspex Wadowice). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Kuchnia pełna możliwości”, odpowiada agencja Grupa 3.
więcej
|
|
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje ,,leasing dobrze rozegrany"
Pod hasłem „Leasing dobrze rozegrany” ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Artegence i dom mediowy OMG.
więcej
|
|
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"
Na blogu Tomasza Lisa w serwisie NaTemat.pl pojawił się wpis, w którym lokowane są napój Powerade i hotel Hyatt. Dziennikarze innych mediów krytykują tę publikację. - Stare media nie mogą narzucać nowym mediom, reklamodawcom i użytkownikom przyjęcia ich standardów i formatów - odpowiada Tomasz Machała, szef NaTemat.pl.
więcej
|
|
Marta Wiercińska: z Atmedia na dyrektora handlowego w Starcomie
Marta Wiercińska, dotychczas dyrektor komercyjny w biurze reklamy telewizyjnych kanałów tematycznych Atmedia, obejmie stanowisko dyrektora ds. handlowych w grupie Starcom MediaVest (SMV).
więcej
|
|
Katarzyna Broniek: z Vizeum do domu mediowego Arena
Do zespołu domu mediowego Arena dołączyła Katarzyna Broniek, która objęła stanowisko communication planner.
więcej
|
|
Jan Wernicki dyrektorem zarządzającym w Oriflame Poland
Jan Wernicki objął stanowisko dyrektora zarządzającego Oriflame Poland. Zastąpił Johana Larssona, który został wiceprezesem i dyrektorem regionu Europy Centralnej Oriflame.
więcej
|
|
Joanna Czayka: z Goldbach Polska do Evolution Media Net
Joanna Czayka dołączyła do działu sprzedaży międzynarodowej sieci reklamowej Evolution Media Net.
więcej
|
|
Tesco zwróci pieniądze za produkty ze swoim logo
Tesco wprowadza we wszystkich swoich sklepach program "Gwarancja Satysfakcji", w ramach którego klienci będą mogli otrzymać zwrot pieniędzy za zakupione produkty z logo firmy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji
- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"
W sierpniu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kto kupi "Przekrój"? Rozmowy się przedłużają
Wczoraj wbrew pierwotnym zapowiedziom, nie ujawniono nowego wydawcy “Przekroju”. Powodem są przedłużające się rozmowy w sprawie sprzedaży tytułu przez Gremi Media.
więcej
|
|
"Tygodnik Do Rzeczy" jako ostatni z czołówki podnosi cenę
Od 7 października br. “Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro) poszerzy się o dodatkowe działy i jednocześnie - jako ostatni z czołowych tygodników opinii - zwiększy cenę. Kosztować będzie 4,90 zł, czyli o 5 groszy mniej niż konkurencyjne “W Sieci”.
więcej
|
|
Piotr Mieśnik, wiceszef Fakt.pl, odchodzi z Ringier Axel Springer
Piotr Mieśnik, wieloletni wiceszef portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska), złożył wypowiedzenie. Powodem tej decyzji jest brak porozumienia między nim a kierownictwem „Faktu” co do dalszego rozwoju serwisu.
więcej
|
|
"Chip" ze zniżką na grę ,,Battlefield 4"
W czwartek 3 października br. do sprzedaży trafiło listopadowe wydanie miesięcznika “Chip” (Grupa Burda). Do numeru dołączono zniżkę na przedpremierowy zakup gry „Battlefield 4”.
więcej
|
|
Magdalena Włodarczyk brand managerem Media Service Zawada
Magdalena Włodarczyk od października br. została nowym brand managerem w wydawnictwie Media Service Zawada. Zastąpiła na tym stanowisku Edytę Awsiukiewicz, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
"National Geographic Polska" z legendarnym zdjęciem Afganki
Na okładce październikowego wydania miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) znalazło się legendarne zdjęcie Afganki z obozu dla uchodźców w Pakistanie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Ruchy Grupy o2 bez rewolucji i związku z kupnem WP (opinie)
Zamknięcie przez Grupę o2 kilku serwisów nie jest rewolucyjną zmianą, tylko porządkowaniem portfolio wydawcy. Trudno jednoznacznie interpretować to jako przygotowania do kupna Wirtualnej Polski - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Google przejmuje Flutter, technologię rozpoznawania gestów
Flutter, aplikacja pozwalająca na sterowanie komputerem za pomocą ruchów dłonią w powietrzu, została przejęta przez Google’a.
więcej
|
|
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"
Na blogu Tomasza Lisa w serwisie NaTemat.pl pojawił się wpis, w którym lokowane są napój Powerade i hotel Hyatt. Dziennikarze innych mediów krytykują tę publikację. - Stare media nie mogą narzucać nowym mediom, reklamodawcom i użytkownikom przyjęcia ich standardów i formatów - odpowiada Tomasz Machała, szef NaTemat.pl.
więcej
|
|
Bloger Jakub Prószyński w agencji Monday PR
Do zespołu Monday PR dołączył Jakub Prószyński - specjalista ds. mediów społecznościowych i autor bloga pijarukoksu.pl. Prószyński objął w agencji stanowisko community managera.
więcej
|
|
115 zgłoszeń do konkursu Mixx Awards 2013
Zakończyło się głosowanie jury oraz kapituły w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie. Organizatorzy otrzymali 115 zgłoszeń w 12 kategoriach. Nagrody zostaną rozdane podczas gali 6 listopada br.
więcej
|
|
Wirtualna Polska wprowadza nowe fomaty Video Rich Media
Wirtualna Polska udostępniła nowy produkt reklamowy - Video Rich Media. Dostepne w nim formaty umożliwiają wzbogacenie przekazu reklamy wideo online.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|