|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Interaktywni pozytywnie o nowym serwisie ,,Faktów" TVN
Nowa strona internetowa „Faktów” TVN jest dużym krokiem do przodu w porównaniu z jej poprzednią wersją, przy czym zawiera jeszcze sporo błędów - oceniają eksperci z branży interaktywnej pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji
- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"
|
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Mam talent!" liderem oglądalności talent-show
Nadawany w TVN “Mam talent!” jest najchętniej oglądanym talent-show w jesiennych ramówkach dużych stacji. Najmniejszą oglądalność notuje “The Voice of Poland”.
więcej
|
|
Marzena Rogalska po kampanii Biedronki wróci do TVP2. "Maciej Kurzajewski i PKO BP to akcja społeczna"
Marzena Rogalska poinformowała dyrekcję TVP2 o swoim udziale w reklamach Biedronki i wspólnie podjęto decyzję, że w czasie trwania kampanii nie będzie prowadzić „Pytania na śniadanie”, ale wróci do programu jakiś czas po zakończeniu akcji.
więcej
|
|
Koniec referendum w TVP. Czy będzie strajk?
Frekwencja w zakończonym wczoraj referendum strajkowym w Telewizji Polskiej wyniosła 51,16 proc. W środę okaże się, czy pracownicy TVP zdecydowali o strajku.
więcej
|
|
Serial ,,Volare" nie powtórzył sukcesu ,,Anny German". TVP1 przegrała z konkurencją
Włoski miniserial „Volare” oglądało w TVP1 średnio 1,8 mln osób. Produkcja miała zdecydowanie mniej widzów niż nadawana wiosną w tym samym paśmie „Anna German”, a w czasie emisji serialu Jedynka przegrała z konkurencją.
więcej
|
|
Juliusz Braun, Grażyna Torbicka i Jerzy Kapuściński wybiorą najlepszych dziennikarzy TVP
Telewizja Polska organizuje 20. edycję Przeglądu i Konkursu dla Dziennikarzy Ośrodków Regionalnych TVP, do którego zgłoszono 137 prac. Jury wybierze zwycięzców w czterech konkursowych kategoriach.
więcej
|
|
Marcin Prokop: Piętnowanie kogoś za to, że pokazał twarz w reklamie to hipokryzja (opinia)
- Dziennikarska uczciwość i wiarygodność nie mają nic wspólnego z faktem, czy ktoś bierze udział w reklamie, czy nie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, dziennikarz telewizji TVN.
więcej
|
|
MiniMini+ nowym liderem oglądalności wśród kanałów dla dzieci, Cartoon Network o 48 proc. w dół
We wrześniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych awansował MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł BBC CBeebies, z kolei najwięcej stracił Cartoon Network.
więcej
|
|
Koniec TVN CNBC, od stycznia TVN24 Biznes i Świat
TVN24 Biznes i Świat - tak nazywać się będzie nowy kanał informacyjny, który od 1 stycznia br. zastąpi stację TVN CNBC. W jego ofercie poza wiadomości biznesowymi znajdą się też informacje o tematyce międzynarodowej.
więcej
|
|
Ogromne ekrany dotykowe w nowym newsroomie Fox News (wideo)
Serwis informacyjny telewizji Fox News zaprezentował nowe miejsce, w którym zdobywane i prezentowane będą najświeższe doniesienia z mediów społecznościowych - Fox News Deck.
więcej
|
|
Padł ostatni klaps na planie serialu "2 XL"
Telewizja Polsat w niedzielę 6 października br. zakończyła zdjęcia do pierwszego sezonu serialu obyczajowego “2 XL” z Edytą Jungowską i Elżbietą Romanowską w rolach głównych. Produkcję można oglądać w czwartki na jej antenie.
więcej
|
|
FOX pokaże trzeci sezon serialu ,,American Horror Story: Sabat"
20 października 2013 roku kanał FOX rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „American Horror Story: Sabat”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Łączenie dziennikarstwa z reklamą to droga bez powrotu?
„Piętnowanie kogoś za to, że pokazał swoją twarz w reklamie, to hipokryzja” - kwestię łączenia pracy dziennikarskiej z udziałem w reklamach komentują dla nas Ryszard Bańkowicz, Krystyna Mokrosińska, Magda Czaja oraz Marcin Prokop.
więcej
|
|
Mediacap negocjuje przejęcie 53 proc. Grupy IQS
Holding reklamowy Mediacap do końca listopada będzie prowadził wyłączne negocjacje dotyczące kupna 53 proc. udziałów w firmie badawczej Grupa IQS.
więcej
|
|
Marcin Prokop: Piętnowanie kogoś za to, że pokazał twarz w reklamie to hipokryzja (opinia)
- Dziennikarska uczciwość i wiarygodność nie mają nic wspólnego z faktem, czy ktoś bierze udział w reklamie, czy nie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, dziennikarz telewizji TVN.
więcej
|
|
,,To coś" reklamuje Prince Polo MultiPackach (wideo)
Do sprzedaży trafią duże paczki wafelków Prince Polo (Mondelez Polska), w dwóch wariantach o nazwie MultiPack „Na co dzień” i MultiPack „Dla rodziny”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Każdy ma w sobie to coś, tak jak Prince Polo” przygotowana przez firmy Ogilvy&Mather Advertising, Dynamofilm i Starcom.
więcej
|
|
Żonglerka wiewiórki reklamuje chrupki Felix (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa chrupków Felix (Intersnack Poland), której bohaterką jest animowana wiewiórka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Platige Image i Starcom.
więcej
|
|
Super-Pharm tanecznie reklamuje promocję ,,1+1 za grosz" (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa drogerii Super-Pharm wspierająca promocję „1+1 za grosz”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Communication Unlimited i Motion Brand.
więcej
|
|
Magdalana Czaja: Dziennikarstwo to zawód, w którym standardy etyczne powinny obowiązywać bezwzględnie
- Dziennikarz jako twarz kampanii zawsze wywoła spory szum, jednak nie wiadomo, czy zawsze będzie on korzystny dla marki - pisze Magdalena Czaja, przewodnicząca Komisji Etyki Reklamy i prezes rady nadzorczej San Markos.
więcej
|
|
Branża farmaceutyczna będzie miała własny festiwal reklamowy w Cannes
W przyszłym roku, na specjalnej ceremonii odbywającej się dzień przed międzynarodowym festiwalem reklamy w Cannes Lions przyznane zostaną specjalne wersje nagród dla branży farmaceutycznej i związanej z opieką zdrowotną - Lions Health.
więcej
|
|
Oferta Atmediów na listopad: drożej w prime-time
Biuro reklamy Atmedia rozpoczęło sprzedaż listopadowych kampanii reklamowych w reprezentowanych przez siebie kanałach. Do góry poszły ceny reklam w prime-time, a spadły w pozostałych pasmach.
więcej
|
|
Sodexo: nowe nazwy spółek, zmiana identyfikacji wizualnej
Sodexo wprowadziło nowe nazwy działających w ramach grupy spółek. Sodexo Motivation Solutions to obecnie Sodexo Benefits and Rewards Services, a Sodexo On-site Service Solutions działa pod nazwą Sodexo On-site Services.
więcej
|
|
Agnieszka Grzyb: z GG Network do Amnet Polska
Agnieszka Grzyb objęła stanowisko trader w firmie Amnet Polska, wchodzącej w skład Aegis Media. Wcześniej pracowała w GG Network jako traffic manager.
więcej
|
|
K2 Media z iBillboard
Interaktywna agencja mediowa K2 Media została rekomendowanym partnerem dla klientów iBillboard w zakresie zakupu mediów online, a szczególnie działań RTB.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tomasz Niewiadomski właścicielem "Przekroju". Ziomecką pozostaje naczelną
Fotograf Tomasz Niewiadomski kupił za 7 mln zł netto "Przekrój" od Gremi Media. Tytułem nadal kierować będzie Zuzanna Ziomecka, która wraz z wydawcą rozpoczyna prace nad nową formułą pisma. Nie wiadomo jednak, kiedy “Przekrój” wróci na rynek.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" liderem sprzedaży e-wydań
Nowym liderem sprzedaży wydań elektronicznych gazet codziennych została w sierpniu br. „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Największy wzrost w tej kategorii zanotował „Przegląd Sportowy”.
więcej
|
|
Beata Zawistowska przeszła z Agory do Edipresse Polska
Beata Zawistowska, związana przez ostatnie 10 lat z Agorą, objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora działu on-line w Edipresse Polska.
więcej
|
|
Charytatywny numer "Przyjaciółki" po raz 13.
W czwartek 10 października br. na rynku ukaże się specjalne, charytatywne wydanie “Przyjaciółki” (Edipresse Polska). Część dochodu z reklam zamieszczonych w numerze oraz dodatkowo 20 tys. zł wydawca przekaże na cele charytatywne.
więcej
|
|
Ryszard Bańkowicz: Stanowcze NIE dla łączenia dziennikarstwa z reklamą (opinia)
- Dziennikarz łącząc swoją pracę z udziałem w reklamie traci to, na co pracował przez lata - swoją wiarygodność - pisze Ryszard Bańkowicz, przewodniczący Rady Etyki Mediów.
więcej
|
|
Teresa Bochwic: Jeżeli właściciela medium nie razi kryptoreklama, to może bierze za to pieniądze
- Pracownicy mediów publicznych nie powinni uprawiać kryptoreklamy ani jawnej reklamy. Widzowie mają prawo oczekiwać prawdy - pisze Teresa Bochwic, szefowa Obywatelskiej Komisji Etyki Mediów i członek zarządu głównego SDP.
więcej
|
|
Krystyna Mokrosińska: Dziwi mnie, że za udział w reklamach jednych się karze, a innych nie
- Uważam, że możliwy jest udział dziennikarzy w akcjach promocyjnych własnej firmy lub akcjach charytatywnych za zgodą kierownictwa. W innych przypadkach jest to działalność podważająca dziennikarską wiarygodność - pisze Krystyna Mokrosińska, honorowy prezes SDP.
więcej
|
|
Tomasz Niewiadomski kupił ,,Przekrój"
Fotograf Tomasz Niewiadomski został nowym właścicielem tygodnika “Przekrój”. Kupił go od Grupy Gremi za 7 mln zł.
więcej
|
|
Forum Media Group kupiło wydawnictwo w Australii
Międzynarodowe wydawnictwo specjalistyczne Forum Media Group kupiło 100 proc. udziałów w australijskim wydawnictwie Nextmedia od firmy Wolseley Private Equity.
więcej
|
|
Portale Mediów Regionalne z konkursem "Podaj Newsa"
Regionalne portale internetowe należące do Mediów Regionalnych organizują konkurs pod nazwą “Podaj Newsa”. Ma on promować dzielenie się treściami wśród użytkowników.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook Home będzie zintegrowany z Pinterestem, Tumblrem, Flickrem i Instagramem
Testowa wersja aplikacji Facebook Home została wzbogacona o możliwość zintegrowania z profilami w takich serwisach, jak Pinterest, Tumblr, Flickr czy Instagram. Tym samym użytkownicy mogą wyświetlać informacje ze strumieni na pulpicie swojego urządzenia.
więcej
|
|
,,Bloger 2 - Pisz, kreuj, zarabiaj" - Kominek wydaje drugą książkę o blogowaniu
„Bloger 2 - Pisz, kreuj, zarabiaj” to tytuł drugiej książki Tomka Tomczyka, znanego szerzej jako bloger Kominek. Publikacja ukaże się na rynku pod koniec października br.
więcej
|
|
Google wprowadzi obsługę wiadomości SMS do aplikacji Hangoutów
Aplikacja Hangouty ma wkrótce obsługiwać wiadomości SMS w urządzeniach z Androidem. Nieznany jest natomiast los dotychczasowego programu pełniącego tę rolę.
więcej
|
|
Facebook w Polsce - czołowe strony we wrześniu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z wrześniowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
więcej
|
|
Google tworzy własny system śledzenia użytkowników, AdID miałby zastąpić pliki cookies
Google tworzy alternatywę dla plików cookies. Nowy system "śledzenia" internautów ma podlegać większej kontroli użytkowników, ale będzie w całości kontrolowany przez tę firmę.
więcej
|
|
Czy LinkedIn i Goldenline uśmiercą CV?
Od kilku lat stopniowo rośnie w Polsce liczba osób posiadających profil w biznesowych portalach społecznościowych, szczególnie w LinkedIn i Goldenline.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|