|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TV Republika z 1,17 mln zł wpływów i 1,5 mln zł straty
Telewizja Niezależna, nadawca TV Republika, w I połowie br. miała 1,5 mln zł straty netto. 81 proc. wpływów reklamowych pochodzi od spółek Słowo Niezależne i Forum a wszystkie osoby w niej pracujące są zatrudnione na umowy o dzieło.
więcej
|
|
Reklama natywna rośnie, bo jest dopasowana i nieinwazyjna
Reklama natywna zyskuje na znaczeniu, ponieważ oferuje odbiorcom mało inwazyjne treści dopasowane do ich potrzeb, jednak nie osiągnie takiego udziału w rynku reklamowym jak tradycyjne formaty. Kontrowersje mogą wywoływać płynne granice między reklamami natywnymi a treściami redakcyjnymi.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"
- Nie kłamię w żadną stronę, to znaczy nie ukrywam moich poglądów, ale jednocześnie nie wciskam ich nikomu na siłę przy okazji opowieści o ludożercach - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Cejrowski, dziennikarz i podróżnik.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV Republika z 1,17 mln zł wpływów i 1,5 mln zł straty
Telewizja Niezależna, nadawca TV Republika, w I połowie br. miała 1,5 mln zł straty netto. 81 proc. wpływów reklamowych pochodzi od spółek Słowo Niezależne i Forum a wszystkie osoby w niej pracujące są zatrudnione na umowy o dzieło.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"
- Nie kłamię w żadną stronę, to znaczy nie ukrywam moich poglądów, ale jednocześnie nie wciskam ich nikomu na siłę przy okazji opowieści o ludożercach - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Cejrowski, dziennikarz i podróżnik.
więcej
|
|
Rzecznik TVP: 2/3 pracowników nie poparło strajku. Wizja: to propaganda jak za PRL
Pracownicy TVP zdecydowali w referendum o podjęciu strajku. Zarząd TVP jest otwarty na rozmowy, ale podkreśla, że większość pracowników nie poparła protestu. - Takie rozumowanie przypomina propagandę PRL - odpowiada Wizja.
więcej
|
|
Komisja Etyki TVP zajmie się udziałem Rogalskiej, Kurzajewskiego i Lisa w reklamach
W najbliższym czasie Komisja Etyki TVP rozpatrzy udział Marzeny Rogalskiej w kampanii Biedronki, Macieja Kurzajewskiego w reklamach PKO BP oraz lokowanie marek Powerade i Hyatt na blogu Tomasza Lisa.
więcej
|
|
Serwis sportowy TVP1 liderem, zyskał tylko ,,Sport Telegram"
Liderem oglądalności wśród codziennych serwisów sportowych nadawanych po głównych dziennikach jest „Sport” emitowany w TVP1 po „Wiadomościach”. Natomiast najmniej oglądających ma „Sport Telegram” TVP2, ale jako jedyny zyskał widzów.
więcej
|
|
TV Republika rusza z ofertą publiczną. Jej wartość to 8,5 mln zł brutto
W poniedziałek 14 października br. rozpocznie się pierwsza publiczna oferta akcji Telewizji Niezależnej, nadawcy konserwatywnego kanału TV Republika. Cena emisyjna została ustalona na 510 zł, a wartość oferty wyniesie 8,46 mln zł brutto.
więcej
|
|
,,Dlaczego ja?" straciło 550 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku
Serial paradokumentalny Polsatu „Dlaczego ja?” w nowym sezonie przyciąga 1,43 mln widzów, czyli o 550 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok temu. Format daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49.
więcej
|
|
,,Bankomat" nie jest hitem. TV Puls przegrywa z TV4 i TVN7
Trzy pierwsze odcinki reality-show „Bankomat” oglądało średnio 197 tys. osób. TV Puls w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza z TV4 i TVN7. Notuje niższy udział niż od swojego średniego, dobowego wyniku.
więcej
|
|
Vectra: VoD w Warszawie i z filmami od Monolitha
Sieć kablowa Vectra poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Warszawę. Jednocześnie w ofercie usługi znalazły się filmy od dystrybutora Monolith Films.
więcej
|
|
Igor Nurczyński z programem "Siedzę i patrzę" w Eska TV
Igor Nurczyński, dyrektor programowy Eska TV, zaczął prowadzić w tej stacji autorski program “Siedzę i patrzę”. Można go oglądać w niedzielne popołudnia.
więcej
|
|
Jarosław Idzi z TVP Sport w Komitecie Sportowym Europejskiej Unii Nadawców
Jarosław Idzi, sekretarz programowy kanału TVP Sport, został wybrany do Komitetu Sportowego Europejskiej Unii Nadawców (EBU), zrzeszającej 56 krajów.
więcej
|
|
Al Jazeera będzie nadawać w internecie
Katarska telewizja Al Jazeera zapowiedziała utworzenie specjalnego biura w San Francisco, w którym będą powstawały nagrania, które trafią do internetu, w tym na oficjalny kanał stacji na YouTubie.
więcej
|
|
Platforma nc+ wybrała firmę Vector
Platforma nc+ podpisała umowę z firmą Vector na zakup najnowszej platformy AVP 4000 firmy Ericsson, umożliwiającej emisję programów w standardzie HD z dodatkową emisją dźwięku przestrzennego.
więcej
|
|
Serial ,,Arrow" w Universal Channel
15 października 2013 roku kanał Universal Channel rozpocznie emisję nowego serialu akcji zatytułowanego „Arrow”.
więcej
|
|
Czwarty sezon serialu ,,The Walking Dead" w telewizji Fox
14 października 2013 roku polscy widzowie na antenie kanału Fox będą mogli obejrzeć pierwszy odcinek czwartego sezonu serialu „The Walking Dead”. Polska premiera produkcji odbędzie się zaledwie 19 godzin po jej premierze w USA.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama natywna rośnie, bo jest dopasowana i nieinwazyjna
Reklama natywna zyskuje na znaczeniu, ponieważ oferuje odbiorcom mało inwazyjne treści dopasowane do ich potrzeb, jednak nie osiągnie takiego udziału w rynku reklamowym jak tradycyjne formaty. Kontrowersje mogą wywoływać płynne granice między reklamami natywnymi a treściami redakcyjnymi.
więcej
|
|
Kevin Spacey na deskorolce reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)
Do emisji trafiła druga reklama BZ WBK z udziałem Kevina Spacey, prezentująca aplikację mobilną oferowaną przez bank. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
,,Back to Black" - pilot Mike Tyson bardziej kobieco reklamuje Black Energy Drink (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa napoju energetycznego Black (produkowanego przez FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Back to Black” - przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, Mindshare Polska i BrandLab.
więcej
|
|
Kultowe buty Relaks wracają w sklepach Wojas
Sieć sklepów Wojas - we współpracy z właścicielami marki Oshee - przywraca na rynek Relaks, markę butów zimowych popularną w okresie PRL. Nowe hasło brandu brzmi „... a my Relaks”, a za jego obsługę komunikacyjną odpowiada agencja NeumannBrown.
więcej
|
|
Kostki toaletowe wirujące na billboardach reklamują Domestos
Ruszyła niestandardowa kampania reklamująca wirujące kostki toaletowe Domestos (produkowane przez Unilever Polska). Za realizację akcji odpowiadają PHD Media Direction i Grupa Ströer.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|