|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 24 Października 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Prawica kpi z ataku na Kubę Wojewódzkiego, Kuźniar i Korwin-Piotrowska oburzeni
Prawicowi dziennikarze i blogerzy żartują z ataku na Kubę Wojewódzkiego, oceniając, że zajście nie było zbyt groźne, a dziennikarz sprowokował je swoimi wypowiedziami. Zupełnie inaczej oceniają to Jarosław Kuźniar, Michał Szułdrzyński i Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
"Newsweek" liderem, tracą "Uważam Rze", "Wprost" i "Gazeta Polska"
W sierpniu br. nowym liderem sprzedaży wśród tygodników opinii został “Newsweek”, któremu udało się wyprzedzić “Gościa Niedzielnego”. Większość tytułów straciło - najwięcej “Uważam Rze”, “Wprost” i “Gazeta Polska”.
więcej
|
Spółki Grupy Gremi pod kontrolą Inspekcji Pracy
|
,,Stop oczernianiu PR-u" - Polskie Stowarzyszenie Public Relations kontra politycy
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kodeks jak sito. ,,Dziennikarz TVP nie może czerpać korzyści z reklamy"
Zbiór zasad etyki dziennikarskiej TVP nie spełnia swojego zadania - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl medioznawcy i przedstawiciele agencji reklamowych.
więcej
|
|
Więcej Kraśki, Tadli i Ziemca w TVP Info. "Dziś wieczorem" od listopada codziennie
Od listopada br. program publicystyczny “Dziś wieczorem”, mający formę wywiadu nadawanego po “Wiadomościach”, ale na antenie TVP Info, będzie emitowany codziennie.
więcej
|
|
,,W11 - Wydział Śledczy" stracił 170 tys. widzów
W obecnym sezonie docu-crime „W11 - Wydział Śledczy” ogląda o 170 tys. mniej widzów niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
"Galeria" znów będzie nadawana w TVP1
W 2014 roku na antenę TVP1 trafić mają nowe odcinki serialu “Galeria”. Jak ustaliliśmy, prawdopodobnie kanał pokaże 30 odcinków nakręconych na przełomie 2013 i 2014 roku.
więcej
|
|
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Diana Rudnik, prezenterka i dziennikarka TVP Info.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie 17 proc. w górę. Najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Pierwsza miłość"
W listopadowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 17 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy ostatnich odcinkach show „Tylko muzyka. Must be the Music” i serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
Mecz FC Barcelona - Real Madryt w specjalnej oprawie. Trzy komentarze do wyboru (wideo)
26 października br. o godz. 18.00 rozegrany zostanie mecz FC Barcelona - Real Madryt. Platforma nc+, która pokaże mecz na Canal+ Sport, przygotowała specjalną oprawę tego wydarzenia i liczne atrakcje dla kibiców, m.in. wybór komentarza.
więcej
|
|
UPC Biznes z uploadem danych do 20 Mb/s
Sieć UPC Polska wprowadziła do oferty nowe pakiety UPC Biznes ze zwiększoną prędkością wysyłania danych. Będą one oferowane w zestawach z telefonem i telewizją.
więcej
|
|
Jarosław Kret, Urszula Rzepczak i Grzegorz Piekarski wspominają dawną Polonię 1
Kanał Polonia 1 przygotował film dokumentalny z okazji 20 lat istnienia stacji. O początkach działalności telewizji odpowiadają w nim m.in. Jarosław Kret, Urszula Rzepczak i Grzegorz Piekarski.
więcej
|
|
,,Wielki Test z Historii. Polskie Powstania" 11 listopada w TVP1
11 listopada 2013 roku o godz. 20.25 kanał TVP1 pokaże „Wielki Test z Historii. Polskie Powstania”. Transmisję poprowadzą Paulina Chylewska oraz Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Powstanie czwarty sezon serialu "Homeland"
Stacja Showtime zamówiła 4. sezon serialu "Homeland" z Claire Danes w roli głównej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
BRE Bank i MultiBank znikną za miesiąc, mBank w kilku wersjach
25 listopada BRE Bank i MultiBank zmienią nazwę na mBank, którego identyfikacja wizualna zacznie funkcjonować w kilku wersjach. Klienci Grupy BRE są obecnie informowani o tych zmianach.
więcej
|
|
,,Polak tym bardziej oszczędza ciepło" - Stanisław Tym w kampanii Ministerstwa Środowiska
Ruszyła kampania Ministerstwa Środowiska zachęcająca do oszczędzania energii cieplnej w domu. Twarzą akcji, przygotowanej przez firmy Eskadra i MediaVest, jest Stanisław Tym.
więcej
|
|
Gazety 18 proc. mniej z reklam, najmocniej w dół ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakt" (TOP10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 17,8 proc. niższe niż rok wcześniej. Spadki przekraczające 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Fakt”, za to niewiele stracił „Super Express”.
więcej
|
|
Ryanair wydaje erotyczny kalendarz ze stewardessami. Wśród nich trzy Polki (wideo)
Linia lotnicza Ryanair wydała kalendarz na 2014 rok ze zdjęciami swoich stewardess w strojach kąpielowych. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany fundacji Teenage Cancer Trust.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie 17 proc. w górę. Najdroższe ,,Tylko muzyka" i ,,Pierwsza miłość"
W listopadowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 17 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy ostatnich odcinkach show „Tylko muzyka. Must be the Music” i serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
Nielsen: telewizja największym medium reklamowym, internet najszybciej rośnie
W I połowie br. globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 2,8 proc. Zdecydowanie najwięcej środków cały czas trafia do telewizji, ale najszybciej rozwija się internet - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse.
więcej
|
|
Mediacap przygotuje identyfikację i aranżację szczytu klimatycznego ONZ w Warszawie
Holding reklamowy Mediacap zajmie się przygotowaniem i realizacją koncepcji logistycznej, aranżacji przestrzeni konferencyjnej i identyfikacji wizualnej szczytu klimatycznego ONZ, który w listopadzie br. odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie.
więcej
|
|
John Pitcher najlepsza w IAB Creative Showcase
W letniej edycji konkursu IAB Creative Showcase laureatem została agencja John Pitcher za kampanię dla Nike Poland. Wyróżnienia otrzymały agencje GoldenSubmarine i Mint Media.
więcej
|
|
130 smartfonów HTC One w reklamie Qualcomma (wideo)
Qualcomm udostępnił w sieci nowe wideo promocyjne, w którym nagrywa uzdolnionych ludzi za pomocą 130 smartfonów HTC One jednocześnie.
więcej
|
|
Tomasz Woźniak: z Horizon New Media do agencji Kamikaze
Tomasz Woźniak objął stanowisko client service director w agencji Kammikaze. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu obsługi klienta.
więcej
|
|
Ewa Bogiel i Magdalena Krzysztofczyk w dziale agencyjnym IDMnet
Do zespołu IDMnet dołączyły ostatnio dwie nowe osoby, wzmacniając dział agencyjny spółki. Ewa Bogiel objęła stanowisko key account managera, a Magdalena Krzysztofczyk funkcję account managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora zmienia "Dom & Wnętrze" na bardziej lifestylowy magazyn
29 października br. ukaże się listopadowy numer miesięcznika “Dom & Wnętrze” (Agora) i zarazem pierwszy w zupełnie nowej odsłonie. Tytuł zostanie poszerzony o tematykę lifestylową - podróże i kulinaria, a także miejski design.
więcej
|
|
"Logo" zmienia zawartość i wizerunek. Będzie więcej reportaży i wywiadów
Miesięcznik “Logo” (Agora) od wydania listopadowego zwiększy liczbę tekstów reportażowych i wywiadów ze znanymi ludźmi. Na okładkach pojawiać się będą już nie tylko młodzi mężczyźni, ale panowie w różnym wieku.
więcej
|
|
"Voyage" z nowymi działami, makietą i wyższa ceną. Agata Jankowska naczelną
W czwartek 24 października br. w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie miesięcznika “Voyage” (Hearst-Marquard Publishing). Od numeru listopadowego tytuł poszerzony zostanie o treści dotyczące kulinariów i podróży. Zyska też nowy layout i wyższą cenę.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych
W sierpniu 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
więcej
|
|
Gazety 18 proc. mniej z reklam, najmocniej w dół ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Fakt" (TOP10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 17,8 proc. niższe niż rok wcześniej. Spadki przekraczające 20 proc. zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Fakt”, za to niewiele stracił „Super Express”.
więcej
|
|
"Avanti" bardziej modowe i z zadziornymi okładkami
Agora od wydania listopadowego, które trafi na rynek w piątek 25 października br., odświeży shoppingowy miesięcznik dla kobiet “Avanti”. Tytuł poszerzy swoją zawartość, zmieni się też charakter okładki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|