|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 29 Listopada 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wawa Non Stop" zmienia godzinę. TVN liczy na poprawę wyników
Stacja TVN zdecydowała o zmianie godziny emisji telenoweli hybrydowej “Wawa Non Stop”, która grudnia zamieni się miejscami z serialem “Szpital”. - Liczymy, że dzięki temu “Wawa” poprawi swoje wyniki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
Blogspot liderem portali blogowych. Rekord Tumblra, w dół Blox.pl i Blog.onet.pl
Należący go Google Blogspot to zdecydowanie najpopularniejszy portal blogowy. W ostatnim roku, tak samo jak jego alias Blogger, zanotował spory wzrost odwiedzalności. Rekordowo duży zasięg zyskał Tumblr, natomiast zmalała odwiedzalność Blox.pl i Blog.onet.pl.
więcej
|
|
Znikają magazyny "Sekrety Nauki" i "Śledczy". Odchodzi naczelny "Focusa"
Grupa Burda zdecydowała o zawieszeniu wydawania dwóch magazynów G+J: “Sekretów Nauki” i “Śledczego” wchodzących w skład grupy tytułów “Focusa”. Z wydawnictwa odchodzi też Michał Wójcik, dotąd naczelny “Focusa”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wawa Non Stop" zmienia godzinę. TVN liczy na poprawę wyników
Stacja TVN zdecydowała o zmianie godziny emisji telenoweli hybrydowej “Wawa Non Stop”, która grudnia zamieni się miejscami z serialem “Szpital”. - Liczymy, że dzięki temu “Wawa” poprawi swoje wyniki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
TVP Regionalna walczy o widzów. Od grudnia nowa ramówka
TVP Regionalna od 1 grudnia br. zmienia ramówkę. Antena zacznie nadawać całą dobę, pojawi się w niej kilka nowych audycji, zmodyfikowane zostaną też godziny nadawania pasm regionalnych i części programów.
więcej
|
|
1,8 mln widzów programu ,,Top Chef". 22 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
Reality-show Polsatu „Top Chef” oglądało średnio 1,79 mln widzów. Stacja w czasie nadawania kulinarnego formatu zajęła trzecie miejsce w rynku, ale drugie w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 21,9 mln zł.
więcej
|
|
O. Rydzyk: Dlaczego katolicy nie mają prawa do mediów?
Rozpoczęcie nadawania naziemnego przez TV Trwam blokuje Urząd Komunikacji Elektronicznej - oświadczył na czwartkowej konferencji w Sejmie zespół parlamentarny ds. przeciwdziałania ateizacji. Tymczasem UKE poinformował, że wszczął już postępowanie w tej sprawie.
więcej
|
|
,,Bitwa o dom" liderem w grupie komercyjnej. Będzie trzecia edycja
Druga edycja „Bitwy o dom” gromadziła średnio 1,65 mln oglądających. TVN w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 25,9 mln zł. Stacja planuje trzecią edycję.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił 170 tys. widzów
Najnowszy sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 2,14 mln widzów, czyli o 170 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Płatna oferta ipli na dekoderach Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat udostępnił nową wersję aplikacji ipla na dekodery satelitarne. Pozwala ona klientom platformy na dostęp do płatnych treści z oferty ipli.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do trzeciej serii "Przyjaciółek"
Telewizja Polsat rozpoczęła właśnie zdjęcia do trzeciego sezonu serialu “Przyjaciółki”. Nowe odcinki obyczajowej opowieści o czterech kobietach trafią na antenę Polsatu wiosną 2014 roku.
więcej
|
|
Perfect, Brodka, Podsiadło i Feel na sylwestrze TVN w Krakowie
Telewizja TVN i miasto Kraków zorganizują w tym roku na krakowskim rynku imprezę sylwestrową. Podczas trwającego ponad pięć i pół godziny koncertu wystąpią m.in. Perfect, Lady Pank, Monika Brodka, Feel, Ewelina Lisowska i Dawid Podsiadło.
więcej
|
|
Mela Koteluk i Dawid Podsiadło będą kolędować w TVN
Stacje TVN i TVN24 w Święta Bożego Narodzenia pokażą koncert “Gra kolęda! Świąteczne granie z Krakowa”, podczas którego wystąpią Trebunie-Tutki i Przyjaciele, Mela Koteluk, Dawid Podsiadło, Lilly Hates Roses oraz Małe Trebunie-Tutki.
więcej
|
|
Usługi cyfrowe UPC w Zakopanem
Sieć kablowa UPC Polska udostępniła mieszkańcom Zakopanego swoje usługi cyfrowe. Dotąd mogli oni korzystać jedynie z telewizji analogowej.
więcej
|
|
"Looking" - nowy serial HBO o trójce gejów w San Francisco
Telewizja HBO zaprezentowała pełen zwiastun serialu "Looking".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Szymon Majewski ze Świętym Mikołajem w Mini Laponii dla PKO BP (wideo making of)
Jak przygotowano bożonarodzeniową reklamę Mini Ratki w PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu spotu. Przy produkcji pracowały firmy DDB Warszawa, Film Delikatesy, Badi Badi i Juice.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" reklamuje ,,trafione prezenty" w Orange (wideo)
Pod hasłem „Trafione prezenty cieszą podwójnie” ruszyła druga odsłona bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Opus Film i MEC.
więcej
|
|
Piotr Karasiński wiceprezesem El Padre
Wiceprezesem zarządu agencji reklamowej El Padre został Piotr Karasiński. Będzie on łączył nowy zakres obowiązków z funkcją dyrektora produkcji.
więcej
|
|
Henio z Krysią reklamują ,,pomysły na serdeczne prezenty" w Tesco (wideo)
Rusza wizerunkowa kampania Tesco reklamująca zakupy w okresie przedświątecznym. Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Niechciane prezenty w świątecznej kampanii piwa Grolsch (wideo)
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanych czteropakach. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
więcej
|
|
Kibice: piłka nożna najbardziej przeinwestowana, więcej na siatkówkę i lekkoatletykę
Polscy kibice są wyraźnie podzieleni w kwestii finansowania dyscyplin sportowych przez fundusze pochodzące z budżetu państwa - wynika z badania Pentagon Research.
więcej
|
|
,,Upiekłam domowe ciasto" w kampanii Palmy z Murzynkiem (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa margaryny Palma z Murzynkiem (produkowanej przez ZT „Bielmar”). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Upiekłam domowe ciasto”, przygotowały agencje Innovations Communications Group i Kolterman Media Communications.
więcej
|
|
K2 dalej dla marek The Coca-Cola Company
W przyszłym roku Grupa K2 nadal będzie obsługiwać marki The Coca-Cola Company w Polsce. Dla wszystkich będzie zajmować się działaniami w zakresie e-commerce.
więcej
|
|
Internauci wybiorą nowy smak cukierków Mentos
W ramach promowanej wizerunkiem Neymara, piłkarza FC Barcelony, kampanii marki Mentos w Brazylii, użytkownicy Facebooka zadecydują o nowym smaku cukierków.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Znikają magazyny "Sekrety Nauki" i "Śledczy". Odchodzi naczelny "Focusa"
Grupa Burda zdecydowała o zawieszeniu wydawania dwóch magazynów G+J: “Sekretów Nauki” i “Śledczego” wchodzących w skład grupy tytułów “Focusa”. Z wydawnictwa odchodzi też Michał Wójcik, dotąd naczelny “Focusa”.
więcej
|
|
,,Party" nadal liderem sprzedaży dwutygodników, ,,Naj" ostro w dół (TOP 23)
W sierpniu 2013 roku wśród dwutygodników na pozycji lidera sprzedaży utrzymał się magazyn „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.
więcej
|
|
Czytelnicy "Przeglądu Sportowego" i widzowie TVP1 wybiorą najlepszych sportowców 2013 roku
Rusza 79. edycja Plebiscytu “Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) na najlepszych polskich sportowców. Jego współorganizatorem jest Telewizja Polska, która pokaże na swojej antenie ceremonię wręczenia nagród.
więcej
|
|
"Pragnienie Piękna" poszerzyło dystrybucję o punkty sprzedaży
Lifestylowy dwumiesięcznik “Pragnienie Piękna” (Strefa Ciało), dotąd dystrybuowany bezpłatnie bezpośrednio do czytelników, od listopada br. można kupić także w punktach sprzedaży Ruchu, Świata Prasy i Empiku.
więcej
|
|
Gwiazda "Miłości na bogato" w grudniowym "Playboyu"
Do sprzedaży trafiło grudniowe wydanie miesięcznika “Playboy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się znana z serialu “Miłość na bogato” Sylwia Nowak.
więcej
|
|
"Skarb" Rossmanna wychodzi poza drogerie (wideo)
Bezpłatny miesięcznik “Skarb”, wydawany przez Rossmann SDP we współpracy z Ringier Axel Springer Polska, pojawi się w dystrybucji poza siecią drogerii Rossmann. Bezpłatne egzemplarze pisma będą dostępne także w sieciach Ruchu i Kolportera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|