|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Warsaw Shore" to najniższa forma sztuki telewizyjnej (opinie)
- Kontrowersje wokół programu MTV „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” tak naprawdę napędzają koniunkturę i przyczyniają się do wzrostu jego oglądalności - twierdzą pytani przez nas eksperci.
więcej
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,Gazeta Wyborcza" poniżej 190 tys. egz.
W październiku 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Wzrosty sprzedaży odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”, a najwięcej straciły „GP Codziennie”, „Rz” i „Wyborcza”.
więcej
|
|
Andrzej Turski odchodzi z "Panoramy", ale zachowuje "7 dni świat"
Andrzej Turski w najbliższą niedzielę po raz ostatni poprowadzi główne wydanie “Panoramy” w TVP2. Dziennikarz nadal będzie jednak przygotowywał i prowadził program “7 dni świata” nadawany w TVP Info.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Warsaw Shore" to najniższa forma sztuki telewizyjnej (opinie)
- Kontrowersje wokół programu MTV „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” tak naprawdę napędzają koniunkturę i przyczyniają się do wzrostu jego oglądalności - twierdzą pytani przez nas eksperci.
więcej
|
|
Andrzej Turski odchodzi z "Panoramy", ale zachowuje "7 dni świat"
Andrzej Turski w najbliższą niedzielę po raz ostatni poprowadzi główne wydanie “Panoramy” w TVP2. Dziennikarz nadal będzie jednak przygotowywał i prowadził program “7 dni świata” nadawany w TVP Info.
więcej
|
|
Polsat Media zabiera kanały Kino Polska TV z Atmediów
Niezależny broker Atmedia traci kolejnego dużego klienta. Od stycznia 2014 roku obsługę reklamową stacji należących do Kino Polska TV przejmie Polsat Media.
więcej
|
|
,,Disco Sylwester z Dwójką" z Wrocławia. Wystąpią Edyta Górniak, Justyna Steczkowska i Ray Wilson (wideo)
W tym roku po raz kolejny Dwójka pokaże imprezę sylwestrową z Wrocławia. Widzowie będą bawić się w rytmach muzyki disco i przebojów z lat 70. i 80. Na scenie pojawią się m.in. Edyta Górniak, Justyna Steczkowska, Izabela Trojanowska, uczestnicy „The Voice” i Ray Wilson.
więcej
|
|
TVP Info ostro w dół, TVN24 liderem stacji informacyjnych
W listopadzie 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych awansowała TVN24. Wyprzedziła kanał TVP Info, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał Polsat News.
więcej
|
|
Ewa Farna nie będzie jurorką w "X Factor"? TVN: Trwają negocjacje
Ewa Farna poinformowała, że dotąd nie podpisała umowy na bycie jurorką w czwartej edycji programu “X Factor”, co sugerowała stacja na swojej stronie internetowej kilka tygodni temu. - Trwają jeszcze negocjacje z artystką - informuje nas biuro prasowe TVN.
więcej
|
|
Produkcje fabularne na antenie Discovery Channel
Dokumentalny kanał Discovery Channel wprowadza na antenę pierwsze produkcje fabularne. Będą to seriale “Klondike” i “Żądza złota”. - W ten sposób wypełniamy lukę na rynku - podkreśla Olgierd Dobrzyński, country manager Central Europe w Discovery Networks.
więcej
|
|
UKE chce szybszego zwolnienia przez TVP miejsc na MUX-1
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej chce, aby Telewizja Polska szybciej zwolniła miejsca na MUX-1. Dlatego organizuje w tej sprawie rozprawę administracyjną. Tymczasem Fundacja Lux Veritatis, nadawca TV Trwam, zbiera podpisy pod petycją w tej sprawie do ministra administracji i cyfryzacji.
więcej
|
|
Mecze Bundesligi w Eurosporcie do 2017 roku
Grupa Eurosport i DFL Sports Enterprises GmbH przedłużyły długoletnią współpracę dotyczącą transmisji z Bundesligi na dwa kolejne sezony: 2015/2016 i 2016/2017. Umowa dotyczy 22 krajów, w tym Polski.
więcej
|
|
15 nowych kanałów w ofercie platformy nc+
Platforma nc+ w piątek 6 grudnia br. włączy do oferty aż 15 nowych kanałów. Trzy pojawią się już w pakiecie Comfort+, reszta dostępna będzie od pakietu Universe+.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Tarczyński SA
Marek Kmiecik został wiceprezesem i dyrektorem marketingu firmy wędliniarskiej Tarczyński. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Hoop Polska.
więcej
|
|
BNP Paribas Bank Polska wybiera Lowe Warsaw na miejsce Publicisu
Agencja Lowe Warsaw wygrała przetarg na pełną obsługę reklamową BNP Paribas Bank Polska przez najbliższe dwa lata. Poprzednio zajmowała się tym agencja Publicis Poland.
więcej
|
|
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół ,,DGP" i ,,Puls Biznesu", tylko ,,SE" w górę (TOP 10)
W październiku br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam o 13,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przekraczające 25 proc. zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Metro”, a wśród ogólnopolskich tytułów wzrost osiągnął tylko „Super Express”.
więcej
|
|
Young & Rubicam przejmuje od DDB Warszawa obsługę Tigera
Agencja Young & Rubicam Poland wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice). Poprzednio zajmowała się tym DDB Warszawa.
więcej
|
|
,,Otwórz głowę na pomoc" - kampania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (wideo)
Rozpoczęła się kampania "Otwórz głowę na pomoc" mająca na celu zwrócenie uwagi na osoby z problemami psychicznymi. Za kreację odpowiada agencja reklamowa DSK.
więcej
|
|
Initiative z budżetem mediowym Tesco Polska
Initiative Media Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Tesco Polska. Poprzednio zajmował się tym Mediacom Warszawa.
więcej
|
|
Kobe Bryant i Leo Messi znów reklamują Turkish Airlines (wideo)
Turkish Airlines zdecydowało się ponownie promować swoje usługi z udziałem piłkarza Leo Messiego i koszykarza Kobe Bryanta. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Z nami dolecisz do większej ilości krajów, niż z jakąkolwiek inną linią”.
więcej
|
|
,,Do Lewiatana jeden krok" w kampanii sieci sklepów (wideo)
Ruszyła nowa kampania promująca sieć sklepów Lewiatan. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Do Lewiatana jeden krok” - przygotowały firmy Effectica, Codemedia i Motion Brand.
więcej
|
|
Śledztwo ws. reklam firmy bukmacherskiej podczas meczu reprezentacji Polski
Urząd Celny w Gdańsku prowadzi śledztwo dotyczące reklam niemieckiej firmy bukmacherskiej Tipico, które był pokazywane w czasie sierpniowego meczu piłkarskiego Polska - Dania. PZPN deklaruje, że nie ma z nimi nic wspólnego.
więcej
|
|
Zombie w przerażającej reklamie opon (wideo)
Reklamę japońskiego producenta opon Autoway, która trafiła właśnie do emisji, okrzyknięto w internecie najbardziej przerażającym spotem w historii.
więcej
|
|
,,Przygotuj się do Soczi 2014" w promocji Visa
Trwa zimowa promocja „Płać kartą Visa i przygotuj się do Soczi 2014”, której celem jest zachęcenie użytkowników do dokonywania transakcji zarówno w internecie, jak i zbliżeniowo. Kreację wspierającej ją kampanii przygotowała agencja Saatchi&Saatchi.
więcej
|
|
,,Prujemy ceny!" w świątecznej kampanii RTV Euro AGD
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci elektromarketów RTV Euro AGD. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prujemy ceny!”, przygotowała agencja S4.
więcej
|
|
Ferrero Rocher ,,dodaje Świętom magii" migoczącymi billboardami (wideo)
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa pralinek Ferrero Rocher, w ramach której ich billboardy połyskują blaskiem. Akcję przygotowały firmy Vizeum, Posterscope i AMS.
więcej
|
|
Joanna Oczkowska i Klaudia Grabarczyk awansowały w Multikino Media
Z początkiem grudnia br. Joanna Oczkowska awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy Multikino Media ds. sprzedaży i negocjacji, a Klaudia Grabarczyk na zastępcę dyrektora biura reklamy Multikino Media ds. operacyjnych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,Gazeta Wyborcza" poniżej 190 tys. egz.
W październiku 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Wzrosty sprzedaży odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”, a najwięcej straciły „GP Codziennie”, „Rz” i „Wyborcza”.
więcej
|
|
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół ,,DGP" i ,,Puls Biznesu", tylko ,,SE" w górę (TOP 10)
W październiku br. dzienniki cennikowo zarobiły z reklam o 13,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki przekraczające 25 proc. zanotowały „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i „Metro”, a wśród ogólnopolskich tytułów wzrost osiągnął tylko „Super Express”.
więcej
|
|
Karol Wlazło odchodzi z zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy
Karola Wlazło, krajowy dyrektor dystrybucji Mediów Regionalnych, złożył rezygnację z funkcji członka zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Zarząd na najbliższym zjeździe ma wybrać jego następcę.
więcej
|
|
"Newsweek" wraca na papier
Tygodnik "Newsweek", którego ostatnie papierowe wydanie ukazało się 31 grudnia 2012 roku, znów będzie można kupić w kioskach. Pierwsza edycja odrodzonego "Newsweeka" ma się ukazać w styczniu lub lutym przyszłego roku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Morizon.pl kupuje za 6 mln zł serwisy Melog.com
Morizon.pl, wydawca wyszukiwarek nieruchomościowych, podpisał umowę nabycia 100 proc. udziałów w firmie Melog.com, do której należą serwisy z tego segmentu: oferty.net, domy.pl, komercyjne.pl, noweinwestycje.pl i bezposrednie.com. Gotówkowa wartość transakcji to ok. 6 mln zł.
więcej
|
|
OtoMoto.pl zakryło przebieg aut w kampanii ,,Kupuj z głową"
Serwis OtoMoto.pl (Grupa Allegro.pl) ukrył na jeden dzień licznik przebiegu aut w ogłoszeniach sprzedaży. Chce w ten sposób zwrócić uwagę, że faktyczny stan samochodu można sprawdzić dopiero podczas przeglądu i jazdy próbnej.
więcej
|
|
Nielsen zacieśnia współpracę z Pentagonem. Coraz bliżej pomiaru wideo w sieci
Firma Nielsen podpisała wieloletnią umowę o współpracy z Pentagon Research. Dzięki temu oferowany przez Pentagon monitoring reklamy display znalazł się od grudnia br. w ofercie handlowej Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
|
ipla w nowej wersji dla Androida z płatnymi filmami
W Google Play udostępniona została nowa wersja aplikacji ipla dla urządzeń z systemem Android. Po raz pierwszy oferuje ona płatne treści filmowe.
więcej
|
|
Aplikacje dla Chrome wkrótce również na Androidzie i iOS
Google pracuje nad zestawem narzędzi dla programistów, który pozwoli projektować aplikacje dla przeglądarki Chrome działające zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
więcej
|
|
Hotfile zamknięty. Twórca musi zapłacić 80 mln dolarów
Założyciel serwisu Hotfile, Anton Titov, zdecydował się zawrzeć ugodę z organizacją MPAA, na mocy której zamknie swój serwis oraz wypłaci amerykańskim wytwórniom filmowym odszkodowanie.
więcej
|
|
Valve przystępuje do Fundacji Linuksa (wideo)
Właściciel platformy dystrybucji cyfrowej Steam, firma Valve przystąpiła właśnie do Fundacji Linuksa, organizacji non-profit wspierającej rozwój systemów z rodziny open-source.
więcej
|
|
E_misja Interactive 360 z ,,Akademią dachu" dla Grupy Lindab
E_misja Interactive 360 należąca do NuOrder Group uruchomi internetowy kanał sprzedaży Grupy Lindab, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla budownictwa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|