Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 13 Grudnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Facebook tnie zasięg fanpage'y. Co na to marketerzy? (opinie)

Facebook w ostatnich dwóch tygodniach po raz kolejny dokonał zmiany EdgeRank’u, co przełożyło się bezpośrednio na zmniejszenie zasięgu treści publikowanych przez marki. Co na to marketerzy? Dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci z czołowych agencji social mediowych. więcej

 
,,Sama słodycz" nowym serialem TVN. W obsadzie Adamczyk, Damięcki i Klimas

W styczniu TVN rozpocznie zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Sama słodycz”, który wiosną trafi na antenę stacji. Pracują nad nim twórcy „Przepisu na życie”. W obsadzie znajdą się m.in. Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. więcej

 
Krzysztof Skowroński redaktorem naczelnym ,,Kuriera Wnet"

Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet, został nowym redaktorem naczelnym „Kuriera Wnet” (Media Wnet). Najnowszy numer pisma ukaże się 14 grudnia br. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Discovery Networks Central & Eastern Europe poszukuje osoby na stanowisko
Distribution Executive

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Realizator telewizyjny

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej

BBelements poszukuje osoby na stanowisko
Senior Traffic / Support Manager

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

FOX International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR WRITER-PRODUCER

IDMNET poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Executive

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży reklamy w internecie i prasie

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Online Editor elle.pl

Internet Media Services poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Mecze reprezentacji Polski tylko w Polsacie. Zygmunt Solorz-Żak: Cieszę się, że piłka wraca do naszej stacji

Telewizja Polsat zakupiła prawa do transmisji meczów w eliminacjach do Mistrzostw Europy 2016, turnieju finałowego Euro we Francji oraz w eliminacjach do Mundialu 2018. - Cieszę się, że piłka nożna wróciła na łono Polsatu - mówił podczas konferencji prasowej Zygmunt Solorz-Żak, właściciel stacji. więcej

 
Nie będzie Euro 2016 w TVP, bo Polacy nie płacą abonamentu

Telewizja Polska podkreśla, że złożyła ofertę zakupu praw do Euro 2016 i meczów eliminacyjnych uwzględniającą jej możliwości finansowe. Spółka nie mogła jednak zapłacić więcej i licytować się z Polsatem, bo brakuje jej pieniędzy z abonamentu. więcej

 
Sygnał RMF Classic nadal będzie zakłócany w Katowicach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odmówiła zmiany koncesji udzielonej spółce Opera FM na nadawanie w Katowicach programu RMF Classic. Nadawca o nią wnioskował, bo jego sygnał w Aglomeracji Śląskiej od lat jest zakłócany przez czeskie radio. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców

Dyrektor TVN Media zapowiada wprowadzenie z początkiem przyszłego roku jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów. Podkreśla, że od przyjętych zasad wyceny nie będzie odstępstw. więcej

RMF FM z największym spadkiem, ostro w dół też Radio Maryja i Jedynka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rynek sieci radiowych: Eska w dół, Radio Plus o 488 proc. do góry
Okładka ,,Wprost" z Małgorzatą Rozenek plagiatem ,,Time'a"? Redakcja nie komentuje
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Sama słodycz" nowym serialem TVN. W obsadzie Adamczyk, Damięcki i Klimas

W styczniu TVN rozpocznie zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Sama słodycz”, który wiosną trafi na antenę stacji. Pracują nad nim twórcy „Przepisu na życie”. W obsadzie znajdą się m.in. Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. więcej

 
Mecze reprezentacji Polski tylko w Polsacie. Zygmunt Solorz-Żak: Cieszę się, że piłka wraca do naszej stacji

Telewizja Polsat zakupiła prawa do transmisji meczów w eliminacjach do Mistrzostw Europy 2016, turnieju finałowego Euro we Francji oraz w eliminacjach do Mundialu 2018. - Cieszę się, że piłka nożna wróciła na łono Polsatu - mówił podczas konferencji prasowej Zygmunt Solorz-Żak, właściciel stacji. więcej

 
Nie będzie Euro 2016 w TVP, bo Polacy nie płacą abonamentu

Telewizja Polska podkreśla, że złożyła ofertę zakupu praw do Euro 2016 i meczów eliminacyjnych uwzględniającą jej możliwości finansowe. Spółka nie mogła jednak zapłacić więcej i licytować się z Polsatem, bo brakuje jej pieniędzy z abonamentu. więcej

 
Internauci najczęściej dyskutowali o "Mam talent", "The Voice of Poland" i "M jak miłość"

“Mam talent”, “The Voice of Poland”, “M jak miłość”, “Tylko muzyka” i “Pierwsza miłość” to pozycje z jesiennych ramówek telewizyjnych, które wywoływały najwięcej dyskusji wśród internautów - wynika z raportu agencji Re:buzz dla Wirtualnemedia.pl opartego na danych Brand 24. więcej

 
TVN Turbo kończy 10 lat. Stacja zmieniła charakter i podwoiła widownię

Kanał TVN Turbo nadaje już od 10 lat. W ciągu tego okresu widownia męskiej stacji podwoiła się, a kanał zmieni charakter z motoryzacyjnego na lifestylowy i zaczął nadawać też transmisje sportowe. To one właśnie są obecnie hitami TVN Turbo. więcej

 
2,4 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 21 mln zł z reklam

Mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów w TVP1 jesienią br. oglądało 2,43 mln osób, a stacja w tym paśmie przegrywała tylko z TVP2. Najwięcej widzów przyciągnęło spotkanie Borussia Dortmund - Arsenal Londyn. Wpływy z reklam wyniosły 21,25 mln zł. więcej

 
TVP sprzedaje reklamy na styczeń i przy igrzyskach olimpijskich

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż cennika styczniowego i reklam przy transmisjach z zimowych igrzysk olimpijskich Soczi 2014. W styczniu najdroższy dla marketerów jest serial „M jak miłość”, a wśród relacji z Soczi - skoki narciarskie oraz ceremonia otwarcia i zamknięcia. więcej

 
Polsat pokaże eliminacje i finały Euro 2016 oraz eliminacje MŚ 2018

Telewizja Polsat oficjalnie poinformowała, że kupiła prawa do transmisji meczów w eliminacjach i finałach Euro 2016 oraz eliminacjach do mistrzostw świata 2018, w tym spotkań reprezentacji Polski. Ogółem przez cztery lata pokaże ok. 600 meczów. więcej

 
 
Radio  
 
Sygnał RMF Classic nadal będzie zakłócany w Katowicach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odmówiła zmiany koncesji udzielonej spółce Opera FM na nadawanie w Katowicach programu RMF Classic. Nadawca o nią wnioskował, bo jego sygnał w Aglomeracji Śląskiej od lat jest zakłócany przez czeskie radio. więcej

 
Rekordowy wzrost Radia Plus Gdańsk, tracą RMF FM i Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście. więcej

 
Reklama  
 
Aflofarm wrócił z reklamami do radia, ale nie kosztem telewizji

Aflofarm Farmacja Polska po pięciu kwartałach, w których mocno ograniczył budżety na reklamę radiową, od połowy br. wydaje na nią zdecydowanie więcej. Jednocześnie firma zwiększyła wydatki reklamowe w telewizji. więcej

 
Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)

Serwis AdWeek podał ranking 10 najchętniej oglądanych reklam w 2013 roku na YouTube. W pierwszej trójce znalazły się spoty marek Evian, Dove i Microsoft. więcej

 
Jaka będzie komunikacja marketingowa w 2014 roku - raport Millward Brown

Firma badawcza Millward Brown opublikowała swoje prognozy na przyszły rok dotyczące rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Wzrost ma być możliwy do osiągnięcia dzięki uniwersalnemu planowaniu działań komunikacyjnych dla różnych ekranów. więcej

 
Michał Panowicz szefem marketingu mBanku, Paweł Kucharski i Jacek Iljin z nowymi funkcjami

Z początkiem 2014 roku Michał Panowicz obejmie w mBanku funkcję dyrektora marketingu i rozwoju biznesu detalicznego, Paweł Kucharski - zastępcy szefa operacji zagranicznych, a Jacek Iljin - dyrektora ds. sprzedaży i procesów biznesowych bankowości detalicznej. więcej

 
TVP sprzedaje reklamy na styczeń i przy igrzyskach olimpijskich

Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż cennika styczniowego i reklam przy transmisjach z zimowych igrzysk olimpijskich Soczi 2014. W styczniu najdroższy dla marketerów jest serial „M jak miłość”, a wśród relacji z Soczi - skoki narciarskie oraz ceremonia otwarcia i zamknięcia. więcej

 
H&M chce być eko i kontynuuje kampanię ,,Conscious"

H&M zdecydowało się przedłużyć kampanię, która prezentuje markę jako proekologiczną. Ambasadorką akcji, zaplanowanej na wiosnę 2014 roku, została amerykańska modelka i aktorka Amber Valletta. więcej

 
Sześciu laureatów Galerii Plakatu AMS (zobacz ich prace)

W 14. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanej pod hasłem „Tacy jesteśmy. Polacy 1989–2014”, zwyciężyła praca „Poland Open” Piotra Pietrzaka. Sześciu  laureatów konkursu zostało nagrodzonych stażem w Havas Worldwide. więcej

 
Intel partnerem FC Barcelony. Logo na lewej stronie koszulek (wideo)

FC Barcelona podpisała umowę z firmą Intel, która została oficjalnym partnerem technologicznym klubu. więcej

 
Ubrania 5-10-15 pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa ubrań dla dzieci 5-10-15  (produkowanych przez firmę Komex) realizowana w telewizji. Akcję przygotowały firmy Idealiści i Michał Gmitruk Production. więcej

 
Uliczna kolęda w świątecznej reklamie Tymbarku (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Tymbarku (Maspex Wadowice) pod hasłem „Bo w święta dobrze być razem”. Akcję przygotowały agencja 21East i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
15 grudnia ogólnopolskie Święto Kina, bilety w tej samej cenie w całym kraju

Kina w całej Polsce we współpracy z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej (PISF) organizują ogólnopolskie Święto Kina. W jego ramach w niedzielę 15 grudnia br. w kinach będzie można obejrzeć filmy, kupując bilet w tej samej cenie w całym kraju. więcej

 
Prasa  
 
Krzysztof Skowroński redaktorem naczelnym ,,Kuriera Wnet"

Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet, został nowym redaktorem naczelnym „Kuriera Wnet” (Media Wnet). Najnowszy numer pisma ukaże się 14 grudnia br. więcej

 
,,CD Action" liderem sprzedaży pism komputerowych po trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Pismo to jako jedyne zanotowało wzrost. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”. więcej

 
"Kalendarz przyrodniczy 2014" ze zdjęciami Adama Wajraka z "Gazetą Wyborczą"

W sobotę, 14 grudnia br. razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się "Kalendarz przyrodniczy" na 2014 rok. Wydanie, przygotowane w prezencie dla czytelników "Gazety", zawiera zdjęcia zwierząt autorstwa Adama Wajraka, fotografa i dziennikarza „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Internet  
 
Facebook tnie zasięg fanpage'y. Co na to marketerzy? (opinie)

Facebook w ostatnich dwóch tygodniach po raz kolejny dokonał zmiany EdgeRank’u, co przełożyło się bezpośrednio na zmniejszenie zasięgu treści publikowanych przez marki. Co na to marketerzy? Dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci z czołowych agencji social mediowych. więcej

 
Internauci najczęściej dyskutowali o "Mam talent", "The Voice of Poland" i "M jak miłość"

“Mam talent”, “The Voice of Poland”, “M jak miłość”, “Tylko muzyka” i “Pierwsza miłość” to pozycje z jesiennych ramówek telewizyjnych, które wywoływały najwięcej dyskusji wśród internautów - wynika z raportu agencji Re:buzz dla Wirtualnemedia.pl opartego na danych Brand 24. więcej

 
Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)

Serwis AdWeek podał ranking 10 najchętniej oglądanych reklam w 2013 roku na YouTube. W pierwszej trójce znalazły się spoty marek Evian, Dove i Microsoft. więcej

 
Sąd podtrzymuje 216 tys. zł kary UOKiK-u dla Pobieraczka

Właściciel serwisu Pobieraczek.pl ma zapłacić 216 tys. zł kary za wprowadzanie w błąd i zastraszanie użytkowników - orzekł Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, podtrzymując decyzję UOKiK-u z kwietnia ub.r. więcej

 
Twitter podsumowuje 2013 rok

Twitter przygotował specjalną stronę podsumowującą treści publikowane przez użytkowników tego portalu mikroblogowego w ciągu minionych 12 miesięcy. więcej

 
Gmail będzie wyświetlał wszystkie grafiki we wiadomościach

Google poinformował, że wkrótce użytkownicy skrzynek pocztowych Gmail będą mogli automatycznie wyświetlać grafiki we wszystkich e-mailach. więcej

 
Wirtualna Polska uruchamia serwis historyczny

Ruszył serwis Historia.wp.pl poświęcony zarówno dziejom Polski, jak i historii powszechnej. Witryna, kierowana przez Sławomira Cedzyńskiego, współpracuje m.in. z prof. Antonim Dudkiem, ks. Tadeuszem Isakowiczem-Zalewskim oraz pismami „Historia do Rzeczy” i „Polska Zbrojna”. więcej

 
Google odświeża swój arkusz kalkulacyjny

Google przekształcił wchodzącą w skład pakietu Docs aplikację Spreadsheets w Google Sheets, wprowadzając m.in. funkcję pracy offline oraz zwiększając jej wydajność. więcej

 
Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak w GoldenSubmarine

Norbert Piotrowski objął stanowisko strategic plannera, a Mateusz Walkowiak - social media managera w agencji GoldenSubmarine. Obaj poprzednio pracowali w Get More Social. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Jaka będzie komunikacja marketingowa w 2014 roku - raport Millward Brown

Firma badawcza Millward Brown opublikowała swoje prognozy na przyszły rok dotyczące rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Wzrost ma być możliwy do osiągnięcia dzięki uniwersalnemu planowaniu działań komunikacyjnych dla różnych ekranów. więcej

 
Ciężar przygotowań świątecznych spada na kobiety. Święta Bożego Narodzenia to czas spotkań z rodziną

Największy ciężar obowiązków związanych z przygotowaniami świątecznymi spada na kobiety; w 89 proc. gospodarstw domowych to one sprzątają, w 81 proc. gotują, w 76 proc. robią zakupy, w 73 proc. kupują prezenty, w 66 proc. dekorują dom - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Tomasz Lis na czele On Board Brand Strategies & Comms
 
Technologie  
 
Już 2 mln sprzedanych konsol Xbox One
 
Microsoft planuje zniesienie opłat licencyjnych za Windows Phone i Windows RT
 
Prestigio MultiPad Visconte z Windows 8.1 za 1299 zł
 
Szybki wzrost na rynku gier na tablety
 
Manta zapowiada dekoder DVB-T z obsługą HbbTV
 
LG: tablet G Pad 8.3 w wersji Google Play
 
Dell prezentuje swój pierwszy Chromebook
 
Panasonic: aktualizacje i nowe aplikacje dla Smart Viera
 
T-Mobile Polska i Alior Bank razem zaoferują usługi bankowe
 
Gospodarka  
 
GDDKiA stawia na drogi ekspresowe, w przyszłym roku odda 500 km nowych dróg
 
Aleksander Kwaśniewski: Ukraina potrzebuje pomocy Rosji i UE
 
Polacy zjedzą w tym roku 12 kg ryb i owoców morza. Na świątecznego karpia wydamy 200 mln zł
 
Ceny cukru ostro w dół , w ciągu pół roku spadek o 1 zł
 
Rośnie liczba kobiet na kierowniczych stanowiskach
 
Ministerstwo Finansów opodatkuje zyski z polisolokat
 
Co czwarty bezrobotny po 50-tce. To grupa pół miliona osób
 
Jak zreformować swoją emeryturę
 
Kultura/Rozrywka  
 
15 grudnia ogólnopolskie Święto Kina, bilety w tej samej cenie w całym kraju
 
Bokka wystąpi na Open'er Festival 2014
 
"Zniewolony" i "American Hustle" - poznaliśmy nominowanych do 71. Złotych Globów
 
Pedro Almodóvar wytypował najlepsze filmy 2013 roku
 
Tom Cruise w filmie "Na skraju jutra" (zobacz zwiastun)
 
30 Seconds to Mars zagra 22 czerwca czerwcu w Rybniku. Bilety od 135 do 699 zł
 
U2 i Coldplay mają szanse na Złote Globy
 
Frank Grillo w filmie "Noc oczyszczenia" ("The Purge")
 
Blog  
 
Kto okradnie Ukrainę? - Ewaryst Fedorowicz
 
Wielkie wydarzenie - ks. Artur Stopka
 
Jaki powinien być sklep internetowy, który zrealizuje założone cele sprzedażowe? - Małgorzata Bednarek
 
Nie mogę spać, bo czekam na lajki - Iwona Łapińska
 
Pełzający stan wyjątkowy na Ukrainie - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Kamila Ceran: Opiniotwórcze radio mówione to misja w czystej formie

- Rozgłośnie informacyjne, w których większość czasu zajmuje słowo mówione, to w naszym kraju wciąż rzadkość, bo żeby o czymś rozmawiać z sensem, trzeba się nad tym choć trochę zastanowić - mówi nam Kamila Ceran, szefowa TOK FM. więcej

 
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa
 
Jacek Karnowski: Po roku ,,W Sieci" osiągnęliśmy założone cele z naddatkiem
 
Kwestionariusz  
 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media. więcej

 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl