|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Facebook tnie zasięg fanpage'y. Co na to marketerzy? (opinie)
Facebook w ostatnich dwóch tygodniach po raz kolejny dokonał zmiany EdgeRank’u, co przełożyło się bezpośrednio na zmniejszenie zasięgu treści publikowanych przez marki. Co na to marketerzy? Dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci z czołowych agencji social mediowych.
więcej
|
|
,,Sama słodycz" nowym serialem TVN. W obsadzie Adamczyk, Damięcki i Klimas
W styczniu TVN rozpocznie zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Sama słodycz”, który wiosną trafi na antenę stacji. Pracują nad nim twórcy „Przepisu na życie”. W obsadzie znajdą się m.in. Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki.
więcej
|
|
Krzysztof Skowroński redaktorem naczelnym ,,Kuriera Wnet"
Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet, został nowym redaktorem naczelnym „Kuriera Wnet” (Media Wnet). Najnowszy numer pisma ukaże się 14 grudnia br.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Sama słodycz" nowym serialem TVN. W obsadzie Adamczyk, Damięcki i Klimas
W styczniu TVN rozpocznie zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Sama słodycz”, który wiosną trafi na antenę stacji. Pracują nad nim twórcy „Przepisu na życie”. W obsadzie znajdą się m.in. Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki.
więcej
|
|
Mecze reprezentacji Polski tylko w Polsacie. Zygmunt Solorz-Żak: Cieszę się, że piłka wraca do naszej stacji
Telewizja Polsat zakupiła prawa do transmisji meczów w eliminacjach do Mistrzostw Europy 2016, turnieju finałowego Euro we Francji oraz w eliminacjach do Mundialu 2018. - Cieszę się, że piłka nożna wróciła na łono Polsatu - mówił podczas konferencji prasowej Zygmunt Solorz-Żak, właściciel stacji.
więcej
|
|
Nie będzie Euro 2016 w TVP, bo Polacy nie płacą abonamentu
Telewizja Polska podkreśla, że złożyła ofertę zakupu praw do Euro 2016 i meczów eliminacyjnych uwzględniającą jej możliwości finansowe. Spółka nie mogła jednak zapłacić więcej i licytować się z Polsatem, bo brakuje jej pieniędzy z abonamentu.
więcej
|
|
Internauci najczęściej dyskutowali o "Mam talent", "The Voice of Poland" i "M jak miłość"
“Mam talent”, “The Voice of Poland”, “M jak miłość”, “Tylko muzyka” i “Pierwsza miłość” to pozycje z jesiennych ramówek telewizyjnych, które wywoływały najwięcej dyskusji wśród internautów - wynika z raportu agencji Re:buzz dla Wirtualnemedia.pl opartego na danych Brand 24.
więcej
|
|
TVN Turbo kończy 10 lat. Stacja zmieniła charakter i podwoiła widownię
Kanał TVN Turbo nadaje już od 10 lat. W ciągu tego okresu widownia męskiej stacji podwoiła się, a kanał zmieni charakter z motoryzacyjnego na lifestylowy i zaczął nadawać też transmisje sportowe. To one właśnie są obecnie hitami TVN Turbo.
więcej
|
|
2,4 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 21 mln zł z reklam
Mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów w TVP1 jesienią br. oglądało 2,43 mln osób, a stacja w tym paśmie przegrywała tylko z TVP2. Najwięcej widzów przyciągnęło spotkanie Borussia Dortmund - Arsenal Londyn. Wpływy z reklam wyniosły 21,25 mln zł.
więcej
|
|
TVP sprzedaje reklamy na styczeń i przy igrzyskach olimpijskich
Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż cennika styczniowego i reklam przy transmisjach z zimowych igrzysk olimpijskich Soczi 2014. W styczniu najdroższy dla marketerów jest serial „M jak miłość”, a wśród relacji z Soczi - skoki narciarskie oraz ceremonia otwarcia i zamknięcia.
więcej
|
|
Polsat pokaże eliminacje i finały Euro 2016 oraz eliminacje MŚ 2018
Telewizja Polsat oficjalnie poinformowała, że kupiła prawa do transmisji meczów w eliminacjach i finałach Euro 2016 oraz eliminacjach do mistrzostw świata 2018, w tym spotkań reprezentacji Polski. Ogółem przez cztery lata pokaże ok. 600 meczów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Aflofarm wrócił z reklamami do radia, ale nie kosztem telewizji
Aflofarm Farmacja Polska po pięciu kwartałach, w których mocno ograniczył budżety na reklamę radiową, od połowy br. wydaje na nią zdecydowanie więcej. Jednocześnie firma zwiększyła wydatki reklamowe w telewizji.
więcej
|
|
Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)
Serwis AdWeek podał ranking 10 najchętniej oglądanych reklam w 2013 roku na YouTube. W pierwszej trójce znalazły się spoty marek Evian, Dove i Microsoft.
więcej
|
|
Jaka będzie komunikacja marketingowa w 2014 roku - raport Millward Brown
Firma badawcza Millward Brown opublikowała swoje prognozy na przyszły rok dotyczące rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. Wzrost ma być możliwy do osiągnięcia dzięki uniwersalnemu planowaniu działań komunikacyjnych dla różnych ekranów.
więcej
|
|
Michał Panowicz szefem marketingu mBanku, Paweł Kucharski i Jacek Iljin z nowymi funkcjami
Z początkiem 2014 roku Michał Panowicz obejmie w mBanku funkcję dyrektora marketingu i rozwoju biznesu detalicznego, Paweł Kucharski - zastępcy szefa operacji zagranicznych, a Jacek Iljin - dyrektora ds. sprzedaży i procesów biznesowych bankowości detalicznej.
więcej
|
|
TVP sprzedaje reklamy na styczeń i przy igrzyskach olimpijskich
Biuro reklamy Telewizji Polskiej zaczęło sprzedaż cennika styczniowego i reklam przy transmisjach z zimowych igrzysk olimpijskich Soczi 2014. W styczniu najdroższy dla marketerów jest serial „M jak miłość”, a wśród relacji z Soczi - skoki narciarskie oraz ceremonia otwarcia i zamknięcia.
więcej
|
|
H&M chce być eko i kontynuuje kampanię ,,Conscious"
H&M zdecydowało się przedłużyć kampanię, która prezentuje markę jako proekologiczną. Ambasadorką akcji, zaplanowanej na wiosnę 2014 roku, została amerykańska modelka i aktorka Amber Valletta.
więcej
|
|
Sześciu laureatów Galerii Plakatu AMS (zobacz ich prace)
W 14. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanej pod hasłem „Tacy jesteśmy. Polacy 1989–2014”, zwyciężyła praca „Poland Open” Piotra Pietrzaka. Sześciu laureatów konkursu zostało nagrodzonych stażem w Havas Worldwide.
więcej
|
|
Intel partnerem FC Barcelony. Logo na lewej stronie koszulek (wideo)
FC Barcelona podpisała umowę z firmą Intel, która została oficjalnym partnerem technologicznym klubu.
więcej
|
|
Ubrania 5-10-15 pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa ubrań dla dzieci 5-10-15 (produkowanych przez firmę Komex) realizowana w telewizji. Akcję przygotowały firmy Idealiści i Michał Gmitruk Production.
więcej
|
|
Uliczna kolęda w świątecznej reklamie Tymbarku (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Tymbarku (Maspex Wadowice) pod hasłem „Bo w święta dobrze być razem”. Akcję przygotowały agencja 21East i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
15 grudnia ogólnopolskie Święto Kina, bilety w tej samej cenie w całym kraju
Kina w całej Polsce we współpracy z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej (PISF) organizują ogólnopolskie Święto Kina. W jego ramach w niedzielę 15 grudnia br. w kinach będzie można obejrzeć filmy, kupując bilet w tej samej cenie w całym kraju.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krzysztof Skowroński redaktorem naczelnym ,,Kuriera Wnet"
Krzysztof Skowroński, szef Radia Wnet, został nowym redaktorem naczelnym „Kuriera Wnet” (Media Wnet). Najnowszy numer pisma ukaże się 14 grudnia br.
więcej
|
|
,,CD Action" liderem sprzedaży pism komputerowych po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Pismo to jako jedyne zanotowało wzrost. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.
więcej
|
|
"Kalendarz przyrodniczy 2014" ze zdjęciami Adama Wajraka z "Gazetą Wyborczą"
W sobotę, 14 grudnia br. razem z "Gazetą Wyborczą" (Agora) ukaże się "Kalendarz przyrodniczy" na 2014 rok. Wydanie, przygotowane w prezencie dla czytelników "Gazety", zawiera zdjęcia zwierząt autorstwa Adama Wajraka, fotografa i dziennikarza „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook tnie zasięg fanpage'y. Co na to marketerzy? (opinie)
Facebook w ostatnich dwóch tygodniach po raz kolejny dokonał zmiany EdgeRank’u, co przełożyło się bezpośrednio na zmniejszenie zasięgu treści publikowanych przez marki. Co na to marketerzy? Dla Wirtualnemedia.pl komentują eksperci z czołowych agencji social mediowych.
więcej
|
|
Internauci najczęściej dyskutowali o "Mam talent", "The Voice of Poland" i "M jak miłość"
“Mam talent”, “The Voice of Poland”, “M jak miłość”, “Tylko muzyka” i “Pierwsza miłość” to pozycje z jesiennych ramówek telewizyjnych, które wywoływały najwięcej dyskusji wśród internautów - wynika z raportu agencji Re:buzz dla Wirtualnemedia.pl opartego na danych Brand 24.
więcej
|
|
Evian, Dove i Internet Explorer z najpopularniejszymi reklamami 2013 roku na YouTube (wideo)
Serwis AdWeek podał ranking 10 najchętniej oglądanych reklam w 2013 roku na YouTube. W pierwszej trójce znalazły się spoty marek Evian, Dove i Microsoft.
więcej
|
|
Sąd podtrzymuje 216 tys. zł kary UOKiK-u dla Pobieraczka
Właściciel serwisu Pobieraczek.pl ma zapłacić 216 tys. zł kary za wprowadzanie w błąd i zastraszanie użytkowników - orzekł Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, podtrzymując decyzję UOKiK-u z kwietnia ub.r.
więcej
|
|
Twitter podsumowuje 2013 rok
Twitter przygotował specjalną stronę podsumowującą treści publikowane przez użytkowników tego portalu mikroblogowego w ciągu minionych 12 miesięcy.
więcej
|
|
Gmail będzie wyświetlał wszystkie grafiki we wiadomościach
Google poinformował, że wkrótce użytkownicy skrzynek pocztowych Gmail będą mogli automatycznie wyświetlać grafiki we wszystkich e-mailach.
więcej
|
|
Wirtualna Polska uruchamia serwis historyczny
Ruszył serwis Historia.wp.pl poświęcony zarówno dziejom Polski, jak i historii powszechnej. Witryna, kierowana przez Sławomira Cedzyńskiego, współpracuje m.in. z prof. Antonim Dudkiem, ks. Tadeuszem Isakowiczem-Zalewskim oraz pismami „Historia do Rzeczy” i „Polska Zbrojna”.
więcej
|
|
Google odświeża swój arkusz kalkulacyjny
Google przekształcił wchodzącą w skład pakietu Docs aplikację Spreadsheets w Google Sheets, wprowadzając m.in. funkcję pracy offline oraz zwiększając jej wydajność.
więcej
|
|
Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak w GoldenSubmarine
Norbert Piotrowski objął stanowisko strategic plannera, a Mateusz Walkowiak - social media managera w agencji GoldenSubmarine. Obaj poprzednio pracowali w Get More Social.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|