|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN nie rezygnuje z ,,Perfekcyjnej pani domu", ale wiosną jej nie będzie
Telewizja TVN zapewnia, że nie zamierza rezygnować z dalszej emisji „Perfekcyjnej pani domu”. Kolejny sezon reality-show Małgorzaty Rozenek widzowie zobaczą jednak najprawdopodobniej nie wiosną, ale dopiero jesienią przyszłego roku.
więcej |
|
,,Świat Wiedzy Historia" będzie się ukazywać regularnie
Wydawnictwo Bauer zdecydowało, że magazyn „Świat Wiedzy Historia” będzie się ukazywać cyklicznie. Drugi numer pisma trafi do kiosków na początku przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
BZ WBK osiem razy więcej na reklamę, Plus i Play ponad 100 proc. w górę (TOP 10 reklamodawców)
W październiku br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) Banku Zachodniego WBK były prawie ośmiokrotnie większe niż rok wcześniej, a budżety operatorów sieci Plus i Play - ponad dwa razy wyższe. Wzrosły też wydatki liderującego Aflofarmu.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Tomasz Sekielski poprowadzi ,,Woronicza 17" w TVP Info
Tomasz Sekielski zostanie nowym gospodarzem programu publicystycznego „Woronicza 17” nadawanego w TVP Info - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz od stycznia zastąpi Macieja Wąsowicza.
więcej
|
|
TVN nie rezygnuje z ,,Perfekcyjnej pani domu", ale wiosną jej nie będzie
Telewizja TVN zapewnia, że nie zamierza rezygnować z dalszej emisji „Perfekcyjnej pani domu”. Kolejny sezon reality-show Małgorzaty Rozenek widzowie zobaczą jednak najprawdopodobniej nie wiosną, ale dopiero jesienią przyszłego roku.
więcej
|
|
Filip Zylber nowym reżyserem ,,Lekarzy". Będzie piąty sezon
Telewizja TVN kontynuuje zdjęcia do czwartej serii „Lekarzy”, która ma trafić do wiosennej ramówki. Ostatnie pięć odcinków reżyserować będzie Filip Zylber. Stacja rozpoczęła już prace nad scenariuszami do piątej odsłony produkcji.
więcej
|
|
,,Krew z krwi" ma 2,2 mln widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją
Pokazywany przez TVP2 serial sensacyjny „Krew z krwi” ogląda średnio 2,23 mln widzów. W czasie jego emisji stacja jest liderem rynku telewizyjnego. Widownia produkcji topnieje jednak z odcinka na odcinek.
więcej
|
|
,,Maria z Nazaretu" w TVP 1 wygrała z filmami konkurencji
Czteroodcinkowy włoski serial kostiumowy „Maria z Nazaretu” oglądało w Jedynce średnio 3,5 mln widzów. Dało to stacji pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy reklamowe wyniosły 2,6 mln zł.
więcej
|
|
,,Ugotowani" liderem rynku telewizyjnego. 27 mln zł z reklam
Piąta seria programu „Ugotowani” przyciągała średnio przed telewizory 2,46 mln widzów. TVN w paśmie emisji reality-show zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,76 mln zł.
więcej
|
|
Rekordowy tydzień TVP1, w dół Polsat i TVN. PŚ w skokach narciarskich sportowym hitem
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Rodzina Andrzeja Turskiego i TVP Info proszą o krew dla niego
Bliscy Andrzeja Turskiego, m.in. jego córka Urszula Chincz, przy wsparciu TVP Info apelują o oddawanie dla niego krwi. Dziennikarz od półtora tygodnia przebywa w warszawskim szpitalu, a stan jego zdrowia powoli się poprawia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
BZ WBK osiem razy więcej na reklamę, Plus i Play ponad 100 proc. w górę (TOP 10 reklamodawców)
W październiku br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) Banku Zachodniego WBK były prawie ośmiokrotnie większe niż rok wcześniej, a budżety operatorów sieci Plus i Play - ponad dwa razy wyższe. Wzrosły też wydatki liderującego Aflofarmu.
więcej
|
|
Anna Gruszka odchodzi z Codemedia
Anna Gruszka, dyrektor zarządzająca i strategiczna domu mediowego Codemedia (należącego do Grupy SMT), kończy pracę w firmie. - Otrzymałam bardzo ciekawą propozycję, a z Codemedia odchodzę w idealnym momencie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Gruszka.
więcej
|
|
Mediacap za własne akcje kupuje 51 proc. The Digitals
Holding reklamowy Mediacap zawarł warunkową umowę kupna 51 proc. udziałów agencji interaktywnej The Digitals. Wartość transakcji to 8,58 mln zł, przy czym nie jest to kwota ostateczna, a Mediacap zapłaci nie gotówką, tylko swoimi akcjami.
więcej
|
|
Monika Łapczyńska-Zygan: z Momentum do Lemon Sky
Z końcem br. Monika Łapczyńska-Zygan odchodzi z agencji Momentum (McCann Worldgroup), w której pełni funkcję client service directora. Na początku przyszłego roku obejmie takie samo stanowisko w Lemon Sky.
więcej
|
|
Anna Penkowska na czele działu rozwoju biznesu K2
Anna Penkowska awansowała w agencji K2 na stanowisko senior business development manager. Będzie kierować działem rozwoju biznesu, zastępując Katarzynę Wiśniewską.
więcej
|
|
Andrzej Rogoń: z Digital Wonderland do TBWA\Tequila
Do agencji TBWA\Tequila dołączył Andrzej Rogoń, obejmując stanowisko digital managera. Do jego obowiązków należy obsługa kluczowych klientów w mediach cyfrowych.
więcej
|
|
Grzegorz Kosiński dyrektorem zarządzającym Data Exchanger
Grzegorz Kosiński objął stanowisko dyrektora zarządzającego w Data Exchanger, agencji oferującej dane behawioralne. Poprzednio pracował w agencji MTR Media.
więcej
|
|
Polska Ekstraklasa zagra piłkami Adidasa
Od sezonu 2014/2015 Adidas będzie oficjalnym i wyłącznym dostawcą piłek nożnych dla Ekstraklasy.
więcej
|
|
Tesco nie naruszyło prawa, porównując się w reklamach z Lidlem
Sąd Najwyższy orzekł, że reklamy Tesco z 2008 roku zestawiające ceny niektórych produktów z tymi obowiązującymi w sklepach Lidl stanowiły dopuszczalną reklamę porównawczą i nie naruszyły prawa.
więcej
|
|
Bonduelle i Sfinks ze wspólną promocją w Carrefourze
Na specjalnie oznakowanych produktach Bonduelle dostępnych w supermarketach Carrefour znajdą się kupony promocyjne, które będzie można zrealizować w restauracjach sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i WOKK (należących do Sfinks Polska).
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Świat Wiedzy Historia" będzie się ukazywać regularnie
Wydawnictwo Bauer zdecydowało, że magazyn „Świat Wiedzy Historia” będzie się ukazywać cyklicznie. Drugi numer pisma trafi do kiosków na początku przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tygodniki opinii na Święta z wyższymi cenami i dodatkami
Wiodące tygodniki opinii na Święta Bożego Narodzenia przygotowały podwójne wydania. Mają one więcej stron i wyższe ceny. Dwa tytuły do części nakładów dołączyły też dodatki.
więcej
|
|
Pisma Bauera nie znikną z sieci Kolportera. Jest porozumienie
Wydawnictwo Bauer i firma Kolporter porozumiały się w sprawie dalszej współpracy dotyczącej dystrybucji czasopism bauera w punktach sprzedaży obsługiwanych przez Kolportera.
więcej
|
|
,,Cztery Kąty" liderem wśród magazynów wnętrzarskich (raport za I-III kwartał)
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku na pozycji lidera wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
W listopadzie br. najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem były onet.pl i gazeta.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Dorota Stanek nagrodziła najlepszych menadżerów Polskapresse
Po raz 18. zostały wręczone Lwy - nagrody Grupy Polskapresse, przyznawane przez Dorotę Stanek, prezes spółki. Tytuł Menadżera Roku 2013 otrzymał Tomasz Bocheński, dyrektor kreatywny Grupy Polskapresse.
więcej
|
|
,,Omnibus zimowy" od ,,Polityki" na Święta Bożego Narodzenia
W środę 18 grudnia br. ukaże się wydanie specjalne „Polityki” pod tytułem „Omnibus zimowy - ćwiczenia umysłowe dla dorosłych”. Znajdą się w nim zadania sprawdzające wiedzę.
więcej
|
|
Nowy miesięcznik ,,Tap&Swipe" o nowych technologiach na tablety
Na rynku zadebiutował właśnie „Tap&Swipe” - nowy miesięcznik z portfolio Ringier Axel Springer Polska poświęcony nowym technologiom. Tytuł będzie wydawany jedynie w formie aplikacji na tablety.
więcej
|
|
Zdjęcia prezenterki 4fun.tv w styczniowym ,,CKM"
W poniedziałek 16 grudnia br. do sprzedaży trafiło styczniowe wydanie miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Jagna Błażejewska, prezenterka kanału 4fun.tv.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Social media w Polsce: podsumowanie 2013, prognozy na 2014
Jaki był mijający rok i jaki będzie nadchodzący w mediach społecznościowych w Polsce? Dla Wirtualnemedia.pl podsumowują i prognozują przedstawiciele czołowych wydawców i agencji m.in. Łukasz Misiukanis, Paweł Karaś, Kamil Dmowski, Anna Mościcka-Miodek i Grzegorz Berezowski.
więcej
|
|
Jacek Karolak: K2 będzie walczyć o kampanie zintegrowane
Jacek Karolak, nowy dyrektor strategii w K2, zapowiada, że agencja będzie starać się pozyskiwać do realizacji zintegrowane kampanie reklamowe. W najbliższym czasie firma będzie dalej rozwijać swoje kompetencje w zakresie marketingu 360 stopni.
więcej
|
|
Jan Dworak: 70 proc. dzieci natrafia w internecie na pornografię
70 proc. dzieci korzystających z internetu zetknęło się tam z pornografią - mówił na poniedziałkowej konferencji poświęconej ochronie małoletnich w sieci szef KRRiT Jan Dworak. Naukowcy alarmowali - dziecko siedząc w domu przy komputerze nie jest bezpieczne.
więcej
|
|
Facebook traci użytkowników mobilnych na rzecz WhatsApp
Według ośrodka badawczego On Device Research aplikacja społecznościowa WhatsApp w niektórych krajach staje się popularniejsza od Facebooka wśród użytkowników smartfonów.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl
W listopadzie br. najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem były onet.pl i gazeta.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
Mediacap za własne akcje kupuje 51 proc. The Digitals
Holding reklamowy Mediacap zawarł warunkową umowę kupna 51 proc. udziałów agencji interaktywnej The Digitals. Wartość transakcji to 8,58 mln zł, przy czym nie jest to kwota ostateczna, a Mediacap zapłaci nie gotówką, tylko swoimi akcjami.
więcej
|
|
Jaka jest skala zapytań o dane internautów w Polsce?
Nie można oszacować skali zapytań o dane użytkowników sieci, jakie otrzymują firmy od organów państwowych - wynika z pilotażowego projektu badawczego, przeprowadzonego przez fundację Panoptykon. W poniedziałek w Warszawie fundacja podsumowała badanie.
więcej
|
|
Twitter testuje geolokalizację
Twitter przymierza się do wprowadzenia nowej funkcji pozwalającej użytkownikom na wyświetlanie strumienia wpisów w oparciu o ich bieżącą lokalizację.
więcej
|
|
Anna Penkowska na czele działu rozwoju biznesu K2
Anna Penkowska awansowała w agencji K2 na stanowisko senior business development manager. Będzie kierować działem rozwoju biznesu, zastępując Katarzynę Wiśniewską.
więcej
|
|
Skype dla Androida z funkcją obraz w obrazie
Najnowsza wersja komunikatora Skype dla Androida została wyposażona w funkcję obraz w obrazie, która pozwala w rogu ekranu wyświetlać pływającą ramkę z aktywną wideorozmową.
więcej
|
|
Beyoncé pobiła rekord sprzedaży w iTunes, ponad 820 tys. sztuk w trzy dni
Najnowszy album Beyoncé, który niespodziewanie pojawił się 13 grudnia na iTunes, został najszybciej sprzedającą się w historii płytą w sklepie należącym do firmy Apple.
więcej
|
|
Złote Wyprzedaże chcą podbić Europę Środkowo-Wschodnią
Spółka Złote Wyprzedaże - właściciel klubu zakupowego Zlotewyprzedaze.pl - rozpoczyna ekspansję zagraniczną. W Bułgarii ruszył właśnie pierwszy zagraniczny oddział spółki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|