|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Grudnia 2013 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Esquire" zadebiutuje w Polsce w pierwszej połowie 2014 roku
Hearst Marquard Publishing pracuje nad polską edycją luksusowego magazynu dla mężczyzn „Esquire”. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl miesięcznik pojawi się na rynku w pierwszym półroczu przyszłego roku.
więcej
|
|
Rok 2013 w polskiej e-reklamie, prognozy na 2014 (sieci, wydawcy, agencje)
O mijającym roku w polskiej branży reklamy internetowej i perspektywach na 2014 rok opowiadają przedstawiciele czołowych sieci, wydawców i agencji. Komentują m.in. znaczenie modelu RTB i big data, wzrost reklamy wideo i mobilnej oraz zmiany w social media.
więcej
|
|
,,W Sieci" ucieka ,,Do Rzeczy". Duże spadki ,,Gazety Polskiej" i ,,Wprost"
W październiku br. liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był “Gość Niedzielny”. Na podium znalazły się też “Polityka” i “Newsweek”, których sprzedaż poszła do góry - mimo wzrostu cen. Poza „Uważam Rze” największe spadki zanotowały „Gazeta Polska” i „Wprost”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVT rusza z drugim multipleksem lokalnym, w kolejce czekają kolejne
Rybnicka telewizja lokalna TVT w piątek 20 grudnia br. uruchomi drugi w Polsce multipleks lokalny. Znajdzie się na nim w sumie pięć stacji. W planach są już kolejne multipleksy z lokalnymi nadawcami.
więcej
|
|
Tomasz Sekielski stracił 660 tys. widzów. 4,2 mln zł z reklam
„Po prostu” Tomasza Sekielskiego jesienią w TVP1 miało średnio 800 tys. widzów. To o 660 tys. mniej niż wiosną, gdy magazyn nadawano wcześniej. Stacja w czasie jego emisji przegrała z konkurencją, a wpływy z reklam wyniosły 4,22 mln zł.
więcej
|
|
TVP ma 28 mln zł zysku zamiast 150 mln zł straty
Telewizja Polska w pierwszych 11 miesiącach br. zanotowała 27,7 mln zł zysku brutto, podczas gdy rok wcześniej miała aż 150,2 mln zł straty. Spółka podkreśla, że jej płynność finansowa jest stabilna.
więcej
|
|
TVP odsprzeda nSportowi część transmisji z igrzysk w Soczi?
Telewizja Polska negocjuje z nc+ sprzedaż sublicencji obejmującej część transmisji z zimowych igrzysk olimpijskich Soczi 2014. Relacje te mają trafić na antenę nSportu.
więcej
|
|
,,Fakty" TVN w Wigilię z Afganistanu
24 grudnia br. TVN nada specjalne wydanie „Faktów”, które Kamil Durczok poprowadzi z polskiej bazy wojskowej Ghazni w Afganistanie. Polacy właśnie kończą misję w tym kraju i będzie to ich ostatnie Boże Narodzenie w Afganistanie.
więcej
|
|
Atmedia bez Tele 5. Stacja wybiera IDMnet
Tele 5 od stycznia 2014 roku nie będzie już obsługiwane przez brokera Atmedia. Za sprzedaż i planowanie czasu reklamowego w stacji odpowiadać będzie firma IDMnet, wchodząca w skład Grupy ZPR.
więcej
|
|
Reklamy w Polsacie tańsze o 7 proc., tylko ,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość" powyżej 30 tys. zł
W cenniku reklamowy Polsatu na styczeń spoty są średnio o 7,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Jedynie w wybranych blokach przy filmach z cyklu „Mega Hit” i serialu „Pierwsza miłość” kosztują ponad 30 tys. zł.
więcej
|
|
ATM Rozrywka wprowadza pasmo filmowe
W najbliższy weekend stacja ATM Rozrywka rozpocznie emisję filmów w nowym wieczornym paśmie, nadawanym w weekendy o 20.00. Widzowie będą mogli oglądać filmy z różnych gatunków.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka trafi do Cyfrowego Polsatu
Kanał Kino Polska Muzyka w ciągu kilku dni dołączy do oferty Cyfrowego Polsatu. Do przekazu stacji na satelicie Hot Bird dodano już kodowanie wykorzystywane przez platformę.
więcej
|
|
,,Strateg" - film Katarzyny Kolendy-Zaleskiej o Zbigniewie Brzezińskim w styczniu w TVN
TVN na początku stycznia 2014 roku wyemituje film dokumentalny „Strateg” opowiadający prof.Zbigniewie Brzezińskim. Autorką filmu jest dziennikarka „Faktów” Katarzyna Kolenda-Zaleska.
więcej
|
|
Rafał Ogrodnik nowym szefem finansów w Discovery Networks
Rafał Ogrodnik obejmie stanowisko chief financial officera na region Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki w Discovery Networks. Pracę w firmie rozpocznie od lutego 2014 roku.
więcej
|
|
Juliusz Braun: Mniej pieniędzy w kasie TVP, oznacza cięcia w programie
TVP Regionalna szuka sposobu na rozwój. Kanał wystartował we wrześniu. Z badań oglądalności Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym miesiącu miał 0,95 proc. udziałów w rynku, a na początku grudnia – 1,19 proc. Szefostwo Telewizji Polskiej szuka nowych możliwości rozwoju.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Po oddaleniu skarg CAM Media i rezygnacji Ströera, AMS zbuduje wiaty w Warszawie
Konsorcjum firm AMS i Ströer Polska (ta druga jest w nim tylko formalnie) podpisało z Urzędem m.st. Warszawy umowę na wymianę i eksploatację 1580 wiat przystankowych w stolicy. Przetarg rozstrzygnięto rok temu, ale od jego wyników odwoływały się firmy CAM Media i CAM Polski Outdoor.
więcej
|
|
Atmedia bez Tele 5. Stacja wybiera IDMnet
Tele 5 od stycznia 2014 roku nie będzie już obsługiwane przez brokera Atmedia. Za sprzedaż i planowanie czasu reklamowego w stacji odpowiadać będzie firma IDMnet, wchodząca w skład Grupy ZPR.
więcej
|
|
Messi w jednym teamie z Ronaldo w piłkarskiej kampanii Samsunga (wideo)
Samsung opublikował nowy spot reklamowy w ramach globalnej kampanii "Galaxy 11". Poznajemy w nim skompletowaną jedenastkę piłkarzy, którymi w meczu decydującym o losach świata pokieruje Franz Beckenbauer.
więcej
|
|
Łucja Gdala i Sławomir Kornicki za Annę Gruszkę w zarządzie Codemedia
Do zarządu domu mediowego Codemedia dołączą Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, zastępując odchodzącą z niego Annę Gruszkę. Gdala jako dyrektor zarządzająca przejmie też samodzielne kierowanie bieżącą działalnością firmy.
więcej
|
|
Kler reklamuje meble Classical Elegance (wideo)
Startuje kampania reklamowa kolekcji Classical Elegance 2014/2015 mebli produkowanych przez firmę Kler. Akcję przygotowały agencja Rozgłośnia i dom mediowy Star Media.
więcej
|
|
Zimowy łomżing reklamuje piwo Łomża (wideo)
Ruszyła zimowa odsłona kampanii „Łomżing” reklamującej piwo Łomża (Browary Regionalne Łomża). Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
MOSQI.TO przygotuje cztery kampanie reklamowe Łodzi
Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na opracowanie strategii i kreacji czterech kampanii reklamowych zaplanowanych na przyszły rok przez Urząd Miasta Łodzi. W walce o zlecenie pokonała 30 innych firm.
więcej
|
|
Pomorze reklamuje się jako ,,Russian Friendly"
Województwo pomorskie rozpoczyna kampanię pod hasłem „Russian Friendly”, zachęcającą do odwiedzenia tego regionu przez Rosjan, głównie z obwodu kaliningradzkiego.
więcej
|
|
,,Weź i poczytaj" - Goethe Institut promuje niemieckich pisarzy
W ramach promocji czytelnictwa Goethe Institut rozdaje bezpłatną antologię współczesnych pisarzy niemieckich.
więcej
|
|
Arena zdobywa budżet mediowy Velux Polska
Dom mediowy Arena (należący do Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Velux Polska w 2014 roku.
więcej
|
|
Urszula Cierebiej new business managerem w GetResponse
Urszula Cierebiej dołączyła do zepsołu firmy e-mail marketingowej GetResponse. Będzie odpowiedzialana za analizowanie rynku, przygotowywanie i prezentowanie ofert oraz negocjacje warunków współpracy.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Esquire" zadebiutuje w Polsce w pierwszej połowie 2014 roku
Hearst Marquard Publishing pracuje nad polską edycją luksusowego magazynu dla mężczyzn „Esquire”. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl miesięcznik pojawi się na rynku w pierwszym półroczu przyszłego roku.
więcej
|
|
,,W Sieci" ucieka ,,Do Rzeczy". Duże spadki ,,Gazety Polskiej" i ,,Wprost"
W październiku br. liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był “Gość Niedzielny”. Na podium znalazły się też “Polityka” i “Newsweek”, których sprzedaż poszła do góry - mimo wzrostu cen. Poza „Uważam Rze” największe spadki zanotowały „Gazeta Polska” i „Wprost”.
więcej
|
|
Czytelnicy ,,Vivy!" po raz 11. wybiorą najpiękniejsze gwiazdy
Wystartowała kolejna edycja plebiscytu „Viva! Najpiękniejsi”, w którym czytelnicy dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) po raz 11. wybiorą najpiękniejszych celebrytów. Dochód z akcji zostanie przekazany na stypendia dla młodzieży z rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych.
więcej
|
|
Świąteczne wydanie ,,Dziennika Gazety Prawnej"
W piątek 20 grudnia br. ukaże się wydanie świąteczne „Dziennika Gazety Prawnej”. Sprzedaży numeru będzie towarzyszyć kampania promocyjna m.in. w radiu i prasie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rok 2013 w polskiej e-reklamie, prognozy na 2014 (sieci, wydawcy, agencje)
O mijającym roku w polskiej branży reklamy internetowej i perspektywach na 2014 rok opowiadają przedstawiciele czołowych sieci, wydawców i agencji. Komentują m.in. znaczenie modelu RTB i big data, wzrost reklamy wideo i mobilnej oraz zmiany w social media.
więcej
|
|
Pinterest z polską wersją językową
Serwis społecznościowy Pinterest doczekał się spolszczonego interfejsu. Mogą go już aktywować wszyscy użytkownicy.
więcej
|
|
Nowy interfejs aplikacji Spotify
Spotify rozpoczyna proces aktualizacji swoich desktopowych programów. W nowej wersji użytkownicy znajdą przede wszystkim odświeżony interfejs.
więcej
|
|
Uwaga na facebookowe oszustwa świąteczne związane z PS4 i produktami Apple
Firma Kaspersky Lab ostrzega przed zalewem oszustw na portalach społecznościowych w związku ze zmianami statusów z okazji świąt bożonarodzeniowych. Na Facebooku pojawiły się już m.in. oszustwa związane z konsolą Sony PlayStation 4, iPhone’ami oraz iPadami.
więcej
|
|
10 zagrożeń i 4 trendy w cyberbezpieczeństwie w 2014 r.
Firma Check Point Software Technologies zaprezentowała 14 prognoz na 2014 rok, które obejmują dziesięć najistotniejszych zagrożeń dla bezpieczeństwa przedsiębiorstw oraz cztery możliwe ścieżki rozwoju systemów ochrony.
więcej
|
|
Picasa na Windowsie z automatycznym wysyłaniem zdjęć do Google+
Najnowsza wersja przeglądarki fotografii Picasa została rozbudowana o funkcję automatycznego przesyłania zdjęć do sieci.
więcej
|
|
K2 Media z AdStockiem do optymalizacji kampanii e-commerce
Agencja mediowa K2 Media wprowadza narzędzie AdStock służące do optymalizacji kampanii sprzedażowych reklamujących oferty sklepów internetowych.
więcej
|
|
Urszula Cierebiej new business managerem w GetResponse
Urszula Cierebiej dołączyła do zepsołu firmy e-mail marketingowej GetResponse. Będzie odpowiedzialana za analizowanie rynku, przygotowywanie i prezentowanie ofert oraz negocjacje warunków współpracy.
więcej
|
|
Nie warto podawać zbyt szczegółowych danych e-sprzedawcom
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oznacza utratę kontroli nad tym, co się z nimi potem dzieje. Mogą być one wykorzystywane do oferowania towarów i usług, ale też np. do kradzieży tożsamości i wyłudzania kredytów. Dlatego podawanie niektórych swoich danych, np. numeru PESEL, jest bardzo niebezpieczne.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl
|
|
|