|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP ABC pierwszą darmową telewizją dla dzieci. Czy zagrozi konkurencji?
W sobotę 15 lutego br. o godz. 7.00 rozpocznie nadawanie stacja TVP ABC. Będzie ona jedynym kanałem dla dzieci w naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja emitować będzie znane i lubiane programy oraz seriale. Zdaniem ekspertów, może zagrozić konkurentom z płatnej telewizji.
więcej |
|
W Polsce jest 18,5 mln internautów, Facebook wyprzedził Onet i WP
Z internetu korzysta 61,4 proc. Polaków, czyli 18,51 mln osób - wynika z badania NetTrack. Facebook prześcignął Onet i Wirtualną Polskę pod względem rozpoznawalności, ale nie pod względem odwiedzalności.
więcej |
|
TVN może zwiększyć wydatki na program. Podnosi prognozy reklamowe
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, poinformował, że TVN może podnieść wydatki na ofertę programową. Spółka szacuje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w tym roku o 4-6 proc.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP ABC pierwszą darmową telewizją dla dzieci. Czy zagrozi konkurencji?
W sobotę 15 lutego br. o godz. 7.00 rozpocznie nadawanie stacja TVP ABC. Będzie ona jedynym kanałem dla dzieci w naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja emitować będzie znane i lubiane programy oraz seriale. Zdaniem ekspertów, może zagrozić konkurentom z płatnej telewizji.
więcej
|
|
TVN może zwiększyć wydatki na program. Podnosi prognozy reklamowe
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, poinformował, że TVN może podnieść wydatki na ofertę programową. Spółka szacuje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w tym roku o 4-6 proc.
więcej
|
|
Platforma nc+ ma 2,2 mln abonentów. 2013 rok ze stratą
Platforma nc+ na koniec ub.r. miała 2,2 mln abonentów - podała Grupa TVN w raporcie finansowym. Udział TVN w stracie nc+ w 2013 roku wyniósł 54,5 mln zł. Spółka nadal liczy na osiągnięcie synergii związanych z platformą.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat i Plus łączą kluczowe działy, ale nie ma zwolnień
Cyfrowy Polsat i spółka Polkomtel zdecydowały o powołaniu pięciu wspólnych departamentów. Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, zapewnia, że prace związane z formalnym połączeniem obu firm, przebiegają zgodnie z planem.
więcej
|
|
SmartDom wspólną ofertą Cyfrowego Polsatu i Plusa. 240 zł zniżki w ciągu dwóch lat
Platforma Cyfrowy Polsat i sieć komórkowa Plus przygotowały pierwszą wspólną ofertę - program SmartDom. Pozwala on na oszczędzanie, dzięki posiadaniu więcej niż jednej usługi u każdego z operatorów.
więcej
|
|
,,Sprawiedliwi", ,,Wyprzedzić chorobę" i ,,Aktywni rodzice" wiosną w TVP Regionalna
Wiosną TVP Regionalna pokaże widzom nowe programy: „Nie udawaj Greka”, „Jedź bezpiecznie”, „Wyprzedzić chorobę” i „Aktywni rodzice”. Stacja będzie kontynuować też wprowadzone we wrześniu formaty.
więcej
|
|
TVN nie wypłaci dywidendy podczas skupu akcji
Grupa TVN zapowiedziała, że rozważa dokonanie skupu swoich akcji za 500 mln zł w latach 2014-2015. W jego okresie spółka nie zamierza wypłacać dywidendy swoim akcjonariuszom.
więcej
|
|
Kanały dla dzieci: MiniMini+ i Cartoon Network tracą widzów, Nick Jr w czołówce
W styczniu br. pozycja lidera oglądalności wśród kanałów dziecięcych należała do MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Nick Jr, z kolei najwięcej stracił BBC Cbeebies.
więcej
|
|
Przemysław Talkowski nagrodzony medalem ,,Veritus est perfecto ratio"
Przemysław Talkowski, prowadzący program „Państwo w państwie" w Polsacie, został uhonorowany medalem „Veritus est perfecto ratio im. Księcia Franciszka Ksawerego Druckiego-Lubeckiego.
więcej
|
|
TVP Info wiosną stawia na publicystykę i programy interwencyjne
W wiosennej ramówce informacyjny kanał TVP Info będzie kontynuował formaty, które wprowadzono z początkiem roku. „Konfrontacje”, „Polska według Kreta” i „Kulturalnie proszę” nie wrócą na antenę - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kultowe animacje i dokumenty w wiosennej ramówce Puls 2
W wiosennej ramówce telewizji Puls 2 znajdzie się wiele nowych animacji znanych z kanałów tematycznych. Pojawią się także premierowe seriale dokumentalne z Discovery Channel.
więcej
|
|
TVN miał 197,76 mln zł straty w 2013 r., ponad 2 mld zł długu
Grupa TVN zanotowała w ub.r. 1,555 mld zł przychodów, 506 mln zł skorygowanej EBITDA i 198 mln zł straty netto przypadającej akcjonariuszom. Wskaźnik długu netto spółki do skorygowanej EBITDA wzrósł do 4,3.
więcej
|
|
,,The Following" w TVN7 (wideo)
20 lutego 2014 roku kanał TVN7 rozpocznie emisję serialu „The Following”.
więcej
|
|
TVN24 Biznes i Świat pokaże kontrowersyjny dokument ,,Zabójcze Drony"
15 lutego 2014 roku, w ramach cyklu „Ewa Ewart poleca”, telewizja TVN24 Biznes i Świat po raz pierwszy w Polsce pokaże kontrowersyjny dokument „Zabójcze Drony” poświęcony bezzałogowym samolotom wojskowym, tzw. Dronom.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Złoto w Soczi przyciągnie do Justyny Kowalczyk nowych sponsorów
Po zdobyciu złotego medalu na igrzyskach w Soczi Justyna Kowalczyk będzie mogła przebierać w propozycjach reklamowych - oceniają eksperci. Jednak jej sponsor główny Raiffeisen Polbank nie deklaruje, czy będzie chciał przedłużyć z nią umowę.
więcej
|
|
Rynek mobilny łakomym kąskiem dla polskich marketerów
Wartość polskiego rynku reklamy mobilnej w 2013 roku mogła wynieść nawet 25 mln zł, a pod koniec br. już 60 proc. internautów będzie korzystało ze smartfonów - wynika z badania IAB. Dla Wirtualnemedia.pl komentują je Robert Wielgo i Paweł Kolenda.
więcej
|
|
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują Cyfrowy Polsat i Plus (wideo)
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, znani z roli pary w serialu „Kasia i Tomek”, zostali twarzami kampanii reklamowej SmartDomu, wspólnej usługi Cyfrowego Polsatu i Plusa. Aktorzy wystąpią w spotach przygotowanych przez agencją Grey Group.
więcej
|
|
Kevin Spacey z Anną Dereszowską reklamuje kredyt w BZ WBK (wideo)
W kampanii Kredytu Duet w BZ WBK wspólnie z Kevinem Spacey występuje Anna Dereszowska. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Mediacap z 34,7 mln wpływów i 2,2 mln zł zysku w 2013 r.
W ub.r. holding reklamowy Mediacap (obejmujący agencje EM Lab i Scholz & Friends Warszawa) zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów o 27,6 proc. do 34,7 mln zł. EBITDA spółki podskoczyła o 43,9 proc. do 3,4 mln zł, a zysk netto o 30,8 proc. do 2,2 mln zł.
więcej
|
|
Rośnie świadomość sponsorów sportu. Na czele Biedronka, Adidas i Orange
Polacy coraz lepiej rozpoznają sponsorów sportu, a także coraz częściej ich zauważają oglądając osobiście wydarzenie sportowe. Za najaktywniejszych sponsorów sportu uważane są marki Biedronka, Adidas i Orange - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
,,Skocz kibicować" w olimpijskiej kampanii Tyskiego
Ruszył minikonkurs piwa Tyskie (Kompania Piwowarska), w którym internauci mogą nagrywać filmiki ze swoimi podskokami, a najlepsze zostaną wyemitowane przy transmisjach z zawodów skoków narciarskich na igrzyskach w Soczi.
więcej
|
|
Liberty Direct promuje polisy turystyczne z LOT-em
Ruszyła promocja oferowanych przez Liberty Direct polis turystycznych Obieżyświat realizowana wspólnie z PLL LOT. Wspiera ją kampania reklamowa w radiu i internecie.
więcej
|
|
Faster&Better wypromuje w internecie Murad
Agencja Faster&Better (należąca do OS3 Group) wygrała konkurs na obsługę reklamową w internecie marki luksusowych kosmetyków Murad, która wchodzi właśnie na polski rynek. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
więcej
|
|
K2 Media zajmie się obsługą CHI Polska w social media
K2 Media wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych marek należących do CHI Polska - COSTA by coffeeheaven, coffeeheaven i coffeeheaven express.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Klinika dla pluszaków" - nowy magazyn dla dzieci w portfolio Egmont Polska
W piątek 14 lutego br. na rynku zadebiutuje dwumiesięcznik „Klinika dla pluszaków” (Egmont Polska), który jest skierowany do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat.
więcej
|
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród magazynów motoryzacyjnych
W listopadzie 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera uplasowało się „Auto-Moto”.
więcej
|
|
,,Parkiet" dostępny w sieci dzień wcześniej
Wydawnictwo Gremi Business Communication zaczęło udostępniać e-wydania „Parkietu” w wieczór poprzedzający dzień ukazania się gazety. - Publikację wersji elektronicznej przyspieszamy na prośbę czytelników - mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
|
Kolekcja ,,Śladami Polskich Gąsienic" od Edipresse Polska
W czwartek 13 lutego br. w sprzedaży pojawił się pierwszy tom kolekcji o wojskach pancernych pt. „Śladami Polskich Gąsienic”. Wydawcą kolekcji jest Edipresse Polska.
więcej
|
|
Marcowe ,,Zwierciadło" z fotoreportażem z Majdanu
Kinga Preis znalazła się na okładce marcowego wydania „Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), które właśnie trafiło do sprzedaży.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska sprzedana za 383 mln zł, MCI przejmuje 20 proc. Grupy o2
Orange Polska sfinalizowało sprzedaż Wirtualnej Polski, a jej ostateczna cena po korektach wyniosła 383 mln zł. Tymczasem jeden z kupujących, Grupa o2, sprzedała 20 proc. swoich udziałów funduszowi MCI Management.
więcej
|
|
W Polsce jest 18,5 mln internautów, Facebook wyprzedził Onet i WP
Z internetu korzysta 61,4 proc. Polaków, czyli 18,51 mln osób - wynika z badania NetTrack. Facebook prześcignął Onet i Wirtualną Polskę pod względem rozpoznawalności, ale nie pod względem odwiedzalności.
więcej
|
|
Chrome 33 nie obsłuży lokalnych rozszerzeń
Google zapowiedział, że w wersji 33 przeglądarki Chrome użytkownicy będą mogli instalować rozszerzenia tylko ze sklepu Chrome Web Store.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
583 mln zł wyniosły obroty branży badawczej w 2013 r.
W 2013 roku obroty 16 firm badawczych, które wzięły udział w audycie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), wyniósł 583 mln zł netto.
więcej
|
|
Według 4/5 Polaków Walentynki to święto dla handlowców (infografika)
81 proc. Polaków uważa, że w obecnych czasach Walentynki są świętem bardziej dla producentów i handlowców, prowadzącym do zwiększenia ich sprzedaży, niż świętem łączącym ludzi - wynika z badania GfK Polonia.
więcej
|
|
Ponad połowa konsumentów na świecie woli płacić kartą niż gotówką
54 proc. respondentów na świecie woli do płatności za zakupy używać karty niż tradycyjnej gotówki - wynika z badania firmy Nielsen.
więcej
|
|
PiS i PO idą łeb w łeb, w Sejmie jeszcze tylko SLD
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w pierwszej połowie lutego, najwięcej głosów zdeklarowanych uczestników wyborów zdobyłoby PiS - 26 proc. PO miałaby 25 proc. poparcia; w Sejmie znalazłby się też SLD, na który głosowałoby 8-proc. badanych - wynika z sondażu CBOS.
więcej
|
|
64 proc. Polaków uważa, że kobiety mają prawo do kariery zawodowej
64 proc. Polaków uważa, że kobiety mają prawo do kariery zawodowej, nawet jeśli przez to nieco mniej będą zajmować się rodziną - wynika z najnowszego badania TNS Polska. 20 lat temu (w 1994 r.) było znacznie mniej zwolenników takiego poglądu - 46 proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|