|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 27 Lutego 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?
Dwie trzecie polskich użytkowników Twittera ma do 34 lat, prawie 30 proc. posiada wyższe wykształcenie, a 25 proc. miesza w dużych miastach. W ostatnich miesiącach portal odwiedzało u nas rekordowo dużo internautów. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa WP szykuje wspólną ofertą reklamową
W marcu Grupa Wirtualna Polska rozpocznie prace nad nową ofertą reklamową, która zostanie zaprezentowana najpóźniej w maju. - Naszą ambicją jest stworzenie rozwiązania łączącego potencjał obu spółek - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy.
więcej
|
|
Stacja VOX Music TV ruszy 1 kwietnia
Nowy kanały muzyczny Grupy ZPR pod nazwą VOX Music TV ruszy 1 kwietnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja bazująca na marce i formacie Radia VOX FM prezentować będzie muzykę taneczną z lat 70., 80. i 90., w tym euro disco, italo disco czy disco polo.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska nie zarobiła na Soczi, ale jest zadowolona z igrzysk
Igrzyska olimpijskie w Soczi przyniosły TVP z reklam i sponsoringu o 25 proc. więcej pieniędzy niż poprzednia zimowa impreza w Vancouver. Mimo to TVP na nich nie zarobiła. - Jesteśmy przekonani, że łączny bilans Soczi jest dla TVP zdecydowanie dodatni - mówi Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy nadawcy.
więcej |
|
Gazety 15 proc. mniej z reklam. Ostro w dół ,,GW", ,,Fakt" i ,,Rz" - w górę ,,SE" (TOP 10)
W styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 14,9 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki, wynoszące ponad 20 proc., zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „Rzeczpospolita”, za to duże wzrosty osiągnęły „Super Express” i „Express Ilustrowany”.
więcej |
|
Grupa Allegro sprzeda Wykop.pl i Bankier.pl?
Grupa Allegro planuje sprzedać serwisy Wykop.pl i Bankier.pl - wynika z nieoficjalnych informacji. - Nie komentujemy naszej strategii ani planów biznesowych - odpowiada Allegro.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Stacja VOX Music TV ruszy 1 kwietnia
Nowy kanały muzyczny Grupy ZPR pod nazwą VOX Music TV ruszy 1 kwietnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja bazująca na marce i formacie Radia VOX FM prezentować będzie muzykę taneczną z lat 70., 80. i 90., w tym euro disco, italo disco czy disco polo.
więcej
|
|
Telewizja Polska nie zarobiła na Soczi, ale jest zadowolona z igrzysk
Igrzyska olimpijskie w Soczi przyniosły TVP z reklam i sponsoringu o 25 proc. więcej pieniędzy niż poprzednia zimowa impreza w Vancouver. Mimo to TVP na nich nie zarobiła. - Jesteśmy przekonani, że łączny bilans Soczi jest dla TVP zdecydowanie dodatni - mówi Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy nadawcy.
więcej
|
|
Polsat News stawia na luźniejsze informacje. ,,Światowidz" i ,,Top wtop" w ramówce
W marcu br. na antenie Polsat News pojawią się dwa nowe programy informacyjne o lżejszym charakterze: “Światowidz” oraz “Top wtop”. Ta druga pozycja zastąpi w ramówce program “Tydzień na świecie”, który w codziennej formule trafi do Polsat News Plus.
więcej
|
|
ID i Discovery Turbo Xtra od kwietnia w jakości HD
W połowie kwietnia br. nadawanie w wysokiej rozdzielczości rozpoczną kanały ID i Discovery Turbo Xtra - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Olgierd Dobrzynski, country manager Central Europe w Discovery Networks. Do końca roku ruszy też Discovery Science HD.
więcej
|
|
,,Sprawa dla reportera" najchętniej oglądanym programem interwencyjnym
W bieżącym roku wśród magazynów reporterskich największą widownię gromadzi „Sprawa dla reportera” nadawana w TVP1 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Na Wspólnej" przegrywa z ,,Barwami szczęścia". Serial TVN stracił 210 tys. widzów
Serial „Na Wspólnej” w najnowszym sezonie gromadzi średnio 2,79 mln widzów, o 210 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrywa z TVP2, która wtedy pokazuje hitowe „Barwy szczęścia”.
więcej
|
|
TVN Turbo stawia na motoryzację. Trzy polskie nowości wiosną
Wiosną na antenie TVN Turbo pojawią się trzy nowe programy: “Emil łowca fotoradarów”, “Będzie pan zadowolony” i “69 co nas wkurza na drodze”. Stacja kontynuować będzie emisję też kilkunastu znanych widzom pozycji.
więcej
|
|
Stopklatka TV będzie także w wersji HD
Kanał filmowy Stopklatka TV, który 15 marca ma pojawić się na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, będzie dystrybuowany u operatorów płatnej telewizji także w wersji HD.
więcej
|
|
Maciej Domagała dyrektorem dystrybucji Fokus TV i VOX Music TV
Maciej Domagała, dyrektor zarządzający Eska TV, objął również stanowisko dyrektora ds. dystrybucji kanałów Fokus TV i VOX Music TV należących do Grupy ZPR.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat negocjuje refinansowanie zadłużenia
Cyfrowy Polsat rozpoczął negocjacje w sprawie refinansowania zadłużenia. Jest to jeden z warunków koniecznych do zakupu udziałów w Metelem Holding, spółce kontrolującej Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus.
więcej
|
|
Nowe show z Jerrym Springerem od marca w ID (wideo)
1 marca 2014 roku kanał ID rozpocznie emisję show „Tabloid”, którego gospodarzem jest Jerry Springer.
więcej
|
|
Reality-show ,,PlayStation GT Academy 2013" w AXN Black (wideo)
11 marca 2014 roku AXN Black rozpocznie emisję reality-show „PlayStation GT Academy 2013”.
więcej
|
|
,,Bogate Dzieciaki z Beverly Hills" w E! Entertainment
2 marca 2014 roku E! Entertainment rozpocznie emisję reality-show „Bogate Dzieciaki z Beverly Hills”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Gazety 15 proc. mniej z reklam. Ostro w dół ,,GW", ,,Fakt" i ,,Rz" - w górę ,,SE" (TOP 10)
W styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 14,9 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki, wynoszące ponad 20 proc., zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „Rzeczpospolita”, za to duże wzrosty osiągnęły „Super Express” i „Express Ilustrowany”.
więcej
|
|
,,Monster High" nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych
W listopadzie 2013 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci został miesięcznik „Monster High”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
,,Viva!" z Kamilem Stochem i z filmem ,,Wałęsa. Człowiek z nadziei" za 99 groszy
W czwartek 27 lutego br. w sprzedaży pojawiło się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska). Do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Wałęsa. Człowiek z nadziei”.
więcej
|
|
,,Lublin Cafe" - nowy dodatek do ,,Kuriera Lubelskiego"
W czwartek 27 lutego br. zadebiutuje lifestylowy dodatek do „Kuriera Lubelskiego” (Polskapresse) „Lublin Cafe”. Magazyn będzie się ukazywać raz w miesiącu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?
Dwie trzecie polskich użytkowników Twittera ma do 34 lat, prawie 30 proc. posiada wyższe wykształcenie, a 25 proc. miesza w dużych miastach. W ostatnich miesiącach portal odwiedzało u nas rekordowo dużo internautów. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa WP szykuje wspólną ofertą reklamową
W marcu Grupa Wirtualna Polska rozpocznie prace nad nową ofertą reklamową, która zostanie zaprezentowana najpóźniej w maju. - Naszą ambicją jest stworzenie rozwiązania łączącego potencjał obu spółek - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy.
więcej
|
|
Grupa Allegro sprzeda Wykop.pl i Bankier.pl?
Grupa Allegro planuje sprzedać serwisy Wykop.pl i Bankier.pl - wynika z nieoficjalnych informacji. - Nie komentujemy naszej strategii ani planów biznesowych - odpowiada Allegro.
więcej
|
|
Google bierze na celownik polskie systemy wymiany linków
Przewodzący zespołowi Google Search Quality Team Matt Cutts poinformował na swoim profilu na Twitterze o podjęciu działań w sprawie dwóch polskich systemów wymiany linków (SWL).
więcej
|
|
Komunikacja w kratkę, czyli o hashtagach
Hashtagi. Frazy z prefiksem (#), których historia sięga początku lat 70', później IRCa. Wcześniej znane głównie programistom, dziś z ich pomocą porozumiewają się ludzie w większości usług społecznościowych.
więcej
|
|
Disney wspólnie z Apple udostępnia swoje filmy w internecie
Walt Disney Studios uruchomił bazującą na modelu VoD filmową usługę Disney Movies Anywhere. Projekt jest realizowany we współpracy z Apple.
więcej
|
|
290 tys. kary dla Deichmanna za regulamin sklepu internetowego
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Deichmann-Obuwie prawie 290 tys. zł kary za zapisy w regulaminie jej sklepu internetowego dotyczący fotografii produktów i warunków reklamacji. Grzywny za fragment regulaminu swojego e-sklepu uniknął natomiast Avans.
więcej
|
|
Przyszłością sieci jest chmura i urządzenia łączące nas z internetem
Tsunami danych – tak najbliższą przyszłość w branży teleinformatycznej określa Gabrielle Gauthey, wiceprezes Alcatel-Lucent. Z tym wiąże się największe wyzwanie dla producentów sprzętu i dostawców usług, czyli zapewnienie bezpieczeństwa sieci i ochrona danych osobowych użytkowników. Pomóc w tym ma nie tylko wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych i zwiększanie świadomości internautów, lecz także wprowadzenie wspólnych dla całego unijnego rynku regulacji dotyczących ochrony danych osobowych. Prace nad nimi postępują jednak bardzo powoli.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|