Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 27 Lutego 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?

Dwie trzecie polskich użytkowników Twittera ma do 34 lat, prawie 30 proc. posiada wyższe wykształcenie, a 25 proc. miesza w dużych miastach. W ostatnich miesiącach portal odwiedzało u nas rekordowo dużo internautów. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa WP szykuje wspólną ofertą reklamową

W marcu Grupa Wirtualna Polska rozpocznie prace nad nową ofertą reklamową, która zostanie zaprezentowana najpóźniej w maju. - Naszą ambicją jest stworzenie rozwiązania łączącego potencjał obu spółek - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy. więcej

 
Stacja VOX Music TV ruszy 1 kwietnia

Nowy kanały muzyczny Grupy ZPR pod nazwą VOX Music TV ruszy 1 kwietnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja bazująca na marce i formacie Radia VOX FM prezentować będzie muzykę taneczną z lat 70., 80. i 90., w tym euro disco, italo disco czy disco polo. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Akademia Telewizyjna poszukuje osoby na stanowisko
Kurs Prezenterski

Biuro KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy specjalista (współpracownik)

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Account Specialist

Chimney poszukuje osoby na stanowisko
Nuke Compositor

Operator sieci kin poszukuje osoby na stanowisko
Traffic assistant

Akademia Telewizyjna poszukuje osoby na stanowisko
Kurs montażu filmowego

NextWeb Media poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR i organizacji eventów

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Manager

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Telewizja Polska nie zarobiła na Soczi, ale jest zadowolona z igrzysk

Igrzyska olimpijskie w Soczi przyniosły TVP z reklam i sponsoringu o 25 proc. więcej pieniędzy niż poprzednia zimowa impreza w Vancouver. Mimo to TVP na nich nie zarobiła. - Jesteśmy przekonani, że łączny bilans Soczi jest dla TVP zdecydowanie dodatni - mówi Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy nadawcy. więcej

 
Gazety 15 proc. mniej z reklam. Ostro w dół ,,GW", ,,Fakt" i ,,Rz" - w górę ,,SE" (TOP 10)

W styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 14,9 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki, wynoszące ponad 20 proc., zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „Rzeczpospolita”, za to duże wzrosty osiągnęły „Super Express” i „Express Ilustrowany”. więcej

 
Grupa Allegro sprzeda Wykop.pl i Bankier.pl?

Grupa Allegro planuje sprzedać serwisy Wykop.pl i Bankier.pl - wynika z nieoficjalnych informacji. - Nie komentujemy naszej strategii ani planów biznesowych - odpowiada Allegro. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Duże zwolnienia w Wirtualnej Polsce. ,,Chcemy zrobić to jak najszybciej"

Grupa Wirtualna Polska zaczęła zapowiadaną redukcję zatrudnienia, która na razie obejmuje przede wszystkim redakcje serwisów Wirtualnej Polski. Według nieoficjalnych informacji pracę straci około stu osób. - Robimy wszystko, by proces ten był jak najszybszy i jak najmniej dotkliwy dla pracowników - podkreśla firma. więcej

Porównujemy Samsunga Galaxy S5 z najlepszymi smartfonami na rynku

Samsung Galaxy S5 to kolejny flagowiec w ofercie koreańskiego producenta. Wprowadzono tutaj szereg nowości i usprawnień w stosunku do poprzednika. Czy jednak nowe urządzenie ma szansę w starciu z rosnącą konkurencją? więcej

TVN Player zmienia się w Player. Będzie kontent spoza TVN i płatne treści
Radio Eska bez Szymona Majewskiego, bo słuchacze wolą znane głosy
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Stacja VOX Music TV ruszy 1 kwietnia

Nowy kanały muzyczny Grupy ZPR pod nazwą VOX Music TV ruszy 1 kwietnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja bazująca na marce i formacie Radia VOX FM prezentować będzie muzykę taneczną z lat 70., 80. i 90., w tym euro disco, italo disco czy disco polo. więcej

 
Telewizja Polska nie zarobiła na Soczi, ale jest zadowolona z igrzysk

Igrzyska olimpijskie w Soczi przyniosły TVP z reklam i sponsoringu o 25 proc. więcej pieniędzy niż poprzednia zimowa impreza w Vancouver. Mimo to TVP na nich nie zarobiła. - Jesteśmy przekonani, że łączny bilans Soczi jest dla TVP zdecydowanie dodatni - mówi Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy nadawcy. więcej

 
Polsat News stawia na luźniejsze informacje. ,,Światowidz" i ,,Top wtop" w ramówce

W marcu br. na antenie Polsat News pojawią się dwa nowe programy informacyjne o lżejszym charakterze: “Światowidz” oraz “Top wtop”. Ta druga pozycja zastąpi w ramówce program “Tydzień na świecie”, który w codziennej formule trafi do Polsat News Plus. więcej

 
ID i Discovery Turbo Xtra od kwietnia w jakości HD

W połowie kwietnia br. nadawanie w wysokiej rozdzielczości rozpoczną kanały ID i Discovery Turbo Xtra - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Olgierd Dobrzynski, country manager Central Europe w Discovery Networks. Do końca roku ruszy też Discovery Science HD. więcej

 
,,Sprawa dla reportera" najchętniej oglądanym programem interwencyjnym

W bieżącym roku wśród magazynów reporterskich największą widownię gromadzi „Sprawa dla reportera” nadawana w TVP1 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Na Wspólnej" przegrywa z ,,Barwami szczęścia". Serial TVN stracił 210 tys. widzów

Serial „Na Wspólnej” w najnowszym sezonie gromadzi średnio 2,79 mln widzów, o 210 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrywa z TVP2, która wtedy pokazuje hitowe „Barwy szczęścia”. więcej

 
TVN Turbo stawia na motoryzację. Trzy polskie nowości wiosną

Wiosną na antenie TVN Turbo pojawią się trzy nowe programy: “Emil łowca fotoradarów”, “Będzie pan zadowolony” i “69 co nas wkurza na drodze”. Stacja kontynuować będzie emisję też kilkunastu znanych widzom pozycji. więcej

 
Stopklatka TV będzie także w wersji HD

Kanał filmowy Stopklatka TV, który 15 marca ma pojawić się na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, będzie dystrybuowany u operatorów płatnej telewizji także w wersji HD. więcej

 
Maciej Domagała dyrektorem dystrybucji Fokus TV i VOX Music TV

Maciej Domagała, dyrektor zarządzający Eska TV, objął również stanowisko dyrektora ds. dystrybucji kanałów Fokus TV i VOX Music TV należących do Grupy ZPR. więcej

 
Cyfrowy Polsat negocjuje refinansowanie zadłużenia

Cyfrowy Polsat rozpoczął negocjacje w sprawie refinansowania zadłużenia. Jest to jeden z warunków koniecznych do zakupu udziałów w Metelem Holding, spółce kontrolującej Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus. więcej

 
Nowe show z Jerrym Springerem od marca w ID (wideo)

1 marca 2014 roku kanał ID rozpocznie emisję show „Tabloid”, którego gospodarzem jest Jerry Springer. więcej

 
Reality-show ,,PlayStation GT Academy 2013" w AXN Black (wideo)

11 marca 2014 roku AXN Black rozpocznie emisję reality-show „PlayStation GT Academy 2013”. więcej

 
,,Bogate Dzieciaki z Beverly Hills" w E! Entertainment

2 marca 2014 roku E! Entertainment rozpocznie emisję reality-show „Bogate Dzieciaki z Beverly Hills”. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Kielce liderem, Trójka wyprzedziła Jedynkę

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Reklama  
 
Fałszywy człowiek-kurczak reklamuje KFC (wideo)

Pod hasłem „Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak” rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa KFC przygotowana przez McCann Worldgroup. Akcja obejmuje telewizję, internet i punkty sprzedaży. Jednocześnie jest też prowadzona w Czechach i na Węgrzech. więcej

 
Śpiewające koty podbijają reklamę (wideo)

W ostatnich dwóch tygodniach pojawiały się dwie reklamy, których bohaterami są śpiewające koty. Są to spoty brytyjskich operatorów telekomunikacyjnych UK's Freeview i Three. więcej

 
Azjatyckie miasto w wiosennej kampanii Cropp (wideo)

Akcja nowych reklam odzieży Cropp (produkowanej przez LPP) rozgrywa się w tajwańskim mieście Taipei. Kampanię producent przygotował wspólnie z reżyserem Florianem Malakiem i fotografem Łukaszem Ziętką. więcej

 
,,Wybierz swój numer" - Orange reklamuje starter na kartę (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca starter „Wybierz swój numer” dostępny w Orange na Kartę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Platige Image i MEC. więcej

 
Tiger w dwóch nowych smakach: Restart i Mental

Grupa Maspex Wadowice wprowadziła na rynek dwa nowe warianty smakowe napoju energetyzującego Tiger. Za jego obsługę reklamową odpowiada agencja Young & Rubicam. więcej

 
OS3 z obsługą Philips Polska w social media

Agencja OS3 wygrała przetarg na obsługę Philips Polska w mediach społecznościowych. Poprzednio za działania te odpowiadała agencja VML Poland. więcej

 
Lilou z pierwszą kampanią wizerunkową

Marka biżuteryjna Lilou rozpoczyna pierwszą w swojej historii wizerunkową kampanię reklamową. Akcja potrwa do końca roku. więcej

 
Zimowa promocja NIVEA wsparta reklamami

NIVEA Polska prowadzi promocję sprzedażową swoich wszystkich produktów. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję S4. więcej

 
Aleksandra Tomaszewska country managerem w Travelport

Aleksandra Tomaszewska awansowała na stanowisko country managera w firmie Travelport na polskim rynku. więcej

 
Prasa  
 
Gazety 15 proc. mniej z reklam. Ostro w dół ,,GW", ,,Fakt" i ,,Rz" - w górę ,,SE" (TOP 10)

W styczniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 14,9 proc. niższe niż rok wcześniej. Największe spadki, wynoszące ponad 20 proc., zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „Rzeczpospolita”, za to duże wzrosty osiągnęły „Super Express” i „Express Ilustrowany”. więcej

 
,,Monster High" nowym liderem sprzedaży magazynów dziecięcych

W listopadzie 2013 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci został miesięcznik „Monster High”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Kubuś i Przyjaciele”. więcej

 
,,Viva!" z Kamilem Stochem i z filmem ,,Wałęsa. Człowiek z nadziei" za 99 groszy

W czwartek 27 lutego br. w sprzedaży pojawiło się najnowsze wydanie dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska). Do części nakładu dołączono płytę DVD z filmem „Wałęsa. Człowiek z nadziei”. więcej

 
,,Lublin Cafe" - nowy dodatek do ,,Kuriera Lubelskiego"

W czwartek 27 lutego br. zadebiutuje lifestylowy dodatek do „Kuriera Lubelskiego” (Polskapresse) „Lublin Cafe”. Magazyn będzie się ukazywać raz w miesiącu. więcej

 
Internet  
 
Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?

Dwie trzecie polskich użytkowników Twittera ma do 34 lat, prawie 30 proc. posiada wyższe wykształcenie, a 25 proc. miesza w dużych miastach. W ostatnich miesiącach portal odwiedzało u nas rekordowo dużo internautów. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa WP szykuje wspólną ofertą reklamową

W marcu Grupa Wirtualna Polska rozpocznie prace nad nową ofertą reklamową, która zostanie zaprezentowana najpóźniej w maju. - Naszą ambicją jest stworzenie rozwiązania łączącego potencjał obu spółek - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy. więcej

 
Grupa Allegro sprzeda Wykop.pl i Bankier.pl?

Grupa Allegro planuje sprzedać serwisy Wykop.pl i Bankier.pl - wynika z nieoficjalnych informacji. - Nie komentujemy naszej strategii ani planów biznesowych - odpowiada Allegro. więcej

 
Google bierze na celownik polskie systemy wymiany linków

Przewodzący zespołowi Google Search Quality Team Matt Cutts poinformował na swoim profilu na Twitterze o podjęciu działań w sprawie dwóch polskich systemów wymiany linków (SWL). więcej

 
Komunikacja w kratkę, czyli o hashtagach

Hashtagi. Frazy z prefiksem (#), których historia sięga początku lat 70', później IRCa. Wcześniej znane głównie programistom, dziś z ich pomocą porozumiewają się ludzie w większości usług społecznościowych. więcej

 
Disney wspólnie z Apple udostępnia swoje filmy w internecie

Walt Disney Studios uruchomił bazującą na modelu VoD filmową usługę Disney Movies Anywhere. Projekt jest realizowany we współpracy z Apple. więcej

 
290 tys. kary dla Deichmanna za regulamin sklepu internetowego

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Deichmann-Obuwie prawie 290 tys. zł kary za zapisy w regulaminie jej sklepu internetowego dotyczący fotografii produktów i warunków reklamacji. Grzywny za fragment regulaminu swojego e-sklepu uniknął natomiast Avans. więcej

 
Przyszłością sieci jest chmura i urządzenia łączące nas z internetem

Tsunami danych – tak najbliższą przyszłość w branży teleinformatycznej określa Gabrielle Gauthey, wiceprezes Alcatel-Lucent. Z tym wiąże się największe wyzwanie dla producentów sprzętu i dostawców usług, czyli zapewnienie bezpieczeństwa sieci i ochrona danych osobowych użytkowników. Pomóc w tym ma nie tylko wprowadzanie nowych rozwiązań technologicznych i zwiększanie świadomości internautów, lecz także wprowadzenie wspólnych dla całego unijnego rynku regulacji dotyczących ochrony danych osobowych. Prace nad nimi postępują jednak bardzo powoli. więcej

 
Technologie  
 
Polskie ceny Nokii z Androidem już znane
 
,,Wybierz swój numer" - Orange reklamuje starter na kartę (wideo)
 
HTC pokazało smartfony Desire 610 i 816
 
Microsoft udostępnia Service Pack 1 dla pakietu Office 2013
 
Pierwszy na świecie router LTE Cat6 od Huawei (wideo)
 
Następca HTC One pojawi się 25 marca
 
f?nix 2 - nowy zegarek GPS od Garmin (wideo)
 
CDP.pl: ponad 50 tytułów gier za 4,99 zł na ostatki
 
W 2014 r. sprzedaż smartfonów wzrośnie o 19,3 proc., wolniejszy rozwój w kolejnych latach
 
LG pokazało smartfon LG F70 (wideo)
 
Germin f?nix 2 - nowy zegarek GPS od Garmin (wideo)
 
Grupa Gino Rossi inwestuje w technologie mobilne
 
MWC 2014: inteligentna opaska Gear Fit od Samsunga (wideo)
 
MWC 2014: tablet Tegra Note 7 i nowe procesory od Nvidii
 
Gospodarka  
 
Grupa Gino Rossi inwestuje w technologie mobilne
 
Coraz więcej oszczędności w IKE. Zapowiada się skokowy wzrost IKZE
 
GPW chce połączyć się z parkietami z Wiednia, Budapesztu, Lublany i Pragi
 
Tylko 10 proc. Polaków korzystało z e-booka lub audiobooka
 
Do końca miesiąca trzeba przekazać pracownikom PIT-11
 
Przyszłością sieci jest chmura i urządzenia łączące nas z internetem
 
IAG przedłuża umowę dystrybucyjną British Airways i Iberii z Travelport
 
Kultura/Rozrywka  
 
7 marca premiera filmu "Kamienie na szaniec" (wideo)
 
Elizabeth Olsen i Bryan Cranston w filmie "Godzilla" (wideo)
 
Artur Rojek przedstawił teledysk do "Beksy"
 
Beyoncé pokazała "Partition"
 
"Smerfy 3" będą w pełni animowane
 
Tylko 10 proc. Polaków korzystało z e-booka lub audiobooka
 
Drew Tarver zagra w serialu "How I Met Your Dad"
 
Blog  
 
Na wizerunek PR pracuje marketing. I dlatego jest jak jest. - Michał Żołądkowski
 
Tu moskiewskie Polskie Radio! - Krzysztof Czabański
 
Samochody VOLVO jako smobieżne skrzynki pocztowe? - Janusz Kamieński
 
Szaleństwo ukraińskiej rewolucji - Wanda Konarzewska
 
Ach te ukraińskie szczegóły! - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Kwestionariusz  
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartosz Bieszyński, managing director agencji Walk Events. więcej

 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl