|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" ostro w dół. ,,Dziennik Gazeta Prawna" przed ,,Rz"
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a zyskały tylko „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
Edward Miszczak: "Mam talent!" nie znika z TVN
Telewizja TVN zdementowała pojawiające się w mediach informacje, że nie planuje emisji kolejnej edycji talent-show “Mam talent!”. - To jedna z najgłupszych plotek, jakie słyszałem - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
Ks. Isakowicz-Zaleski: ,,Gazeta Polska" zablokowała mój felieton o Ukrainie. ,,Modlimy się za niego"
Redakcja „Gazety Polskiej” (Forum) nie opublikowała felietonu ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego o powiązaniach nowego rządu Ukrainy z ruchem banderowskim. - Mieliśmy materiał świadka wydarzeń na Majdanie - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Edward Miszczak: "Mam talent!" nie znika z TVN
Telewizja TVN zdementowała pojawiające się w mediach informacje, że nie planuje emisji kolejnej edycji talent-show “Mam talent!”. - To jedna z najgłupszych plotek, jakie słyszałem - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
|
Superstacja od soboty w formacie panoramicznym
Superstacja od 8 marca br. rozpocznie nadawanie w formacie panoramicznym. To ostatni kanał informacyjny w Polsce, który przechodzi na emisję w 16:9.
więcej
|
|
Stopklatka TV ujawnia logo i ramówkę (foto)
Startujący 15 marca br. kanał filmowy Stopklatka TV ujawnił właśnie swoją ramówkę na pierwsze dni nadawania oraz logotyp.
więcej
|
|
Więcej relacji z igrzysk paraolimpijskich w Soczi niż z paraolimpiady w Londynie
Telewizja Polska pokaże więcej relacji z tegorocznych zimowych igrzysk paraolimpijskich w Soczi niż dwa lata temu z paraolimpiady w Londynie. TVP relacjonować będzie m.in. ceremonię otwarcia imprezy, codzienne nadawać będzie też podsumowania startów Polaków.
więcej
|
|
Wojciech Szeląg zaczął prowadzić "Wydarzenia" i "Tak czy nie?"
Wojciech Szeląg, dotąd dziennikarz i prezenter Polsat Biznes, został nowym gospodarzem popołudniowych “Wydarzeń” w Polsacie i programu “Tak czy nie?” w Polsat News.
więcej
|
|
,,Arrow" hitem TV Puls, serial ogląda 630 tys. widzów
Serial „Arrow” po dwóch tygodniach emisji na antenie TV Puls gromadzi średnio 630 tys. widzów. Stacja w czasie emisji amerykańskiej produkcji wygrywa walkę o widza z TVN7 i TV4.
więcej
|
|
I Love Disco i 4musicTV pierwszymi kanałami na wyłączność platformy OZ
Muzyczne kanały I Love Disco i 4musicTV to pierwsze stacje, które będą dostępne tylko na nowej platformie interaktywnej OZ - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ich producenci, Musicart i Fabryka nr 1, szukają już prezenterów.
więcej
|
|
TV.Disco wyłącznie z polską muzyką. Michał Gielniak nową twarzą stacji
Stacja TV.Disco od marca gra wyłącznie polską muzykę disco polo, muzykę biesiadną oraz polski dance. W ramówce pojawią się nowe pasma i program Michała Gielniaka, który dołącza do zespołu stacji.
więcej
|
|
Wspólny wywiad z Bronisławem Komorowskim najwięcej widzów miał w TVN24
Wtorkowy wywiad Kamila Durczoka, Jarosława Gugały i Piotra Kraśki z prezydentem Bronisławem Komorowskim najwięcej widzów obejrzało w TVN24, a najmniej w Polsat News. Łączna oglądalność rozmowy w trzech stacjach wyniosła 1,23 mln osób.
więcej
|
|
,,Gwiazdy ze schroniska", ,,Przygarnij mnie" i ,,Słonie w salonie" w marcu w Animal Planet
Kanał Animal Planet wprowadza w marcu trzy nowe programy: „Gwiazdy ze schroniska”, „Przygarnij mnie” i „Słonie w salonie”. Natomiast z drugim sezonem wraca na antenę „Projekt akwarium”.
więcej
|
|
Domo+ pokaże drugi sezon programu ,,Domy gwiazd"
9 marca 2014 roku kanał Domo+ rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Domy gwiazd”.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Abc gotowania" w Kuchni+
9 marca 2014 roku kanał Kuchnia+ rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Abc gotowania”.
więcej
|
|
,,Spartakus: Bogowie areny" w AXN
28 marca 2014 roku kanał AXN rozpocznie emisję serialu „Spartakus: Bogowie areny”.
więcej
|
|
Halowe Mistrzostwa Świata w lekkoatletyce w TVP
Telewizja Polska relacjonować będzie odbywające się w Sopocie w dniach 7-9 marca br. Halowe Mistrzostwa Świata w lekkoatletyce. Wszystkie relacje z zawodów znajdą się w TVP Sport i w serwisie sport.tvp.pl, a najistotniejsze wydarzenia pokażą TVP1 i TVP2.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Prokop i Metz z muzykami w konkursie Škoda Auto Muzyka (wideo)
Rozpoczęła się druga edycja konkursu Škoda Auto Muzyka na najciekawszą muzykę do jazdy samochodem. W jury zasiądą Fisz, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Mela Koteluk i Wojciech Waglewski. Za realizację działań odpowiadają GoldenSubmarine i MediaCom Beyond Advertising.
więcej
|
|
Azjatycki kucharz błyskawicznie reklamuje internet w Vectrze (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa internetu oferowanego przez operatora kablowego Vectra, której bohaterem jest błyskawicznie pracujący azjatycki kucharz. Akcję przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, Bomaye, Badi Badi i Starcom.
więcej
|
|
Szefowie PESA, Grupy Kęty i Grupy Raben reklamują PKO BP (wideo)
PKO BP rozpoczął kampanię reklamową usług bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, w której biorą udział prezesi firm PESA, Grupa Kęty i Grupa Raben. Akcję przygotowały DDB Warszawa, Badi Badi, Juice, Universal McCann i Value Media.
więcej
|
|
,,Funkcjonalność kombi i sportowy charakter" w kampanii Seata Leon ST (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy model Seata Leon ST. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Lowe Warsaw i MediaCom.
więcej
|
|
Berlinki reklamowane sponsorsko przy ,,Tylko muzyce" (wideo)
Parówki Berlinki (produkowane przez Animex) są głównym sponsorem nowej edycji talent show Polsatu „Tylko muzyka. Must be the Music”. Wspierającą to kampanię reklamową przygotowały firmy Publicis i Human Ark.
więcej
|
|
Adam Broda i Ewa Sobieszek w Mind Progress Group
Do agencji Mind Progress Group dołączyli Adam Broda i Ewa Sobieszek, wzmacniając jej dział graficzny.
więcej
|
|
Samsung za ,,selfie" z Oscarów zapłacił 20 mln dolarów
Bardzo popularne w internecie zdjęcie hollywoodzkich aktorów zrobione „z ręki” podczas ceremonii rozdania Oscarów to zaplanowany element kampanii reklamowej Samsunga, za którą producent zapłacił stacji ABC ok. 20 mln dolarów.
więcej
|
|
Przeagencja obsłuży Guinnessa i Paulanera w social media
Przeagencja wygrała przetarg na obsługę w social media dwóch marek z portfolio Grupy Żywiec - Guinness i Paulaner.
więcej
|
|
Karty ze zwierzakami promują Tygryski
Ruszyła promocja chrupek kukurydzianych Tygryski (TBM Snacks), w ramach której do ich opakowań dodawane są karty ze zwierzętami. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez Maxus Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" ostro w dół. ,,Dziennik Gazeta Prawna" przed ,,Rz"
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a zyskały tylko „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
Ks. Isakowicz-Zaleski: ,,Gazeta Polska" zablokowała mój felieton o Ukrainie. ,,Modlimy się za niego"
Redakcja „Gazety Polskiej” (Forum) nie opublikowała felietonu ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego o powiązaniach nowego rządu Ukrainy z ruchem banderowskim. - Mieliśmy materiał świadka wydarzeń na Majdanie - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
|
Dariusz Ćwiklak po 20 latach odchodzi z "Gazety Wyborczej"
Dariusz Ćwiklak, zastępca działu gospodarczego “Gazety Wyborczej” (Agora), po 20 latach pracy w dzienniku odchodzi z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zamierza zająć się rozwojem własnej firmy eLitera.
więcej
|
|
Spadła sprzedaż czołowych tygodników w 2013 roku. Top 66 w raporcie Wirtualnemedia.pl
W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 66 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wraca drukowane wydanie ,,Newsweeka"
W najbliższy piątek ukaże się pierwszy po ponad rocznej przerwie drukowany numer tygodnika „Newsweek”.
więcej
|
|
Maciej Hoffman: Wersje cyfrowe gazet nie przynoszą wydawcom zysków
Prasa drukowana traci na popularności, ale wciąż to papierowe wydania przynoszą wydawnictwom zarobki. Przedstawiciele branży podkreślają, że negatywne sygnały o spadających nakładach nieco zniekształcają obraz rynku, ponieważ nie uwzględniają zjawiska, jakim jest rosnące zainteresowanie wydaniami online. Jednak elektroniczne wersje gazet, choć coraz popularniejsze i rozwijane przez wydawców, są dla nich na razie inwestycją.
więcej
|
|
Kwietniowe ,,Mamo, to ja" z większą objętością i filmem ,,Auta"
W czwartek 6 marca br. na rynku pojawi się kwietniowe wydanie miesięcznika dla rodziców „Mamo, to ja” (Edipresse Polska). Magazyn ma teraz lakierowaną okładkę i klejony grzbiet, a powiększeniu uległa jego objętość.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|